Ga naar inhoud

Miss Boobies stelt zich voor en vraagt zich af..


Miss Boobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hej Miss Boobies

Ik 'schakel' nu pas in op jouw topic.

Op 18-03-2013 heb ik een BV gehad achter de spier. Ik voel nu totaal geen randen meer, ze zijn heerlijk zacht en soepeltjes! Ook kun je geen randen zien. Dus hier 1 die zeer tevreden is. Partner tevens ook :-)

Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss Boobies,

Ook ik haak vandaag pas in op je topic en herken je verhaal wel. Ik heb zelf ook altijd maar een hele kleine cup gehad en ook vroeger al veel gedacht aan een borstvergroting, maar na mijn zwangerschap heb ik echt helemaal niets meer over. Mijn foto's zijn openbaar, dus als je wilt, kan je kijken.

Ik ga later dit jaar een borstvergroting laten doen, dus ik kan nog niets zeggen over het resultaat. De afgelopen week ben ik bij twee artsen op consult geweest, zelfde verhaal. De ene (voorstander van op de spier plaatsen) adviseerde rond achter de spier, omdat de protheses anders zichtbaar zouden zijn en hij heeft de voorkeur voor de ronde protheses omdat die wat zachter zijn. De ander adviseerde anatomisch op de spier en verzekerde mij ervan dat het niet zichtbaar zou zijn... :unsure:

Ik ga in ieder geval dit topic volgen, met Seth erbij nog een lotgenootje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly4, dankjewel voor je reactie! Fijn dat je zo tevreden bent! (en partner ook natuurlijk). en dat je geen randen voelt. (je had natuurlijk wel een beginsituatie met al borst/vetweefsel dus dat valt er dan wel overheen (? geen idee of ik onzin praat). Was je ook al snel opgeknapt? Ik ben nog druk bezig met wanneer ik het ga inplannen, aangezien ik twee kleintjes heb die getild moeten worden ;-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Janine, jij ook bedankt voor je reactie. Ja! Laten we elkaar volgen!
Ik heb je foto gezien. Ja, balen he, zo weinig, ik weet hoe je je voelt! Mag ik vragen hoe je partner erin staat? Mijn partner staat er achter als ik het zou doen, maar van hem hoeft het niet. Maar ik voel me zelf gewoon super geremd en onvrouwelijk nu.
Over jouw artsenbezoeken:
Ik vind het argument voor ronde dat ze soepeler/zachter zouden zijn ook wel overtuigend.
Maar - de stelling dat het prima op de spier kan, als je zo weinig hebt, hmmmm, wat denk jij? Ik kan het bijna niet geloven dat het dan niet ontzettend onnatuurlijk oogt of in elk geval voelt.
A.s. donderdag heb ik 2e consult bij Slaz en ga ik zelf nog eens flink doorvragen over de voors en tegens van rond/anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat maakt het wel lastig. Ik had ook al in mijn eigen topic advies gevraagd aan de anderen, maar ben er nu wel uit. Ik ga ze inderdaad achter de spier laten plaatsen, omdat ik zelf van tevoren ook al het idee had dat ik te weinig weefsel zou hebben. Het lijkt me echt heel erg als ik achteraf toch merk dat het heel duidelijk zichtbaar is. Je kan bij mij ook mijn ribben zien, dus een prothese moet je dan haast ook wel kunnen zien. En ik heb wel vertrouwen in dr. Nio, dat consult was ook prettiger dan dat bij de Contour Kliniek. Ik ga sowieso nog een keer met mijn man samen voor een tweede afspraak, zodat hij ook mee kan beslissen over de maat en dan vraag ik er zeker nog even over door.

Mijn man steunt mij absoluut. Van hem hoeft het niet, maar hij weet wel hoeveel verdriet ik er zelf van heb en hoe vervelend het is. Hij vindt het dus uiteindelijk wel heel goed dat ik het ga laten doen. Hij gaat dus ook een keer mee en zal zijn mening geven, maar de beslissing ligt bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine, dank voor je reactie weer. Fijn, zo'n man! Die van mij ook zo hoor. Maakt het bijna alleen nog lastiger alleen. Dan is het dus echt mijn beslissing en ik ben gewoon erg bezig met de risico's en mogelijke nadelen/complicaties.
Nog wel een overweging mbt rond/anatomisch:
De twee chirurgen die rond adviseerden deden dat allebei met argumenten die niets te maken hadden met "onze" magere uitgangssituatie: de een dacht ik omdat het idd zachtere soepelere protheses zijn (2e consult donderdag vraag ik door over zijn redenen), de andere omdat het meer "cleavage" zou geven (ben ik niet perse naar op zoek, heb ik nooit gehad)
De twee chirurgen die voor anatomisch wilden gaan, zeiden allebei dat dat te maken had met hoe weinig ik had, anatomisch zou om die reden een veel natuurlijker en beter resultaat hebben.
(blijft overeind staan dat ik altijd twijfels heb bij advies van chirurgen in een kliniek die meer verdienen aan een operatie met anat. protheses)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je naam is juist leuk en orgineel:)

Maar ik kan je geen antwoord geven op al je vragen,

ik ga 15 juli heen.

In sep/okt is mijn zoektocht begonnen en de reden dat ik nu pas heen ga is ook de borstvoeding.

Omdat ik in totaal 6 jaar heb gevoed (4 kinderen) is mijn volume ook compleet verdwenen,

de overhangende tepel herken ik ook.

Mijn complete vetweefsel is verdwenen, mn borsten zijn letterlijk "opgegeten"

Ik krijg anatomische achter de spier, maar tot tegenstelling bij jou wil ik zo groot mogelijk

heb mn hele leven een handje vol gehad, wil nou wel eens 2.

Bij mij is 380 cc (helaas) het maximale zou uitkomen op c/d.

Ik wens jeheel veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

(blijft overeind staan dat ik altijd twijfels heb bij advies van chirurgen in een kliniek die meer verdienen aan een operatie met anat. protheses)

Kan ik helemaal begrijpen! En ik weet niet hoe dat bij Bergman zit.. maar van der Weij vraagt idd flink wat meer voor de anatomische prothese he....

Van selms... ik denk dat dat voor jou op dit moment de beste keuze zou zijn (als ik mijn mening daarin mag geven)

Ik vind van der Weij trouwens ook een goede optie, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het apart vind dat bij hem in Boerhaave de anatomische duurder is... In dat geval denk ik dat van Selms een goede optie is, omdat ik van hem hele mooie resultaten gezien heb.

Hij is een chirurg die, zover ik weet, altijd rond adviseert, maar dat hoeft geen probleem te zijn bij plaatsing achter de spier (of dual plane)

Maarja.. het gevoel moet ook goed zitten he...

Waar gaat je eigen voorkeur eigenlijk naar uit, als je op je gevoel af zou moeten gaan?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best Boobie, fijn dat je ook weer reageert en meedenkt, ik waardeer het.

Over anatomische duurder - ik dacht eigenlijk dat die overal een stuk duurder waren, niet alleen bij Boerhaave?

Over mijn gevoel:
- Verweij is een chirurg die graag prat gaat op zijn werk. Dat kun je arrogant vinden, persoonlijk vond ik het juist charmant. Ik houd van mensen die ambitieus zijn en graag goed willen zijn in wat ze doen. Hij doet veel borstvergrotingen per jaar, dat geeft me veel vertrouwen. Ik vond het fijn dat hij meteen secuur ging meten om me een gedetailleerd advies te geven.
Natuurlijk geeft zo'n kliniek me wel ook een heel commercieel gevoel - wat dat betreft zou ik liever in een ziekenhuis willen.
- Van Selms- eerste indruk was minder geslaagd omdat het heel gehaast ging. Zijn consulten liepen een uur uit, vandaar dat hij voor mij minder tijd leek te hebben. Ik kwam voor het verzoek of lipofilling mogelijk was, toen hij zei dat dat niet zo was, wilde hij niet zoveel tijd inruimen om me vervolgens in te lichten over BV mogelijkheden. Dat gaf me geen goed gevoel, maar omdat hiero op het forum zoveel mensen positief zijn (inclusief jij) heb ik besloten het/hem een 2e kans te geven en dus a.s. donderdag een volgende consult te hebben - eigenlijk het 1e echte consult over BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar het is al een tijdje geleden.. Weet echt niet meer uit mijn hoofd wie of wat dat was... Ik zou er eens over moeten nadenken....

Oke... ik denk dat ik wat tekst te vluchtig gelezen heb hier in dit topic haha...

Van der Weij is idd een goede chirurg en ja, hij loopt met zichzelf weg, maar ik vond dat ook geen probleem toen ik bij hem op consult was. Als hij goed werk levert, dan mag je daar ook trots op zijn.

Of het idd zo is dat het overal duurder is met anatomisch, geloof ik niet.... Ik durf dat niet met 100% zekerheid te zeggen, maar bijvoorbeeld bij dr. de Meyere kost rond evenveel als anatomisch. Alleen de anatomische met extra dunne rand kost bij hem meer... Voor de rest heb ik er geen ervaring mee.....

En oke.. van Selms kwam dus niet goed over bij je eerste consult.. ja... dat is minder.... Kan me voorstellen dat je het dan wel gehad hebt haha.. Ik ken hem zelf verder niet, dus kan daar verder niets over zeggen..... Ik ging uit van wat ik in het verleden over hem gelezen heb :)

MOeilijke keuze....

Heb je Nio al eens overwogen? Ik weet niet of je nog eens op consult wilt.... maar Nio is een hele goede, of de Meyere, ook heel goed....

Maarja.. misschien breng ik je nu nog wel meer ind e war haha...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss boobies,

Ik heb mijn 1e bv bij Boerhaave laten doen. Anatomisch en achter de spier. Voor de spier was voor mij geen optie ik had te weinig vetweefsel aangezien ik vrij dun ben. En ik wilde absoluut geen randen zien het moest er zo natuurlijk mogelijk uit zien.

Mijn 2e bv ook weer voor anatomisch gekozen ivm natuurlijke effect en achter de spier. Toevallig heeft een kennis ronde genomen achter de spier en zij is ook dun, maar dat heeft toch wel meer een koplamp effect.

Maar goed zij vind extra volume bovenin juist mooi en zij vind het niet erg als je ziet dat het siliconen zijn.

Het is dus ook een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik natuurlijke vorm en niet teveel volume bovenin mooier als ik dit een keer wil dan krijg ik het wel voor elkaar met een bh. wil niet zomers met koplampen het schoolplein oplopen hahaha

Het is iets duurder maar ik vind het zeker voor mensen die helemaal niks hebben en dun zijn veel natuurlijker staan. En het is niet alleen bij Boerhaave duurder ook bij andere klinieken zijn de anatomische duurder.

X Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is iets duurder maar ik vind het zeker voor mensen die helemaal niks hebben en dun zijn veel natuurlijker staan. En het is niet alleen bij Boerhaave duurder ook bij andere klinieken zijn de anatomische duurder.

X Flo

Is dat zo? Ik vroeg me dat namelijk af.. Ik hoor het nooit ergens alleen bij boerhaave...

Van welke klinieken weet jij het? Vult mijn lijstje met info weer aan namelijk ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Flo, dankjewel voor je reactie en het delen van jouw overwegingen. Ik sta er hetzelfde in.
Koplampen geen interesse in. Ik zelf dacht alleen dat het bij achter de spier misschien minder zou uitmaken of het ronde of anatomische zijn. Hangt er misschien ook weer vanaf hoeveel cc's het zijn. Hoe meer cc's hoe groter / opvallender het verschil tussen rond en anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja en wat ik nog vergeten was te schrijven. Ik ben ook nog aan het overwegen of ik ga voor monobloc hydrogel. De nadelen zijn mij bekend (eerder lekken/vervangen omdat je dan meteen met een lege borst zit en mogelijk ook zwellen) maar de voordelen vind ik ook erg zwaarwegend: geen siliconen / onnatuurlijke stof in mijn ichaam, minder kans op kapselvorming, de vervanging minder ingrijpende operatie en dat je het merkt als het lekt.
. Hier het promopratje van de leverancier http://www.monobloc.info/pdf/monobloc%20borstvergrotong%20infromatie.html

Van Selms doet ook hydrogel dus ik ga hier ook donderdag nog verder over doorvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie, ja ik hebveel goede verhalen ook gelezen over Nio, volgens mij werkt hij ook bij SLAZ. Maar ik houd me voor nu wel even bij mijn dilemma's Selms/ Verweij + rond- anatomisch + siliconen - hydrogel + aantal cc's + wanneer ga ik het in hemelsnaam doen?
om het niet té ingewikkeld te maken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer cc's hoe groter / opvallender het verschil tussen rond en anatomisch.

Ja en natuurlijk ook de voorsituatie, als je natuurlijk al iets hebt zitten is het soms mooier/beter om ronde te gebruiken.

V.w.b. cc's ik heb nu grote 610cc en kennis 480cc rond ook achter de spier, die van haar zijn echt met koplamp effect. Zelfs nu ik net een paar dagen po ben en ze nog niet gezakt zijn is dat bij mij lang niet zo erg als bij haar.

Mijn oude protheses zijn er uit gehaald, die waren 7 jaar oud en aan een kant zaten er scheurtjes in de prothese, maar deze waren gelukkig dus niet gaan lekken omdat het cohesieve protheses waren.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé allemaal.

Om even terug te komen op het anatomisch is duurder verhaal, dat klopt! Ook bij de Velthuiskliniek, de Contourkliniek, bij Aesthetic Beauty Clinics, ik geloof ook bij Bergman en bij Mediconsult dacht ik ook.. zijn anatomische protheses duurder.

Van Der Weij raadde bij mij in eerste instantie ook anatomische protheses aan, wel op de spier ondanks dat ik enorm smal ben en met mijn 1.61m maar 45 kilo weeg, ik had genoeg weefsel.
Ik heb toen zelf gekozen voor ronde protheses omdat ik wel graag mooie ronde borsten wil en hoop een flink decolleté te krijgen met ronde protheses!

Volgens mij maakt het dual plane inderdaad vrij weinig uit of je rond of anatomisch laat plaatsen, omdat doordat het bovenste deel van de prothese bedekt wordt door de spier deze automatisch in een anatomische vorm wordt gedwongen. Dit kan ik uiteraard fout hebben, maar zo zag ik het..

Doet Van Der Weij niet ook plaatsing met de 510 style van Natrelle, die met de dunne rand? Dit zou je eventueel kunnen navragen zodat je alsnog op de spier kan krijgen mocht dit de voorkeur hebben.

Ik vond het inderdaad ook een prettig idee dat Van Der Weij zoveel bv's per jaar doet. Stelde me een soort van gerust.

Hoop dat je hier wat mee kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.