Ga naar inhoud

Moeks7 : 15 mei 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha dat is een goeie Moeks, ik vraag me ook af of na de operatie alles beter op zijn plaats lijkt.

Mijn pc zei dat het met kleren aan toch niet zo'n verschil is, je hebt nu namelijk een bh aan die zorgt dat alles redelijk op zijn plaats zit.

Zonder bh zeg maar ( wat ik al jaren niet meer heb gedaan) is het natuurlijk een mega verschil.

Ik kan me niet voorstellen een hemdje aan te hebben zonder de bh maar wie weet doe ik dat dan wel.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hallo ,ik heb vandaag twee hmedjes aangedaan die de vuilbak inkunnen

de omtrek is een heel duidelik verschil hoor

is net een grodij dat ik nu rond me kan slaan

heb veel plaats over ,alsook men jassen en truien

scheelt echt een pak ik had een E cup

nu een europese 75 C cup

en ik vind ze gewoon veel beter bij me staan

ben ik van figuur veranderd ?

tja men boobs staken vroeger een stuk meer vooruit

dus had ik wijdere kleding nodig op die plaats

nu niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh geweldig Nalaa!!

Ja, ik vraag me dat al een tijdje af, ik ben verliefd op die off-schouder fijn gebeide tops in felle kleuren maar als ik die aan heb, ben ik echt een airbag;(

Mijn benen, schouders en middel zijn gewoon, ben 1.67 en rond de 64 kg maar die voorkant verpest alles.

Nu ik zo'n beetje alles in huis heb en een beetje op schema ben begin het nu gelukkig wel te kriebelen, vooral ook toen ik bij de hunkemoller die bikini's met mooie tops zag, toen dacht ik zou ik over een tijdje ook.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

en je kan weer van die mooie bh's aandoen

eens bh loos lopen in een topje

een beha zonder bandjes

een bikini in haltermodelleke

(kon ik allemaal niet dragen ,het was gewoon geen mooi zicht :-(

ik heb hier zo een mooi corsetje liggen

en het past YYYYEEESSSS

mooie slaapkleding kunnen aandoen

zonder dat de handel veels te laag hangt

ooo droom droom

:-)

het is normaal dat je bang bent ,dat je nerveus bent

maar het komt allemaal goed

en je zal achteraf reuze blij zijn hoor

het is een hele opluchting

en je zal je ogend e rniet meer kunnen vanaf houden

komt allemaal goed meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga door, ga door. Nalaa!

Ben zo blij met je pep talk!

Zag het echt niet meer zitten, voelde/voel me soms zo schuldig, bedoel het is een hoop geld wordt niet vergoed en de hulp die ingeschakeld moet worden, daarbij het idee dat ik in gezonde borsten laat snijden er zijn genoeg vrouwen die zieke borsten hebben, tel daarbij mijn angst op en je kan me opvegen.....

Maar door verhalen als die van jou ga ik er toch wel naar uitkijken! Nog 5 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe je wordt het niet vergoed ?

hoe komt dat als ik vragen mag

nu kijk ,ik ben deels vergoed ,en ik had me voorgenomen

als ik geen goedkeuring kreeg ik toch zou sparen hoor

weet je ,wij vrouwen hebben ook het recht om trots te zijn

ik heb altijd gezegd ooo van mij mogen ze die twee dingen afsnijden

gewoon plat ,af af af

had er genoeg van ,ik was er klaar mee

ok ik heb veel gevoel in men bortsen

dat was dan het enige postitieve aan die ondingen

maar kijk ,links heb ik in detepel alweer gevoel

rechts de borst zelf nog niet de tepel

maar ik ben wel super blij en trots

en ik kom er wel alleen voor te staan

maar dat zal me nu eensniet neerhalen

heb lekker twee vriendinnetjes bij waar ik trots mag op zijn

:-)

de onzekerheid van jou snap ik hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is door de frieslandse kiemer verzekering niet vergoed omdat ik geen onbehandelbare smetplekken heb¿¡

Ik heb als enige lichamelijke klachten snijdende bh bandjes in mijn schouders en wat nekklachten. Ik kon niet net doen alsof ik oh zo veel pijn heb, dat kan ik gewoon niet neppen. De eisen zijn zo streng geworden bij de verzekering en dacht ook dat als ik nu ga zitten liegen worden de eisen straks nog strenger en dan krijgen de meiden die écht pijn hebben hef ook niet meer vergoed.

Toch was het slikken dat het niet werd vergoed want ik vind ze echt lelijk maar ja, dag is dan weer cosmetisch en dat wordt niet verzekerd.

Ik las dat je er nu alleen voor staat en bewonder je positiviteit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai! en ik dacht ze in belgie streng waren !

meid toch! vind het wel sneu voor je

toch goed dat je der mee doorgaat

je zal je zeker beter voelen !

pff cosmetisch pff weet het nog zo niet hoor ik vind dat die zaken toch serieus

doorwegen

wat mezelf betreft :

ik heb zoiets van ,he ik sta ervoor en moet erdoor !

mijn kind gaat voor

en ik ga voor men kind!

komt goed met je meid!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er hier denk ik ook wel aan welke verzekering je hebt, de 1 is wat makkelijker dan de ander. Maar na heel veel tranen en boos zijn heb ik het achter me gelaten. En den voordeel is dag ik in het ziekenhuis in juni aan de beurt zou zijn en nu dus woensdag al.

Precies kinderen geven kracht en dat is belangrijker dan wat dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Moeks ik schrik dat jij het niet vergoed krijgt.

Ik dacht dat elke verzekering het zelfde dacht.

Heb je bezwaar gemaakt?? Kan altijd nog he, ook al heb je het al laten doen.

Je doet er foto's bij en gewoon proberen.

Ja het is bijna zover, volgende week zaterdag zijn wij beide al geopereerd, ben zo benieuwd hoe het dan met ons gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Paulina, bij mijn consult in het ziekenhuis werd. Er gelijk foto's gemaakt, alles opgemeten en uitgelegd en kreeg al een datum, toen ging de pc het digitaal aanvragen en stond ze al versteld van het aantal vragen wat ze moest beantwoorden en kregen we gelijk afgewezen te zien, ze viel zo wat van haar stoel!

Ze gaf me formulieren mee om bezwaar te maken, thuis heb ik gelijk met kiemer gebeld en het zou nogmaals beoordeeld worden en na 10 dagen kreeg ik schriftelijk afgewezen op grond van het niet hebben van onbehandelbare smetplekken en het niet volgen van conservatieve therapieën......

Weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik minimaal 2 jaar fysio moet hebben gehad en daarna zou ik het nogeens mogen proberen.....

Ik heb nog gevraagd dat als kiemer twee jaar fysio vergoed of dat niet net zo duur cq duurder is maar zo moest ik dat niet zien....

Ik zat er vanochtend ook aan te denken dat we volgende week om deze tijd weer veilig thuis zijn! Joehoeeee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt wat erg, ik heb ook geen onbehandelbare smeten en geen therapieën gehad.

Ik had gewoon in een halve week de toestemming ( CZ) zonder problemen.

Mijn pc had wel aangegeven dat ik 40 kilo was afgevallen, misschien scheelt dat? Ik weet het niet.

Maar wat fijn dat je het toch zelf kan betalen, als ik een afkeuring had gehad dan had ik het niet zelf kunnen betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh zeg!

en in belgie vallen ze heel streng

ik had 1 plekje die niet meer toeging onder men borst

wel constante onstekingen van klieren

last van hals en schouders ,mar dat heb ik zowiezo door men fibro

wel is het in belgie zo dat je niet alles terug betaald krijgt

ik heb dus nog 1200 euro zo moeten betalen aan het ziekenhuis

(niet aan de dokter zelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele leuke Moederdag gehad, lieve knutsel en den huispak, cremetjes en 5 dikke thrillers!

Nog 3 dagen.....pff.

Ben een soort van vreemd, zeg maar. Wil het zo graag maar kan ik niet nu op de bank in slaap vallen en pas wakker worden als het achter de rug is? Haal me van alles in mijn hoofd maar ik lees gelukkig dat iedereen dezelfde angsten en spanning heeft of heeft gehad.

Ik heb veel aan dit forum en hoop dat ik na mijn operatie ook iets kan betekenen voor degene die na mij komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach meid toch !

heb zo met jou te doen !!

het komt echt allemaal goed ,

ik snap wel jou angsten

de zenuwen ,de vragen

maar de dokters kennen hun vak

en zullen hun uiterste best doen om alles goed te laten verlopen

en jou twee prachtige borsten te geven

waar jij nog heeeeeel trots op zal zijn

nog heel even doorbijten meid!

en klaag en zaag jij hier maar ,we zijn er om elkaar op te vangen

en te steunen!

komaan meid ,nog drie dagen te gaan

ook jij kan dit!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh wat een verschutting....ik stond in de hunkemöller en werd door de consulente gebeld met de tijd voor as woensdag en toen.... Ging ik over mijn nek.... In het tasje van de H&M.... Wat is dat toch met mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Waarom joh, ben je zo zenuwachtig?

Ik schrik er ook wel van dat het voor jou niet vergoedt wordt. Ik ga des te meer twijfelen of dat zo is in mijn geval, ik hoop het zó! Ik heb er het geld namelijk echt niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk is je maat te klein zou het dat niet zijn voor een vergoeding? Bij mij is het vergoed, geen therapie gehad. Wel maat groot. Je mag zenuwachtig zijn, zijn we allemaal. Achteraf zalhet je meevallen ook als je niet het wonderbaarlijke herstel zoals Nala heeft, hebt (... Mag ik wel zeggen toch nala? )

Xxx nog even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat ik niet meer wakker word of juist tijdens de ok, krijg het niet van me afgezet.

Summergirl ik heb geen lichamelijk klachten en daardoor werd het niet vergoed, neem even contact op met je verzekering of even in je polis kijken wat de voorwaarden zijn voor een vergoeding, bereid je heel goed voor op je consult, dan moet het goed komen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Moeks, ik kan me zo voorstellen wat je voelt.

Ik moet donderdag om 16.00 uur bellen hoe laat ik er vrijdag moet zijn, ooooh ik kan nu al janken.

Het is zo raar : aan 1 kant ben je dolblij dat het eindelijk zover is en de andere kant is zo bang.

Hoe laat moet je er woensdag zijn meisje???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Amna, ik heb 75E en in mijn gallerij kan je ze zien hangen ;))

Ik ben om 12 uur aan de beurt Paulina, kan dus nog de jongste naar school brengen en dan vertrekken, mijn man heeft een hotelletje geboekt dus hij blijft lekker in de buurt, ook vertrekt hij wrs een week later naar het buitenland dus dat zou helemaal fijn zijn!

Erg hè die emoties? Kan janken, lachen huppelen, wat een gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Ik ben bang dat ik niet meer wakker word of juist tijdens de ok, krijg het niet van me afgezet.

Probeer niet zo negatief te denken. Kan me voorstellen dat het superspannend is, maar dit is wel heel extreem. Misschien helpt het om nog een pilletje valeriaan te nemen, de nacht voor de operatie? Ik zou het wel door laten gaan, lees zoveel positieve verhalen hier! Dat wordt het echt waard!

Summergirl ik heb geen lichamelijk klachten en daardoor werd het niet vergoed, neem even contact op met je verzekering of even in je polis kijken wat de voorwaarden zijn voor een vergoeding, bereid je heel goed voor op je consult, dan moet het goed komen, succes!

Ik heb juist al geinformeerd bij mijn verzekering, ze geven geen concreet BMI, maar zeggen dat de PC ook moet beoordelen of het goed is. Ben dus heel benieuwd (aangezien mijn huisarts me niet zomaar een verwijzig wou geven?!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan morgen een receptje op halen voor een inslapertje summer, dit schiet niet op zo slaap al een week 2 uurtjes per nacht....

Mijn huisarts gaf zonder dat ik ze hoefde te laten zien de verwijs dus ik dacht kat in het bakkie, ook de pc was het er helemaal mee eens BMI is 24.9 maar kiemer heeft dus zelf hele lamazeggen rare voorwaarden waar niet in beroep te gaan valt, maak je nog maar geen zorgen hoor want wat ik hoor is dat een bvk eigenlijk altijd wordt vergoed en zeker als je BMI onder de 30 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.