Ga naar inhoud

Van cup helemaal niets naar ???


Janine_v_n

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Al ruim een jaar geleden heb ik me aangemeld voor dit forum, omdat ik toen de knoop doorgehakt had. Als ik het geld bij elkaar zou hebben, zou ik een borstvergroting laten doen. En nu het geld bij elkaar (dus ook een mooi moment om me voor te stellen op het forum)! Ik ben me nu een beetje aan het oriënteren bij welke kliniek(en) ik een consult wil aanvragen. Het is toch een grote stap en er zijn zoveel verhalen te lezen!!! Iemand tips?

Ben ook wel een beetje nerveus om naar een consult te gaan. Ik heb zo weinig van mezelf, dat ik bang ben dat er niet genoeg weefsel is om een mooie bv uit te laten voeren... Heeft iemand hier een beetje verstand van of ervaring mee?

Nog wat meer over mezelf:

Ik ben bijna 28, moeder van een geweldig zoontje van bijna 2, 173 cm lang, 58 kilo en cupmaat: van bijna niks naar, na mijn zwangerschap, helemaal niks meer (nog geen centimeter verschil tussen mijn omvang net onder mijn borsten en midden op mijn borsten...)

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat; ik meld me eigenlijk nooit aan voor forums omdat ik toch altijd bang ben dat ik geen reacties krijg :).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! hier zal je sowieso wel reacties krijgen :)

ik ben zelf op 6 mei geopereerd in de wellnesskliniek in genk.

Voordelig en goed gedaan (alles samen een 2500 euro). Ik had ook bijna niks (je kan mijn voor-foto's zien in mijn gallerij op mijn profiel)

en ik heb 380cc laten zetten, achter de spier (als je weinig eigen weefsel hebt lijkt dat het natuurlijkst) en ik zal waarschijnlijk uitkomen op een volle D cup :)

Welke cupmaat zou je zelf graag hebben?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine,

Als eerste welkom op het forum. Je zult zeker veel reacties gaan krijgen, dit is een heel veel bezocht forum. Heel goed dat ervoor wilt gaan. Ik heb pas 8weken mijn nieuwe Boobies en ben 41 jaar. Ik wilde wachten tot kinderen had ivm borstvoeding. Toen bleef er helemaal niets meer over. Nu ben ik zo blij dat ik dit heb gedaan. Je wil op consult gaan bij goede artsen. Ik zelf ben door Dr. de Meyere geopereerd. Hij staat hier bekend als de dokter met de gouden handjes, je zult geen negatieve verhalen horen over hem. Zijn voorkeur is voor de borstspier te plaatsen. Dit geeft alleen maar voordelen, sneller herstel en veel minder pijnlijk. Heb je weinig weefsel, wat bij jou dus mogelijk is, dan heeft hij hier een speciale anatomische prothese voor, de Natrelle Style 510. Deze heeft een plattere bovenkant zodat je geen randen kunt gaan zien. Deze is wel wat duurder dan de normale ronde prothese. De ronde kost 3000 euro, de anatomische kost 4500 euro. Dr. De Meyere is een hele goed, vakbekwame arts en zit in België, Gent. Kijk maar eens op www.artemedis.com. Wil je wat noordelijker in Nederland is Dr. Nio een goede optie! Verder veel lezen hier en je wordt vanzelf wijzer.

Heel veel plezier!

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimzy!

Bedankt voor je reactie ;).

Oh, dat is dus echt pas net! Hoe gaat het met je?

Ik zit zelf te denken aan een cup C. Ik wil niet te groot in verhouding met mijn lichaam en heb maar maat 34, dus dan lijkt het al snel groot. Maar ja, als ik toch een operatie laat doen, wil ik ook gewoon het mooist haalbare resultaat. Ik zou het echt heel jammer vinden om achteraf te zeggen: had ik maar... Dus het liefst een mooie C. Denk ik... Haha, ik ben er nog niet helemaal uit, hangt ook een beetje af van het gesprek dat ik zal hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, je verhaal is herkenbaar!

Ook ik had al héél weinig maar na mijn twee zwangerschappen en geven van borstvoeding heb ik hetzelfde als jij, geen cm tss omvang en op en onder mijn borsten. Ook heb ik bijna geeneigen weefsel!!!

Heb hier wel nog geen foto's geplaatst.

Ik word geholpen door Dr.Visser in de Wellnesskliniek op 20 juni. Ik ben al twee keer bij haar op consultatie geweest en heb het volste vertrouwen in haar!

Zelf krijg ik 300cc extra high profile, dual plane geplaatst!

Succes met je zoektocht!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je nu ook je verhaal doet hier!

Ga hier op het forum goed zoeken naar chirurgen waar je weinig tot geen slechte verhalen leest. Overal KAN het mis gaan, maar je moet zo min mogelijk risico nemen. Ga op verschillende consulten, sommige chirurgen werken zowel in een kliniek als in een ziekenhuis maar de prijs kan aardig verschillen. Als je enig idee hebt van wat je wil, voeg dan meiden als vrienden toe (meestal wordt een pb met reden wel gewaardeerd) zodat je foto's kan kijken.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juliette,

Spannend! Mocht je straks wel foto's plaatsen, wil ik die zeker wel even zien. Zal ook zelf één dezer dagen een foto uploaden, eerst maar even uitvogelen hoe dat moet... :)

Bedankt voor jullie reacties, Yuna en Corine!



Bedankt voor de tip, Sexymama81!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimzy!

Bedankt voor je reactie ;).

Oh, dat is dus echt pas net! Hoe gaat het met je?

Ik zit zelf te denken aan een cup C. Ik wil niet te groot in verhouding met mijn lichaam en heb maar maat 34, dus dan lijkt het al snel groot. Maar ja, als ik toch een operatie laat doen, wil ik ook gewoon het mooist haalbare resultaat. Ik zou het echt heel jammer vinden om achteraf te zeggen: had ik maar... Dus het liefst een mooie C. Denk ik... Haha, ik ben er nog niet helemaal uit, hangt ook een beetje af van het gesprek dat ik zal hebben...

Ja zit nog helemaal ingepakt en kan niet veel anders doen dan op de computer gaan en televisie kijken dus dan doe k dat maar! :D Het gaat goed, de pijn was te verwachten dus die nemen we er met plezier bij want binnenkort kan ik met mooie boobies paraderen :P

Zoals de andere meisjes hier zeggen is het t best als je nog twijfelt om veel info in te winnen en dan gewoon een paar consultaties te regelen en te gaan voor degene waar JIJ je het best bij voelt. Mijn Dr. was Dr. Verdonck, in de Wellnesskliniek is Dr. Visser ook heel erg goed. Van allebei lees je voornamelijk goede verhalen. Zoals Corinne al zei is Dr. DeMeyere ook op handen gedragen op dit forum, dus ik ga er maar effe van uit dat die man ook uitstekend werk levert!

Qua maat, ikzelf heb eerst de maat wel gezegd maar vervolgens heeft de man gewoon bij de kleinste protheses begonnen en mocht ik steeds zeggen wat ik er van vond. Ik neem aan dat dat bij de meeste PC's zo is, dat je gewoon effe samen bekijkt waar je je goed bij voelt zonder er echt een maat op te hoeven plakken :)

Veel geluk in elk geval!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine,

Kijk anders ook bij mijn foto's. Ik ben 1.76 en 56 kg. 70cm omtrek. Kun je een beetje een indruk krijgen, want ik had ook heeeleeemaal niks.

Ik heb een bv gedaan met 300cc anatomisch achter de borstspier, juist omdat ik niet veel vet heb en absoluut niet het risico wilde lopen om randen te krijgen.

Ik zal je even toevoegen als vriend dan kun je kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Janine, ik laat het doen wanneer ik 18 ben, nog enkele maanden wachten dus!

Ik ga voor Dr. verdonck in Genk (is wel twee uur rijden voorme, maar hij is zeer lief en zo prijselijk), zag al mooie resultaten bij hem! Zeker eens kijken op wellneskliniek :)

kusje, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi janine,

Al aardig wat reacties zie ik ;-)! Lees je lekker in hier op het forum, er is veel te vinden.

Ikzelf ben 1,65 en weeg 49 kilo. Ik heb een a cup met 70 omvang. Ik heb me op dit gebied nooit vrouwelijk gevoeld en ben blij dat ik nu 24 mei eindelijk een bv onderga. Dus bij deze gefeliciteerd met afsluiten van een onzekere periode!

Ik ben erin gegaan met de gedachte een c cup te willen halen, na eerste consult bleek dat de prothese welke ik het mooist bij mijn lichaam vond passen een D cup gaat worden. Mijn Perceptie van een c was dus anders dan in werkelijkheid. Kijk gerust bij mijn fotos van de passessie. Mijn advies is dan ook, hou je niet teveel vast aan cijfers, maar kijk wat mooi bij je lichaam past.

Succes meid!

Grz missJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine,

Ook ik was voor mijn bv echt plat. Ook zowat geen cm verschil.

Ik ben ca 1.72 lang en weeg 52kg.

Ik ben op 29 april bij de heer Van Onselen ACCZ Klinieken geopereerd. Heb 360cc gekregen dual plane anatomsich. Bij mij ging er ook niet meer inpassen.

Ik ben nu al heel blij met resultaat.

Je kan mijn voor- en na foto's in mijn gallerij bekijken.

Op welke cupmaat ik uiteindelijk uit ga komen, heb ik nog geen idee van. Ik ben al heel blij met een mooie volle c.

Succes met je zoektocht en heel veel plezier op dit forum. Ik heb er heel wat aan.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Janine. Ik ga morgen naar de wellnes kliniek in genk voor een bv. Ik vind het super spannend ik heb echt letterlijk niks ben plat.

Ik ben zelf wel groot ben 1.79 en niet slank maar ook niet dik. Ik krijg er een 425 cc mono block in, ik zal je morgen laten weten hoe het is gegaan jij sucses ook verder groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine,

Ik ben 26april geoppereerd in de wellness kliniek in Genk door dokter verdonck, had mooie resultaten gezien en de prijs is ook niet te hoog, ben zelf 1.74 en weeg 60kilo.. Heb 280cc extra high profile gekregen, kom van een 75a/aa af.. Je kan bij mijn foto's kijken :)

Liefs riri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben 3 mei geopereerd door dr Koopmann van de Bergman Kliniek in Den Haag. Ben van 75A naar waarschijnlijk een volle C gegaan. Het is nog kort geleden dus eind maat nog niet helemaal zeker.

Heb de service en dr Koopmann als heel prettig ervaren. Hele aardige verpleegsters op de dag zelf.

Als je mijn foto's wilt zien moet je even een berichtje sturen dan voeg ik je toe als vriendin.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat zijn heel wat reacties toch? Ha ha, veel leespleizer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd met je beslissing een bv te gaan doen!

Mijn lengte en gewicht komen aardig overeen met jou (170 en 56 kilo)

Ik had ook bijna niets en na borstvoeding van de jongste plus weer afvallen naar oude gewicht was alles weg.

Ik voelde me net een jongetje :(

Ik ben naar Brussel gegaan omdat ik een Groupon korting had.

Natuurlijk de kliniek wel eerst goed onderzocht op internet

11 weken geleden heb ik borsten gekregen. Ik ging van een 75aaaaaa naar een volle 75D!

Ik ben er zo ontzettend gelukkig mee!

Ze zijn waanzinnig mooi geworden en geen seconde spijt gehad.

Je mag me toevoegen als je mijn foto's wilt zien.

X yessie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, bedankt voor al jullie reacties! Weer een onzekerheidje weg ;).

Flo, bedankt voor je foto’s, ze zien er echt heel mooi uit! Wanneer en waar heb je dat laten doen?

MissJones ook super bedankt voor je tip. Ik heb het wel verteld in mijn omgeving (ze gaan het toch zien straks haha) en de eerste vraag is eigenlijk altijd welke cupmaat ik dan wil. Dus automatisch ga je dan zelf ook naar dat lettertje kijken (ik wel tenminste). Maar ik zal blanco naar het consult gaan en kijken wat het mooiste past (en letterlijk past natuurlijk). Welke protheses ga je laten plaatsen en waar?

Ze zien er inderdaad nu al heel mooi uit, Odie! Spannend hoe het uiteindelijk gaat worden!

Heel veel succes vandaag, jootje! Ik zal voor je duimen!

Jenniferrrrr, wauw wat een verschil, gefeliciteerd!

Riri, ze zien er al hartstikke mooi uit, gefeliciteerd! Ik lees toevallig bij de anderen hierboven voornamelijk anatomisch, waarom heb jij voor rond gekozen? (Ik ken het verschil van het internet, maar ja, daar is zoveel verschillende informatie te vinden, hoor graag jouw mening.)

Marinc, ik heb je een pm gestuurd. Yessie, jou ook!

Nou haha, iedereen bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Janine,

Voordat ik op dit forum kwam kon ik alleen rond en druppelvorm. Na veel opgezocht te hebben beviel me het ronde meer als de druppel. Ook in de toekomst gekeken, als ik nog kindjes wil mag het met rond best een beetje gaan hangen en dan krijg je ook dat druppeleffect (denk ik dan) .. Dus vandaar dat ik uiteindelijk ook voor rond gegaan ben. Anatomisch zei me weinig, ik wist niet wat het was en hoe en wat daar de voordelen van waren.. Maar ik had mijn keus toch al gemaakt dus vond het wel goed zo, want uiteindelijk vond ik daar de resultaten ook echt mooi van. Maar als ik nou hier foto's zie van anatomisch vind ik het super mooi en natuurlijk uitzien. Als ik dit eerder wist had ik me daar zeker ook in verdiept :) (niet dat ik nou niet tevreden ben ;)) op mijn foto vind ik het wat ronder uitzien, ik denk door de flits, want zo in het echt vind ik het ronde niet zo hard opvallen als op de foto.. Vind ik het natuurlijker.

Succes met je keuze, ben benieuwd wat het gaat worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!! Lastig is t al die keuzes he!! Ben zelf op consult geweest in Brussel bij beaucare en in Genk bij de welness kliniek. Ik had zelf een beter gevoel bij Genk en dr Visser. 4 juli wording daar geopereerd en krijg 330cc dual plane. Ik ben zelf 1.79 en 58 kilo. Geen eigen weefsel dus. Hier ook na 2 zwangerschappen een cup zero.

Succes met kiezen!

Xxx twinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.