Ga naar inhoud

E1190 : 29 juli 2013 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeee ladies,

Ben ik dan eindelijk weer.

Het is allemaal prima gegaan tot nu toe. Hihi alleen de uren na de narcose waren drama!

Ik was netjes om 10:15 in de kliniek en dr. Maas kwam me rond 11:20 aftekenen en foto's maken. Ik besefte het eigenlijk niet en dat merkte de verpleegster ook die me instructies gaf voor de komende weken haha. Ik had ook echt prima geslapen de nacht ervoor, dus heel apart. Vertelde dat ook aan dr. Maas en lekker kletsend gingen we naar de OK.

Ik heb daar echt gelachen. Die anesthesiemedewerkers waren echt geweldig. Hele verhalen, heel vragenvuur. Komt op gegeven moment dr. Maas: oh ja, zal ik de protheses even halen, misschien wel handig. Nou ik vond het hilarisch. De sfeer was zo ontspannen!

Nou uiteindelijk ging de narcose werken en heb ik nog gezegd: ooh jeetje, wat word je hier heerlijk duf van en toen was ik weg.

Rond 12:30 werd ik langzaam wakker denk ik, al kan ik het me niet zo heel goed herinneren. Echt in tranen werd ik wakker. En die mevrouw naast me: rustig meisje, alles is goed gegaan, ze zijn echt prachtig. Bleef huilen haha. Ze vertelde dat het door de narcose kwam, daardoor krijgen je emoties de vrij loop.

Rond half 2 ging ik naar beneden na helemaal volgespoten te zijn met Zofran en nog een ander middel (werd nogal misselijk en trok wit weg). Daar geprobeerd te eten, maar dat was geen succes. Wilde alleen maar liggen en niks doen.

De verpleging was super lief, kwam me telkens checken enz. En uiteindelijk me bouillon gevoerd. Wat vond ik dat vies!!!

Hihi rond kwart over 4 ben ik gaan aankleden en met de rolstoel ben ik naar de auto gereden. Gewoon omdat ik niet echt lekker was. Thuis wat sultana's gegeten en toen kwam me broertje met frietjes binnen. Ik was niet misselijk dus ik dacht ik grijp me kans. En dat is goedgeweest. Ik knapte namelijk best op van een bord met frietjes en sla. :)

De afgelopen twee nachten ook prima geslapen. Wel beide nachten een x wakker om te moeten plassen en dat opstaan, wat is dat een drama. Ja goed me buikspieren aanspannen, maar je spant toch ook wel een beetje je borstspier aan met het omhoogkomen. Pfff voelt niet lekker. Maar ik mag afkloppen. Ik heb geen echte pijn. Het is meer dat ik me beurs voel en stijf, maar echt pijn, nee. ^^

Hoe staan jullie op? Laten jullie je omhoog helpen? Iemand een trucje?

Ik heb gister voor het eerst gedoucht, alleen. Vanaf het weekend moet ik het ook alleen doen, dus ik wilde iig een poging wagen. En het ging goed. Heb me zelfstandig uitgekleed, gedoucht en aangekleed :D. Heb alleen nog niet me haren gewassen. Denk dat dat wat lastiger wordt.

En om het belangrijkste in dit berichtje niet te vergeten. Ik heb ze gisteravond en vanochtend bewonderd. WOW. Echt heel mooi. Nu al!!

Hoe hebben jullie het gedaan trouwens met die sportBH? Ik heb normaal namelijk omvang 75, maar door de operatie was mijn omvang 83cm en hebben ze me nu een 85 sportBH in omvang meegegeven. Merk nu al dat die nogal losjes zit. Hebben jullie een nieuwe gekocht, of??

Merk dat typen niet zo lekker voelt, dus ik ga stoppen.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! Ze zijn inderdaad allemaal erg lief daar, dat maakt jezelf ook een stuk rustiger!

Ik heb ook inderdaad de helft van alle informatie niet mee gekregen op dat moment maar gelukkig stond het allemaal ook op papier :D

Wat vervelend dat je je meteen zo rot voelde, bij mij was het juist net andersom!

Gelukkig ben je snel weer opgeknapt, want neem van mij aan ik heb me zoooo ellendig gevoeld de eerste dagen en zoveel pijn in mijn buik en rug dat was echt vreselijk!

Opstaan is inderdaad lastig, heb ik nu nog wel een beetje na een nacht slapen, dan ben je zo super stijf!

Wat ik doe: ik heb een groot rolkussen onder mijn knieën (ook meteen ter voorkoming dat ik op mijn zij kan draaien) door dat kussen steeds wat omhoog te drukken met mijn voeten en daardoor dus ook mijn kont, kom ik steeds wat rechterop. Dan gooi ik mijn benen uit bed even buikspieren nodig en dan zit ik! haha het is even een gedoe maar wel het makkelijkst en het minst gevoelig in de borsten.

Lekker om te douchen he! Ik vond dat echt zalig :D

Ik douche nu meestal samen met mijn vriend, hij doet mijn haren ik was me wel zelf in zoverre dat dat lukt en afdrogen doe ik ook delen zelf en waar ik niet bij kan doet hij. Aankleden doe ik ook zelf, alleen een skinny jeans krijg ik echt niet aan hahaha

Wat voor maat is het nu precies geworden? Hoe vond je het meteen na de operatie qua maat?

Ik heb ook nu van sportbh omvang 75 terwijl ik normaal 70 heb. Bij mij is de zwelling nu bijna helemaal weg en zit de bh inderdaad wat losser, maar voor mijn gevoel niet te los. Als ik zou willen zou die van mij nog wel strakker kunnen, weet niet of die van jou ook nog strakker kan?

Doe het maar lekker rustig aan! Ben benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd!! en wat fijn dat je zo ontspannen de ok opging en je nu al goed voelt en niet echt pijn heb!

wat dat betreft erg vergelijkbaar met hoe ik me voelde.

tsja uit bed komen, dat is lastig. ik vroeg aan mijn moeder/zus of ze op mijn voeten wilde gaan zitten. dan kon me makkelijker omhoog krijgen met buikspieren. als ikd at alleen zou doen dan moest ik mezelf echt omhoog werpen zeg maar drama!! maar na enkele dagen deed uit bed komen al bijna geen zeer meer.

ik zou zeker een nieuwe sport bh aanschaffen hoor! de omvang moet wel goed zijn!

blij dat je zo tevreden bent nu al over het resultaat! ben benieuwd naar je foto's!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Wat fijn dat je je nu opzich goed voelt! :) En super natuurlijk dat je ze al zo mooi vindt! Ze worden natuurlijk alleen nog maar mooier.

Opstaan is lastig he! Wat ik deed als ik lag en overeind wilde komen, was m'n rechtervoet zeg maar onder m'n linkerknie doen en dan vastklemmen. Je rechterknie staat dan naar buiten. Als je dan veel druk zet op dat gebied, kom je makkelijker omhoog. Je moet nog steeds wel je buikspieren aanspannen en het doet nog steeds wel een beetje pijn maar het gaat opzich wel makkelijker vond ik!

Ik zou als ik jou was sowieso nog een andere sportbh kopen! Ik had van de kliniek een zwarte en m'n moeder heeft toen nog een witte besteld. Vind het heel fijn dat ik gewoon die witte onder lichte shirtjes kan dragen en zwart onder de rest. Het was ook heel fijn toen het zo warm was dat je ze lekker vaak kan afwisselen :) Het is natuurlijk best wel prijzig, maar je kunt ze straks natuurlijk ook nog gebruiken als je gaat sporten!

Ik wens je een heel goed herstel! Probeer lekker te rusten en te genieten van het lekkere weer de komende dagen! Verder veeeeel drinken en zou ook proberen af en toe even stukje te lopen. Ik deed dat namelijk te weinig, waardoor ik na een paar dagen na elke 3 stappen ongeveer een tijdje moest uithijgen, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee,

Wat fijn dat het goed met je gaat!

Ik had ook een 75 B ipv een 70 C sportbh gekregen... Maar die zat echt al na een paar dagen te los. Toen ik op wondcontrole moest heb ik dat gezegd en toen mocht ik m omruilen, misschien dat je dat nog kan vragen?

Ben benieuwd naar je fotootjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi E,

Ik lees net je verslag! Leuk verslag.. en die tranen na de narcose, herkenbaar ;)

Fijn dat je bijna geen last hebt zeg!

Ik had een vraagje op je verslag: hoe doe je zelf douchen? Ik kan echt niets omdat ik mijn bovenarmen langs mijn lichaam moet laten... Ik zie niet hoe ik dan mijn haar moet wassen, zepen en afdrogen? Ben erg benieuwd of ik dat ook zou kunnen?

Goed herstel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje en fijn dat het nu goed haat.. :)

Heel herkenbaar ook , ze zijn super daar he?!

Ik was trouwens ook totaal in tranen toen ik wakker werd.. Gek gevoel he ;)

Qua opstaan deed ik m'n benen opzij van bed af en 1,2,3 hup omhoog.. Of m'n vriend hielp met 1 hand in m'n rug.

En wat de bh betreft.. Ik dacht ook dat ie echt te los zat, maar ze zeiden daar dat dokter Maas tegen strakke bh's is dus ik mocht het zo laten!

Hoop dat je herstel zo goed blijft gaan! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee lieve allemaal,

Ik zit nu op dag 3 en ik moet zeggen. Het gaat prima. Het voelt nog steeds wel beurs als ik ga lopen, hihi volgens mij ziet het er niet uit als ik loop, maar ik heb geen pijn. Alleen mijn wondjes voelde ik gister nogal. Vandaag soms ook nog wel. Maar het zou denk ik ook wel heel raar zijn als je daar niks van voelt, gezien het toch flinke sneetjes zijn!

Bedankt voor jullie adviezen wat betreft het opstaan! Ik ga het proberen!

Wat betreft het douchen Luna88. Ik heb gister ook zelf me haren gewassen. Ik doe gewoon in alle rust (verpleging adviseerde: neem 2x zoveel tijd voor het douchen dan je normaal zou nemen) alles uit en stap onder de douche. Ik gooi dan me hoofd om hoog, misschien ietsje naar achter zodat alles nat wordt. Dan buig ik me kin zover mogelijk naar me borst en masseer ik de shampoo in (je armen gaan dan niet boven je schouders). Vervolgens ga ik weer met me hoofd onder de kraan en probeer ik zoals ik het inmasseerde, ook zo weer de shampoo eruit te spoelen. Afdrogen daarna was iets onhandig, omdat je niet even je haar in een handdoek kunt stoppen, maar ik heb het zoveel mogelijk geprobeerd te drogen met de hand en vervolgens droog ik dan de rest van me lichaam. De achterkant doe ik door de handdoek over me ene schouder (bv rechterschouder) te gooien en aan de andere kant (links) bij me rug te pakken. De handdoek haal je dan naar beneden en zo droog/dep je dan je rug. En dan de andere kant.

Gewoon echt de tijd nemen, dan kom je erachter dat je meer kunt dan je denkt.

@ Est. Ja dat klopt. Dr. Maas zei tegen mij dat die sportBH niet eens echt hoeft, maar dat de meesten het eng zouden vinden zonder, dus vandaar het advies. Nou daar heeft hij een punt, want zonder sportBH slapen zie ik nog niet echt zitten.

Mama is vanochtend op sportBH's uitgeweest met voorsluiting, maar bij de Hunkemoller en Livera hebben ze ze niet... heeeeel apart..

Ga denk ik straks bij de Hema er eentje halen met achtersluiting. Dan kan ik die af en toe omwisselen wanneer mijn witte van de kliniek in de was zit.

Slapen jullie toch ook aardig wat af? Ik slaap overdag vaak ook nog 1 of 2 uurtjes, afgelopen twee dagen zelfs 's ochtends 2 uur en 's middags nog een keer twee uur.

Wanneer zijn jullie trouwens begonnen met BH's kopen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey E1190!

Fijn dat het al zo goed met je gaat! Ongelofelijk hoe snel het hersteld!

De eerste week ben ik regelmatig op de bank in slaap gevallen, kon mijn ogen niet eens open houden om een film te kijken, nu heb ik hier geen last meer van. Afgelopen weekend kon ik ook nog niet lekker wat langer op een gewone stoel zitten, of sowieso lang rechtop en nu gaat dat al prima!

Ik had de eerste dagen ook erg last van het 'bakstenen' gevoel. Naar mijn idee werd dat erger als ik rechtop zat en/of liep. Sinds gisteren ben ik dat gevoel ook kwijt. Soms nog een keer een prikje of een steekje. Alles begint ook al zachter te worden en al het vocht wat ik had is helemaal weg.

Gisteren voor het eerst weer een paar uurtjes gewerkt en dat ging prima, vandaag ook weer een paar uurtjes werken, heb er zin in! Tussendoor rust ik wel veel uit even op de bank liggen relaxen en dat gaat prima!

Ik heb afgelopen maandag (dus een kleine week na de operatie) al een bikini in de sale gekocht. Gewoon een triangel bikini, dus past altijd wel! Ook kwam ik maandag een hele mooie Sapph bh tegen voor 5 euro, en die kon ik niet laten liggen, ben uitgegaan op het advies in de lingeriezaak, ze zei dat ik wel uit kon komen op een D dus heb een 70D gekocht. Dit lijkt nu ook een goede maat, maar het is natuurlijk afwachten hoe het allemaal nog gaat veranderen...

Morgen maak ik weer wat nieuwe foto's zal dan ook iig van mijn bikini doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee ladies,

Even een korte update en misschien daarbij toch even een waarschuwing voor allen die nog een bv moeten ondergaan.

Ik ben afgelopen zaterdag zowat onderuit gegaan...

Alles verliep de eerste dagen prima. Ik smeerde zelf mijn brood, waste en douchte mezelf en hield me verder redelijk koest.

Zaterdag ben ik 's ochtends onder de douche gestapt, mezelf lekker ingezeept en vervolgens na het hebben afgedroogd van mijn bovenlichaam werd ik duizelig. Ik dacht: oh trekt wel bij, nou niet dus. Wij hebben een klein halletje die uitloopt op de douche en dan een trap dus ik heb mezelf nog naar de trap kunnen helpen. Me oren begonnen te suizen, ik zag vlekken en toen ik eenmaal zat werd ik misselijk (begon te kokhalzen) en het zweet brak me uit. Gelukkig was me nichtje thuis die me op me ademhaling heeft doen letten en een kussen achter me rug heeft gestopt. Op een gegeven moment deed ik me ogen open: helemaal zwart. Ik zag geen schim niks. Me nichtje me moeder gebeld en die zei: leg haar zsm op een bed. Gelukkig was dat om de hoek dus heeft ze me neergelegd. Gelukkig begon ik langzaam weer te zien en werd de misselijkheid minder. Mijn nichtje de kliniek gebeld en die zei ook: mogelijk heeft ze teveel gedaan, dus even temperatuur in de gaten houden en bellen als het toch niet goed gaat.

1.5 uur op bed gelegen en toen kon ik me langzaam aankleden. De rest van de dag veel geslapen en ik ben nu toch wel een heel stuk voorzichtiger geworden. Ik loop niet zomaar meer even mee een rondje om het huis (om dehond uit te laten) en probeer echt puur en alleen te zitten.

Dus voor iedereen: pas toch wel erg op dat je niet té veel doet, ookal denk je dat je niet zoveel doet ^^

Vandaag 1 week PO :D. Ze zijn erg mooi, maar het staat allemaal nog wel erg bol en puntig naar voren. Enig idee wanneer dat begint te veranderen?

Daarnaast mag ik volgens het briefje van de kliniek deze week weer autorijden en fietsen. Maar als je geen kracht mag zetten, hoe sleep je je fiets dan mee of doe je de autodeur open?

Wanneer zijn jullie weer wat gaan doen? Bijvoorbeeld een boodschap halen oid?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo aller eerst gefeliciteerd met je boobies ik had nog niet eerder je verslag gelezen :7:

Het is inderdaad moeilijk om niet te veel te doen ik heb de eerste paar dagen in het ziekenhuis gelegen daar werd 24 - 7 op me gelet dus kon ik niet echt iets doen.. maar merkte thuis dat ik al snel meer dingen ging doen.. vooral door mijn zuchtende vriend als ik voor de 3e keer vroeg mag ik wat drinken :121: Al snel ga je dan zelf drinken pakken etc.. Hij heeft mij de eerste 2 weken geholpen met douche gewoon erbij gestaan en me haar lekker gewassen enzo.. ( super lief natuurlijk)

De hond uitlaten deed hij de eerste 4 weken ik durfde het niet onze hond luistert niet mega goed als ze los loopt en aan de lijn was ze te sterk het is een pitbull met een eigen wil :4: verder wel heel lief.. alleen wat lomp...

Ook heb ik de eerste 2 weken me overal heen laten rijden.. durfde zelf nog geen auto te rijden.. vanaf week 3 ben ik weer gaan auto rijden en fietsen ging prima.. Heb wel verhalen gehoord van andere die al eerder gingen fietsen en autorijden wat overigens gewoon helemaal goed ging :3:

Kleine boodschappen deed ik vanaf begin week 2 alweer.. inderdaad gewoon opletten niet te zwaar maar een pak melk een brood en wat overige dingen die niet al te zwaar zijn is gewoon mogelijk.. Belangrijkste is niet boven je schouders tillen dus als je de boodschappen tas niet als superman boven je hoofd draag denk ik dat er niets aan de hand is.

Het zal wel even schrikken zijn geweest dat je je ineens niet lekker voelde ik heb het zelf niet ervaren na me borstvergroting :mellow: maar wel voor me bv toen ik ijzer te kort kwam in me bloed.. vaak als je je zo voelt dan helpt het als je super zoute drop eet en koud water drinkt :38: Dat is met ijzer te kort ( ik weet natuurlijk niet precies wat er met jou lichaam aan de hand was) Misschien inderdaad zoals je zegt een teken dat je teveel hebt gedaan..

Over bol en puntig dat had ik ook heel erg vond het ook totaal niet leuk dat ze zo stonden <_< maar kreeg van alle lieve meiden hier te horen.. jij zult het ook nog horen.. Geduld niet het meest prettige woord.. maar meis heeel veel geduld ik ben nu bijna 2 maanden po en merk nu sinds afgelopen week dat ze steeds meer gaan zakken en steeds minder puntig zijn.. :lol: Ik moet ook nog steeds veel geduld hebben.. wat voor veel vrouwen gewoon erg lastig is haha

Ik wens je nog veel succes met je herstel !

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey E1190,

Wat vervelend zeg, zal wel behoorlijk schrikken zijn geweest voor je!

Ik heb de eerste 1,5 week echt helemaal niks gedaan, alleen een beetje op de bank liggen, soms een stukje wandelen en alle klusjes aan anderen over gelaten. Dit heeft mij wel goed gedaan!

Ik ben nu 13 dagen PO en ben nu weer aan het werk, werk wel minder dan normaal.

Rij nog geen auto en laat mij haren nog steeds wassen en borstelen door mijn vriend.

Voor mijn gevoel kan ik het al wel zelf, maar morgen worden bij mij de knoopjes eruit gehaald, dus wil even afwachten wat ze zeggen, als ik dan groen licht krijg ga ik wel zelf weer mijn haren doen, want merk dat ik dat al wel zou kunnen.

Eind deze week wil ik proberen of ik weer kan autorijden. Ik doe het erg rustig aan omdat ik zeker wil weten dat alles helemaal mooi wordt :D

Verder heb ik ook van opzij erg uitstekende tepels incl tepelhof en is de bollig nog niet echt mooi, maar ik zie wel dat het elke dag veranderd en steeds meer zakt en zachter wordt, gaat echt zo snel!

Heb nu ook helemaal geen gevoel in mijn tepels, rest van de huid wel. Krijg nu sinds gisteren van binnenuit veel steken rondom mijn tepels, dus misschien dat het gevoel aan het terug komen is!

We gaan het mee maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef dat is schrikken idd!!

Alles maar wat rustiger aan doen dan ;) En wat rusten tussendoor, zoals een oud vrouwtje ;)

Je mag best wat rondlopen, ook om je bloedsomloop op peil te houden, maar doe het wel rustig aan idd :)

En geduld... sja... hihi, het enige dat helpt ;)

Komt goed, dat puntige gaat wel weg. Je spier moet nog uitzetten en dan komt er meer mooie bolling in :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Noah en Noeni89,

Bedankt voor jullie berichtjes :). Officieel nu 2 weken PO :D. 1/3 zit erop hihi.

Ik wil proberen deze week weer te gaan fietsen en het eind van deze week te auto rijden. Morgen heb ik controle en dan ga ik ook wat navragen of ik wat meer mag doen.

Momenteel doe ik een keer een boodschap, loop een uurtje in het dorp rond (ga met de bus) of loop een rondje door het huis. Maar om nou te zeggen dat ik daar blij van word...

Fijn dat dat puntige weggaat. Hihi daar ging ik ook wel vanuit! Momenteel zie ik al meer bolling komen, maar heb ik het idee dat mijn linkerborst boller is dan mijn rechter. Ook aan de buitenkant van me borst heeft de linker echt een bolling en de rechter niet.. En daardoor lijkt de linker iets groter. Geen idee of dat vocht is of dat het komt doordat mijn linkerborst altijd al iets groter was dan mijn rechter. Daarnaast heb ik ook het idee dat er meer rechts gebeurd dan links. Kan dat?

Gister had ik zelfs het idee dat mijn linkertepel recht naar voren stond en mijn rechter tepel nog wat naar beneden. Houdt dat in dat de linker al wat meer gedaald is? Ik weet namelijk niet zo goed wat ik onder dat 'dalen van de borsten' moet verstaan. ^^

@ Noeni89, hoe was het knoopjes eruit halen? Mag je je haren wassen?

@ Noah. Jij bent gewoon al 2 maanden! Doe jij alles weer?

Lieeefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo E1190!

Wat fijn om al jou verslagen te lezen en de reacties erop! Ik herken mij helemaal in jou situatie, ik heb namelijk helemaal niks (tenminste dat vind ik zelf) en pas net een 75a.

11 september word ik geopereerd en krijg ik 265cc vullingen dus iets meer dan die van jou. Nu ben ik erg benieuwd hoe dat voor jou heeft uitgepakt en of ze bij jou niet te groot zijn geworden. Ik ben namelijk bang dat ze te groot gaan uitvallen terwijl mijn pc mij wel deze maat heeft aangeraden. Heb je misschien foto's die ik zou mogen bekijken en zou ik je mogen toevoegen? Jij bent namelijk 1 van de eerste die ik tegen kom op deze site die ook kleine implantaten heeft gekregen. Hoe gaat het nu met je? En hoe doe je dat trouwens met douchen want de wonden mogen toch niet nat worden?

Veel plezier nog met je boobies en echt een super verslag! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo aller eerst gefeliciteerd met je boobies ik had nog niet eerder je verslag gelezen :7:

Het is inderdaad moeilijk om niet te veel te doen ik heb de eerste paar dagen in het ziekenhuis gelegen daar werd 24 - 7 op me gelet dus kon ik niet echt iets doen.. maar merkte thuis dat ik al snel meer dingen ging doen.. vooral door mijn zuchtende vriend als ik voor de 3e keer vroeg mag ik wat drinken :121: Al snel ga je dan zelf drinken pakken etc.. Hij heeft mij de eerste 2 weken geholpen met douche gewoon erbij gestaan en me haar lekker gewassen enzo.. ( super lief natuurlijk)

De hond uitlaten deed hij de eerste 4 weken ik durfde het niet onze hond luistert niet mega goed als ze los loopt en aan de lijn was ze te sterk het is een pitbull met een eigen wil :4: verder wel heel lief.. alleen wat lomp...

Ook heb ik de eerste 2 weken me overal heen laten rijden.. durfde zelf nog geen auto te rijden.. vanaf week 3 ben ik weer gaan auto rijden en fietsen ging prima.. Heb wel verhalen gehoord van andere die al eerder gingen fietsen en autorijden wat overigens gewoon helemaal goed ging :3:

Kleine boodschappen deed ik vanaf begin week 2 alweer.. inderdaad gewoon opletten niet te zwaar maar een pak melk een brood en wat overige dingen die niet al te zwaar zijn is gewoon mogelijk.. Belangrijkste is niet boven je schouders tillen dus als je de boodschappen tas niet als superman boven je hoofd draag denk ik dat er niets aan de hand is.

Het zal wel even schrikken zijn geweest dat je je ineens niet lekker voelde ik heb het zelf niet ervaren na me borstvergroting :mellow: maar wel voor me bv toen ik ijzer te kort kwam in me bloed.. vaak als je je zo voelt dan helpt het als je super zoute drop eet en koud water drinkt :38: Dat is met ijzer te kort ( ik weet natuurlijk niet precies wat er met jou lichaam aan de hand was) Misschien inderdaad zoals je zegt een teken dat je teveel hebt gedaan..

Over bol en puntig dat had ik ook heel erg vond het ook totaal niet leuk dat ze zo stonden <_< maar kreeg van alle lieve meiden hier te horen.. jij zult het ook nog horen.. Geduld niet het meest prettige woord.. maar meis heeel veel geduld ik ben nu bijna 2 maanden po en merk nu sinds afgelopen week dat ze steeds meer gaan zakken en steeds minder puntig zijn.. :lol: Ik moet ook nog steeds veel geduld hebben.. wat voor veel vrouwen gewoon erg lastig is haha

Ik wens je nog veel succes met je herstel !

Liefs Noah

@ Noah. Jij bent gewoon al 2 maanden! Doe en kun jij alles weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo E1190!

Wat fijn om al jou verslagen te lezen en de reacties erop! Ik herken mij helemaal in jou situatie, ik heb namelijk helemaal niks (tenminste dat vind ik zelf) en pas net een 75a.

11 september word ik geopereerd en krijg ik 265cc vullingen dus iets meer dan die van jou. Nu ben ik erg benieuwd hoe dat voor jou heeft uitgepakt en of ze bij jou niet te groot zijn geworden. Ik ben namelijk bang dat ze te groot gaan uitvallen terwijl mijn pc mij wel deze maat heeft aangeraden. Heb je misschien foto's die ik zou mogen bekijken en zou ik je mogen toevoegen? Jij bent namelijk 1 van de eerste die ik tegen kom op deze site die ook kleine implantaten heeft gekregen. Hoe gaat het nu met je? En hoe doe je dat trouwens met douchen want de wonden mogen toch niet nat worden?

Veel plezier nog met je boobies en echt een super verslag! Xxx

Hooooi Mercedes12,

Ik heb al wat contact met je gehad in een pb.

Ik zal een dezer dagen nog wat andere foto's plaatsen, wat meer recent. Ze zijn nu namelijk echt aardig 'rond'. Krijg jij ook ronde protheses? :)

Hihi kleine protheses?! Ik moet zeggen, ik vind ze aardig groot hoor!! Of althans, eigenlijk precies goed. Ik ben gister wezen shoppen en ik heb momenteel een 70D. :D Bij de Hunkemoller soms 75 omvang (rare modellen daar).

Ik wilde absoluut geen D-cup, dat leek mij veelste groot, gezien vriendinnetjes van mij dat hebben en ik zoiets echt niet wilde. Maar ik vind ze er niet als een D uitzien. Meer een B of C. Al heb ik er misschien ook weer niet zoveel verstand van.. :P Waar het op neer komt: ik vind ze prachtig en de grootte ook echt heel mooi!!

Douchen kan trouwens prima. Gewone wondjes mogen toch ook nat worden? Waarom zouden deze dat niet mogen? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ de andere meiden.

Het herstel gaat erg goed. Soms moet ik echt oppassen dat ik niet te veel doe. Gelukkig ben ik erg op me hoede en dat zorgt ervoor dat ik me grenzen goed bepaal!

Gister een dagje wezen shoppen. Echt een van mijn beste shopdagen ooit (al zegt me bankrekening iets anders:P). Alleen toch iets te vaak mijn armen (bijna) op schouderhoogte gehad met uitdoen van shirtjes. Mama hielp me erbij, dus heb gelukkig niet mijn armen omhoog hoeven doen oid. Maar het was gewoon toch wel vermoeiend na 3.5 weken niet zoveel doen. Dus gister zat ik gesloopt op de bank en met wat steken in mijn linkerborst. Maar wel veel kleding & 2 BHs rijker :D

Ik heb trouwens het idee dat dat 'zakken' waar iedereen over praat nu bezig is in mijn linkerborst. Rechts is ook wel wat gezakt, staat niet meer zo bol en hoog als de eerste paar dagen, maar ik heb het idee dat er daar minder gebeurd dan links. Moet ik me daar zorgen over maken? Ik las dat bij vrijwel niemand de borsten hetzelfde veranderen.. maartoch... ^^

Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee!!

net je foto's gezien en ze zijn echt mooi geworden!!

en oh dat shoppen! haha ik vond het een drama na de BV!. eerste shirtje aan en uit gaat nog. maar naar een paar shirtjes begon het bij mij ook echt wel zeer te doen..

het aantrekken gaat nog, maar uittrekken is een stuk lastiger vond ik haha!! maar goed rustig aan doen hoor! en na zo'n dag maar weer goed rusten!!

Dat de je de ene borst al ziet veranderen en de andere niet, is normaal! (ik heb de veranderingen in mijn borsten amper waargenomen, het ging heel gelijk en geleidelijk) maar je moet het zien dat het twee verschillende wonden zijn die ieder voor zich genezen.

de ene zie je nu al wat zakken de ander volgt van zelf:)

meer meiden hebben dat en is volkomen normaal:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooi Mercedes12,

Ik heb al wat contact met je gehad in een pb.

Ik zal een dezer dagen nog wat andere foto's plaatsen, wat meer recent. Ze zijn nu namelijk echt aardig 'rond'. Krijg jij ook ronde protheses? :)

Hihi kleine protheses?! Ik moet zeggen, ik vind ze aardig groot hoor!! Of althans, eigenlijk precies goed. Ik ben gister wezen shoppen en ik heb momenteel een 70D. :D Bij de Hunkemoller soms 75 omvang (rare modellen daar).

Ik wilde absoluut geen D-cup, dat leek mij veelste groot, gezien vriendinnetjes van mij dat hebben en ik zoiets echt niet wilde. Maar ik vind ze er niet als een D uitzien. Meer een B of C. Al heb ik er misschien ook weer niet zoveel verstand van.. :P Waar het op neer komt: ik vind ze prachtig en de grootte ook echt heel mooi!!

Douchen kan trouwens prima. Gewone wondjes mogen toch ook nat worden? Waarom zouden deze dat niet mogen? ;)

Hihi!

Ja ik krijg iid ook ronde prothese.

Wat fijn dat je zo tevreden bent met je boobs, daar doe je het voor :)

Ik ga gewoon een keer shoppen en wat passen want het valt bij iedereen weer anders lees ik al hihi.

Van die wondjes moet wel kloppen denk ik zo, ik zou ook niet weten waarom het niet zou mogen. Ik doe gewoon wat ik voor advies mee krijg ;)

Nog gefeliciteerd met je mooie boobs! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heeee ladies,

Vandaag even teruggeweest voor een extra controle. Zoals ik al zei voelde ik nogal een bobbeltje onder mijn litteken. Dr. Maas heeft mij verteld dat dit nog een stukje oplosbare hechting is, evenals de andere bobbeltjes die ik voel onder mijn littekens. Heel normaal, niks om me zorgen over te maken.

Haha ik kwam gierend (van het lachen) de kamer uit. Waarom? Omdat ik geen BH's mag dragen van dr. Maas de komende tijd. Hahaha. Mijn boobs zitten nog te hoog en mogen nog wel iets zakken. En nu moet ik voor kerst laten zien dat ik me daar aan gehouden heb (jaja, een stok achter de deur). Haha geen BH? OMG AWKWARD!

xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.