Ga naar inhoud

Miss Boobies stelt zich voor en vraagt zich af..


Miss Boobies

Aanbevolen berichten

Flo, dank voor je reactie. Ik hoop inderdaad dat als je ronde neemt achter de spier met niet teveel cc's dat het koplampeffect uitblijft. DIt omdat ik in principe weliswaar voor anatomishe wil gaan maar als ik voor hydrogel ga kiezen (wat ik vermoed) het ronde moeten worden.
Fijn dat ze niet waren gelekt! Sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Techno, dankjewel voor je tips. Ik heb hem niet gehoord over die met de dunne rand. Ik ben echter bang dat het sowieso half achter de spier gaat worden. Allevier de artsen geen spoortje van twijfel, en zelf voelt het ook het meest logisch met mijn gebrek aan weefsel + dunne huid.
Jammer dat het een zwaardere operatie is, natuurlijk. dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Inmiddels knoop doorgehakt. Ik ga het in het SLAZ laten doen. Hydrogel (dus rond).

Hij heeft 2 protheses voor me besteld, daar moet ik nog wel een beslissing over nemen, allebei low profile omdat hij zei dat ik een brede borst had:
220-240
240-275
Met hulp van rijstzakjes thuis (goede test?) heb ik 220, 240 en 275 gecreeerd. Ik vond 240 het beste. Dus wat te doen? Ik neig naar de kleinste maat.
volgens de catalogus hebben ze allebei zelfde projectie 3,1. Dus volumeverschil gaan dan vooral in de breedte zitten?
Ik zou een B willen geen C. Nu helemaal plat. als iemand nog advies heeft, is het welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, lins1983 en 1233, volgens mij had ik het een beetje vaag opgeschreven, het ingewikkelde is dat ik 240 cc zelf mooi vind staan, maar dat de protheses waar ik nu uit kan kiezen zijn:
220-240cc

of
240-275 cc.

Kortom net iets groter of net iets kleiner.

moet je er nog cc's aftrekken voor dualplane, weet iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neig overigens naar kleiner omdat ik klein op zich mooi vindt, en omdat de andere artsen ook een laag aantal cc's hadden geadviseerd: eentje 170/180, eentje 200 en eentje 230. Dus al "hardop" schrijvend, geef ik waarschijnlik al mijn eigen antwoord.


Oops ik vind ipv ik vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Best Boobie!

Ooooooohhh natuurlijk krijg ik nu toch de bibbers nu de beslissing is gevallen...

Jammer dat de goede man eerst nog op vakantie moest, zou liever vanwege die zenuwen morgen gaan ipv over een maand.
Goede nieuws is wel dat ik de eerste dag dat hij terug is aan de beurt ben, is hij vast lekker uitgerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.