Ga naar inhoud

Oh twijfel, consult gepland maar twijfelkont!


Aanbevolen berichten

Ha dames,

Ik heb in Sept. mijn consult en in okt. mijn BV. Ga naar dr Visser, Wellnesskliniek.

Ik DACHT dat ik eruit was...dual plane!!! Maar nu heb ik veel twijfels, aangezien ik best sportief ben (train paar keer per week met gewichten, wandel dagelijks een uur, fiets naar het werk!) ben ik bang dat dit niet kan....

En ik zie dat bij sportieve meiden vaker toch voor de spier geplaatst word, nu denk ik dat dat voor mij ook beter is...

Maar: ik ben 1,70 meter en weeg 51 kg....zou dat te weinig zijn voor boven de spier?? Heb nu trouwens AA cup ofzo...

Help???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suus!

Spannend he :) Ik zou sowieso je consult eens even afwachten. Hier kun je natuurlijk al heel veel lezen en eens kijken wat meiden/ dames met vergelijkbare startsituaties hebben genomen, waarom en hoe het eindresultaat is geworden.

Voor de spier heeft minder kans op complicaties, maar als je nu bijna niks hebt is anatomisch achter de spier waarschijnlijk mooier als je niet wilt dat je hele ronde borsten krijgt.

Gezien je naar de Wellness kliniek gaat met een cup AA verwacht ik ook dat ze je dat gaan adviseren en dat dr Visser gaat je vast en zeker hele mooie boobs geven :)

Als je veel sport is het idd raadzamer om een prothese voor de spier te nemen. Als je echt zware gewichten traint zou ik zeker goed bedenken waar je voor gaat. Wellicht dat anatomisch voor de spier dan een optie is. Dan zou je voor een anatomische kunnen gaan met een heel dun randje aan de bovenkant zoals de Mc Ghan style 510 prothese. Zelfs met heel weinig weefsel kunnen ze deze prothese voor de spier plaatsen.

Ik weet dat deze gebruikt wordt bij Artemedis, omdat ik daar zelf geweest ben. Of ze deze betreffende prothese ook in de Wellness kliniek gebruiken, durf ik je niet te zeggen...

Succes! x Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus,

ik wordt morgen geopereerd ook dual plane. Ik sport ook regelmatig (3-4x in de week) maar ze konden bij mij niet voor de spier. En ga dan toch liever voor een mooi resultaat dan dat je de randen ziet.

en ja voor de borstspier is misschien ideaal voor sporters maar zolang je niet aan bodybuilden doet kan het niet zoveel kwaad. en hoevaak train jij je borstspier als ik vragen mag? dat kan je prima doen, met lichte gewichten, zwaar kan misschien niet.? maar je armen, buik, rug en benen moet je volgens mij prima kunnen trainen. daar train je niet direct je borstspier mee. je kan altijd nog even bellen naar de PC toch? en anders op het consult het nog evenbespreken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames voor jullie snelle reacties!!! Nee joh, ben helemaal geen bodybuildster, doe maximaal 5 kg per arm!!! Dus is niet zoveel denk ik!!

Ja weet je, wat is weinig weefsel he. Kleine AA is natuurlijk niet veel, maar ik kan wel wat vastpakken zeg maar. Lees hier ook horrorverhalen over double bubble enzo, dat kan toch niet met voor de spier??

Maar idd, heb superveel vertrouwen in dr Visser, heb ook speciaal bij haar operatie gepland ipv Verdonk en Damen.

Ga rustig verder lezen hiero!!

Trouwens, ik heb helemaal geen zoekbalk?? Rechtsboven lees ik steeds, maar ik kan hem echt niet vinden??

Groet!!

ps super dat er hier zo goed gereageerd wordt op een ieders vragen, complimente n voor deze site hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus,

ik wordt morgen geopereerd ook dual plane. Ik sport ook regelmatig (3-4x in de week) maar ze konden bij mij niet voor de spier. En ga dan toch liever voor een mooi resultaat dan dat je de randen ziet.

en ja voor de borstspier is misschien ideaal voor sporters maar zolang je niet aan bodybuilden doet kan het niet zoveel kwaad. en hoevaak train jij je borstspier als ik vragen mag? dat kan je prima doen, met lichte gewichten, zwaar kan misschien niet.? maar je armen, buik, rug en benen moet je volgens mij prima kunnen trainen. daar train je niet direct je borstspier mee. je kan altijd nog even bellen naar de PC toch? en anders op het consult het nog evenbespreken?

Heel veel succes morgen!!! Dat het mooi mag worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi suus! dankjewel!

doublebouble kan idd ontstaan als prothese achter de spier zit en het eigen weefsel op den duur gaat hangen. maar wat zwaartekracht betreft heeft voor en achter spier allebei zijn voor en nadelen. nadeel van voor de spier is dat je sneller hang kan krijgen door het gewicht. achter de spier houdt de prothese de spier op zijn plaats waardoor de huid minder gewicht hoeft te dragen zeg maar:P maarja de kans op double bouble is bij achter de spier wat groter..

over je zoekbalk: onderin kan je thema wijzigen naar bijvoorbeeld : unlimited. als het goed is zie je de zoekbalk dan wel.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

achter de spier houdt de prothese de spier op zijn plaats waardoor de huid minder gewicht hoeft te dragen zeg maar:P maarja de kans op double bouble is bij achter de spier wat groter..

hihi de spier houdt natuurlijk de prothese op zijn plaats :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee suus78,

Ik heb met hetzelfde gezeten. Ik sport ook veel, zo'n 4 keer in de week, vaak soms nog meer. Om die reden heb ik ook bij mijn PC voor de spier plaatsing voorgelegd, maar omdat ik te weinig spierweefsel heb zou ik de prothese kunnen gaan zien. Dit is iets wat ik absoluut niet wil, dus heb ik er samen met mijn PC voor gekozen om voor dual plane te gaan. Mogelijk een langer herstelproces, maar wel (hopelijk:P) een mooier eindresultaat.

Ik zou je gewoon adviseren lekker op consult te gaan, de opties te bespreken en je gevoel te volgen. Dan komt het vast goed! :)

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.