Ga naar inhoud

steffie new : 20 september 2013 : Dr. Winters : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hè steffie new gelukkig alles goed gegaan bij je, bij mij gelukkig ook jij was dus vast diegene die naast me lag omdat ik lees je moeder en man en ik hoorde dat het bij jou niet lekker ging met de drains toen dacht ik al die van mij moeten er ook nog uit maar gelukkig ging dat goed bij mij.

Heb tot nu toe nog geen pijn gehad. Ik heb op dit moment meer last van de bh die zo strak zit omdat alles zo strak staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij ook. Heb nog geen pijn gehad. Ik heb alleen het gevoel dat bh veel de strak zit in omvang daar heb uk eigenlijk dus het meeste last van.

Heb jij eigenlijk een soort paspoortje meegekregen waarin staat wat er links en rechts inzit ik namelijk niet en volgens mij hoort dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb ook al een gesprek gehad bij gabriel . En zij heeft me doorverwezen naar H Winters. Nu ben ik erg nieuwsgierig of iemand door hem geopereerd is. En wat het resultaat geworden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.