Ga naar inhoud

2 verschillende maten


MandyC86

Aanbevolen berichten

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

LIjkt erop dat je prothese ook nog hoger zit in die borst die rechtop blijft staan.. Ik zou het ook nog ff afwachten hoor, je bent zo kort po :)

Je zult zien dat er echt nog vanalles gaat veranderen de komende weken. Maar als het niet veranderd, dan kunnen ze na 6 weken po er wel al eens naar kijken. Eerder doen ze toch niks... Het is nu echt ff een kwestie van geduld (en ja dat is heeeel lastig... ) :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je echt gelijk. natuurlijk bijna iedereen een borst groter als de andere,, maar ik denk voor zo veel geld een klein beetje moete voor goede werk doen. en de dokter moeten kunnen zien,, dat een borst meer volume nodig als de andere. ik heb twee verschillende 450 cc en 425 cc.. maar mijn linker borst nog steeds groter als de andere..volgens de arts wij kunnen niks over beoordelen moet enkele manden afwachten dan kun je echt zin de resultaat.

Hoi MandyC86,

Ik herken het probleem. Heb ook bijna een cupmaat verschil (ben nog niet geopereerd). Toen ik aan de pc vroeg of er dan wat meer cc in de kleinste borst kon zei hij eerlijk dat dit waarschijnlijk niet zou lukken. De borst is kleiner en heeft dus ook minder ruimte. Als hij daar dan een grotere prothese zou plaatsten zou die borst 'boller' komen te staan. Dan zou ik 2 verschillende borsten krijgen qua vorm. Misschien is dit niet het geval wanneer je van jezelf wat grotere borsten hebt. Maar dit klonk logisch. Hij bekijkt het tijdens de operatie zelf. Nu is het verschil misschien 20 procent en straks in verhouding dan maar 5 procent. Wat vervelend dat je niet tevreden bent. En je bent geen zeurpiet hoor. Het is niet wat je ervan verwachtte.....zonde hoor. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook twee verschillende maten voor mijn bv. Mijn pc zag dit gelijk en heeft meer cc in de kleinere gedaan om het verschil te compenseren.. hij heeft dit perfect opgepakt en nu zie je er vrijwel niets meer van..

Persoonlijk zou ik het niet accepteren.. een goede pc ziet dit en luistert naar je.. het is toch zijn baan om je mooie gelijke borsten te geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dus nu 7 weken po ben ik op aanvraag bij de chirurg geweest om het over mijn verschil te hebben. Er is nog steeds niks veranderd.

Nu kreeg ik te horen dat hij dit duidelijk heeft verteld voor de operatie en dat hij wel dacht dat het duidelijk voor ons was. Met 3 maanden nog op controle en mocht ik het dan nog niet naast me neer gelegd hebben, dan raadde hij me aan om met een psycholoog te gaan praten.

Ik was best verbaast want ik heb het duidelijk gevraagd en het onderwerp was snel afgekapt omdat hij zei dat he bijna niks van het verschil zou zien. Ik weet ook wel dat geen borst gelijk is. Maar ik heb gewoon Een ronde borst en een puntborst.. Ik heb gewoon 2 verschillende borsten.

Hij zou je moet kijken naar de 80% dat het verbetert is en niet naar die andere 20%.

Ik had 2 problemen met m'n borsten het verschil en de grootte. 1 probleem opgelost en die andere is er nog maar ik heb er wel ruim 4000 voor betaald! Ik heb niet alles tegen die man kunnen zeggen wat ik er allemaal van vond want ik had echt even tijd nodig om er over na te denken. Ik was namelijk best overstuur. Ik barste in tranen uit.

Ik ga een lijstje maken voor de volgende keer. Ik ben het er niet mee eens en waarschijnlijk heb ik geen poot om op te staan. Ik

Moet er maar wat van proberen te maken,

Als iemand tips heeft?? Graag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mandyc86,

Heb heel je topic gelezen en vind het heel erg voor je..

Zelf ben ik nog niet geopereerd , maar heb zelf nu ook halve cupmaat verschil als het niet meer is..

Sorry dat ik het zeg maar hij raadde je aan om met een psycholoog te praten?!

Het komt Voor mij nu niet over alsof hij jou begrijpt en zich in jou verplaatst..

Het is zoiezo ook onzin dat hij zegt dat je moet kijken naar 80% van het verbeterde "plaatje" en niet naar de andere 20%!

Jij hoort er helemaal tevreden over te zijn! Je betaalt er voor!

Tuurlijk is het zo dat bijna geen 1 borst het zelfde is. Maar jij zit er mee en hij heeft gezien dat er een verschil is! Hij zegt dat hij het er dus duidelijk over heeft gehad voor de operatie? Klopt dat wel ? En je zegt "ons" dus diegene die met je was heeft het ook gehoord moeten hebben?

Ik kan je verder niet veel tips geven maar als ik jou was zou ik er heel duidelijk over zijn tegen hem en dit er niet bij Laten. Je zit er heel erg mee en dat moet hij weten ook. Hij hoort er proffesioneel mee om te gaan.. Maar dit blijkt niet uit het stukje dat hij praat over de psychiater en over het feit dat het zo snel afgekapt werd!

Succes! En doe rustig aan!

X Dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat eeen lul zeg.. ja sorry dat ik het zeg....

Oeh ik kan me hier zo op ergeren!! Naderhand draaien ze hun verhaal altijd weer lekker in hun eigen richting en dan heb jij geen poot meer om op te staan :93:

Ik zou hier wel proberen werk van te maken, desnoods de klachtencommisie of via de directeur!! (weet niet meer welke pc of kliniek je bent geweest, maar zou hier zeker werk van maken!!! )

Heel veel succes!! Ik heb het in mijn geval er ook niet bij laten zitten, en zolang je goed kunt uitleggen hoe je erover denkt en wat er allemaal gezegd is, dan kom je al een heel eind. Ik kan je niet beloven dat het wat uithaalt, maar het is wel beter om er iets mee te doen!!

Schrijf alles voor jezelf op en lees het desnoods voor!!

Sterkte!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Inmiddels een halfjaar verder en hoe hard ik mijn best heb gedaan ik ben er gewoon niet gelukkig mee:-(

Onder mijn linker bost kan ik tot ruim de helft van mij vingers onder mijn protese schuiven.

Dit voel ik als ik zit en bij een sportbh moet ik heel de tijd die rand eronderuit trekken.

Het lijkt wel of mijn huid onder mijn linkerborst te slap is om de protese te dragen.

Ik heb dit namelijk bij mijn rechterborst helemaal niet!

Mijn linkerborst gaat ook al n beetje hangen en de rechter staat stijf vooruit....

Ook als ik lig dan valt de linker naar buiten en de rechter blijft nog steeds rechtop staan.

Ik was al niet blij maar nu heb ik ook afgelopen week gemerkt dat er n bobbeltje zit onder mijn rechterborst in de plooi. Dit voelt als n soort kieste maar het is de rand van mijn prothese.

Alsof de rand van mijn prothese dubbel zit daar. Mijn vriend zegt ook dit hoort niet.

Ik word gewoon bijna misselijk als ik aan mijn eigen borsten zit.

Links kan ik flink wat ruimte van mijn vingers eronder schuiven en rechts zit een bobbeltje.

Ook heb ik nog steeds flink pijnlijke steken in mijn rechterborst.

In het begin dacht ik dat het bij het herstel hoorde , maar het word alleen naar erger. Uit t niets krijg ik zo'n pijnlijke steek dat heel mijn lichaam een schok krijgt en mijn hand op mijn borst moet drukken.

Ook mijn tepel van mijn rechterborst zit n bobbeltje.

Ik ben ook bang dat ik kapselvorming krijg , vanwege de steken en omdat mijn linkerborst soepel is. Mijn rechterborst dus absoluut niets ruw , minder gevoel en nog steeds gevoelig waardoor mijn vriend gewoon niet aan mijn rechterborst mag zitten.

Ik heb al n afspraak staan de volgende week omdat ik er nu ondertussen zo klaar mee ben!

Zo mijn best gedaan om blij te zijn, maar met deze punten kan ik er gewoon niet omheen,

En dan nog niet te spreken over mijn verschil in de borsten waar ik het al eerder over heb gehad. Adrichem is n aardige man maar heb een flinke klap gekregen toen ik terugging en hij zei, ja je moet naar de 80% kijken die je voorruit bent gegaan en niet naar doe overige 20% en ja als je dat niet lukt , dan raad ik je aan om met een psycholoog te gaan praten.

Ik was helemaal in tranen. Wat een psycholoog????

Maar goed. Daarna mijn eind gesprek gehad en dat ging redelijk.

Hij zei alleen, ik had niet verwacht dat je zo kritisch zou zijn...

Dat heb ik natuurlijk heel duidelijk aangegeven dat ik dat zou zijn omdat ik bij voorbaat al met mijn verschil zat. Hij heeft heel duidelijk gezegd , daar zie dadelijk bijna niets meer van.. Dus wel!!! Al met al ben ik behoorlijk verdrietig dat dit mij 4150 euro heeft gekost en er eigenlijk meer problemen heeft gegeven dan dat ik hiervoor had.:-((((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een verhaal; Kan me helemaal voorstellen dat je behoorlijk verdrietig bent...

Zoveel geld uitgegeven voor alleen nog maar meer verdriet..

Ik hoop dat je volgende week wat meer resultaat boekt en dat de pc alsnog iets voor je gaat doen!

Succes alvast meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een meetlintje gepakt en kan er onder m'n linkerborst 2 cm onder schuiven.

Als ik mijn borsten meet vanaf mijn borstkas waar mijn borst begint zeg maar waar je spleetje moet zitten (begrijpen jullie wat ik bedoel) dan is mijn linkerborst 2 1/2 cm groter als mijn rechter. Dus naar mijn tepel toe gemeten. Is dit veel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dussssss,,, vandaag naar Velthuis geweest omdat ik niet tevreden ben.

Ontvangen door de vrouw die bij mijn consult was.

Fijn gesprek met d'r gehad en zij heeft mij klachten opgeschreven.

Zij was verbaast over het verhaal dat hij mij een psycholoog aanraadde. Ze keek met grote ogen naar mij.

Ze vroeg mij, heb jij nog wel vertrouwen in jou arts??? Wil je het eerlijk weten??? Nee niet echt! Hj heeft nog niet 1 x echt interesse of medeleven getoond! Echt niet 1x! Hij zei al die keren alleen maar , dit heb ik allemaal duidelijk van tevoren gezegd en dit is het.

Zij heeft toen gezegd ik blijf erbij en als het niet goed gaat dan stuur ik je door naar een andere arts.

Wat fijn dat ze dat zei! Eindelijk een beetje medeleven want ze zag dat k echt verdrietig was.

Afijn meneer van Adrichem komt binnen.

Hj zegt wat zijn je klachten...

Ik uitgelegd , steken in mijn rechterborst zo erg dat ik naar voren schiet en mijn handen om mijn borst moet drukken. Bobbel in mijn tepelhof(rechterborst) en bobbel onder mijn rechterborst wat mijn prothese is maat voelt aan als een kieste, en het feit dat ik bij mijn linkerborst 2 1/2 cm van mijn vinger onder mijn prothese kan schuiven, waardoor ik dus als ik een bikini aan heb continu dat randje onder mijn linkerborst vandaan moet vandaan halen. Geen fijn gevoel!

Ja mevrouw doordat uw huid wat slapper is bij de linkerborst zakt die prothese daar een beetje en dat heb ik je duidelijk van tevoren gezegd. (Ja hoor) hij heeft daar dus nog niet 1x aangevoeld! Ook die keren hiervoor niet!

En ja bij je rechterborst heb je een begin stadium van kapselvorming , maar daar doe ik niks aan tenZi het erger word. Maar dat zien we over een halfjaar wel als je terug komt,..

Dat bobbeltje in mijn rechterborst in mijn tepelhof is dus kapselvorming. Dat bobbeltje onder mijn rechterborst vond hij normaal en ging hij niks aan doen omdat ook hij dit van tevoren duidelijk had gezegd dat dit kon gebeuren. Zat me zo op te vreten , mijn tranen weg te happen. Wat hij wilt gewoon echt niks doen voor mij. Niks! Hj begon dus weer over een psycholoog , WEER!!!!!!!! Nee meneer. Ja maar daar kan je veel aan hebben als jezelf gek maakt. NEE MENEER DAAR HEB TOTAAL GEEN INTRESSE IN!!!!!!

Prima zegt hij.

Meneer sluit het gesprek af en wenst mij succes.

Echt totaalbeeld medeleven helemaal niks!!!! Dit ga ik nu voor het eerst zeggen, WAT EEN LUL!!!!

Adrichem is weg'...

Gelukkig was die vrouw zo lief!!! Zo lief!!!! En zij heeft besloten dat dit inderdaad niet de nomale manier van omgaan was. Dusssssss zij heeft mij met spoed doorverwezen naar een ander vrouwlijke arts.

In tranen heb ik haar een aantal keren bedankt! Eindelijk iemand die wat voor me doet. Ik begon al zo aan mezelf te twijfelen! En nu heeft iemand bevestigd dat ik dat niet ben. Zij stond ook niet achter zijn beslissing. Ik kan nu nog wel janken van blijdschap.

Ik moest een aantal weken wachten omdat die vrouw Klepetko aardig vol zat, maar dat vond ik niet erg. Al moest ik weken wachten ik was al zo blij.

Ik ben weg gegaan met een big smile op mijn gezicht. Wat een opluchting kon ik eindelijk aan mijn omgeving vertellen dat ik niet gek ben en mij niet aanstel!

27 februari was de datum dat k terecht kon.

Toen ik net thuis was werd ik gebeld;

Het was die zelfde vrouw. Stoor ik??? Nee hoor , en ook al was dat zo jij mag dat :-) jij hebt mijn dag goed gemaakt.

Ze zei nou ik wil je afspraak verplaatsen naar volgende week woensdag de 29e!!!!

Wat een schat!

Dit is de manier hoe mensen behandeld moeten worden niet hoe k door die meneer behandeld werd.

En gelukkig was zij het met me eens.

Wij willen jij gelukkig maken en dat ben je nu niet! Ik ga je helpen.

Yessssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een ellende allemaal. Maar super dat er nu eindelijk naar je geluisterd wordt! Ik hoop voor je dat de andere chirurg wel weet hoe ze je problemen moet aanpakken. Want wat je beschrijft klinkt inderdaad niet normaal.. Succes en sterkte hè x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg dat het allemaal zo moest gaan voor je. Ik hoop dat je het resultaat krijgt waar je van gedroomd heb en veel sterkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.