Ga naar inhoud

Moeks7 : 15 mei 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Na jaren twijfelen, schamen en irriteren had ik verleden week mijn consult bij dr.v/d weij in de boerhave kliniek en ben ik de 15e al aan de beurt voor een bvk en lift. Na drie kindjes en jojo-en hangen mijn borsten ongeveer op mijn schoenen. Ik heb 75E en het lijkt heel wat maar ik moet ze echt oprollen om ze in mijn bh een beetje vorm te geven. Het is echt een grote wens om er wat aan te laten doen maar nu ik volgende week al word geholpen ven ik ineens zo bang. Droom de gekste dingen dat ze mijn tepels kwijt raken, mijn borsten aan mijn buik naaien, pff ben echt een zenuwpees aan het worden. En als ik aan de narcose denkt...... Wie zou me wat gerust kunnen stellen? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is heel normaal om zenuwachtig te zijn. En omdat je zo snel al aan de beurt bent ga je vanzelf erover dromen omdat je er waarschijnlijk de hele dag over denkt. Denk dat de meeste dit wel hebben meegemaakt dus maak je niet druk. Heb vertrouwen in je pc deze streeft ook naar een mooi resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo, die hangborsten komen me bekend voor! Hier waren t ook van die groeten-aan-de-rimboe borsten maar die van mij waren ook nog helemaal leeg gelopen dus had alleen huid. Daarom heb ik ook een prothese erbij gehad, wilde weer mooie volle fiere borsten!! 2 en half jaar geleden een lift gehad, en daarna nog geen minuut spijt gehad, ohhh ben er zoooo blij mee. Komt allemaal goed hoor, probeer t vertrouwen in je chirurg te hebben, eet gezond, rook niet, probeer zelf alles eraan te doen om t allemaal mooi te laten genezen. Je kunt foto's van mijn lift zien in de galerij. En die narcose... velen vinden dat heel erg eng, en ze zeggen stuk voor stuk dat het 100 procent mee viel. Probeer wat te ontspannen, plan je dingen, zet alvast de kommetjes laag enzo zodat je je armen niet hoog hoeft te strekken na je operatie. En dan wens ik je heeel veel suces!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De narcose ... Merk je niks van! Weet je je geeft je over en de pc en zijn team gaat regelen dat het goed komt met jouw borsten. Ik zou achteraf gezien niet meer twijfelen, maar van te voren wilde ik het liefste heel hard wegrennen. Met mijn nieuwe borsten gaat dat n heel stuk beter, als is het nu nog steeds n e.

Mijn wondjes gingen niet heel snel dicht, uiteindelijk duurde het op 1 plekje zelfs 11 weken, naar nu bijna 1 jaar later, is dat allemaal al lang vergeten!

Ik zeg doeeeeeeeeen!

Succes!

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achhh meis, ik snap je wel hoor. Ik heb ook dromen met allemaal verschrikkelijkheden. Aan de ene kant wil ik nu al want ik kom om in ongeduld en aan de andere kant ben ik ook heel bang dat het niet mooi wordt en er niet te vreden mee ben. Ik denk dat die angsten ook logisch zijn. Je moet het toch allemaal maar uit handen geven. En dan gaan "hunnie" daar iets zitten knutselen op je lijf voor duizenden euro's en dan moet jij er maar blij mee zijn achteraf en er jaren mee blijven lopen.

Toch hebben we deze keuze gemaakt en met een verdomd goede reden ook en hebben we hier heeeeel maar dan ook heeeeeeeeeeel lang en goed over nagedacht.

En die narcose, die is al voorbij voordat we het in de gaten hebben.

We gaan het gewoon doen meis! En dan gaan wij ook ons verhaal hier zetten en foto's van onze trots plaatsen zodat wij weer wat kunnen doen voor de meiden die nu aant twijfelen zijn.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties! Wat een muts hè, 7 jaar geleden wilde ik na de geboorte van mijn jongste dochtertje al maar toch maar uitgesteld want ik wilde haar zelf kunnen badderen en knuffelen en tillen enzo. Toen 4 jaar geleden een afspraak gemaakt maar moeders kreeg borstkanker en ik vond dat ik het niet kon maken om het te doen, ik mooie borsten en moeders aan het vechten. Nu begin april een verwijskaart gehaald en naar bronovo geweest, afgekeurd door de verzekering op het niet hebben van niet onbehandelbare smetplekken.... Nee gelukkig niet zeg! Toen dacht ik dus nu zet ik door en dus volgende week aan de beurt. Bij het consult zag ik dus tekeningen van hoe de borst gereconstrueerd wordt en sinds die tijd...... Ben ik misselijk;( waren gewoon netje plaatjes maar het idee hoe die lange borsten worden opgelegd,pfiouw!

Wanneer ga jij Juwel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt allemaal wel helemaal goed!

De angst is normaal die had ik ook, had van die gekke dromen dat ik bij mijn bv de prothese gewoon leukjes even kon omdraaien in de borst enzo, ben nog maar 2 dagen PO maar alles komt wel dik in orde. De pijn is normaal die nemen we erbij want die is het ook helemaal waard, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met je moeder alles goed nu? Kan me voorstellen dat je het inderdaad uitgesteld hebt toen. Nu is het jouw tijd meis. Eigenlijk moet je ook niet naar dat soort foto's kijken (doe ik zelf ook hoor).

Ik heb een dagje voor jou mijn operatie ;-) Ik ga voor een bv.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het ook heel eng de narcose, maar dat viel 1000% mee. Ze begeleiden je heel goed en voor je het weet ben je weg en ook weer bij.

Ik dacht dat ik nog moest terwijl het al achter de rug was :D

Het komt best goed. Denk aan het mooie resultaat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap je heel goed dat je de borstverkleining niet gedaan hebt omdat je moeder borstkanker kreeg, bij mij was het net zo.

in januari toch de knoop doorgehakt en 30 januari het eerste consult gehad en 20 maart geopereerd.

de narcose viel me erg mee, ze praten tegen je en voordat je er erg in hebt slaap je.

ik ben zo blij met dat ik het gedaan heb en ik ben super trots op mijn nieuwe borsten.

mijn kleren zitten veel beter en ik hoef geen grote kleren meer te kopen zodat mijn boobs er in passen.

probeer je niet te druk te maken, het valt echt super mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn moeder gaat het super goed. Volgend jaar januari wordt ze, als het zo goed blijft gaan, schoon verklaard!

Haha Kimzy dat je ze kon draaien? Dat is idd een eng idee, brr. Ik ben niet zo bang voor de pijn maar het idee, hoe gaat het nu met je? Ik had ook gedroomd dat ze mijn tepels eraf hadden gehaald en kwijt waren en dat mijn hond de ok in kwam en ze op at. Of dat de chirurg mijn dubbel klapte en er een paar steekjes in deed en het was klaar.

Voor jou schiet het dan ook Juwel, ben je er klaar voor?

Ik ga even kijken of ik je kan vinden in de galerij Ingrid K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hahaha wat een horrordromen, te erg.

Ja ben er nu klaar voor. Heb alles gelezen op deze site, volgens mij écht alles. Moet alleen nog twee sport bh's halen maar verder is alles klaar: vervoer, nachtzuster, schoonmaakploeg, kookploeg voor de eerste week in de vorm van vriendinnen en zus. Eten in de diepvries voor week twee. Weekend ervoor nog ff grote boodschappen doen, huis schoonmaken en alle was weg werken. En dan is alles wel rond toch :-)

Er staat op deze site een topic met handige tips, das echt een aanrader om te lezen.

Jij er klaar voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verplaats je even naar de bvk operatieverslagen, dan kun je ook na je operatie hier blijven door schrijven :) Ook je titel pas ik even aan, dan hoor je er helemaal bij namelijk :)

Heel veel succes met aftellen! Maar wat hierboven gezegd wordt is echt waar. Gewoon op je af laten komen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Nalaa!

Pff wat voel ik me nerveus zeg, weer slecht geslapen. Heb het gisteren avond met mijn man er over gehad om het af te zeggen. Hij zegt dat ik er spijt van krijg omdat het al 7 jr mijn wens is.... Normaal ben ik helemaal niet zo bang maar nu 2 à 3 uur onder narcose, een nacht van huis en in een gezond lichaam te snijden....

Ik heb nu geen pijnklachten, ze zijn gewoon aards en aards lelijk en lang en boven kleding zit altijd zo zakkig.

Als ik het er over heb of aan denk ben ik zo emotioneel, ken mezelf helemaal niet ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je man je steunt en ik denk dat hij echt gelijk heeft. En hij zal je door en door kennen dus zal ook weten hoeveel last je ervan hebt van hoe ze nu zijn. Blijf je uiten hier en bij je man, zo kom je er wel doorheen. Nog ff doorbijten meis, over een paar dagen heb je het achter de rug.

Hou voor ogen hoe trots je straks bent in je zomerkleding :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet/ mag 17 mei op de tafel.

Ik maak me ook ontzettend druk hoor en ik denk dat dat wel heel normaal is. Is ook niet niks.

Ga je zeker wel volgen en dat van die lenzen is een hele goeie....lees ik ook graag een antwoord op.

Succes met je laatste nachtjes en laat je niet gek maken. :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bvk met lift. Anker methode.

Ik ga naar het st. Anna in Geldrop.

Is allemaal super snel gegaan.

15 april in het ziekenhuis geweest , 18 april is machtiging aangevraagd, 22 april reeds goedkeuring en nu 17 mei de operatie.

Ik heb nu een E cup en ik hoop op een C cup.

Ik vind het spannend en eng tegelijk. Ik ben al vaker onder narcose geweest en uit ervaring weet ik dat dat een beetje moeilijk moment is maar ik zie vooral op tegen de littekens. Tegen de pijn ( ik ben gewoon een watje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net op jouw verslag reageert maar zal het hier ook nog ff doen. De uiteindelijke cup maat hangt af van de breedte van de borst. Ik hen 75E en zou graag een C willen maar mijn borst inzet is vlgs de arts breed.

Wat fijn dat het allemaal zou snel gaat bij jou en dat het wordt vergoed!

Ik ben juist niet bang voor na de ok maar juist voor alles tot dat het achter de rug is, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu iets meer dan 3 weken PO en ik moet zeggen

dames ,de littekens vallen echt heel goed mee hoor !

ik snap jullie zenuwachtigheid

dat had ik ook

maar he ik had meer een haatverhouding met die pijnlijke dingen

dan dat ik ze graag zag

nu zie ik ze graag ,ik vind ze zelfs mooi

en de liitekens vallen heel goed mee

jullie moeten maar eens mijn foto's bekijken

lenzen

zal je kunnen insteken op je kamer ,bed beetje hoger plaatsen

en aan de verpleging spiegeltje vragen om vast te houden

ikzelf mocht niet uit men bed tot de dag erna

en eigenlijk was dat ook helemaal niet slecht

ik kreeg zowiezo een lift erbij en vetwegzuigen

en tepel aanpassen

links heb ik enorm veel gevoel ,rechts de tepel zelf nog niet

als er vragen zijn .. shoot

en het is gezond dat je nerveus bent

vraag iets om te kalmeren in het ziekenhuis ,kreeg ik ook

en was ik blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Nalaa,

Dank je voor je bericht en tips!

Heb net je foto's gezien en Wow!! Als ik zulke mooie krijg, wordt iedere dag eentje met een lach!

Ik kan me voorstellen hoe happy je bent en hoe je eerst over je boobs dacht, ik heb dat ook, ik walg ervan....

Schaam me om dat te zeggen want ze zijn gezond.

Net de stad in gegaan om spulletjes te kopen en ik voel me vreemd opgewonden.

Hoe gaat het nu met jou en je zoon?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.