Ga naar inhoud

Des: 13 juni 2013 : Dr Melis : Rodekruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , mijn operatie datum staat vast, 13 juni krijg ik hopelijk mijn laatste operatie. Ben inmiddels al ruim 1.5 verder en dit wordt de vierde keer dat ik aan mijn borsten wordt geopereerd . Hoe en waarom is terug te lezen in mijn andere topic.

Ik krijg nu een lift (anker) , kleinere prothese en worden mijn borst spieren gehecht ( omdat deze te ver zijn open gesneden en de prothese niet meer achter de spier blijft zitten) mijn pocket verkleint ( omdat de prothese te veel heen en weer verschuift ) en de huid tussen mijn borsten op mijn borstbeen gehecht wordt (i.v.m symnastia)

Ook zijn ze er nu achter dat de reden van mijn dikke littekens het gevolg is dat mijn lichaam niet tegen oplosbaar hecht materiaal kan ( en mijn lichaam daar door extra litteken weefsel aanmaakt als reactie daarop)

Dit keer wordt ik geopereerd door Dr Melis, ben inmiddels al meerdere keren bij hem langs geweest en heeft altijd meer tijd en uitleg gegeven dat ik hem ben gaan vertrouwen om alle schade die een andere arts heeft aangebracht te kunnen herstellen.

Dit neemt niet weg dat ik vreselijk tegen de operatie op kijk, niet vanwege pijn (lang leven de morfine ) maar meer na het resultaat. Ik heb nu eenmaal de ervaring dat het na elke operatie erger is geworden.

Ik hoop nu ook echt dat ik na deze operatie na ruim ander half jaar eindelijk mag gaan genieten .

Gr Des

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Des! Ik denk dat je heel goed zit bij dr. Melis. Binnen mijn familie zijn er meerdere vrouwen geopereerd door hem(borstvergroting, ooglidcorrecties boven en onder). Ze zijn allemaal zeer tevreden. Ik ben zelf geopereerd door een andere pc, maar die werkt samen met dr. Melis en een paar andere chirurgen in dezelfde kliniek. Ik ben erg te spreken over de gang van zaken daar! Wat zou het fijn zijn als je eindelijk jouw gewenste boobies hebt.

Welke locatie wordt je geopereerd?

Liefs roosj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosj , bedankt voor je reactie. Heb zeker vertrouwen in hem , maar blijft toch afwachten. Mjjn operatie vind plaats in het rode kruis zieken huis. Niet via de kliniek waar hjj werkzaam is. Omdat via het ziekenhuis de verzekering een vergoeding geeft. Wat mij zonder hulp niet gelukt was.Nu nog 4 weke wachten.

Gr Des

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Eindelijk! Het is zover!!

Ik kan me voorstellen dat het echt spannend is..pfff. Na alle ellende die je achter de rug hebt..

Gelukkig zijn ze wel erachter dat je niet tegen die oplosbare draad kunt, dat is ook al echt positief! Dan kan daar rekening mee gehouden worden!

Ik zal je topictitel aanpassen en je verhuizen.. Maar waar naartoe... Wisselverslagen? Of liever ergens anders?

Hier is trouwens de link naar je andere topic, dat is makkelijker voor anderen om het te zoeken ;)

http://www.borstenforum.com/topic/7031-borstvergroting-plovier-mijn-verhaal/

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Des wat fijn dat je nu vertrouwen hebt in deze pc. Kan me ook voorstellen hoor dat je zoiets hebt van eerst maar eens zien en dan geloven dat t goed komt. Ik ga voor je duimen in ieder geval!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden , Ik zie er dit keer vreselijk tegen op. Ik denk vaak was ik er maar nooit aan begonnen , maar het is nu eenmaal gebeurd , en het zo laten is geen optie. Dus idd hopen dat het goed komt .

Gr Des

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Vandaag moest ik steeds even aan Des denken. Ze heeft, net als ik dat ook heb gehad, zo ontzettend veel pech moeten incasseren! Ik kan me er een beetje een voorstelling van maken hoe spannend deze operatie voor haar moest zijn...

Des, ik duim voor je!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meeleven . Ik heb het weer gehad en moet eerlijk zeggen dat het mij 100 % is meegevallen. De operatie heeft bijna 3 uur geduurd en een nachtje overnacht in het ziekenhuis ,omdat ik drains had gekregen om dat er geen zwelling mocht komen tussen mijn borsten.. Alle littekens zijn weggehaald ankerlift , pocket verkleind en de huid op de ribben vastgezet en, kleinere protheses . Alles is gehecht met hechtdraad dat verwijderd moet worden om zo overmatig litteken weefsel tegen te gaan. Pijn heb ik bijna niet en zoals ik het nu kan zien zitten ze op hun plaats en zijn ze mooi rond , alleen tussen mijn borsten kan ik de aankomende weken niet zien omdat de huid door verband strak tegen de huid moet blijven zodat het goed kan hechten. Dus het is nog ff spannend de aankomende twee weken. . Maar wat ben ik Dr Melis dankbaar voor zijn inzet geduld en vakmanschap om alles te herstellen. Als ik nu in de spiegel kijk durf ik het bijna niet te geloven dat er na 4 operaties en 2 jaar verder er uiteindelijk toch een eind aan mijn borsten lijdensweg komt en ik toch mijn lang verwachte boobs krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Fijn dat het weer achter de rug is!! Hoop heel hard voor je dat het de laatste keer was nu!!

Het klinkt veelbelovend :35:

Plekje op de t-kruising? Dat komt vaker voor bij dat soort littekens.. Houd het wel goed in de gaten he! Het moet niet te veel vocht gaan verliezen, maar over het algemeen komt het vaker voor ja :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed :-) heb totaal geen gehad. Het nu wachten tot woensdag tot het verband ertussen weg mag en hopen dat het vast zit. Het zal vast wel , maar ij ben mijn positieve inzicht een beetje kwijt . Er komt wrl nog steeds vocht uit een gaatje bij het litteken , maar hoorde hier dat het niet echt kwaad kan. Als woensdag de gechtingen eruit zijn zal ik een foto maken en in mijnalbum erbij plaatsen . Stuur je dan het w.w wel.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd Des. En ik kan me ook wel voorstellen dat je nog steeds wat murw bent van al die ellende die je achter de rug hebt. Het is ook een hachelijk plekje he, zo tussen de borsten, en dan hoop je maar dat het goed geneest...

Dat wordt wel een spannende dag, woensdag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik hoop ook zo voor je dat je woensdag helemaal blij en gerustgesteld bent. Dat heb je wel verdiend na al jouw ellende zeg. Kan me ook heel goed voorstellen dat je je positieve inzicht een beetje kwijt bent. Maar probeer het wel positief te zien, de kans is namelijk ook erg groot dat het nu wel goed is:)

Ik hoop voor je dat het snel woensdag is, liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.