Ga naar inhoud

Help: consulente luisterd niet naar mijn wens!


Aanbevolen berichten

Geld gewoon terugeisen dan, al is het met een smoesje zo van er is plotseling iets tussen gekomen, kunnen we het uitstellen of blabla. Maar ik zou zeker mn geld terugvragen en gewoon niet doorzetten!

Als ik het goed gelezen heb heeft de TS nog 4weken ofzo tot de operatie datum? Dan mag je zeker je geld nog wel terugvragen en alles annuleren, en als ze moeilijk doen gewoon contact opnemen met het juridisch loket en dreigen met media aandacht over deze behandeling.

Als ze daarnaast nu bij een andere kliniek/PC gaat heeft ze nog kans omstreeks dezelfde datum geholpen te worden hoor, bij Diana gabriels kun je zelfs binnen 2 weken als je wilt, dus dat zou geen probleem hoeven zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
Nou, hieronder weer een mail van haar, en ben nu iets duidelijker geweest in mijn mail... ik word hier zo niet goed van!!!!
Ik ga morgen bellen met het hoofdkantoor en als die mij niet verder gaan helpen ga ik misschien last minute opzoek naar een ander als die ook op die datum of rond die datum kan opereren. Ik wil gewoon duidelijkheid en zelf bepalen wat er met mijn lichaam gebeurd...
Ik heb dr. Kruppa niet als vervelend ervaren Itakje.. wat jammer dat jij dat wel zo ervaren hebt :( Ben je niet tevreden met je borsten?
Beste LUNA,
Pasprothese 5 heeft een bepaalde volume wat je kunt vergelijken met 375 cc.
De protheses die voor u zijn besteld hebben 370 cc .
Er is rekening gehouden met uw voorkeur en er is gekeken en naar uw borstafmeting ( ivm grootte van de prothese) .
Aan de hand van deze gegevens is de prothese besteld.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd .
Vriendelijke groet,
Charlotte Werner
--------------------
Beste Charlotte Werner,
Ik zou graag dr. Kruppa zelf telefonisch willen spreken hierover en graag van hem horen waarom hij dan zei dat het 430 cc rond zou worden.
Ik begin een beetje angstig te worden namelijk. Ik geef aan dat ik 430 cc wil omdat ik dat wil en dr. Kruppa heeft gezegd dat dit kon! Ik voel me door u niet gehoord en krijg geen antwoorden op mijn vragen in de vorige mails. U blijft in elke mail hetzelfde mailen en ik het begint te voelen alsof ik afgewimpeld word.
Ik probeer hierbij oplossingsgericht mee te denken: is het mogelijk dat beide maten (370 en 430 cc) aanwezig zijn in bochteld en zo de chirurg dan kan kijken wat erin past? Ik weet dat op het moment van de operatie het aantal cc's ook nog anders kan zijn.
Ik zie graag uw reactie tegemoet en ik hoop dat u mijn vragen nu kunt beantwoorden.
Mvg,
LUNA
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je, maar ik ben bang dat je tegen een muur praat en je morgen idd contact met het hoofdkantoor op moet nemen. Krijg je daar niet het gewenste resultaat dan moet je echt je geld terug gaan eissen en dan helaas toch verder zoeken naar een chirurg die wel zonder problemen je wil geven wat jij wil. Misschien op zeer korte termijn een ander consult ergens plannen en kijken wat die chirurg zegt?

Echt balen dat je in deze lastige situatie zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed ! Duidelijk mail dus hopelijk krijg je ook een duidelijke reactie terug , met een antwoord op al je vragen.

En idd ga al eens langs bij een andere pc...

Als het goed is zitten de protheses wel een aantal jaar in je lijf en dan Wil je gewoon tevreden zijn en geen spijt hebben... Dus go For it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend niet direct, maar hij begreep me gewoon niet en deed er te nonchalant over. Nogmaals, je kunt op veel plaatsen rond die tijd terecht. Die consulentes weten niks en als het dadelijk verkeerd gaat of niet zoals je wilde, alleen omdat jij persé die datum wilt en dat nu al daar hebt geregeld ga je de rest van je leven er spijt van krijgen! Dat lijkt me toch net iets belangrijker..

Even nog een klein voorbeeldje he: Kruppa zei gister letterlijk tegen mij toen ik zei wat mijn huisarts had gezegd: Ja ik ga toch ook niet aan mijn schilder vragen als er iets met mn auto mis is...

Zn consulente weet veel te weinig om jou te helpen, gaat steeds niet op je vragen in, wat wil je dan nog meer? Bel morgen een paar andere klinieken en vraag naar hun data. Hier op het forum staan genoeg heren (Straten, Plovier, Schiettecatte etc) die goed zijn en op korte termijn werken, en daar komen dit soort dingen niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werd Charlotte te heet onder de voeten.....

Dr. Kruppa heeft mij net gebeld (toen ie z'n hond aan het uitlaten was :4: ) en dat was een heel fijn gesprek. Hij vond het vervelend dat de twijfel nu toeslaat en geeft eerlijk toe niet meer weet wat hij precies gezegd had over het aantal cc's. Hij vertelde ook dat hij niet het matentabel van monobloc uit z'n hoofd weet en wil daardoor mij nog een keer zien. Morgen ga ik hem waarschijnlijk in Amsterdam ontmoeten, omdat het snel moet en het voor mij een stuk dichterbij is. (doet hij normaal niet) Hij zei dat hij er voor gaat zorgen dat mijn wens en wat ik wil ook zal gebeuren en ik mij geen zorgen hoef te maken. Dus ik ben redelijk opgelucht nu. Nu even afwachten wat hij gaat zeggen bij het meten en zien en hopen dat die 430 cc zou kunnen!!

Word vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn dat hij je toch nog even zelf gebeld hebt en dat hij je snel nog een keer wilt zien! Morgen zou natuurlijk helemaal perfect zijn, dan is je twijfel in ieder geval snel weg ;)

Kom maar op met die grote boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh wat een verhaal....moet zeggen ben ook bij accz geweest bij dr van onselen en heb er een hele goede ervaring mee ben echt super tevreden. Maar wat jou verhaal betreft dat slaat echt alles. Maar je krijgt na de bv een protest paspoort en daar staat ook op hoeveel cc en wat voor prothese erin zit. Dus volgens mij kunnen ze daar niet zomaar iets in doen. Ik hoop dat je morgen een fijn gesprek hebt en er dan toch met een goed gevoel naar uit kan kijken. Heel veel succes morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje het werd ook tijd zeg...

Ik kwam waarschijnlijk steeds niet aan dit topic toe helaas, en zie nu het hele verhaal....

Ik heb eens even zitten zoeken in de catalogussen, want ik wil dit natuurlijk helemaal zeker weten, en waarschijnlijk heb jij er ook nog wat aan :P

De 430 die je gepast hebt, was dus een anatomische prothese van Cereform. Daarin bestaat een AMM en een AMH. Dat is een medium profile en een high profile.

De 370 monobloc hydrogel is een ronde prothese, high profile (zie catalogus: http://www.laboratoires-arion.fr/images/pdf/10x20-ref-trilingue-6-opt.pdf )

De vergelijking klopt volgens mijn informatie niet... Wat ik gevonden heb in de catalogussen is het volgende:

430 cc anatomisch siliconen AMM: 13,2 cm breed, 13,4 cm hoog en 5,2 cm projectie (deze prothese zul je waarschijnlijk niet gepast hebben, want denk dat die te breed zou zijn geweest, dus blijft de volgende over)

De 430 cc anatomisch siliconen AMH: 12,7 cm breed en 12,9 cm hoog met een projectie van 5,6 cm

Ter vergelijking, de monobloc hydrogel rond die ze nu besteld hebben voor je:

370 cc met een breedte (en dus ook hoogte omdat ie rond is) van 11,8 cm (0,9 cm smaller en dus 1,1 cm minder hoog dan de gepaste prothese!!!) en een projectie van 4,2 cm (dat is 1,4 cm verschil in volume naar voren!!!!! )

Even ervan uitgaande dat ik de juiste prothese te pakken heb nu, hebben ze serieus een denkfout gemaakt!!

Het is idd zo dat er een verschil is tussen aantal cc dat je moet nemen of je nou anatomisch of rond neemt, maar het is altijd zo, ALTIJD, dat je om hetzelfde resultaat te krijgen, MEER cc nodig hebt als je ROND neemt, dan wanneer je anatomisch neemt... De anatomische hoeft bovenaan niet zo vol gevuld te worden dan de ronde.

Dus Charlotte kan de prullenbak in (alweer.....) :viannen_81:

Met hydrogel is het volgens deze catalogus niet eens mogelijk om in de buurt te komen van die 5,6 cm projectie..... Dus ze hebben je in principe misleid.....

Het meest haalbare, in vergelijking met de breedte van die 430 cc, zou voor jou de 440 cc zijn van hydrogel, maar die heeft een projectie van 4,4 cm.. dus lang geen 5,6 cm...

Neem dit mee naar Kruppa en leg het hem voor... Kijken wat hij ervan zegt ;)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn zeg dat hij je gebelt heeft en helemaal fijn dat hij morgen tijd voor je maakt om je in Amsterdam te zien. Ik hoop dat jullie eruit gaan komen en eerlijk gezegd denk ik dat wel. Dit verhaal tot je laatste bericht toe is namelijk geen goede reclame voor ze ;)

Heel veel succes morgen! Goed van je dat je het er niet bij laat zitten, want zoals Itakje al zegt, je zou er echt spijt van krijgen en dan kan je niet zo makkelijk meer terug. Het moet gewoon in 1 keer goed zijn en volgens jouw wensen, welke mij niet onrealistisch lijken. Stel je wilde voor een eerste vergroting 2500cc (!) ofzo dan was het een heel ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die griet is serieus vet eng!

Heb haar ook kritische vragen gesteld...

Hoe je aan een titel komt van medische deskundige...

ik zei nog..dus ik ben verpleegkundige en kom hier werken dan ben ik ook kundig..?

hier kreeg ik geen antwoord op..

Mijn vraag of ze ook verpleegkundige is of big geregistreerd..

ook hier geen concreet antwoord op..

Eerlijk gezegd gaan mijn haren van die dame overeind staan!

Maar goed ze opereert mij gelukkig niuet maar neemt enkel een telefoon aan en knipt wat fotos om het oneerbiedig te zeggen..

Ik zou als ik jou was heel snel bovenstaande stukje van best-boobie uitprinten en laten zien..

ben erg benieuwd wat zijn antwoord hier op is.

Wel vind ik het netjes dat hij je nog een keer uitnodigt om het door te spreken, top!

Fijnst zou zijn dat je er samen uit komt..

Sterkte morgen!

liefs moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die griet is serieus vet eng!

Heb haar ook kritische vragen gesteld...

Hoe je aan een titel komt van medische deskundige...

ik zei nog..dus ik ben verpleegkundige en kom hier werken dan ben ik ook kundig..?

hier kreeg ik geen antwoord op..

Mijn vraag of ze ook verpleegkundige is of big geregistreerd..

ook hier geen concreet antwoord op..

Eerlijk gezegd gaan mijn haren van die dame overeind staan!

Maar goed ze opereert mij gelukkig niuet maar neemt enkel een telefoon aan en knipt wat fotos om het oneerbiedig te zeggen..

Ik zou als ik jou was heel snel bovenstaande stukje van best-boobie uitprinten en laten zien..

ben erg benieuwd wat zijn antwoord hier op is.

Wel vind ik het netjes dat hij je nog een keer uitnodigt om het door te spreken, top!

Fijnst zou zijn dat je er samen uit komt..

Sterkte morgen!

liefs moeder

maar jou avater is ook vet eng zeg hahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeee wat een verhaal! Heb je niet alleen de stress van je operatie krijg je dit er nog eens bij. Heeft die Charlotte een jaloezie tegen grote borsten ofzo??

Petje af hoe jij je verweert meid, zal ff lekker worden, zal zij beslissen en jij teleurgesteld zijn, nou dacht het ff niet hè?

Wel een plus punt voor je pc dat hij je belde en morgen wil zien, dus Charlotte zal wel gezegd hebben "ohhhh hellepie, ik kom er niet meer uihuiiiiit" lekker professioneel.... Not!

Ik hoop dat je wens uitkomt en zo niet, dan geld terug!!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah bedankt voor jullie reacties. Doet mij echt goed!!

Ik ben erg benieuwd naar vanmiddag... ik zal er verslag van doen ;)

Bedankt BB! Ik heb idd alleen de pasprothese 5 gepast van Cereform! Dus komt er dus eigenlijk op neer dat het heel anders er uit gaat zien?

Even voor mijn beeldvorming aangezien cijfers (altijd al last van gehad helaas :() een beetje wartaal zijn voor mij: Met hydrogel krijg ik nooit voor elkaar wat met siliconen kan? Maar er bestaat toch ook hydrogel in meer cc's? Of niet? (aangezien je ook monobloc siliconen erbij hebt gepakt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie dit topic nu pas Luna!

Vind het best heftig!

Ik ben ook bij Charlotte geweest, en ze kan zeker haar mening doordrammen..

Ik heb waar dokter Kruppa bij was aangegeven wat ik wil en niks anders.. Vrij duidelijk zijn daar dus.

Ik ben er van overtuigd dat dr Kruppa jou vanmiddag goed helpt!

Hoop dat we de 25e bijde blij naar huis gaan!!

Succes vandaag! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.