Ga naar inhoud

Des: 13 juni 2013 : Dr Melis : Rodekruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Ja eigenlijk heel goed :-) hechtingen eruit halen was een drama heb nieuwe gekregen die mogen er volgende week uit. Zal je een foto sturen. Op die foto is de symnastis moeilijk te zien omdat mijn borsten heel erg zijn gaan hangen. Maar van een lege c naar volle G en nu E ...ja voelt een stuk lichter ♡

En het gevoel / idee dat het weer los gaat laten zal ik wel een hele tijd houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je "nieuwe" borsten gezien, en volgens mij gaat het nu wel goed komen hoor Des! Het ziet er heel rustig uit, ze staan niet onder een enorme spanning, ze moeten vooral nog genezen.

Maar wat was er met de hechtingen, hebben ze die eruit gehaald en vervangen door nieuwe?? AUWWW!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja omdat ik allergisch brn voor oplosbare hechtingen moesten ze alles met verwijderbare doen. Maar mijn lichaam reageert zo heftig dat alles muur vast zat. Sommige plekken rond de tepel zijn open gemaakt om de hecht draad te verwijderen en dat is opnieuw gehecht :-) viel mee hoor x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Helemaal top:-) litekens herstellen zo mooi en de vorm is prachtig ♥Ik zsl hier ook bijna niet meer komen omdat eindrlijk alles goed is gekomen en nu verder kan gaan. Voor iedereen die mij gesteund en geholpen heeft bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.