Ga naar inhoud

Miss Boobies stelt zich voor en vraagt zich af..


Miss Boobies

Aanbevolen berichten

Ha dames,

Tja, het is niet de meest originele naam, maar ik heb mezelf Miss Boobies genoemd.

Ik Mis Boobies namelijk, vandaar.
Altijd klein maar fijn gehad, maar na borstvoeding te hebben gegeven aan mijn 1e kind bleef er 50 % van over en dat was niet zoveel, en toen kwam mijn 2e, toen werd de andere 50 % opgeslurpt. Oftwel ik heb echt helemaal niets over. geen cup, niets. En mijn tepels door het weggevallen vetweefsel ook verschrompeld. Kortom, een zielige aanblik.

In het verleden zou ik nooit een BV overwogen hebben, de kleine boobies voor lief genomen en geaccepteerd (paste ook bij mijn bovenlichaam)- maar om helemaal niets te hebben vind ik erg moeilijk.

In eerste instantie hoopte ik dat lipofilling een mogelijkheid was (vetwegzuigen en injecteren in de borst) maar ik heb verschillende consulten gehad en de artsen vonden allemaal dat ik daar te weinig vet voor heb, dus helaas.

Nu dus toch serieus een BV aan het overwegen en inmiddels 4 consulten gehad. Om me breed te orienteren. Twee keer het advies gehad voor ronde protheses, twee keer anatomische (vond de argumenten voor de laatste overtuigender) en vier keer het advies achter de spier (vanwege het gebrek aan eigen weefsel).
Ik denk aan ongeveer 230 cc. Om klein maar fijn alsnog weer terug te krijgen ;-)
Mogelijk 1 maatje groter.

De redenen dat ik nog steeds twijfel en huiver:
- angst voor operatie
- angst dat je de protheses teveel ziet zitten of voelt zitten, juist omdat ik zo mager ben. De ene arts was ervan overtuigd dat dat het geval zou zijn, de ander verzekerde me dat dat hoogstwaarschijnlijk niet zo was.

mijn vragen aan jullie, en dan met name aan degenen die ook niets tot zeer weinig van zichzelf hadden voor de operatie:
- zie je de randen of voel je ze erg zitten zelf?
- mag ik foto's zien van voor en na? Dat zou ik zeer waarderen.

Bedankt!

En tav iedereen: ik vind het leuk om jullie operatieverslagen te lezen dus dank voor het delen, en het geven van allerlei tips, helpt zeker bij de orientatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi!!

Ik had ook zeer weinig! Ik heb ronde gekregen en deze zijn dual plane geplaatst! (325 cc) Ben nu 4 weken PO en geen randen te zien hoor(in het begin wel een beetje). Mij werd rond aangeraden zodat ik wat meer volume bovenin zou krijgen. Je kan me foto's bekijken als je wilt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Mag ik vragen bij wie je op consult geweest bent en waar je welk advies kreeg. Dat soort dingen zijn altijd wel leuk om te weten namelijk :)

En waar gaat je voorkeur naar uit? Naar welke pc?

Vaak, als het achter de spier geplaatst wordt, maakt het niet zoveel uit of het rond of anatomisch is.. Tenzij je echt heeeeeeeeeel smal bent en totaal geen vetweefsel hebt... Dan is anatomisch achter de spier de beste oplossing :) Uiteraard wordt het vaker gedaan, maar daarmee wil ik maar aangeven wat wel en niet een fabeltje is haha

Ik ben niet zo smal, dus aan mijn foto's heb je niet zoveel.. Hoop dat je meer reacties krijgt!!

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosj, dankjewel voor je reactie. Ik ben nog nieuw op het forum dus ligt misschien aan mijn skills, maar het lukt me niet om je foto's te zien, ik kan wel zien hoeveel foto's je hebt maar ze verschiijnen als witte vierkantjes met een blauwe stip. kan ook aan mijn computer liggen? Ik probeer het later nog wel.Of moeten we eerst vrienden worden? Wil ik wel! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best_Boobie, jij ook bedankt voor je reactie en uitleg. Ik vind het heel logisch dat het achter de spier moet bij mij, wel jammer van de extra pijn natuurlijk, maar dat kan er ook nog wel bij...
Ik ben geweest bij Lucas ziekenhuis (van Selms - advies rond), Kliniek in Amstelveen (Karim - advies rond), Boerhaave (Weij - advies anatomisch) en Bergman Amsterdam (Rooijens - advies antomisch).
Mijn voorkeur gaat uit naar Lucas of Boerhaave, mijn 2e afspraak bij Lucas staat al gepland, 2e afspraak bij Boerhaave gaat nog komen. En dan de knoop doorhakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan zit je in ieder geval al goed! :35:

Zowel van Selms als van der Weij is een goede pc :)

Zelfs van der Weij stelde dual plane voor?? Dan heb je zeer weinig weefsel van jezelf idd....

Anatomisch in Boerhaave is volgens mij wel een stuk duurder dan een ronde bij van Selms... Je zou evt eens kunnen kijken of het SLAZ goedkoper is.. Daar werkt van Selms ook, dacht ik ;)

Goede keuzes dus!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mis boobies, na je uitleg vind ik je naam juist wel origineel! Haha. Hier ook een smalletje, 1,65 en 49 kilo.

Ik moet nog 4 dagen tot bv en (sorry voor taalgebruik) i am shitting my pants...dat is normaal.

Ook voor mij het advies anatomisch en achter de spier ivm weinig weefsel. Ik had nooit veel maar na de zwangerschap ben ik echt nog wat volume verloren. Van perky naar saggy zeg maar. Omvang 71 cm onder de borst en op de borst 81. Ik hoop met 290cc natrelle extra high profile op een d uit te komen.

D klinkt hughe maar check maar een mijn foto's van de passessie, past bij mijn lijf.

Succes met je zoektocht en alvast veel plezier op dit fantastische forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosj, dankjewel voor je reactie. Ik ben nog nieuw op het forum dus ligt misschien aan mijn skills, maar het lukt me niet om je foto's te zien, ik kan wel zien hoeveel foto's je hebt maar ze verschiijnen als witte vierkantjes met een blauwe stip. kan ook aan mijn computer liggen? Ik probeer het later nog wel.Of moeten we eerst vrienden worden? Wil ik wel! ;-)

Mijn foto's staan als het goed is openbaar! Ik heb je evengoed toegevoegd als vriend! Gezellig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ best_boobie: "Zelfs van der Weij stelde dual plane voor?? Dan heb je zeer weinig weefsel van jezelf idd...."

haha, ja zei ik toch, ik heb echt niets meer. Platter dan plat ;-(
Ik ben inderdaad bekend met dat Weij altijd voor anatomisch gaat en meestal voor de spier. Volgens mij ben ik gewoon geen twijfelgeval, het moet achter de spier anders wordt het resultaat lachwekkend...

Anatomisch in Boerhaave is volgens mij wel een stuk duurder dan een ronde bij van Selms... Je zou evt eens kunnen kijken of het SLAZ goedkoper is.. Daar werkt van Selms ook, dacht ik

Klopt, ik was bij het ziekenhuis, niet in de kliniek. Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss Jones, dankjewel voor je reactie en leuk om even je foto's te kunnen zien. Ziet er prachtig uit, vol maar inderdaad nog steeds passend bij je "frame". Spannend hoor, en die stress zo een paar dagen voor de operatie kan ik me goed voorstellen. Veel sterkte en ik hoop dat het helemaal wordt zoals je wilde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosj, nu lukte het wel met de foto's bekijken. dankjewel! Wow, mooie twins hoor! Wat een verschil in grootte. Moet je erg wennen?

Ik moest aan de grote niet wennen! Net of ik nu pas mezelf ben eigenlijk. Moet wel wennen aan mijn bh maat... Van de kleine maten bh's(75aa) naar de grote bh maten(70e) haha.. Geloofde me oren niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij met dit topic....

Hier een borstvoedingslotgenoot.....

Vandaag aan vriendin mijn huidige borsten laten zien en die schrok zo... :( van een b/c naar geen cup... Heb zelfs deuken bij overgang borst/oksel.... :(

Tepels zijn ook ingetrokken.....

Miss boobies, ik ga je volgen....

Zelf moet ik nog lang wachten, want ben nu net meer als een maand met bv gestopt, dus moet sowieso nog maanden wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Seth, ah, een lotgenoot! Maar alleen in jouw geval een nog groter verschil want ik had al niet veel. Ik zou zeker even wachten, misschien trekt het nog een beetje bij in jouw geval. Ik heb veel hiernaar gezocht en gelezen dat het bij sommige vrouwen toch nog terugkeert, alhoewel het wel lang kan duren.
Tja, die babies genieten er erg van, maar wij blijven met de brokstukken zitten...
Ik heb het nog niet aan een vriendin laten zien, maar ik overweeg wel om bij de volgende sessie bij een arts een vriendin mee te nemen om mee te kijken bij de pasprotheses (mijn man wil niet, die vindt alles best wat ik beslis).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !

Ik had net zoals jou niets, amper een AA dus het stelde weinig tot niets voor.
Ik heb ronde protestes, 200cc achter de spier laten plaatsen en het ziet er heel natuurlijk uit hoor!
Vroeger had ik dus een AA cup en door de 200 cc te laten plaatsen ben ik uitgekomen op een 70C soms een 70 D (omdat ik heel smal ben vanboven).

Moest je nog vragen hebben kan je die altijd stellen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Liptastic, dankjewel voor je reactie. Wat fijn dat je tevreden bent! (ook over het probleem met tepels?, ik ging even in je profiel kijken en toen zag i de topic die je daarover startte).
Ik vlieg met het advies aan cc's nog heen en weer - ik dacht tussen de 190 cc en een maat boven de 230, precies cc's ben ik vergeten. Heb jij het resultaat wat je verwachtte qua grootte? wat ik denk ik bedoel is- als je met pasprotheses past komt het overeen met het uiteindelijke resultaat (of moet je er nog wat vanaf trekken als het achter de spier gaat, vraag ik me ook af).
Dan nog een vraag - ik heb nu 2x het afvies rond gehad, 2 keer anatomisch. De ene keer vind ik de argumenten voor anatomisch het meest overtuigend, de andere keer ga ik opeens twijfelen en ben ik bang dat de artsen ook voor anatomisch kunnen gaan omdat het meer €€€ oplevert... Wat waren jouw overwegingen om ronde te nemen?

Heb je foto's tenslotte?

Dankjewel voor je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

Het probleem met mijn tepels is idd wel een negatief kantje... Maar het is een risico wat je erbij moet nemen denk ik want er is altijd een kleine kans dat bepaalde plekjes ongevoelig of overgevoelig blijven.. Voor de rest ben ik wel heel tevreden hoor! Ikzelf twijfelde eerst ook tussen 180cc, 200cc en 240 cc. Ik heb niet voor 180 gekozen omdat ik amper verschil zag met de protheses en met de push-up bh's die ik vroeger droeg. Ik heb ook niet voor de 240 cc gekozen omdat ik schrik had dat het te groot zou uitvallen, wat ik absoluut niet wou! Ik wou dat het er heel natuurlijk zou uitzien en ik ben ook heel slank en vind het niet mooi om dan met een groot stel borsten rond te lopen. De 200 cc die ik nu heb komt wel goed overheen met het beeld wat ik had met de protheses aan! Over de vraag met ronde en anatomische protheses kan ik je niet echt helpen aangezien mijn chirurg enkel ronde plaatste! Ik heb daar verder ook niet echt bij nagedacht want heb enkele kennissen die ook patiênt bij hem zijn en bij hun zag het er allemaal heel mooi uit. Ik kan wel eens foto's trekken maar dat zal voor morgen zijn!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie! Ik wil ook absoluut niet te groot. Past niet bij mijn lijf, en ik vind het ook niet nodig. Ik heb klein ook altijd mooi gevonden.
Fijn om te weten dat ronde toch ook echt natuurlijk kunnen ogen. Als je een keer kans ziet om foto's te nemen, graag, en wederom dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik alleen aan de onderkant als ik echtt ga voelen in de borstplooi. Maar ik heb mijn prothesen voor de spier en had hier genoeg weefsel voor...

Ik voel wel hier en daar een ribbeltje.. Maar dat zal het gros van de meiden voelen... Dat hoort er wel een beetje bij :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jawel, ik ben net 3 dagen po van prothesewissel wilde ze toch groter hebben, maar nu heb ik nog zoveel zwelling dat ik de randen nog niet kan voelen, maar dat zal ongetwijfeld wel gaan gebeuren. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.