Ga naar inhoud

Van cup helemaal niets naar ???


Janine_v_n

Aanbevolen berichten

Hi,

Ze zijn nu 7 jaar en een zwangerschap verder, maar vind dat deze niet veel invloed op mijn borsten heeft gehad.

Ik heb ze toen bij Boerhaave kliniek laten opereren door Dr. Janssen. Hij heeft nu inmiddels een eigen kliniek Janssenkliniek in Oisterwijk en ik wil mijn 2e vergroting door ook weer laten doen. Ben zelf erg tevreden met de vorm dus wil ze weer op dezelfde manier geplaatst hebben!

Heb gekozen voor achter de spier, omdat ik bang was dat je randen zou zien aangezien ik best dun was en ook weinig weefsel had. Dat was iets wat ik absoluut niet wilde hebben en arts verzekerde mij dat bij plaatsing achter de borstspier niet zou gaan gebeuren.

Weet je al een beetje wat je wilt gaan doen?

Groetjes,

Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een aantal goede klinieken en artsen voorbij zien komen, dus ik ga maar even een selectie maken en dan bellen voor een consult...

Ik heb ook foto's van nu in mijn album gezet, maar volgens mij als privé en dat had niet gehoeven. Even kijken of ik dat kan wijzigen en anders kunnen jullie (als je wilt) mij toevoegen als vriendin, dan zijn ze in ieder geval zichtbaar. Oh, laat maar, ik heb dit net aangepast :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Vandaag 3 afspraken gemaakt voor een consult! Ik zag hier regelmatig de tip voorbij komen om naar meerdere consulten te gaan, dus maar meteen ingepland.

Maandag 27 mei bij dr. Nio - SLAZ

Donderdag 30 mei bij dr. Tan - Contour Kliniek

Donderdag 30 mei bij dr. Van der Meij - Boerhaave

Spannend, ben zo benieuwd naar de mogelijkheden voor mij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga jou ook volgen Janine!

Fijn inderdaad dat je de consulten zo snel achter elkaar hebt kunnen plannen, dat zet er vaart achter!

Ik ben heel benieuwd wat je gaat beslissen, en natuurlijk al helemaal hoe mooi je straks zult zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is inderdaad wel fijn, dan kan ik de gesprekken ook goed vergelijken. Helaas zal ik daarna nog wel even moeten wachten, want ik heb in de zomervakantie een paar weekjes met hubbie en kind gepland en meteen daarna weer vakantie nemen, ligt niet zo lekker op het werk. En naast mijn werk volg ik nog een studie, dus ik zal waarschijnlijk moeten wachten tot de volgende schoolvakantie, de herfstvakantie... :22:

Maar goed, het geeft me wel iets om naar uit te kijken! En tot die tijd blijf ik gewoon lekker hier hangen, ervaringen lezen en anderen lastigvallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, voor mij is het 6 dagen geleden dat ik mijn bv heb laten doen. Ben naar welness kliniek gegaan, 75A, 265cc en het zal eruitzien als een goede volle C.

Heb al vele consults gedaan, in Brussel niet zo goede ervaring, ZOL Genk had ik geen klik. En dat moet je wel hebben want je legt natuurlijk de toekomst van je schatjes in iemand anders zijn handen... Dus bij mij is het dr Damen geworden@ welness kliniek. Het enige wat je daar wel hebt is het lopende band gevoel, zo druk daar. Maar hebben een goede reputatie....

Gr Cattie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cattie,

Gefeliciteerd met je boobs! Hoe voel je je nu? Heb je ze achter of voor de borstspier laten plaatsen (of dual plane)?

Hoop dat je niet al te veel pijn meer hebt en kan beginnen met genieten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

Maandag ben ik bij dr. Nio (SLAZ) geweest, die zei dat ik (zoals ik zelf had verwacht) inderdaad te weinig weefsel had om voor/op de spier te kunnen plaatsen. Jammer, want ik had ze graag op de spier gehad, maar natuurlijk niet als je dan de prothese kunt zien. Maar gisteren was ik bij dr. Tan (Contour Kliniek Bussum) en hij gaf aan dat het wel op de spier zou kunnen. Nu weet ik niet wat ik moet doen; ik wil ze graag op de spier, maar dr. Nio zal niet voor niets hebben gezegd dat hij dat bij mij niet wilt doen...

Hebben jullie advies? Ik heb een voorkeur voor op de spier, aangezien ik veel sport (o.a. handbal, dus echt wel sport waarbij je je borstspieren veel gebruikt). Dr. Nio gaf ook aan dat hij kon zien dat mijn borstspieren sterk ontwikkeld zijn. Maar ik heb maar heel weinig (eigenlijk geen) eigen weefsel. Waar de aanzet van de borst komt te zitten (bovenkant) zie je nu mijn ribben er doorheen komen.

Zucht, help...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al bij je status heb aangegeven zou ik als ik jou was achter de spier nemen

Ik ben zelf ook bij Nio geweest en ik weet dat als het voor de spier kan dat hij het ook echt ervoor wilt doen

Ik had zelf genoeg weefsel maar we bespraken ook of ik nog verder zou willen afvallen want san zou hij het erachter doen want het word dan echt niet mooi als je die randen gaat zien

Het zal moeilijker zijn de eerste weken maar je heb ze wel vor de rest van je leven dus ik zou echt erachter doen voordat je straks spijt heb als je die randen kan zien

En sporten kan volgens mij daarna ook weer gedaan worden zoals te voren.. Alleen zal je iets langer moeten wachten

Succes met het maken van je keuze! Ik wens je hele mooie borsten toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Valerieee,

Ik heb er vandaag zelf ook weer veel over nagedacht en denk inderdaad dat ik ze achter de spier ga laten plaatsen. Dat het herstel wat langer duurt en/of pijnlijker is, vind ik niet zo erg. Dat is een paar weken op een heleboel jaren dat ik er van kan genieten, dat heb ik er wel voor over.

Ben alleen een beetje bang voor dat bewegen van de protheses als ik mijn borstspieren aanspan. Ik wil niet dat ik zo'n 'plop'-effect heb als ik op het strand mijn zoontje optil of zo. Dat dat heel duidelijk zichtbaar is... Maar ja, als ik moet kiezen toch liever dat, dan dat je aan de bovenkant de randen kunt zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat is inderdaad moeilijk. Zeker als twee artsen iets anders zeggen. Maar ik hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over Dr. nio. Maar......... Als je echt voor de spier wil is er nog een andere optie (die ik dan zeker zou doen) en dat is de Natrelle Style 510 prothese. Dit is een anatomische prothese die een dunnere bovenkant heeft. Deze is speciaal ontwikkeld voor vrouwen met weinig weefsel zodat je deze toch voor de spier geplaatst kunt krijgen. Ik weet zelf alleen dat Dr. de Meyere deze heeft, maar er zullen ongetwijfeld meer artsen zijn die deze plaatsen.

Succes XCorine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zelf ben ik ook bij Dr. Nio geweest en hetzelfde verhaal.

Te weinig weefsel om de prothese op de spier te kunnen krijgen.

Het geeft een natuurlijker effect als ze hem onder de spier zetten.

Ik begrijp dat je bang bent voor het plop-effect.

Iemand ervaring met het plaatsen achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai,

Hier ook een lotgenoot, zoals je kan zien hebben wij redelijk hetzelfde postuur..

Ik ga over ruim 2 week onder het mes,

ik krijg anatomische onder de spier ook omdat ik te weinig weefsel heb,

zeg maar rustig geen ze zijn nagenoeg "leeg"

Hoe zijn je consulten geweest?

weet je al bij wie en de protheses?

Groetjes Moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.