Ga naar inhoud

naadje : 19 april 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo!

ik ben nieuw hier op het borstenforum en hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.

Ik ben 19 april geopereerd en heb een borstlift met protheses gehad,

Nu zitten de protheses echt heel hoog en draag ik naast een sportbh ook een borstband. Na bijna 4 weken zie ik echter nog geen spoor van indalen en voel ik me redelijk verminkt.

gaat dit nog goedkomen??

alvast bedankt voor het reageren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Jep idd. Er zijn hier wel een aantal dames die je vast kunnen helpen als je even een foto plaatst. Sterkte in ieder geval. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naadje,

Ik ben zelf niet echt een "kenner" maar ik vind ze inderdaad nog niet zo mooi ingedaald.

Hoeveel cc heb je gekregen?

Misschien moet je even met je pc bellen?

Ik ben zelf ook nu 4 weken po en bij mij zijn ze toch al best veel meer gezakt dan de eerste week. Ik heb ze alleen dual plane dus ik weet niet of dat nog uitmaakt in vergelijking met achter de spier.

Ik hoop dat er nog anderen reageren die er wat meer verstand van hebben zodat je mogelijk wat meer gerustgesteld kan worden.

Gr. Mikje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken er zelf niet zoveel van maar lijkt me dat ze nog heel weinig ingedaald zijn na 4 weken inderdaad, als je hier seffens geen antwoord op krijgt pm je misschien best Best_boobie effe!

Veel geluk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 300 cc gekregen.

Ik vind ze eerlijk gezegd nog behoorlijk hoog zitten bij jou, zeker voor 4 weken. Voor mijn gevoel hebben ze bij mij nooit zo hoog gezeten.

Heb je wel zo een band? De martelband zeg maar? Die zou de boel een beetje naar beneden moeten duwen.

Je kan ook eventueel een berichtje sturen naar best_boobie. Zij weet echt heel veel en is volgens mij zo een beetje degene die (bijna) overal antwoord op heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur Best_Boobie even een pb. Zij kan je hier iets meer raad geven. Ik weet niet waarom ze tegenwoordig nog achter de spier plaatsen. Zie daar geen voordelen van. Maar goed iedere pc heeft nu eenmaal een voorkeur van opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt haar ondertussen gevonden, want kreeg net een pb van je haha...

Nou meid, ik heb even naar je borsten gekeken en ik zal gewoon eerlijk zijn. Daar heb je het meeste aan namelijk...

Deze prothesen zijn niet gezakt, zitten volgens mij nog precies op de plek waar ze ingebracht zijn... Ik ben ook bang dat ze niet meer uit zichzelf zullen gaan zakken.. De plastisch chirurg (wie is het eigenlijk als ik vragen mag?) zal je prothesen een stukje naar beneden moeten helpen.

Over het algemeen is dat een minder grote ingreep dan de borstvergroting zelf... Ze maken dan wel wat meer ruimte in de onderkant van je borsten, zodat de prothese wat meer ruimte heeft om de onderkant op te vullen. Dan kan de prothese op haar plek zakken en wordt het echt veel mooier!! :)

Kijk eens naar de volgende albums van Kim75

http://www.borstenforum.com/gallery/member/4668-kim75/

Zij had hetzelfde probleem als jij, een hele tijd geleden al.

Je ziet bij haar ook foto's staan van na de hersteloperatie :) Het is supermooi geworden erna.

Je zou haar ook een pb kunnen sturen en vragen hoe het bij haar gegaan is :) Ze is nog wel eens online :)

Hoop dat je pc ook inziet dat hij hier iets aan moet doen....

NOrmaal gesproken zou ik zeggen: heb geduld.. maar ik denk dat dit toch echt even via een kleine ingreep verholpen moet worden...

Heel veel succes!!

En als je nog vragen hebt, stel ze gerust!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry, ik zou toch even wat fotos naar de kliniek mailen zodat ze zelf kunnen zien wat er aan de hand is. Ik hoop voor je dat je eerder terecht kan dan midden juni pas. Echt vervelend voor je. Maar ze maken het vast heel mooi straks. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.