Ga naar inhoud

Moeks7 : 15 mei 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Haiiiii,

Ik zal morgen een verslag schrijven, ik val bijna om van ff moeheid maar het gaat super! Heb alleen maar een brandend gevoel, geen pijn!

Ik blijf maar kijken naar mijn boobs, ik heb een welving en het voelt zo anders

Me happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Proficiat! Ahh wat leuk om te lezen dat je er al zo blij mee bent en er steeds naar kijkt! :) En dat t je zo mee is gevallen. Doe lekker rustig aan, en hopelijk niet teveel pijn.

X ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb natuurlijk slecht geslapen door alle vreemde geluidjes en mijn boobs branden als ik weet biet wat maar mij hoor je niet klagen want op mijn nachtkastje ligt het doosje van mijn bh met....... 75C

Joehoeeeee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiii, ik ben weer lekker thuis! Heb eigenlijk geen pijn, het brand wel behoorlijk maar pijn heb ik alleen maar als ik opsta. Het is me zo meegevallen! Rechts is er 284 Gr. En links 279 af..... Nee hoor kiemer ze zijn niet groot, tssss. Volgende week terug naar de pc en dan vraag ik een brief om alsnog in te sturen.

Ohh meiden, net at ik beschuit met hagelslag en er viel zo'n jagertje in mijn decolleté!! Normaal zou die zo naar beneden rollen en ergens op mijn dikke tieten blijven liggen!

Hoe gaat het met jou hoe laat ben je morgen aan de beurt?

Jaaaaa Nalaa we hebben dezelfde maat, ik hou van C!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed op tijd je pijnstilling nemen meid ,op gelijke tijdstippen

niet overmoedig worden

gewoon rustig liggen en laat de boel even de boel

het is echt een serieuze operatie

heb je trouwens drains ?

kop op

goed luisteren naar je lichaam en heel veel rust gunnen

drink ook veel thee en water

en vooral...: laat je bedienen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, eraan overgeven en niks doen. Blijven liggen, alleen eruit gaan voor de wc. Elke 4 uur 2 paracetamol, vervelend, maar t gaat echt over. Ik verrekte ook van de pijn. Heb je genoeg kussentjes voor ondersteuning? En niet blij bezoek ontvangen of veel bellen. Niks. Rust. Slapen. Ik ben streng ja, maar weet er alles van. Met een gezin rondom je is het al intensief genoeg de 1e dagen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoerrrrrraaaaa, ik heb nog steeds cup C!! Iedere keer moet ik mezelf knijpen, ben zo gelukkig!! Ik lijk wel 10 kilo slanker en realiseerde me net ineens dat ik gewoon een topje!! Aanheb!

Jullie weten dat kinderen de waarheid spreken toch, gisteren avond ging ik me ff opfrissen en mijn meisje van 7 stond erbij en ze zegt , neeeee neeee neeee oh neeeeeee ( ze is een drama queen) mam, je tieten passen bij een 19 jarige!!!!!!

De enige klachten die ik heb zijn mijn arme rug van het liggen en mijn tepels branden maar na de pijn van gisteren heb ik niks te klagen. Wel kan ik ff geen drukte verdragen, als de bel en de telefoon te gelijk gaan word ik geïrriteerd das eigenlijk niks voor mij want ik ben altijd zo van kom maar binnen.

Hoe is het met jou Eva? Ik las dat je erge pijn hebt?

Beterschap hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie weten dat kinderen de waarheid spreken toch, gisteren avond ging ik me ff opfrissen en mijn meisje van 7 stond erbij en ze zegt , neeeee neeee neeee oh neeeeeee ( ze is een drama queen) mam, je tieten passen bij een 19 jarige!!!!!!

:45: :45: Nou, dat is idd een drama queen :45:

Geweldig!!!! En wat een grappige opmerking van zo een kind!!! Wat zijn ze toch wijs he hahahaha. Hoe weet zij trouwens hoe borsten van een 19-jarige uitzien??? :152:

Fijn dat je je wat beter voelt!! Geniet er maar lekker van :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, op het strandje liggen we met een groep van alle leeftijden bij elkaar. Oh maar dat is nog niks hoor, ze kan rustig voor de spiegel staan en zeggen " ik kan zo echt niet naar school, mijn wenkbrauwen zijn niet gelijk" .... Van wie ze het heeft?!?!?! Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG :45:

Let maar op hoor, die krijgt later net zo een real-life-soap als Barbie, maar dan in het kwadraat :45: :45:

Té grappig gewoon, maar ook heel lastig voor haarzelf, lijkt me.. Perfectionisme nastreven is goed tot bepaalde hoogte.. Soms moet je kunnen relativeren ;) Hoop dat ze dat nog leert hihi ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vroeger ( en nu) ook zo, uiterlijke verzorging kan nooit kwaad. Ze heeft wel humor hoor, haar voortandje is eruit dus ze heeft een bekkie maar ze kan er zelf hard om lachen. Ze is wel een type dat zegt lelijk bestaat niet! Een vriendin van mij kan nog weleens zeggen " zo die is lelijk" en dan zegt mijn dochtertje dus, lelijk bestaat niet, als je maar verzorgd ben!

Is misschien wat ouwelijk voor een kind van 7 maar ze heeft een klas overgeslagen en loopt 1,5 jr voor. Ze is nu op haar plekkie want voor die tijd was ze in no time door haar schoolwerk heen en vroeg zich echt af of dit het nou is. Enkele meiden in haar klas zijn 9 dus dan weet je het wel.

En ach, als je dan een moeder hebt die zich serieus afvraagt of de nagellak ook van de tenen moet voor de ok, heb je misschien een beeld, maarre je kan wel lachen hoor met ons ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahhaha schitterend is het zeg!!!

ja hier de zoon van 13 stond deze ochtend de foto's te nemen

voor hier op het forum

oooo ma ,het zijn net echte silliconen ,zo strak en netjes

en binnekort ben je weer alleen ,oooo dan gaan we shoppen

en gaan we allemaal nieuwe kleren kopen voor je

.... he misschien krijg je weer jeugdpuistjes whahhahahahhaa

super is het eigenlijk

hij hefet al tegen al zen vrienden gezegd

dat zen moeder super borsten heeft whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

de hele jeugd hangt hier over de vloer

dat branden is heel normaal moeks

had ik ook

nu heb ik dat onderaan de borsten nog

vooral links dan

en zeker als ik teveel zou gedaan hebben ,kan ik het enorm voelen

mijn rust begint in juni ... hoop dan eindelijk rust te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo voel ik me ff k.t

Net een blokje om gelopen kom ik onze 'geliefde' buuf tegen.

En dat ging zo....

Wat hoor ik nou weer? Heb je je borsten laten doen? Heb je niks beters te doen ofzo? Ooglift, botox, borsten? Wat denk je, ik help 5 dagen in de wk op school en daar koop ik mijn schuld gevoel mee af? Dus ik zeg, nou nou, je houdt het goed bij? Ja zegt ze, als jij met je diva vriendinnen in de tuin zit hoor ik alleen maar botox dit, oprekken dat. Dus ik zeg meid kom erin het gevolg bij zitten dan kunnen we elkaar eens wat beter leren kennen, Zegt ze, met jou wil ik niks te maken hebben, denk je nu echt dat je mooier wordt van al de poespas? Dus ik zeg, in ieder geval wel gelukkiger, maar loop even mee dan geef ik je wat adressen want meid, wat zul jij ervan opknappen!

Oh en ik ben helemaal niet zo dat ik iemand op haar of zijn uiterlijk beoordeel en ze ligt in scheiding omdat haar man een ander heeft en ze voelt zich natuurlijk klote en dat moest ze op mij afreageren en geef ik haar nog ff een trap na. Klote zooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stiekem lig ik helemaal in een deuk, het gaat de hele dag al zo; is de wasmand nu alweer vol, kijk nou uihuiiiiit ik heb net gestofzogen, is de vaatwasser nou al uitgeruimd, oh nee hè er is geen melk meer, Jezus hoe vaak scheit die kat op de kattebak, hoezo ff stoffen dat is toch pas gedaan, nee joh die kleren kun je best nog wel een Keer aan, welnee dat hoeft niet gestreken te worden!!

Hahahaha te grappig dit, en zuchten wat ze doen ze hebben het zoooo druk!!

En vanavond eten we...... Friet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.