Ga naar inhoud

Help: consulente luisterd niet naar mijn wens!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Even nog een antwoord op je vraag, voor zover ik daar antwoord op kan geven Luna

Zeker bestaan er prothesen met meer cc's, maar zover ik kan zien in de tabel van monobloc hydrogel (zoals ik die hierboven al in de link plakte) zou met de breedte van jouw eigen borst, niet het resultaat bereikt gaan worden dat je voorgehouden is met de anatomische siliconen idd!!

Heel veel succes vanmiddag idd!! Hoop dat Kruppa iets voor je kan doen..

Je moet wel tevreden zijn naderhand he..... Het is toch veel geld....

Ben benieuwd hoe het gaat.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer helemaal blij!

Het gesprek met dr. Kruppa was erg fijn en zit nu opgelucht op de bank ;)

Het mailcontact met de consulente verliep niet lekker, maargoed, ik weet uit ervaring dat via mails communiceren vaker miscommunicatie kan ontstaan... Ik vind het fijn hoe het nu is opgelost! Dat dr. Kruppa zelf meteen contact met mij heeft opgenomen en dat ik snel naar hem toe kon om de cc's even goed te bespreken!! Dus ik vind ook dat er even gezegd mag worden dat accz het wel oplost bij onduidelijkheden of "problemen"!

Nu het nieuws het word: 440 cc!!!!

Jeeeeej :43::43::43:

om precies te zijn:

HY-HP- 400-440 Monobloc Hydrogel rond
v 440 cc
-> 44 mm
diameter 127 mm
nu kan ik echt uitkijken naar m'n borstvergroting met gezonde zenuwen!! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan solliciteren bij ACCZ..... :wacko: als ik dat zou willen :45:

Je weet dus wel dat het resultaat dat je gepast hebt met die 430 anatomisch, dat dat absoluut niet is wat je gaat krijgen qua projectie he? Ben ff kwijt wat je voor cupmaat nu hebt, maar stel je hebt een 75A... dan krijg je met deze projectie een D.. en zal eruit gaan zien als een C...

Maar wel fijn dat Kruppa wel naar je luisterde...

En Charlotte kan dus alweer de prullenbak in :45: De muts

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de dokter het zo persoonlijk heeft aangepakt! Nu ben je helemaal gerustgesteld voor de operatie. Die consulentes toch... Je hoort er toch vaker klachten van hè. Waar moeien ze zich eigenlijk mee!

En nu is het voor mij helemaal duidelijk: volgens mij is BB in een vorig leven pc geweest, hahaha :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bij de consulten tevreden over Charlotte en ik ben tevreden naar buiten gestapt na mijn consulten in huis ter heijden.. Het laatste email contact was voor mij frustrerend en was ik ook even pissig, maar moet ook eerlijk zijn door te zeggen dat zij degene is geweest die geregeld heeft dat het opgelost werd..

Ik ben blij, blij met ACCZ omdat ze het hebben opgelost en ik straks mooie borsten krijg met een goed gevoel!

Ik kan niet wachten tot 25 juli! Nu echt zin in! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!!

Toch fijn dat je er samen uit komt.

@Vlinder, dus je vind me geen lekker ding? haha

@big-boobie, je bent echt serieus goed!!

solliciteren maar, graag voor 15 juli als kan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.