Ga naar inhoud

-Noa- : 31 juli 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo Lady's,

Na vele uren hier op het forum rond te hebben gekeken en vele uren te hebben gelezen, maak ik ook maar eens mijn onderwerp aan!

Ik ben 23 jaar en wil eigenlijk al sinds mijn 18e een borstvergroting. Ondanks dat ik klein ben, niet veel weeg en al wel iets van mezelf heb (1.58, 46 kg met een kleine 75B), bleef het toch altijd in mijn hoofd rond spoken.
Een aantal maanden geleden heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en wilde ik het gaan doen!
Ik ben gelijk veel informatie gaan doorlezen en heb heel dit forum uitgepluist. (Wat veel handige informatie heb ik hier opgedaan!).

In het begin dacht ik zeker te weten dat ik anatomische implantaten wilde. Maar de afgelopen week ben ik heel erg gaan twijfelen of ik niet toch ronde wil. Dit omdat ik wat bolling aan de bovenkant toch ook wel mooi vind en ze natuurlijker zouden vallen bij het liggen.

Nu had ik vandaag een consult bij dr. van der Weij en ik heb vandaag gelijk met hem besloten dat het toch ronde implantaten gaan worden!
Ik krijg Mentor, 275 cc, cohesive I met een projectie van 3.7.
Ennn.... Volgende week woensdag krijg ik mijn nieuwe boobies al!! :3:

Best_boobie, zou jij misschien kunnen zeggen wat het ongeveer zou kunnen worden? Ik hoop zelf namelijk op een grote C dus behamaat D.


Nu nog een weekje zenuwlijden.... ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meid,

Welkom op het forum!

Indien enige vragen: shooot!

Ik heb hetzelfde dubio gehad. Anatomisch? Of toch rond? Uiteindelijk voor rond gekozen en sta daar nog steeds voor de volle 100% achter!

Ik ga twee dagen eerder dan jij onder het mes (maandag).

Al enig idee hoe je het gaat redden? Ook al een verpleegteam ingeschakeld? (Lees pap,mam en vriendinnetjes:P)

LIefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Officieel welkom op het forum nu :)

Goede pc heb je gekozen :) Blijkt wel dat je veel uren hier rondgekeken hebt!

3,7 cm projectie vanaf een B.. Zou normaal gesproken idd een D in bh maat moeten worden wat dan oogt als een mooie C :)

Maar dat zal van der weij waarschijnlijk ook gezegd hebben he?

Succes nog met aftellen, al duurt het niet lang meer!! :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik heb dus ook heel erg getwijfeld maar weet nu heel zeker dat ik de ronde wil! :)
Oh ook al zo snel! En al zenuwachtig aan het worden?? Pff ik nu al... kan niet snel genoeg gaan deze komende dagen, wil m'n nieuwe borsten! Haha
Gelukkig heeft mijn vriend nog 4 weken vakantie dus mag hij ook een keer het huishouden doen! ;)

Thanks BB! Dr. van der Weij zei namelijk dat hij nooit in cupmaten werkt en het dus ook niet echt kon zeggen. Maar ik heb er vertrouwen in dat het helemaal mooi gaat worden!

Alleen begin ik sinds gisteren wel te twijfelen of ik er goed aan doe om de moderate plus profile te nemen en niet de high...
Wat is nu precies het verschil hiertussen? Alleen dat je met de high wat meer bolling boven aan krijgt? Zo ja, scheelt dit heel veel met de moderate plus?


xx -Noa-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zal het verschil even onder elkaar zetten.. Je moet dan wel uitgaan van een ander aantal cc, want de breedte moet goed zijn.. Het scheelt dus vooral in de projectie (het volume naar voren)

Dus niet schrikken dat er een ander aantal cc staat, ik heb gekeken naar dezelfde breedte :)

275 cc moderate PLUS profile:

11,7 cm breed met 3,7 cm projectie (D in Bh, ziet er dan uit als C )

350 cc high profile:

11,7 cm breed met 4,9 cm projectie (E in bh, ziet er dan uit als kleine D )

Wel nog even met van der Weij bespreken of je huid rekbaar genoeg zou zijn voor die high profile, want hij moet dat beoordelen... :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt voor de uitleg!
Denk dat ik een E in bh net te groot vind.
Maar als het met mijn huid mogelijk is zou ik toch bijvoorbeeld ook de natrelle high kunnen nemen? En dan de 340 cc, 11.5 cm breed en een projectie van 4.3.
Waar zou ik dan ongeveer op uit komen? Een grote D/kleine E?

Net na mijn consult was ik namelijk bang dat ik het te groot zou vinden maar nu ben ik al bang dat ik het juist te klein gaan vinden! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als het met mijn huid mogelijk is zou ik toch bijvoorbeeld ook de natrelle high kunnen nemen? En dan de 340 cc, 11.5 cm breed en een projectie van 4.3.

Waar zou ik dan ongeveer op uit komen? Een grote D/kleine E?

Ik kan geen 340 cc rond geruwd in de catalogus van natrelle vinden? Waar heb je die gevonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw dat is heel snel... Spannend!

Ik heb 2 september een afspraak bij Bergman maar naar aanleiding van dit forum en de berichten over Dr. Van der Weij ook een afspraak met deze Dr. gemaakt. 12 augustus is mijn afspraak...

Heel veel succes de 31 ste!

Jaa het begint nu heel dichtbij te komen! Maar ik kan ook echt niet wachten, het duurt me nu al te lang! ;)

Jij hebt dus nog even de tijd om rustig te bedenken wat je wilt, of weet je dat allemaal al?

Je kunt hier in ieder geval echt heel veel informatie vinden, heeft mij super geholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://breastimplantadvice.com/wp-content/uploads/2012/03/Allergan-catalogue-file.pdf

En dan op blz. 17, style 120.

Of kijk ik bij de verkeerde?

Ik zie dat ik idd niet goed gekeken had.. te snel gekeken...

Klopt, deze zou dan ook kunnen, zit je er precies tussenin. Je zit dan idd op grote D, kleine E... Gaat er echter uit zien als grote C

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!

Ik hoop dat er iemand hier is die me een klein beetje kan helpen..
Ik heb afgelopen woensdag namelijk een consult bij dr. van der Weij gehad en wordt aankomende woensdag al geopereerd.
Er is afgesproken dat ik ronde mentor 275 cc, moderate plus profile, 11.7 cm breed met een projectie van 3.7 cm voor de spier ga krijgen.
Maar nu ben ik de afgelopen dagen heel erg aan het twijfelen of dit wel voldoende is, ik wil namelijk dat het eruit komt te zien als een volle C. Nu heb ik een lege B.
Omdat ik begon te twijfelen of 275 cc wel genoeg is heb ik gekeken welke implantaten ik nog meer zou kunnen nemen met ongeveer dezelfde breedte.
Nu zag ik dat ik, als het met mijn huid ook gaat, ook de ronde natrelle 340 cc, high profile, 11.5 breed met een projectie van 4.3 cm zou kunnen nemen.

Bij de implantaten van mentor 275 cc zou ik volgens van der Weij geen duidelijk randen aan de bovenkant van mijn borsten te zien krijgen. Kan iemand mij vertellen of je hier met de high profile veel meer kans op hebt? Of scheelt dit haast niks?
Ik wil namelijk niet dat ik bovenaan heel duidelijke randen krijg en dat het overduidelijk te zien is dat ik een borstvergroting heb gehad. Maar ik wil natuurlijk ook niet dat zelfs bekenden niet eens zien dat ik een borstvergroting heb gehad.

Ik ben bang dat wanneer ik de 275 cc moderate profile neem, ik ze te klein vind of wanneer ik de 340cc high neem, ik ze te groot vind...
Ik ben maar klein (1.59) en weeg niet veel (47 kg) maar heb wel mijn vrouwelijke vormen..

Kan iemand me een handje helpen met een keuze te maken??


Liefs -Noa-

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom dan eigenlijk niet achter de spier ? zo is het implantaat zelf minder zichtbaar dacht ik.

Het voor de spier werd me aangeraden door dr. van der Weij en ik wil ze zelf graag voor de spier omdat ik hier genoeg weefsel voor heb en het natuurlijker is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou k groter kiezen.

Omdat je nu al bang bent dat het te klein word. En ik zie echt ontzettend vaak dat mensen hun borsten te klein vinden en zelden te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het wel meevalt hoor, want die twee prothesen zijn evenbreed he (dacht dat je dat in pb vertelde?)

Hoe het zit met extra rand zien omdat er meer bolling i bij een high profile, weet ik eigenlijk niet zo goed... Kun je niet morgen even bellen naar je pc? Om dit te vragen?

Het zou wel fijn zijn als je gewoon alle vragen beantwoord krijgt voor je onder het mes gaat.. of dat je op de dag zelf nog mag kiezen voor de 340 evt, als hij voor de operatie je nog te woord kan staan.. moet je dat wel van te voren even regelen met de receptioniste dat ze dat noteert en ervoor vragen op de dag zelf

Ik denk, als van der weij zegt, dat de 340 ook kan zonder duidelijke randen te krijgen (hij is diegene die je hier antwoord op kan geven ;) ) dat je daar dan voor moet kiezen :)

Qua cupmaat kom je dan het dichtst in de buurt van wat je wilt, denk ik :)

Succes meid!!

En het is heel normaal om te twijfelen van te voren, de meesten doen dat als de operatie zo dichtbij komt ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jullie snelle reacties!
@BB: Wat bedoel je met: denk dat het wel meevalt? Wat meevalt?

Ja omdat ik ook alleen maar lees dat 9 van de 10 zouden willen dat ze voor groter waren gegaan, ben ik 99% zeker dat ik liever de 340 wil. Ik bel morgenvroeg gelijk even Boerhaave op met de vraag of dit nog mogelijk is en of het mogelijk is dat ik vantevoren hier nog even naar kan kijken met mijn pc.
Zucht.. ben zo blij als ik woensdag uit m'n narcose wakker wordt! Haha duurt me allemaal veelste lang! :63:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Noa,

Ik zou eerst ook kleiner krijgen. ze hadden 370 cc bepaald maar na twijfelen ben ik toch voor 440 cc gegaan en ben blij dat ik het gedaan hebt.. Je kan naar mijn mening beter iets te groot dan te klein hebben.

Veel succes woensdag!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de implantaten van mentor 275 cc zou ik volgens van der Weij geen duidelijk randen aan de bovenkant van mijn borsten te zien krijgen. Kan iemand mij vertellen of je hier met de high profile veel meer kans op hebt? Of scheelt dit haast niks?

Ik wil namelijk niet dat ik bovenaan heel duidelijke randen krijg en dat het overduidelijk te zien is dat ik een borstvergroting heb gehad. Maar ik wil natuurlijk ook niet dat zelfs bekenden niet eens zien dat ik een borstvergroting heb gehad.

Ik denk dat het wel meevalt hoor, want die twee prothesen zijn evenbreed he (dacht dat je dat in pb vertelde?)

Heel erg bedankt voor jullie snelle reacties!

@BB: Wat bedoel je met: denk dat het wel meevalt? Wat meevalt?

Haha, ik kan me voorstellen dat dat niet duidelijk was, maar ik heb hier even de teksten bij elkaar gezet, en dan is het wel duidelijk he :) Sorry, had ik iets duidelijker moeten zijn haha...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb vanochtend gelijk met Boerhaave gebeld en heb vandaag om 16.45 een afspraak met dr. van der Weij.
Dan ga ik dus even met hem kijken of het uberhaupt mogelijk is en of ik de 340 cc high profile wil. :)

Was even bang dat, mocht ik de 340 cc willen, dit niet meer geregeld kon worden voor woensdag. Maar ze zeiden gelukkig aan de telefoon dat ze deze morgen dan nog met spoed zouden kunnen bestellen of ze zouden ze zelf op gaan halen :3:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf ook voor groter hebben gekozen. Je leest inderdaad zo vaak dat dames het toch net ietsje meer wilde. Ben erg benieuwd of het inderdaad mogenlijk is voor je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der weij kon geen 340 cc high profile van natrelle vinden. Alleen wel de 325 cc high profile van mentor, dus het wordt 325 cc, met een projectie van 4,8! (Ipv de 3,7 die ik bij de 275 cc zou krijgen).

Ik ben echt heel blij dat ik vanochtend gelijk gebeld heb om het te bespreken anders had ik er zeker spijt van gekregen na de operatie denk ik!

Al spookt er nu ook wel een beetje in m'n hoofd of het niet te groot wordt voor mij... Maar heb ze liever wat te groot dan te klein, helemaal omdat je er zelf snel aan schijnt wennen.

Ben alleen echt benieuwd welke cup in bh's ik straks krijg.. Bij de een wordt het een grote C en bij de ander een grote E..

Nog maar 2 nachtjes slapen!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.