Ga naar inhoud

misssuusjjj : 4 juni 2013 : Dr. van Oosterom : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Dr Koeijers is inderdaad MCZuiderzee in Lelystad en gaat bij mij een hersteloperatie doen op 23 januari.

Hele duidelijke man met een goed inzicht. (naar mijn idee dan) Ik krijg nu anatomische cohesive full hight full projection of xtra full projection.

Hoe het uiteindelijk gaat worden is natuurlijk nog even afwachten maar mijn gevoel is absoluut goed. Trouwens helemaal wat het ziekenhuis betreft. Gisteren nog geweest voor laatste consult en mocht gelijk alle nodige controles laten uitvoeren. Ben bij de anesthesist geweest voor controle. Daarna moest ik bloed laten prikken. Toen moest ik bij de apotheek komen voor gesprek wat betreft medicijn gebruik. En daarna nog naar de afdeling om een gesprek te hebben met de verpleegkundige. Ik ben echt helemaal binnenste buiten gekeerd :D Dat gaf me trouwens wel een erg goed gevoel hoor!

Ik heb van mezelf een lage bloeddruk (gisteren 100/58) en dus weten ze dat nu ook daar. Bij mijn vorige operatie wisten ze dat niet en toen ik bij kwam uit de O.K was er toch een beetje lichte paniek omdat het zo laag was.

Ja ik heb een erg goed gevoel bij Dr Koeijers en het MCZuiderzee. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik werd in Nederland ook overal weg gestuurd en ben uiteindelijk bij Plovier in Overijsse terecht gekomen. De kliniek heet Beclinic. Toen ik belde kon ik twee weken later op consult en daarna eventueel gelijk de OK op. Ik vond het doodeng..... Maaaaarrr ik zou morgen weer hetzelfde doen. Ik ben dol gelukkig met mijn boobs en ik heb echt geen extreem grote hoor.... Op de foto's lijkt dat wel zo maar in werkelijkheid past het perfect bij mijn lichaam Ik heb nu maat 80 E/F

Dus ik zou gewoon Plovier ff bellen. Ik ben echt super goed geholpen en ik ben zeer tevreden over zijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Best_Boobie al schreef : Het ziekenhuis heeft een hele andere insteek als ze kijken voor een borstvergroting.

Je hebt nu niets, en hun zorgen dat je 'iets' hebt, en daarmee is de kous af.

Ga niet beginnen over extra ronding hier, of wat extra projectie daar want daarmee ga je alweer tever voor ze :45:

Geeft niks, ook die manier van kijken kan duidelijkheid scheppen.

Nouja, op naar een volgend consult waar ze je niet gek aankijken en je hoeft te discussiëren over de cupmaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Heey meiden,

Ik heb groot nieuws!!! Ik heb eindelijk een datum OMG:D Zoooo blij!!

4 Juni word mijn grote dag, en dan lekker een maand vakantie voor het herstel:)

Nu is mijn vraag; wat hebben jullie de weken/dagen voor je BV aan voorbereidingen getroffen?

Misschien is hier al een topic over maar kon het niet vinden?

En: ik ga voor een week / weken bij mijn moeder wonen zodat ze me kan helpen. Maar ik heb dan een gewoon bed en geen bed waarvan het hoofdeinde omhoog kan.. Kan dit kwaad? Ik heb mijn pc niet gehoord over halfzittend slapen trouwens, maar het lijkt me dat je de eerste dagen niet omhoog komt? (ik krijg achter de spier)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste: gefeliciteerd!!

Hoofdeind omhoog hoeft volgens mijn niet perse. Ik sliep wel op 2 of meer kussens en bouwde mezelf in zodat ik niet op mijn zij of buik zou draaien. De eerste 3 dagen kon ik zelf amper omhoog komen. Ik moest 1 keer me moeder zelf opbellen of ze aub wilde komen want ik moest maar de wc en ik was op de bank in slaap gevallen en perongeluk gaan liggen.

Verder indien van toepassing stoppen met roken, behalve dat dat beter is voor je, voel je je ook veel fitter!

Ik heb dual plane gekregen en ben een week voor de operatie me borstspieren gaan oprekken(even googlen). Geen idee of dit echt helpt, heb geen referentie materiaal haha, maar leek mij dat alles minder pijnlijk zou zijn als die spieren iets opgerekt waren.

Verder genoeg pijnstillers inslaan en thee voor het vocht dat je vast houdt. Ik zou vlak voor je operatie ook uitgebreid je haar wassen en de boel ontharen(dat kan je echt een tijdje niet en ik denk dat je vooral dat laatste niet door een ander wil laten doen.)

En zo'n beetje zorgen dat je alles in huis hebt als je normaal gesproken ziek bent(lekkers, tijdverdrijf, films etc)

Liefs roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roos!

Dankje voor je tips! Wel lastig dat je de eerste dagen niet zelf omhoog komt.. Mijn moeder neemt iets van 5 dagen vrij van haar werk dus dan kan ze me helpen.

Stoppen met roken gaat niet lukken. Heb dit al 2 maanden terug geprobeerd maar dat kan ik gewoon niet.

En na hoeveel dagen/weken zou je weer blind kunnen typen op de laptop?? Ik heb nog een berg huiswerk die ik moet doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roos!

Dankje voor je tips! Wel lastig dat je de eerste dagen niet zelf omhoog komt.. Mijn moeder neemt iets van 5 dagen vrij van haar werk dus dan kan ze me helpen.

Stoppen met roken gaat niet lukken. Heb dit al 2 maanden terug geprobeerd maar dat kan ik gewoon niet.

En na hoeveel dagen/weken zou je weer blind kunnen typen op de laptop?? Ik heb nog een berg huiswerk die ik moet doen..

Ik kon de eerste dag al op de laptop. Maar hou er rekening mee dat je je misselijk kan voelen de eerste dagen en ik had nogal moeite met nadenken!

Na 5 dagen kan je wel zelf weer omhoog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een spannende tijd!!

Ik kon alleen rechtop slapen op de bank de eerste tijd. Het omhoog komen ook met hulp was te pijnlijk en in het bed zakte ik te diep weg.

Ja ik zou zeker zorgen dat thuis alles in orde is zodat je de komende tijd niet de deur uit hoeft!

Ik kan adviseren om dry shampoo in huis te halen. Mijn moeder heeft pas na 8 dagen (ongeveer) mijn haren gewassen. Daarvoor voelde ik me zo vies, maar met die shampoo was het wat beter uit te houden haha.

Ik ben gelukkig niet misselijk geweest maar ik ben de eerste dagen wel heel moe geweest. Slecht slapen, de spanning en de narcose zullen zeker een rol spelen. Ik was vermoeid dus ik kon ook niet heel logisch nadenken :)

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En na hoeveel dagen/weken zou je weer blind kunnen typen op de laptop?? Ik heb nog een berg huiswerk die ik moet doen..

:45:

Sorry, maar waarom zou je niet meer blind kunnen typen na een bv? Oke, stel je zou zo een dikke tieten gekregen hebben dat je je toetsenbord niet meer zou kunnen zien.. dan kun je toch nog steeds blind typen? :45:

Ik bedoel het niet flauw, maar lag wel in een deuk toen ik het las hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tips!

@BB: nou ik dacht eig omdat je dan toch wat kracht moet zetten ofzo maar nu ik momenteel blind aan het typen ben merk ik dat ik helemaal geen kracht hoef te zetten.. hahahaha blond he.

Ik dacht eerst: omg bb is echt gemeen:O sad:( maar toen ik ging typen dacht ik hee er zit wat in.. shame..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh shit, ik bedoelde het écht niet gemeen hahaha, maar ik vond het zo ontzettend hilarisch, sorry :unsure:

Het enige waar je kracht mee zet, is het tillen van je laptop :)

Sorry he, ik zit hier echt met een big smile dit te typen, blind wel te verstaan. Ik dacht bijna dat je het niet serieus bedoelde hihi :D

:53: BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB geen paniek hoor poepie ik kan echt wel wat hebben hoor hahaha.

ik vraag me nou de hele tijd af wie de vrouw achter bb is:O want altijd als ik aan het forum denk, denk ik aan jou! Eerst dacht ik dat jij die blonde vrouw op de foto was. Wil je eig anoniem blijven op het net?

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB geen paniek hoor poepie ik kan echt wel wat hebben hoor hahaha.

ik vraag me nou de hele tijd af wie de vrouw achter bb is:O want altijd als ik aan het forum denk, denk ik aan jou! Eerst dacht ik dat jij die blonde vrouw op de foto was. Wil je eig anoniem blijven op het net?

Yep, liefst blijf ik anoniem :)

En ja.. wie is de vrouw achter BB :45: Leuk gezegd :)

De vrouw achter BB....... Niet die blonde snol in ieder geval die ik eerst als avatar had idd hahahahaha. Iedereen dacht dat, en daarom heb ik hem maar veranderd.. die avatar :45:

Is wel duidelijk dat ik nu niet meer op 'hem' lijk hahahaha.

Sja.. en de vrouw achter BB..... Wat wil je weten? :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ook dat BB die ene vrouw was!!

Ik had mijn mobiel naast me liggen.. als ik pijn in mijn rug had tilde, belde ik mijn moeder op en die kwam dan naar boven om mij omhoog te helpen. (Woonde nog thuis)

Idd ontharen is een goeie hahha. En je bed verschonen, ook wel fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar BB die man is zo lelijk:O dan doe je toch een vrouw met bruin haar als plaatje:)?

Nou gewoon, wat doe je in het dagelijks leven? Heb gelezen dat je ook vpk bent maar waarom doe je dat nu niet meer? Want het is zo fantastisch toch!! Voelt het dan voor jou niet als thuis komen als je het ziekenhuis binnenkomt en die gillende infuuspompen hoort en al die leuke patiënten? Ik heb al als ik 3 dagen vrij ben zoals nu dat ik het mis hahhaah.

Heb je een man? Heb je kids/wil je die? Hou je van dieren en heb je huisdieren?

Wat voor huis heb je ? En maak je veel schoon ja of nee?

En heb je weleens mensen van het forum ontmoet?

Raak je het niet zat op het forum om steeds dezelfde vragen te beantwoorden?

Ben je eigenlijk een ijdeltuit/hou je van makeup en kleding?

Sorry hahah ben zo nieuwsgierig!

@Excella: die tip van het bed verschonen is wel goed alleen ik verschoon hem 3x per week...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb alvast maar een operatietopic aangemaakt.

Het komt steeds dichterbij, nog maar 10 dagen tot de bv!! Vind t wel spannend maar heb er ook zoveel zin in, eindelijk boobies :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xBirgitte: Ik laat het doen in het MCA, dat is een ziekenhuis in Alkmaar waar ik ook werk als leerling vpk. Ik krijg dan 10% korting op mijn operatie en heb ook een goed gevoel bij die pc (dr. van Oosterom).

Ik wil 295cc achter de spier maar geef wel van tevoren aan dat als dit niet staat dat het ook wel kleiner mag. Hij heeft 270, 280 en 295cc besteld (natrelle anatomisch high profile).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.