E1190 Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Lieve allemaal, Daar ben ik weer, zo'n 3 jaar later dan de eerste keer dat ik mij op dit forum bevond. Toendertijd was ik 18 en gaven mijn ouders mij de kans om een borstvergroting door te zetten. Dit heb ik toen niet gedaan, omdat ik niet tevreden was met mijn lichaam en ook niet zeker wist of ik dit wel echt wilde. Nu ben ik drie jaar verder, 21 en heb nu de knoop samen met mijn moeder doorgehakt. Zoals het er nu naar uitziet word ik in augustus in de Bergmankliniek geopereerd. Momenteel heb ik cupmaat 75a, maar daarin pas mijn linkerborst maar net, ik neig dus meer naar een aa cup. Ik sport veel waardoor ik een prima figuur heb (echte sportbenen/billen en een platte buik), maar mijn borsten dat is en blijft een issue. Zeker in de zomer. Ik wil me zo graag vrouwelijk voelen en elke keer als ik een lingeriewinkel binnenloop denk ik: jaaaa passen! Maar als ik dan een Acup aantrek en het ziet er niet uit loop ik weer sip de winkel uit. Mijn eerste consult heb ik vorig jaar gehad en daar kwam nam ik samen met de plastisch chirurg het besluit om anatomische protheses te nemen, dual plane en dan ongeveer 200cc. Ik wil namelijk richting een B-cup en absoluut niet veel groter! Nu heb ik toch wat vraagjes aan jullie wat betreft de dual plane. Klopt het dat ze de spier losmaken? Heeft dit geen gevolgen voor je lichaam gezien je spier daar niet voor niks zit? En klopt het dat de herstelperiode langer duurt? Verder las ik dat je met dual plane ook ronde protheses kunt nemen, omdat dat er net zo uitziet als anatomische. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat ik het belangrijkst vind is dat ze er natuurlijk uitzien en dat ze niet te groot worden. Ik hoor graag jullie reacties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Nu heb ik toch wat vraagjes aan jullie wat betreft de dual plane. Klopt het dat ze de spier losmaken? Heeft dit geen gevolgen voor je lichaam gezien je spier daar niet voor niks zit? En klopt het dat de herstelperiode langer duurt? Verder las ik dat je met dual plane ook ronde protheses kunt nemen, omdat dat er net zo uitziet als anatomische. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat ik het belangrijkst vind is dat ze er natuurlijk uitzien en dat ze niet te groot worden. Ik hoor graag jullie reacties! Hoi hoi, Welkom terug na 3 jaar Over de dual plane methode.. ze maken je spier niet "los" in de zin van dan hij los zit. Ze snijden/ scheuren je spier voor een deel open ( oeps.. sorry ) Hierdoor kán er in de toekomst krachtvermindering optreden, dat hoeft niet perse te gebeuren, maar het kán wel. Bij de ene is het een merkbaar verschil, de ander merkt niets. Je herstel duurt hierdoor wel een poosje langer dan bij een operatie waarbij de prothese voor de spier wordt geplaatst. Hier zie je een plaatje waarbij duidelijk wordt wat dual plane plaatsing nu eigenlijk voorstelt. De spier wordt in het midden voorzien van een scheur, waar de prothese tussen geplaatst wordt. Een ronde prothese krijgt door deze manier van plaatsen een soort druppelvorm, omdat de bovenzijde wat platter geduwd wordt door de spier Mocht je in de tussentijd een definitieve datum en chirurg hebben, dan mag je dat hier doorgeven. Dan kunnen we je titel verder aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted May 12, 2013 Author Share Posted May 12, 2013 Beste Piepke, Bedankt voor je berichtje! Geeft een stuk duidelijkheid Ik vind het super spannend en heb elke keer toch twijfels en dan weer niet. Heb jij dat ook gehad? Ik ga maandag bellen en kijken of ik in augustus bij Dr. Maas kan worden geopereerd! Wanneer ik meer weet zal ik het posten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1983 Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Hoi Eem, wat leuk om te lezen dat je ouders er zo goed mee omgaan! Ik heb zelf een afspraak staan voor 1 juli. Ik heb nu een aa cup en wil graag normale borsten, ook geen grote. Ik krijg 260 cc. anatomisch dual plane.Hoe ga jij het doen met je herstel? Werk je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Ik vind het super spannend en heb elke keer toch twijfels en dan weer niet. Heb jij dat ook gehad? Jazeker!Ik heb ook getwijfeld.. Althans, ik wist zeker dat ik het wilde toen ik eenmaal een afspraak had gemaakt voor een consult, en toen ik steeds meer meiden sprak die het reeds hadden ondergaan kon ik niet meer wachten!! Maaaaaaar .. ik had wel de twijfel "pff.. is het écht zo erg, wil ik dit echt.. mijn lichaam is gezond!!" enz Maargoed, toen ik eenmaal zover gebrainwashed was door dit forum ( ) toen was ik overtuigd : ook ik heb recht op nieuwe boobs, en ik ga ervoor ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Hooooi, Haha @ Piepke, wat een vette instelling! Haha! Ik heb vanmiddag gebeld! Waaaaah doodeng. Wel bellen, niet bellen, wel bellen: ach krijg het heen en weer, ik bel! Dus mijn borstvergroting staat gepland! 1 augustus is het zover! Spannend! Ene moment ben ik heel rustig en denk ik, jaa dit is prima. Volgende moment schud ik me moeder in elkaar en zeg ik: het staaaaat! Haha okee ik ben nog een beetje in mijn hyper moment. @ 1983, ik ben ook heel blij met mijn ouders! Echt super lief zijn ze! En wat tof om een soortgelijk verhaal te horen! Ik zit in hetzelfde schuitje, kleine borsten, graag wat meer, maar niet te groot. Voor zover ik weet ga ik voor 200cc dual plane, anatomisch. Iets minder dan de gemiddelde hoeveelheid op het forum (volgens mij). Wat betreft mijn herstel. Ik denk er nogal luchtig over. Haha of dat de juiste instelling is weet ik niet, mijn moeder zei al: het kan best tegenvallen meid! Maar ik heb het nu zo ingepland dat ik 4 weken geen werken of studie heb. Op 1 september ga ik weer door met mijn studie (of mogelijk stage). Werken laat ik dan denk ik nog even voor wat het is. Ik hoop wel na 6 weken weer aan de slag te kunnen! Verder heb ik het nu zo gepland dat ik zoveel mogelijk ga werken voor de operatie. Dus hopelijk kan ik een week of 4/5 fulltime werken. Op die manier kan ik de kosten van de operatie iets opvangen en de kosten die ik maak op het moment dat ik niet kan werken. Werk jij? Heb jij al enig idee hoe je het gaat doen? 1 juli! Dat is al over 1,5 maand!! Waar laat je je operatie doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Supergoed van je!!Gefeliciteerd met je datum!!!Ik zal je titel even aanpassen, dr. Maas is het dus geworden he?xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted May 16, 2013 Author Share Posted May 16, 2013 Heeft iemand ervaring met dual plane? Klopt het dat ik van tevoren oefeningen moet doen om mijn spier op te rekken? En doet je spier niet flink pijn de eerste weken? Hoelang heeft bij jullie het herstelproces geduurd? Dus na hoeveel tijd dacht je zo, nu kan ik weer gaan werken/autorijden/stappen etc.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Hoi Eem, Ik heb dual plane maar geen oefeningen gedaan hoor. Bij mij gaat het herstel heel voorspoedig. Ik ben 3 mei geopereerd en had na 4/5 dagen geen pijnstillers meer nodig. Natuurlijk voel je nog wel eens wat, maar dat is logisch. Ik ben van de week weer gaan werken, heb er nu twee dagen op zitten en het is me niet tegengevallen. Alleen het autorijden vind ik niet heel fijn. Iedereen hersteld natuurlijk anders maar het zal best goed komen en na die 6 weken kan je vast weer aan de slag. Veel plezier met aftellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 Ik dacht dat alleen bij Velthuiskliniek dat programma bestond met het rekken van spieren via een fysiotherapeut, maar weet dit niet heel zeker... Anders even bellen met de kliniek Over dual plane.. ik heb het zelf niet.. Maar autorijden is de eerste 2 weken af te raden, zeker ook verzekeringstechnisch. Verder kan het de eerste dagen aardig pijnlijk zijn, maar als je goed je pijnstillers inneemt is het over het algemeen goed te doen. Heb wel al meerdere keren gelezen dat de clienten van dr. Maas weinig pijn hebben, dus dat spreekt voor hem Wanneer je kunt gaan werken is afhankelijk van wat je doet... Kantoorbaan kan na een week wel weer, al zal het nog vermoeiend zijn. Vaak wordt toch een week of 2 geadviseerd.... Stappen? Wanneer je wilt... Maar in het begin is het wat eng.... En je draagt een sportbh, die je onder bepaalde kleding natuurlijk ziet, je mag niet te wild dansen en zo.... Dat komt je herstel niet ten goede... Dus dat is een kwestie van hoe je je voelt en hoe bang je bent dat er iemand tegen je aanknalt xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted May 18, 2013 Author Share Posted May 18, 2013 Hoi Eem, Ik heb dual plane maar geen oefeningen gedaan hoor. Bij mij gaat het herstel heel voorspoedig. Ik ben 3 mei geopereerd en had na 4/5 dagen geen pijnstillers meer nodig. Natuurlijk voel je nog wel eens wat, maar dat is logisch. Ik ben van de week weer gaan werken, heb er nu twee dagen op zitten en het is me niet tegengevallen. Alleen het autorijden vind ik niet heel fijn. Iedereen hersteld natuurlijk anders maar het zal best goed komen en na die 6 weken kan je vast weer aan de slag. Veel plezier met aftellen Hee Marinc, Okeeee. Ja ik heb mijn pc er ook nog niet over gehoord. Ik zal hem er is naar vragen bij mijn volgende consult. Het klinkt goed dat je binnen een week geen pijnstillers meer nodig had en dat je nu weer gewerkt hebt. In wat voor opzicht vind je autorijden niet fijn? Geeft dat druk op je borsten? Ik hou namelijk super van autorijden, dus dat wordt dan even afkicken voor een paar weekjes haha. Hoe gaat het nu met je? Je bent zo'n 15 dagen verder. Zijn ze nog erg gezwollen? Hoe voel je je? Happy? @ Best_Boobie Aaaah okee. Vandaar dat ik er waarschijnlijk nog niks over gehoord heb. Hoe bedoel je, autorijden is af te raden verzekeringstechnisch? Haha is dat zo? Nou dan hoop ik het ook zo goed te treffen met Dr. Maas. Ik denk inderdaad dat ik met stappen oppas. Ik ga graag lekker dansen, maar dat zit er dan even niet in. Ik wilde het in ieder geval even navragen gezien wat vriend na een week langskomen en altijd wel van een feestje houden. Maar dan wordt het lekker thuis gezellig doen. Zijn er verder meiden/vrouwen die net als ik van een kleine A naar een B willen? Ik zie namelijk best veel vergrotingen tegenkomen, maar de meesten naar een C-cup of groter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 @ Best_Boobie Aaaah okee. Vandaar dat ik er waarschijnlijk nog niks over gehoord heb. Hoe bedoel je, autorijden is af te raden verzekeringstechnisch? Als je pijn hebt, beweeg je anders... Als je door pijn beperkt bent in je bewegingen, of door iets anders, dan kun je niet reageren in acute situaties zoals je zou moeten reageren. Als door een beperking van jouw kant je betrokken raakt bij een auto-ongeval (omdat je bijvoorbeeld niet goed kon uitwijken, terwijl dat in een gezonde situatie wel gekund had) dan heb jij altijd schuld, ongeacht of het jouw schuld was... Jouw verzekering keert dan niet uit.... Dat bedoel ik met dat verzekeringstechnische.... xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Aaaah vandaar. Bedankt Best_Boobie voor je advies! Mijn datum is trouwens veranderd naar 29 juli. Kan het alleen zelf niet veranderen? Ik had namelijk de operatie nogal lichtjes ingeschat dus tegen mijn ouders gezegd, ah joh ga lekker de dag erna op vakantie, ik red me wel. Maar na me even ingelezen te hebben hier heb ik de operatie een aantal daagjes vervroegd, zodat me mama (wat ze zelf ook wel erg graag wilde) me toch zeker de eerste dagen kan verzorgen Pff mijn gedachtes vliegen alle kanten op. Waarom doe ik dit? Moet ik dit wel doen? En dan het volgende moment denk ik YES ik krijg borsten. Hahha.. Maandag consult, dus dat zal alles wel even een stukje verduidelijken. Ook qua prothese, grootte e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Probeer aléén nog maar te denken: Yes ik krijg tietuuuuuuuuh Want dat is echt wat het belangrijkste is haha xxx en heb je titel aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Hahaha. Zeker waar best_boobie! Nou de knoop is doorgehakt. 210cc dual plane, ronde protheses. Waaaah ik kijk er zo naar uit. De twijfels zijn op de een of andere manier helemaal de wereld uit. Echt bizar! Hihi. Nog 8 weken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Gewoon lekker aftellen meid!! Komt goed! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted June 19, 2013 Author Share Posted June 19, 2013 Meiden!Ik heb op mijn laatste consult twee maten gepast, 210cc en 240cc. Dr. Maas zei al dat dit verschil nihil is, vandaar dat ik toch nog de 240cc overweeg.De 210cc heeft een breedte van 10.5 en een diepte van 3.5 en de 240cc heeft ook een breedte van 10.5 maar een diepte van 4.3Heeft iemand in hetzelfde dubio gezeten? Waarvoor heb jij gekozen? En op welke cupmaat ben je uitgekomen?Ik wil namelijk op een volle B uitkomen, maar tegelijkertijd moet het echt niet te groot hihi. Lekker duidelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 Meiden! Ik heb op mijn laatste consult twee maten gepast, 210cc en 240cc. Dr. Maas zei al dat dit verschil nihil is, vandaar dat ik toch nog de 240cc overweeg. De 210cc heeft een breedte van 10.5 en een diepte van 3.5 en de 240cc heeft ook een breedte van 10.5 maar een diepte van 4.3 Heeft iemand in hetzelfde dubio gezeten? Waarvoor heb jij gekozen? En op welke cupmaat ben je uitgekomen? Ik wil namelijk op een volle B uitkomen, maar tegelijkertijd moet het echt niet te groot hihi. Lekker duidelijk... Heeee lieve allemaal, Heeft nog iemand in de soortgelijke situatie als ik gezeten met cc's en projectie? Let me know! Ik heb gister bij de anesthesie geweest en ze had het idee dat ik 'gezond' ben. Haha dus ik ben er volgens mij officieel klaar voor. Deze week maar even de zalfjes/pilletjes/druppels halen voor de week voor en de tijd na mijn BV. Hebben jullie nog adviezen/ideeën/suggesties? Iets wat ik bijvoorbeeld de laatste dagen ervoor wel/niet moet doen, dingen die ik moet halen, waar ik voor de BV op moet letten? Oh en hoe hebben jullie het gedaan met eten & niet sporten? Ik sport namelijk zo'n 4x per week en eet best prima, af en toe iets lekkers, maar daar hoef ik niet echt op te letten, omdat ik zoveel in beweging ben. Wat hebben jullie met name gegeten? Zeker voor de sporters onder ons? Gezien je van veel sporten naar niet sporten gaat? Lieeefs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 he Eem,heb me is ff ingelezen in je topic! je moet echt voor 240 gaan! als het kan! en met sporten moet het kunnen zo groot is het niet:) het oprekken van je spier kan helpen. ik heb het wel gedaan en heb bijna geen last gehad (maar of dat daar door komt is natuurlijk maar de vraag:P)ik ben ook een fanatieke sporter het liefst 4-5x in de week als mijn agenda het toelaat. hoewel ik zo gezond mogelijk probeer te eten gaan chips en chocola er hartstikke goed in;) ik probeer zoveel mogelijk te wandelen en ga vanaf volgende week rustig aan beginnen met fietsen. ik ben pas 1,5 week po al voelt het al veel langer!wat ik nu eet probeer ik zoveel mogelijk te beperken. dat was de eerste week beetje lastig maar lukt me nu aardig;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 he Eem, heb me is ff ingelezen in je topic! je moet echt voor 240 gaan! als het kan! en met sporten moet het kunnen zo groot is het niet:) het oprekken van je spier kan helpen. ik heb het wel gedaan en heb bijna geen last gehad (maar of dat daar door komt is natuurlijk maar de vraag:P) ik ben ook een fanatieke sporter het liefst 4-5x in de week als mijn agenda het toelaat. hoewel ik zo gezond mogelijk probeer te eten gaan chips en chocola er hartstikke goed in;) ik probeer zoveel mogelijk te wandelen en ga vanaf volgende week rustig aan beginnen met fietsen. ik ben pas 1,5 week po al voelt het al veel langer! wat ik nu eet probeer ik zoveel mogelijk te beperken. dat was de eerste week beetje lastig maar lukt me nu aardig;) Thanks voor je advies I233! Ik vind zelf de 240cc qua zij aanzicht (heb foto's genomen tijdens het passen). Alleen momenteel zie ik 210cc als mogelijk iets te klein en 240cc als GIGA. Haha terwijl je het verschil amper kunt zien! Ik heb daarom maar gevraagd of ik volgende week nog een keer kan passen. Om er zeker van te zijn wat ik wil. Haha geloof ik. Ik ga denk ik maar proberen zo min mogelijk chips & chocola in huis te halen. Fietsen en wandelen lijkt me een prima plan! Omdat ik geen auto heb voor de controle na 2 weken stelden ze voor dat ik kon gaan fietsen. Haha dat is zeker een uur. Dus daar moet ik nog maar even overna denken ^^ Wat voor oefeningen heb jij gedaan om je spier een beetje op te rekken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 ja is goed om te passen, maar toch voor 240 gaan hoor! haha. als het past zal dat het mooiste resultaat geven denk ik:)ik zie trouwens dat je op hockey zit! grappig ik ben toevallig nu net gestopt met hockey:P en heb daarvoor 8 jaar paardgereden;) leuk!er staan wat oefeningen die je kan doen op internet maar ik heb de volgende gedaan.je handen achter je oren en dan je ellebogen naar achter 'duwen' zodat je je borst opent zegmaar. of je handen achter je rug vastpakken en ook je borst openen. zodat je de rek voelt.en idd fietsen is goed! hahai k moet er nog niet aan denken, maar zal er na het weekend ook aan moeten geloven. heb nu mooi de auto van mijn moeder die op vakantie is en die komen het weekend weer terug dus moet ik hem weer inleveren haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted July 4, 2013 Author Share Posted July 4, 2013 Haha tnx voor je advies I233!Ik ga woensdag nog een keertje extra passen. Gewoon om er zeker van te zijn wat ik wil. Het liefst wil ik namelijk wel die 240cc, maar ik ben bang dat die projectie van 4.3 me te veel is. Ik zal is aan Best_Boobie vragen wat zij denkt.Jaaa klopt ik hockey! Echt super jammer dat ik het seizoen niet meteen kan starten, maar hoop het zsm weer op te kunnen pakken. Haha en wat leuk! Ik heb daarvoor ook zo'n 8 jaar paardgereden, maar ben gestopt vanwege het studeren in een andere stad.Haha relaxt dat je de auto hebt! Ik zal de eerste twee weken sowieso zonder auto moeten leven, want die hebben mijn ouders mee. Maar gezien het verzekeringstechnisch toch niet verstandig is de eerste twee weken te rijden is dat geen ramp. Alleen dat fietsen.. Haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Noeni89 Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Hoi Eem, Had net een heel verhaal getypt, maar die is verdwenen dus begin weer even opnieuw Spannend allemaal he! Ik ben 23 juli aan de beurt bij de bergman in bilthoven bij dr luijendijk. Ook ik heb gekozen voor ronde protheses dual plane en ben ook nog in twijfel over de maat, het moet niet te klein worden, maar ook niet 'nep groot'. Lastig lastig. De pasprothese hadden daar nummer, ik vond met passen nr2 (200cc) erg mooi en nr3 (240cc) te groot. Maar als je nooit borsten hebt gehad lijkt alles groot! Dat maakt het denk ik zo lastig voor mij. Ik ben heel benieuwd hoe jou volgende passessie gaat en hoe je mening daarna is! Ik heb Best_boobie ook een berichtje gestuurd, om te vragen of ze uit kan rekenen op welke maten in ongeveer uit zal komen, wil graag grote B, misschien kleine C. Ben benieuwd! Ben jij al voorbereidingen aan het treffen? Lees in ieder geval dat je ouders je nog een paar dagen kunnen helpen, dat is wel heel erg fijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted July 4, 2013 Author Share Posted July 4, 2013 Heeee Noenie89! Ik heb me ook even ingelezen in jou verhaal. Tof dat je de stap hebt gezet! Jaa spannend he! Maar ook zoveel zin in. Ik kan bijna niet meer wachten! Ik vermoed dat wij dezelfde protheses hebben gepast. De 200cc vond ik mooi en 240cc vond ik eigenlijk ook nog wel een optie. Daar is nu ook mijn dubio tussen. De meesten raden mij 240cc aan, omdat je momenteel alles groot vind en er amper verschil zitten tussen 210cc (200 bestaat niet voor de breedte van mijn borst) en 240cc. Haha ik wil ook naar een grote B, kleine C. Als ik kijk naar I233 en riri86 dan denk ik Wow. Zoiets wil ik. Niet te groot en niet te klein. Als ik dan de 240cc neem, dan kom ik daar precies tussenin te zitten, wat me heerlijk lijkt. Maar het is en blijft lastig inschatten denk ik.Vandaag heb ik bij de apotheek Zofran en nog zoiets gehaald. Voor de misselijkheid en pijn (was op recept). Verder heb ik een vest gekocht bij de H&M, zo'n trainingsjack zonder mouwen, zodat ik die aan kan doen op de operatie, gezien je denk ik niet echt zit te wachten op een strak shirtje na je operatie. Ook probeer ik uit te kijken naar shirtjes die ik makkelijk aan/uit kan trekken. Mijn mama heeft verder nog zo'n shirtje gekocht met voorgevormde cups die ik kan aandoen als ik de band af mag. Hihi dat zijn wel een beetje de voorbereidingen denk ik. Wat voor voorbereidingen ben jij zoal aan het treffen? Voor jou is het nog een kleine 3 weken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Noeni89 Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Ben er inmiddels bijna hele dagen mee bezig, denk aan niets anders meer en droom er zelfs over. Mensen worden inmiddels denk ik ook wel gek van mij haha Maar dat maakt me lekker niks uit want ik ben veel te blij Het blijft lastig...ik ben heel benieuwd of jij na nog een keer passen echt zeker weet wat je wil. Ik heb ook zoiets liever dat ik het nu aan de grote kant vind dan dat je over een paar jaar denkt had ik maar groter genomen... Ik heb ook de medicijnen al gehaald en ook de paracetamol, Arnica en vitamine C. Tip: als je de keuze hebt kies dan voor vitamine C zuigtabletten worden beter en sneller door je lichaam opgenomen. Ik werk veel met voedingssuppletie Ook neem ik extra multivitaminen. Dinsdag heb ik een rustige dag op de zaak, dus dan ga ik mijn kledingkast overhoop trekken en kijken wat geschikte kleding is voor na de operatie. Die kleding ga ik ook meteen zo neerleggen in mijn kast dat ik mn armen zo veel mogelijk kan ontzien. Ik heb veel elastische hemdjes die ik via mn voeten aan kan doen, vestjes, blousejes, jurkjes (als het echt mooi weer gaat worden...) en verder lekker joggingbroeken en pyjama's! Ook heb ik al extra kussen voor in bed geregeld waaronder z'n groot rolkussen van de Ikea denk dat dat wel fijn is voor onder de benen of in de rug en anders om tussen mijn vriend en mij in te leggen. De dag zelf gaan mijn vriend en moeder mee. Helaas moet mn vriend daarna meteen weer werken. Mijn moeder komt me dan helpen in huis en mij douchen ect. Maar kijken hoe lang dat nodig is... Verder heb ik al veel films opgenomen op tv dus denk dat ik me wel vermaak Maar phff wat is het spannend he...dan heb je de stap gezet: het gaat nu echt gebeuren en dan moet je wachten... Ondanks alle verhalen is een herstelproces heel persoonlijk dus het is echt afwachten die onzekerheid maakt het haast nog spannender, dat zou jij ook wel hebben! Ik ben erg benieuwd hoe we over een paar weken praten als we ze allebei hebben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.