Ga naar inhoud

misssuusjjj : 4 juni 2013 : Dr. van Oosterom : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Haha...

Ik merk al aan je verslag dat jij ook een heel levendig persoon bent! Gelukkig had je ook een gezellige buuf en leuke verpleegsters. Dat scheelt echt wel tijdens zo'n bezoek.

Wel jammer dat je drains er pas later uit mogen. Zelf heb ik geen drains gekregen, maar ik hoor wel van andere vrouwen dat die geen pretje zijn.

Heb ook me foto's bekeken: wauw! Perfecte maat toch? Mag je trots op zijn! Heb andere foto's gezien van bv's waarbij ik me afvraag of die vrouwen er wel goed over hebben nagedacht, of dat ze al na een dag zeggen dat het ze te klein is!

Nee, hier moet je trots op zijn, en wees ook blij met de leuke tijd die je in de kliniek hebt gehad!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey,

Bedankt voor je leuke reactie! Ja ben wel een levendig persoon haha.. Het was de bedoeling dat ik voorlopig bij mijn moeder zou gaan wonen om te herstellen. Maar zij woont in een dorp en voelde me net een kluizenaar.. Dus ben gisteravond weer terug naar huis gegaan, zo happy nu. Woon midden in de stad en ga zo lekker terrassen met een vriendin, eindelijk weer de deur uit:D Moet alleen nog ff nadenken over mn outfit dat je de drains niet ziet haha.

Dankjewel dat je mijn foto's mooi vind:D Ben ook heel blij met mijn boobs. Het valt niet zo op en is gewoon natuurlijk.

Maar hoe bedoel je, dat die vrouwen te groot willen of niet goed hebben nagedacht over de maat en dat het daardoor te klein is uitgevallen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha.. ik bedoelde juist vrouwen die niet goed nadachten en dan belachelijk grote borsten ervan lieten maken. Ik ben gewoon blij voor je dat jij een natuurlijke look hebt gekregen en dat je boobs goed bij je figuur passen. Want als je sommige vrouwen hier en op andere sites bekijkt dan hoor je dat ze na dag al zeggen dat ze meer willen terwijl het er al prima of soms al te groot uit ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh zo... Jaa denk dat dat toch ook psychisch is omdat je in je hoofd blijft denken dat je nog steeds kleine borsten hebt.

En er zijn natuurlijk vrouwen die dat gewoon mooi vinden. Moet zeggen dat ik grote borsten ook mooi vind, maar niet bij mezelf. Ach, ieder zijn ding toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb al een paar dagen hevige pijn, zowel spierpijn als pijn bij de draininsteeks. Gister was het zo erg dat mijn moeder de SEH had gebeld, maar ze vonden het niet nodig dat ik langs moest komen omdat ik de volgende ochtend een afspraak had staan.

's Avonds toen ik mijn sportbh even uitdeed (wilde de spica van het zh omdoen) zag ik dat één drain pus had gelekt en rood zag. Ik werk zelf als leerling vpk dus weet wat de gevolgen kunnen zijn. Ik ging weer naar de SEH bellen, vond trouwens dat ik niet goed geholpen werd. Ze zeiden iets van; ja dat kunnen we zo niet beoordelen, je mag langs komen maar het hoeft niet, kijk maar wat je doet. Ik dacht echt: wtf??! Maargoed, ik maakte me zorgen dus wilde toch graag even dat er naar gekeken word, want stel het is een infectie en het breid zich snel uit..

Ik had mijn moeder gebeld, en die deed er best wel nonchalant over. Dit viel me heel erg van haar tegen. Het is sowieso geen bezorgde moeder maar dit vond ik wel ver gaan. Ze zei; ja we gaan morgen ook al. Ik heb hier ook niet voor gekozen maargoed. Ik boos de telefoon op de hoorn gegooid. En advies via de chat hier aan BB gevraagd! Zij raadde aan om wel te gaan.

Ik heb een vriendin gebeld uit de omgeving en die ging met me mee gelukkig. Ze had geen auto dus het was best zwaar om er te komen.

Eenmaal aangekomen op de SEH ging er een verpleegkundige naar kijken, ze maakte zich totaal geen zorgen. Toen kwam er een arts bij, die zei dat het wel licht ontstoken leek en ging met de plastisch chirurg bellen, toevallig had de pc die mij geopereerd had ook dienst die avond.

Ze besloten me naar huis te sturen met extra pijnstilling en hadden bloed geprikt om de ontstekingswaarden te controleren. Ik vroeg of het geen kwaad kan dat de eventuele infectie niet meteen behandeld word. Hun zeiden dat ze 's nachts niks doen, en dat als ik geopereerd moest worden als het ernstiger was, ik ook zou moeten wachten tot de volgende ochtend??!! Vond het wel een beetje raar, maar goed.

Ik vroeg aan de dokter hoe het nou verder moest. Hij zei; dat hangt er van af wat de pc wilt. Het kan zijn dat er niks gebeurd, dat je antibiotica krijgt, of dat je opnieuw geopereerd moet worden om de wond uit te ruimen. Van dat laatste schrok ik heel erg.

Ik ben superzenuwachtig voor mijn consult straks. Drains lopen nog veel te veel af en mogen er in principe nog niet uit. Maar nu het een beginnende infectie lijkt, wil ik ook niet dat het verder gaat uitbreiden!! Hoop dat het allemaal goed komt.

De reden waarom ik dit topic heb aangemaakt is om mijn verhaal kwijt te kunnen. Ook omdat ik benieuwd zijn of er meiden zijn die ook langer dan een paar dagen drains hebben gehad en eventueel complicaties hierbij? Hoop het natuurlijk niet, mocht dit wel zo zijn, ben ik benieuwd naar je verhaal en hoe het is afgelopen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een rot situatie, lijkt me heel vervelend dat ze t niet serieus lijken te nemen.

Succes met je consult straks, ik hoop dat t mee gaat vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap die drain methode niet hoor ,volgens mij is het beetje van verleden tijd die dingen

ik lees hier veel problemen met drains

ben echt zo blij dat ik dat niet gehad heb!

sterkte meid kom voor jezelf op he!

suc6

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Bedankt voor jullie steun! Ben zo verdrietig nu.

1 drain mocht verwijderd worden en de andere is vastgezet met een hechting.

Mijn ontstekingswaarden waren afwijkend en ze gaan het drainvocht van de rechterborst nu onderzoeken. Word vanmiddag gebeld of het afwijkend is en zo ja, moet ik vandaag of morgen onder het mes om de prothese te verwijderen :(

Kan alleen nog maar huilen nu. De pc zei ook dat ie dit pas 1x eerder had meegemaakt in zijn carriere.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis wat verschrikkelijk.. Voel echt met je mee!! Maar wie weet hoeft de protese er niet uit.. Nog even afwachten op de uitslagen. Begrijp dat je nu heel verdrietig ben ik zou ook huilen hoor als in dat had. Heel veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje goed van je dat je iig heel snel gehandeld hebt,minder is dat je misschien opnieuw onder t mes moet,maar lijkt me sterk dat je prothese er uit zal moeten toch?

Hoop ook dat de antibiotica voldoende zal zijn...pff

sterkte ermee tot zo ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, thanks voor jullie berichtjes.

Ik vond het ook vaag dat de prothese er meteen uit zou moeten. Maar de dokter zei dat het met antibiotica niet op te lossen is omdat niet werkt omdat er een prothese inzit. Het helpt dan voor zolang je het gebruikt, en komt daarna weer terug.. Dus helaas! Spannend moment vanmiddag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld door ziekenhuis, moet meteen komen om geopereerd te worden:( ik wil niet weer tietloos zijn en 2 ongelijke borsten hebben straks.. kan niet meer stoppen met huilen, verschrikkelijk dit.

Moet door dit lange herstel (pas over 3 mnd nieuwe prothese) wss ook vertragen met mijn opleiding, alles gaat mis nu!

Naja, spreek jullie later, ga er zo vandoor als mn moeder er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Werkt ab niet als je protheses hebt? Ik weet er eerlijk gezegd niks vanaf ( van bv) maar ik heb wel op het forum gelezen dat de prothese eruit gehaald wordt, de holte schoongemaakt en de prothese er weer in kan? Of zit ik nu helemaal mis?

In ieder geval wens ik je ontzettend veel succes en zal voor je duimen dat het goed komt!

Kom op meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje hey,heel veel sterkte ,het is helaas niet anders ,maar wees trots op jezelf,(dat je zo snel gehandeld hebt)jij kan dr niets aan doen,en over een paar maanden heb je wel mooie boobs ZONDER ontsteking,laten we daar maar naar toe leven dan...maar we leven iig wel met je mee ...

KOP OP! :53:

GOOD LUCK VANDAAG :71::71::71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach gossie... dus toch....

1 ding weet je nu wel zeker he... Het volgende herstel doe je rustig aan ;) Geef je lichaam de tijd om te herstellen...

Wel echt heeeel rot dat dit je moet overkomen!! Ben eigenlijk wel benieuwd welke bacterie het is, dat die niet te verhelpen is met antibioticum..... Want je hoort niet vaak dat de prothese er meteen uitgehaald wordt en dan niet na het spoelen wat Moeks al zegt, weer terug geplaatst wordt...

Heel veel sterkte!!!

En houd je aan de adviezen alsjeblieft :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.