Ga naar inhoud

2 verschillende maten


MandyC86

Aanbevolen berichten

Heey hoe gaattie nou? De arts kunne overtuige dat je nog niet kunt gaan werke? Wel fijn dat je van t spoele af bent zeg! Nou een voorspoedig herstel gewenst en op naar een paar mooie big boobiez!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Lieve lieve Dames,

Mijn excuses voor mijn late reactie.

Ik had mezelf n beetje teruggetrokken om er niet continu mee geconfronteerd te worden.

Het gaat inmiddels super met me en kan er makkelijk over praten.

Ben ook aan het werk sinds n maandje mischien iets korter.

Gezeur met ziektewet van de afgelopen weken is geregeld. Helaas ben ik al 9 weken i discussie met bazin/haar verzekering over mijn aankomende operatie. Zij ziet dit helaas als n cosmetische ingreep en niet als een vervolg van mijn medische noodzakelijke spoedoperatie.

Ben naar de arbo geweest alles, iedereen keurt alles goed behalve (haar verzekering)

Ik heb weer contact gehad met Velthuis om te vragen of ze aub iets op papier kunnen zetten, want ik vind gewoon dat ik recht erop heb dat ik in de ziektewet mag.

Ga geen onbetaald verlof opnemen!!!!

Gelukkig zijn de mensen bij Velthuis echt geweldig, vooral Nathalie!

Wat zij allemaal voor mij heeft gedaan en doet! Ze is gewoon m'n engeltje! Klinkt gek maar zij heeft zoveel voor mij gedaan. Kwam bij me kijken na m'n spoedoperatie terwijl ze eigenlijk niet eens de verkoeverkamer in mocht. Zij blijft voor altijd in m'n hart!

Inmiddels zijn de 3 maanden bijna verstreken.

17juli heb ik eindelijk weer 2 tieten! Jeeeeeejjjjjjjjj!

Zie er helemaal niet tegenop, heb er zelfs zin in.

Het is heel rot wat er is gebeurd maar daar worden we alleen maar sterker van en gaan we het meer waarderen!

Ik wil iedereen bedanken voor de intresse en steun! Ik hen daar heel veel aan gehad!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mandy wat fijn om weer van je te horen en dat je operatie binnenkort gepland staat!

Ik had ook Natahlie als consulente, topper is dat inderdaad! Fijn dat ze zich zo inzetten voor je. Nu nog hopen dat de verzekering mee gaat werken zou helemaal fijn zijn en mij lijkt ook dat je daar gewoon recht op hebt.

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou het is een heel gedoe geweest maar ik mag in de ziektewet.

Dit alles heeft de relatie tussn mij en mijn werkgever heel erg verander.

Het is n lang verhaal maar mijn bazin liegt gewoon tegen mij.

Maar maakt niet uit. Ik krijg m'n geld en daar gaat het mij om op dit moment.

Ben bezig met mijn cursus permanente make-up en daar ga ik straks lekker mee verder.

Nog 4 dagen tot de operatie.

Heb er gewoon zin in.

Zal van de week ook wat foto's plaatsen.

Ben zo blij dat ik dalijk weer 2 Boobs heb.

Dat gekke opvulding die ik zelf uit m'n bh geknipt hen die gooi ik donderdag lekker de prullenbak in. Weg ermee ;-)

Dalijk de 4e x dat ik onder het mes ga en de laatste x.

4x in 1 jaar vind ik wel even genoeg!

Ik hou jullie op de hoogte en duim aub met me mee dat alles goed gaat.

Moet trouwens 2 dagen van tevoren met antibiotica beginnen en krijg een extra infuus.

Komt helemaal goed!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen meis en ik heb zoveel respect voor je positieve instelling!

Alvast heel veel succes en ik hoop ook voor je dat het dan voor jou voorlopig even daar bij blijft....

Tot horens en ik duim super hard! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeetje ik heb je hele topic gelezen! Wat een verhaal. Ik vind het knap hoe sterk je blijft ondanks alle operaties. Ik hoop na de laatste operatie het beste! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

ik wil je heeeeeeeel veel succes en geluk wensen voor morgen, en ik ben als een gek voor je aan het duimen dat alles goed gaat, maar daar gaan we wel vanuit toch?

gelukkig zijn er nu al van te voren extra maatregelen genomen met antibiotica, dus ze houden er gelukkig goed rekening mee

:35:

het allerbeste meis

xx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook hetzelfde gehad

Toen ik aan de pc vroeg of er dan wat meer cc in de kleinste borst kon zei hij eerlijk dat dit waarschijnlijk niet zou lukken. De borst is kleiner en heeft dus ook minder ruimte. Als hij daar dan een grotere prothese zou plaatsten zou die borst 'boller' komen te staan. Dan zou ik 2 verschillende borsten krijgen qua vorm. Ik heb dit probleem ook en het verschil is mischien 25 cc wat best mee valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ik zie dat vandaag je operatie is!

Wil je heel veel succes wensen!! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

We zijn inmiddels enkele maanden verder,

Prothese zit er weer in...

Helaas voor mij moet ik gewoon voor de 5e x geopereerd worden.. Er is 1 prothese gedraaid en de andere is door de plooi heengezakt.

Ik hoop nu dat dit echt de laatste x is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy, lees net dit hele topic. Goh, wat een verhaal en wat een pech voor jou zeg.

Ben je nu inmiddels voor de 5e keer geopereerd of komt dat binnenkort?

Hoop dat het nu toch eens allemaal goed gaat! Is die prothese pas later gaan draaien?

Sowieso veel sterkte en als je het al gehad hebt, hoop ik voor jou ook dat het inderdaad de allerlaatste keer was...

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

och meid, jeetje jij hebt ook veel pech he, had zo gehoopt dat het nu eindelijk eens goed zou zijn, maar kan je weer onder het mes, bah

Weet je al wanneer je weer geopereerd word?

meis, heel veel succes, en ik ga weer voor je duimen dat deze keer echt de laatste keer is

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg ! Wat een pech kan je wel niet hebben !

Maar ik vind jou echt heel moedig dat je al die operaties heb ondergaan ! En dan nog eens bv doen !

Echt wauw !

Maar dan ni terug zoveel pech zeg

Weet niet wnn je (hopelijk laatste) operatie is maar ik wens je enorm veel succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Er komt een 5e operatie aan.

Er is 1 prothese gedraaid en de andere is door de plooi heen gescheurd/gezakt.

Dus ze zien er niet hetzelfde meer uit en de ene hangt een stuk lager. Dit zie je met een bikini goed en je ziet m'n litteken omdat die gezakt is.

Maar ben inmiddels gestopt met de pil, ik wil eerst wat info over de operatie hoelang ik dan niet zwanger mag worden. Dan beslissen of ik het ervoor of erna doe...

Ben er goed ziek van. Baal als n stekker. Dacht dat ik er nu vanaf was.

Vorig jaar al niet van de zomer kunnen genieten omdat ik er maar 1 had en dan nu zou ik 16juni kunnen. Ik moet even kijken wat verstandig is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis wat een verhaal! Ik moet dit jaar ook voor een heroperatie.... en wordt nu al geestelijk en lichamelijk gek!

Heel veel sterkte ermee!

Xxxx Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Mandy, zit wederom jouw verhaal te lezen en krijg weer kippevel. Hoe is het nu met je meid!

Ik hoop zo dat het inmiddels al wat beter gaat, met of zonder proteses. Je gezondheid en welzijn zijn ook heel wat waard he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Inmiddels 3 jaar verder en nu 6-7-17 voor de 5e x geopereerd. Het ziet er nu eindelijk naar uit dat dit de laatste x is geweest. EINDELIJK!!!!!   

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik heb net je hele verhaal gelezen. Wat heb jij een pech gehad zeg!

Maar wow die foto :wub: dat is toch wel heel mooi hoor!!

 

Nu zijn ze ook eindelijk gelijk? Heb je dan toch gewacht op een zwangerschap denk ik want de laatste berichten waren uit 2015?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.