Ga naar inhoud

-Noa- : 31 juli 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hooi Noa

Ik heb dan wel niet dezelfde prothese maar ik zal je toevoegen als vriend dan kun je mijn foto's zien

qua bouw lijken we wel iets op elkaar denk ik.. ik ben 1.58 en weeg 45.. ik heb 350 cc gehad me bh maat is nu 70e maar het ziet eruit als een volle c

precies wat ik wilde ^_^

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van lege B, met 4,8 cm projectie kom je wel op een E uit ja :) Maar het gaat er dan uitzien als een volle C of zelfs wel als een gewone D (ligt er net aan hoeveel eigen weefsel je nu hebt :)

Maar wordt vast heel erg mooi :) Niet bang zijn dat het te groot wordt ;) Het went echt heeeeeeeeeeeeeel snel haha

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het toevoegen Noah, jouw borsten vind ik ook erg mooi en precies de goede maat dus het moet bij mij ook zeker goed komen! :D

Op het moment ben ik weer heel zeker van m'n zaak en ben ik echt niet bang dat het te groot wordt maar waarschijnlijk denk ik daar vanavond weer anders over.. Haha ik kan altijd zo lekker twijfelen ;) Maar ik weet zeker dat ik er na morgen super blij mee zal zijn!! :3:
Ik wordt om 14.30 geopereerd en zal later even wat foto's uploaden!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaahhh ik heb mijn nieuwe borsten!! :3:

Ik moest gisteren om 2 uur binnen zijn en om half 3 zou ik geopereerd worden.
Alleen doordat een operatie eerder die dag uitgelopen was, kwam dr. van der Weij pas om kwart over 3 bij me.
Gelukkig werden de zenuwen in dat uur wachten niet erger maar alleen maar minder, tegen de tijd dat ik op de operatietafel lag voor de narcose was ik totaal niet meer zenuwachtig.
Rond 5 uur werd ik (een soort van) wakker in de verkoeverkamer en heb ik snel even naar mijn borsten gegluurd, het eerste wat ik dacht was wowww ze zijn mooi! Haha en volgens mij ben ik daarna gelijk weer in slaap gevallen.
Een uurtje later kreeg ik een crackertje met kaas, wat yoghurt en limonade. Ik voelde me helemaal oké dus mocht ik rond 7uur naar huis.
Met de pijn valt het me reuze mee, kan het niet eens pijn noemen. Alleen een wat trekkerig en branderig gevoel maar meer niet.
Ook heb ik gelukkig wel oké kunnen slapen, van half 10 tot half 3 en van 3 tot half 7. Tussendoor ben ik nog wel paar keer wakker geworden omdat ik last van m'n rug had maar daarna viel ik vrij snel in slaap.

Gisteravond toen we thuis waren toch nog even snel mijn sport bh uit gedaan om voor de spiegel te kijken.
En ondanks dat ze nog goed vol van het vocht zijn en opgezet, vind ik ze al mooi en ben ik nu al blij dat ik de 325 cc ipv de 275 heb genomen! Ik heb nu een sport bh maat 75C aangekregen maar dit wordt nog wel minimaal een maatje groter denk ik? M'n borsten en tepels zijn aan de ene kant heel gevoelloos maar toen ik er voorzichtig met mijn nagel langs ging, leek het wel alsof er een naald overheen kraste zo gevoel zijn ze. Ook is mijn tepel op dit moment nog wat gezwollen en groter dan voorheen, dit trekt ook nog weg toch?

Nu is het lekker rustig aan doen en me laten verwennen door m'n mannetje :).

Foto's volgen nog!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.