Ga naar inhoud

steffie new : 20 september 2013 : Dr. Winters : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Die fila met voorsluiting is een level 4 bh, dus die is goed :) Sommigen vinden hem superfijn, maar er zijn ook meiden die hem niet zo fijn vonden.. Maarja.. dat is met alle bh's zo...

Ik had zelf een reserve bh gekocht van Triumph, de Triumph Tri-action Workout. Die is ook goedgekeurd voor na een bv, en er zijn meiden die hem geweldig vinden, maar ik vond die na mij bv minder prettig omdat door het vocht wat je vasthoudt, hij in het motiefje wat gaat drukken... zeg maar (ja mooie zin he :unsure: )

Dus het is heel persoonlijk. Dit zijn echter allebei wel hele goede bh's voor na je bv :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi

nou ik werd vandaag gebeld dat o schuitema mij niet kan opereren op 20 september maar een week laagst dat komt dus echt niet fijn uit met mijn vakantie dagen!!

Dus ik heb gevraagd of iemand anders mij die dag kan helpen donderdag heb ik een consult met hay de winters vind ik ook prima maar ik ben al zenuwachtig en heb je dit er ook nog bij pfff..

van mij mag het nu gebeuren kan het ook nooduitgang meer uitgesteld worden. .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Winters is ook een goede pc. Hij is wel vooral bekend van hand- en aangezichtschirurgie (een keer bij pauw en witteman geweest in verband met een gezichtstransplantatie) (misschien te vinden op youtube?) maar hij schijnt ook mooie borsten te maken :)

Ik zal de naam van de pc al even veranderen in je topictitel... Als er onverhoopt nog iets aan zou veranderen, dan horen we het wel..

Wel balen hoor.. Ben je al zenuwachtig, moet je ook nog van pc wisselen...

Hoe kwam het dat Schuitema je opeens niet kon opereren op die datum?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem al opgezocht en zag ook goede dingen over hem. .

Hij had gebeld na de kliniek dat hij een spoed had die dag en niet ging opereren pas de week erna. .

maar dat komt voor mij gewoon niet uit ik heb nu al lang genoeg gewacht het mag wel is tijd worden hihi.

Ik ga het donderdag meemaken met hay winters Ik heb er tot nu toe vertrouwen in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 400 cc mentor high profiel ik wil graag op een D cup uitkomen heb nu ook 75B..

Bij was eerst medium profile besproken maar wil meer bolling dus daarom heb ik toch voor de high profile gekozen.

En wil ze liever iets te groot dan dat ik baal dat ze te klein zijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steffie new. High profiel of medium profile heeft dus echt meer met de bolling te maken begrijp ik. Ik zal het morgen ook nog eens bespreken. Ik wil zelf zo natuurlijk mogelijk maar misschien heeft dat dus niets met high of medium te maken dat weet ik niet.

Mag ik ook vragen wat jouw lengte en gewicht is. Ik ben zelf 1.73 en weeg 68 kilo met een naar mij idee kleine 75b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.75 en 65 kilo..

Zover ik ook begrijp is dat je met high profile ook groter kan uitkomen.

Van mij mogen ze rond zijn wat bij mij ook uitgelegd is dat high profile meer bolling boven geeft en medium meer aan de zijkant misschien is dat voor jou natuurlijker wat jij in je hoofd heb maar dat kan je donderdag altijd vragen..

de meeste fotos hier zijn ook high profile..

ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Wat leuk dat je daar ook word geopereerd..

Ik had eerst ook dual plane afgesproken maar word geopereerd toch voor de spier vond foto ook mooi vol die ik zag en het kon bij mij dus helemaal blij..

Jij mag al bijna lekkerrrrrrrrr..

Ben je daar al is geweest in het medisch centrum???

XXX

Beetje een hele late reactie haha ;) Lees het nu pas

Ik heb inmiddels mijn operatie gehad en ben erg tevreden..al vind ik ze wel te klein.

Heb een hele goeie ervaring gehad in het Medisch Centrum Amstelveen, lieve mensen en mooi ziekenhuis(je).

Vervelend zeg dat je op het laatste moment te horen krijgt dat je een andere pc krijgt, al is zoals ik al gelezen heb Dr. Winters een hele goede arts dus daar je zit je wel goed. ;) Ik kreeg ook een week van te voren te horen dat ik niet naar Belgie moest, maar naar het Medisch Centrum Amstelveen..beetje apart en vervelend als je al zo zenuwachtig bent!

Succes nog met aftellen! :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook 400 cc...meer kon er niet in..me borsten staan ook nog erg op spanning dus wie weet komen ze nog wat meer naar voren straks en worden ze wat groter.

Als je me toevoegd als vriend kun je me foto's zien. :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na je foto's gekeken maar ik vind ze echt mooi hoor.

Ik weet dat ze nog dat ze erg gaan veranderen maar dit zou ik ook graag willen bereiken..

Die foto met een bh maat 75e heb ik snel gezien maar pas je die maat of te klein??

Vanaf welke maat kwam jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na je foto's gekeken maar ik vind ze echt mooi hoor.

Ik weet dat ze nog dat ze erg gaan veranderen maar dit zou ik ook graag willen bereiken..

Die foto met een bh maat 75e heb ik snel gezien maar pas je die maat of te klein??

Vanaf welke maat kwam jij??

Dankje! Ben er ook wel blij mee :)

Die bh paste niet goed...was net te klein. Denk wel dat ik van andere modellen bh's gewoon 75e heb hoor.Heb ze nog niet laten opmeten dus weet het nog niet..moet nog 3 weken wachten. :( Ik kwam van een 75a/b denk ik..droeg altijd maximizers cup B of C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog 4 dagen en dan ben ik aan de beurt ben natuurlijk zenuwachtig maar voel me nog heel relaxed denk dat ik erg aan het idee ben gewend dat ik eindelijk grotere borsten krijg. .

heb ik nu wel de pech dat ik nu ziekies ben doe heel rustig aan want vrijdag moet ik top zijn. .

nou afwachten hoe zenuwachtig Ik vrijdag ben hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Steffie,

Ik zie dat je morgen aan de beurt bent. Heel veel succes!

Ik ben erg nieuwsgierig hoe het gaat worden. Ik krijg zelf op 4 oktober Mentor 450 cc high profile voor de spier. Dus een beetje vergelijkbaar. Mijn operatie is door dr. van der weij Boerhaave Kliniek.

Nogmaals succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sportyspice..

ja morgen is eindelijk de dag yessssss... hihi

jij krijgt iets groter dan ik maar ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden ik hoop gewoon niet te klein daarom heb ik de high profile genomen en was blij dat ik het voor de spier kon doen..

ik hoop dat het eindelijk op een cup D zou ogen mijn pc zegt dat het zeker op een d cup komt misschien wel E maar ja dat zijn cupmaten het mag ook wel ogen op een grotere cup daar doen we het tenslotte voor hahaha...

jij ook veel succes schiet ook al aardig op voor je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je al je boobies hebt nu :D

gefeliciteerd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames ik heb eindelijk me boobies!!!!

De zenuwen vielen echt mee had veel erger verwacht omdat ik nog nooit geopereerd was.

De mensen daar zijn ook zo leuk en lief dus daardoor werd ik ook rustiger.

Toen eenmaal wakker voelde ik me prima gelijk honger een erg dorst hihi ik denk omdat ik zo rustig de narcose in ging kwam ik er echt goed uit..

Totdat de drains eruit moesten wist niet eens dat ik ze had zo de juhh wil niemand bang maken maar ooooo wat deed de eerste pijn ik viel weg me man en moeder maakte zich zorgen natuurlijk want die zag het gebeuren.

En ja hoor nu die andere kant nog pfff de verpleger vroeg of hij moest wachten nee hoor zei ik die moet er toch uit maar die viel gelukkig mee pfff.

Eindelijk weer bijgekomen van alles en ik voelde me weer prima gelukkig..

Eindelijk na huis en dat ging prima lekker op de bank gelegen.

Me borsten vallen nog steeds mee met de pijn alleen veel druk erop maar dat kan ik aan..

Dr winters is echt een super vent zo leuk en de mensen in amstelveen zijn echt top kan niks anders zeggen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.