Ga naar inhoud

naadje : 19 april 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha, dat wilde ik je net aanraden, foto's sturen, maar je hebt het al gedaan, mooi!!

Ik hoop dat dr. Visser ziet dat dit geen kwestie van wachten is, ze zitten gewoon niet op de goede plaats. He, wat naar is dat voor je, het geeft zoveel onzekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, de foto's sturen, maar dat heb je dus al gedaan.

Het wordt áltijd geadviseerd, dat wachten... Minimaal tot 6 weken po....

De meesten willen zelfs niet eerder opereren dan met 3 maanden po..... Maar, als ik het zo zie... dan kan ik me idd niet voorstellen dat het vanzelf gaat zakken....

Er zit echter niets anders op dan doen wat je pc zegt he... :106: Dat is héél vervelend, maar zij is wel diegene die je gaat helpen als er iets aan gedaan moet worden...

Heel veel succes met dat geduld!! Het komt uiteindelijk allemaal goed, alleen rot dat het bij jou nu een stuk langer duurt :54:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte, hopelijk mag je snel terug komen, dit ziet er niet netjes uit! X corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contact gehad. Prothese idd te hoog. Nu de borstband blijven dragen tot 11 juni. Dan heb ik een afspraak. Als ze dan nog te hoog staan wordt dit kosteloos hersteld en prikken we meteen een operatiedatum. Heel helder en keurig lijkt me!!!

Er is nog steeds geen daling ingezet dus ik denk dat we afstevenen op een operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contact gehad. Prothese idd te hoog. Nu de borstband blijven dragen tot 11 juni. Dan heb ik een afspraak. Als ze dan nog te hoog staan wordt dit kosteloos hersteld en prikken we meteen een operatiedatum. Heel helder en keurig lijkt me!!!

Er is nog steeds geen daling ingezet dus ik denk dat we afstevenen op een operatie!

Netjes!!!

Natuurlijk niet ideaal want je had graag gehad dat het meteen goed was gegaan, maar nu dat niet zo is vind ik dit echt top. Meteen actie in de taxi en geen gezeik over geld. Top :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooooooh geweldig nieuws is dat!

Na ja moet je wel weer even onder t mes,dat is wat minder natuurlijk,maar fijn dat hij mee heeft gewerkt!

Pjieuw.......opluchting voor je.

En heel heel misschien doet de band nog zn werk.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes!!!

Natuurlijk niet ideaal want je had graag gehad dat het meteen goed was gegaan, maar nu dat niet zo is vind ik dit echt top. Meteen actie in de taxi en geen gezeik over geld. Top :35:

Sluit me hier volledig bij aan!

Jammer dat het moet, maar wel super dat het zonder boe of bah geregeld wordt!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig dat ze het zo netjes toegeven en alles gaan herstellen! X corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.