Ga naar inhoud

2 verschillende maten


MandyC86

Aanbevolen berichten

Ik ben nu ruim 2 weken geleden geopereerd ben heel blij met m'n linkerborst.

Helaas is de rechter een flink stuk kleiner. Ik had dat ook al voor de operatie.

Ik zie nu eigenlijk precies hetzelfde alleen dan met grotere borsten.

Ik heb echt zitten huilen omdat ik bang ben dat dit zo blijft. Zie er gewoon geen verandering in.

Toen ik op controle moest komen voor de 2e keer zag de verpleegkundige gelukkig wat ik bedoelde.

Ze zei niet dat het niet meer weg kon trekken maar ze zei ook niet dat het nog wel weg zou trekken.

Uiteraard willen hun dat ik tevreden ben en moet het gewoon nog even afwachten tot en met de 3 maanden.

Dan moet ik ook foto's meenemen van het verschil wat ik al had voordat ik m'n borstvergroting had.

Ik weet dat er nog heel veel kan veranderen maar ik zie echt een behoorlijk verschil aan alle kanten en mijn gevoel zegt dat ik in de rechter wat meer cc had gemoeten als in de linker. Heb dit ook aangeven maar er werd gezegd dat dit zo minimaal was.

Ik had een A en een AA.

Verders ben ik heel tevreden ook over de kliniek.

Ze behandelen je echt super en hebben mij absoluut niet het gevoel gegeven dat het maar mijn probleem was. Dat wilde ik er ook even bij zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat is dus eigenlijk al vreemd,als het voor de operatie al duidelijk was,had hij je moeten zeggen hoeveel er in de 1 zou gaan en in de ander zodat het verschil daarmee zou verdwijnen.

En of je het daarmee eens zou zijn.

Ik denk dus niet dat het nog gelijk zal gaan worden als het voor je operatie al zo was,alleen als hij dat aangepast zou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen als je met 3 maanden po terug gaat... Tenzij het dan goed bijgetrokken is...

Maar kan me voorstellen dat je je eraan stoort...

Wil je dit topic misschien samengevoegd hebben met je operatieverslagtopic? Zodat alles bij elkaar staat?

Als je het liever niet hebt is het ook goed, ,maar laat het ff weten :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, oke, ik snap het wel, terwijl het zo op het oog geen mega groot verschil is... Maar zelf zie je dat altijd anders, want op ons eigen lichaam zijn we kritischer dan op andermans lichaam he ;)

Er had wat meer projectie en wat meer breedte in je rechterborst gemogen... half centimetertje meer breedte en ook een half centimetertje (hooguit denk ik) projectie....

Lastig...

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over een tijdje!

Trouwens, wel echt supermooie boobs hoor!!! Eigenlijk zou je supertrots mogen zijn, ook al zijn ze niet perfect in jouw ogen ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie's Best_Boobie.

Het probleem bij mij is dat ik het niet meer naast me neer kan leggen.

Ik weet natuurlijk dat er altijd een verschil in zit en dat je geduld moet hebben.

Maar als dit blijft heb ik hetzelfde probleem met bh's voorheen. Dan heb ik nog een cupmaat verschil. En dat is natuurlijk niet de bedoeling voor iets waar je ruim 4000,- voor betaalt.. Toch????

Het zijn gewoon 2 hele verschillende borsten. Links is perfect vorm, grootte, het litteken en hoe die nu hangt zeg maar. Maar rechts pffff heel m'n borst is puntig + m'n tepel, minder gevuld. En t litteken is anders en dat maakt nog niet uit maar als je kijkt bij de laatste foto dan zie je links m'n litteken niet eens en bij rechts zie je die al terwijl is sta....

Sorry alsof ik overkom als n zeurpiet maar ik moet t gewoon kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden het bij het consult al moeten aangeven of je het gelijk wilde hebben,dan had hij dat kunnen aan passen met verschillende maten protheses.

Vind het niet lelijk,maar als je er zo mee zit vind ik het wel zonde dat je pc niet beter overlegd heeft met jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk hoor Mandy. Hij had dit beter moeten inschatten....

Wacht het eventjes af, maar als het zo blijft, gewoon terug gaan en zeggen wat je ervan vindt... En ook dat hij dat beter had moeten kunnen inschatten, vooral ook omdat het van te voren aangegeven hebt.

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MandyC86,

Ik herken het probleem. Heb ook bijna een cupmaat verschil (ben nog niet geopereerd). Toen ik aan de pc vroeg of er dan wat meer cc in de kleinste borst kon zei hij eerlijk dat dit waarschijnlijk niet zou lukken. De borst is kleiner en heeft dus ook minder ruimte. Als hij daar dan een grotere prothese zou plaatsten zou die borst 'boller' komen te staan. Dan zou ik 2 verschillende borsten krijgen qua vorm. Misschien is dit niet het geval wanneer je van jezelf wat grotere borsten hebt. Maar dit klonk logisch. Hij bekijkt het tijdens de operatie zelf. Nu is het verschil misschien 20 procent en straks in verhouding dan maar 5 procent. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. En je bent geen zeurpiet hoor. Het is niet wat je ervan verwachtte.....zonde hoor. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mandy,

Vervelend zeg dat je er zo'n last van hebt... Ik vind het eerlijk gezegd meevallen, maar dat is altijd als een ander kijkt. Zelf zie je het altijd meer. Ik heb zelf ook een verschil en heb twee verschillende protheses gekregen, ook bij Velthuiskliniek, wel bij een andere PC. Ik vind het bij mij ook nog niet volledig weg, maar de keuze van de protheses die ik nu heb was het beste. Een andere optie zou bij mij het verschil groter maken, dusja...

Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen!

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei net hetzelfde als bij limoontje en das idd compleet logisch. Ik had en heb wel geen cupmaat verschil..

Bij mij zie je het op foto vind ik maar in het echt zie je het echt niet meer.. Enkel voel je het als ik lig en dan men borst vast hou dan voel je een beetje verschil in volume.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.