Ga naar inhoud

sparen voor een mooie BORSTVERGROTING!!


prissy

Aanbevolen berichten

Hallo dames.

Ik ben Priscilla 30-04-1991

Heb 2 hele lieve een mooie kinderen

Chloe wordt in Augustus 3

en Jack wordt in September 2

ook heb ik een hele lieve man dus ben getrouwd

Ik heb van mijn zelf nooit grote borsten gehad, was er wel tevreden mee maar een paar maatjes meer waren ook toen die tijd erg welkom :106:

Na de geboorte van onze kids hebben beide maanden lang borstvoeding gehad..

Dus van die mooie b cup is niks meer over!! Zo goed als leeg...

Sinds een maar maanden overweeg ik om een bv te gaan laten doen.

En het kan natuurlijk bijna overal.

mijn eerste cunsult was dit jaar ergens is februari bij Bergman Clincs.

De pc en ik kwamen uit op 350 cc duel plane anatomisch achter de borstspier

het kosten plaatje kwam uit op 4750 euro... Daar schrok ik wel even van. dus dat had ik uit mijn hoofd gezet als ik dat zou gaan doen dan mag ik nog wel 5 jaar door sparen.

uiteindelijk na lang surfen op het internet, kwam ik op de site van Diana Gabriels in Barendrecht.

met goede revenrenties. en ook een mooie prijs.

Ik ben nu aan het sparen en hoop dat de dagen, weken, maanden snel voorbij zullen gaan..

Heeft er iemand op deze site een bv ondergaan bij Diana Gabriels?? Zoja kun je me het even laten weten over hoe wat en waar? alvast bedankt..

Liefss Priscilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom hier. Ik heb niet zo heel veel goede verhalen over haar gelezen hier op het forum, met name over betalingen en afspraken daaromheen. Je kan zelf haar ff zoeken door haar naam rechtsboven in het zoekvakje te schrijven. Als je hem niet ziet, moet je onder aan deze pagina het thema even veranderen, dan komt hij tevoorschijn.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Priscilla.

Ik ben ook bij Diana Gabriels geweest afgelopen zaterdag en ze heeft mij geadviseerd voor een 375 cc rond van mentor dual plane. Ik heb een slappe 75B...ja ook na 2 kids en een beetje borstvoeding te hebben gegegeven kids (13&15 jaar en dit jaar worden ze 14&16 jaar ik zelf 33 jaar en word nog 34 jaar). Nu eindelijk de knoop doorgehakt na ruim 10 jaar...ik wilde wel al eerder maar durfde het niet en vond het te duur Maar goed ik heb eerst as zondag nog een gesprek met de pc (Schiettecatte) en met Diana Gabriels. Dus dan gaan we het nogmaals bekijken. Ik wil graag een mooie volle natuurlijke boezem hebben. Ik ben zelf 1.70 meter en weeg 56 kg en sport regelmatig. De operatie staat gepland voor 20-5-2013 ben benieuwd nabij Brussel bij de Be Clinic. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden eindelijk krijg ik boobs! Het gesprek vond ik wel prettig en duidelijk. Ik lees juist alleen maar positieve dingen over haar en dokter schiettecatte. Dus ik hoop dat bij mij alles goed uitpakt.

Wel een vraag wat voor bh maat wordt het eigenlijk met 375 cc?

Ps. Priscilla veel succes ik heb ook eerst heel veel gezocht op internet naar Diana Gabriels en vooral voor de prijs. Ik heb het ook zelf gevraagd aan haar vanwaar zo goedkoop. Zelf geeft ze aan ze werken 7 dgn per week etc en ze leveren goed werk en werken met A producten etc. Nou ik vond het goed. Ook de kliniek in Barendrecht vond ik er goed en netjes uitzien. Wel druk wat we niet hadden verwacht maar je wordt goed geholpen. Mijn vriend was ook mee dat vond ik erg fijn.

Gr. Faas

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf heb mijn borstvergroting bij de boerhaave kliniek gedaan in amsterdam...2 jaar geleden kosste me dat 3000 euro voor ronde protheses. zie nu dat het ondertussen 3400 is geworden.

anatomische kosten daar 4250!

ja kan kiezen tussen dr vander Weij die meestal anatomisch plaatst of dr Roddi [die had ik]

Ik zou zeggen kijk eens hier en daar rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames.

Ik ben Priscilla 30-04-1991

Heb 2 hele lieve een mooie kinderen

Chloe wordt in Augustus 3

en Jack wordt in September 2

ook heb ik een hele lieve man dus ben getrouwd

Ik heb van mijn zelf nooit grote borsten gehad, was er wel tevreden mee maar een paar maatjes meer waren ook toen die tijd erg welkom :106:

Na de geboorte van onze kids hebben beide maanden lang borstvoeding gehad..

Dus van die mooie b cup is niks meer over!! Zo goed als leeg...

Sinds een maar maanden overweeg ik om een bv te gaan laten doen.

En het kan natuurlijk bijna overal.

mijn eerste cunsult was dit jaar ergens is februari bij Bergman Clincs.

De pc en ik kwamen uit op 350 cc duel plane anatomisch achter de borstspier

het kosten plaatje kwam uit op 4750 euro... Daar schrok ik wel even van. dus dat had ik uit mijn hoofd gezet als ik dat zou gaan doen dan mag ik nog wel 5 jaar door sparen.

uiteindelijk na lang surfen op het internet, kwam ik op de site van Diana Gabriels in Barendrecht.

met goede revenrenties. en ook een mooie prijs.

Ik ben nu aan het sparen en hoop dat de dagen, weken, maanden snel voorbij zullen gaan..

Heeft er iemand op deze site een bv ondergaan bij Diana Gabriels?? Zoja kun je me het even laten weten over hoe wat en waar? alvast bedankt..

Liefss Priscilla

Hoi priscilla,

Welkom op het forum! Ik zelf heb geen ervaring met diana gabriels maar heb hier inderdaad niet zulke goede recensies gelezen over haar zoals Juwel zegt.

Als je bereid bent iets verder weg te gaan.. Belgie bijvoorbeeld, kan je op consult bij dr. Demeyere, hij wordt hier de dokter met de gouden handen genoemd, en dat is niet voor niks! De meiden op het forum die een BV bij hem hebben laten doen hebben allemaal prachtige borsten! Wat ik gelezen heb kost het bij hem 3000 all in. http://www.artemedis.com/ is de website van zijn kliniek :)

Veel succes met zoeken.

X Masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt best naar België, mag dan misschien wel ver voor je zijn... De prijzen zijn zooo verschillend! Denk dat je tussen de 2000 en 3000 euro dan een héél mooie borstvergroting hebt! Bovendien is het ook niet slechter hé, Nederland is gewoon véél duurder, de artsen vragen zoooooveel meer, niet normaal, voor hetzelfde resultaat! :)

veel succes, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 maart een borstvergroting gehad via diana. Na 1 week na t consult werd ik al geopereerd. Dit had ik veel eerder moeten doen. Goede verpleging gehad en een super nazorg. Als k zou willen, kan ik elke week langskomen. Gelukkug hoeft dat niet en genezen me boobs goed. Zelf heb ik dus niks negatiefs ervaren. K raad t je ckr aan. Ben erg tevreden. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word binnen een 5tal dagen geopereerd in de wellnesskliniek. Super service en hoewel ik zelf dus nog niet geopereerd ben zie ik enkel mooie resultaten van mijn dokter (Dr; Verdonck)

Tot 500cc kost een borstvergroting daar 2395 voorlopig. (alles erbij: eerste consult, borstband en sportbeha is het ongeveer 2500)

Ik kijk er naar uit.

Hopelijk vind je een PC naar je zin, en binnen je budget :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi Priscilla,

Ik zag je vriendschapsverzoekje voorbij komen.
Ik ben zelf door F. Straten heel erg gelukkig gemaakt, nu zo'n dikke 4 maanden geleden. Hij is een van de opererende pc's bij Diana Gabriels. Ik ben niet via haar geholpen maar via Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. Een privé kliniek.
Heel erg goed bevallen daar. Het nadeel bij Diana Gabriels is namelijk dat je niet (altijd) meteen een gesprek hebt met iemand die er echt verstand van heeft (de pc).
De kosten voor mijn bv (mentor anatomische protheses dual plane geplaatst) was €4000 incl.

Succes met het maken van je keuze en veel leedwezen hier.
Weet zeker dat je hier veel info kunt vinden.

X

Ps. Er zijn ook veel dames met positieve ervaringen bij Diana dus zie het niet als een aanval op haar kliniek :-). Dit is puur mijn ervaring en wat ik heb gelezen op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prissy,

Hou er alleen wel rekening mee dat als je bij een arts in BE laat opereren en er zou achteraf een geschil zijn waar jullie niet uitkomen. Je een evt. rechtszaak in BE voor moet laten komen en dus ook te maken hebt met een Belgisch rechtssysteem.

Ook hierover is vast wel meer te vinden op het internet.

Succes!

Gr.

Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prissy,

Hou er alleen wel rekening mee dat als je bij een arts in BE laat opereren en er zou achteraf een geschil zijn waar jullie niet uitkomen. Je een evt. rechtszaak in BE voor moet laten komen en dus ook te maken hebt met een Belgisch rechtssysteem.

Ook hierover is vast wel meer te vinden op het internet.

Succes!

Gr.

Flo

Dit is dus precies waar ik nu achter probeer te komen en jij bent voor zover ik weet een van de eersten die erover begint! In NL heb je verschillende geschillencommissies die zich voor je inzetten mocht er onverhoopt een meningsverschil zijn tussen jou en de pc maar ik kan niets soortgelijks vinden in belgie en daarom twijfel ik nu dus of ik een consult moet aanvragen bij de beaucare kliniek... Op hun website wordt ook niet verwezen naar keurmerken of certificering kf iets dergelijks

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,,

je kan bij de meeste pc's ook terecht zonder eerst langs gabriels...misschien is het bedrag dan ook anders.

Er zijn er nog veel meer te vinden prissy...ga voor meerdere consults zou ik zeggen...en maak dan pas een keuze.

Succes.

Gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb 3 Juni mijn borstvergroting ook via Diana Gabriels

ik heb haar zelf niet gezien met het 1e consult ik kwam meteen bij dr Schiettecatte

Diana is de bemiddelaar tussem de client en pc.

groetjes Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

mij vriend kwam vandaag thuis met een heel raar verhaal over DIANA!

mij schoonzus had daar dus een afspraak staan 25 mei (dat wist ik dus niet!) en had 6 mei betaald zei ze en nu werd ze gisteren gebeld dat de afspraak niet door kon gaan

omdat er dus GEEN betaling was ontvangen van 2600 euro!

heeft ze er vandaag voor gezetten en ze is dus haar GELD KWIJT en wordt niet terug gestort door de bank en diana blijft volhouden geen geld gehad te hebben!

ik had haar via google gevonden en wou eerst me buik laten doen en daarna me borsten en had zoiets 2600 lekker goedkoop en ik ben verder gaan kijken

en bij de fotos die ze op de website staan vind ik ze niet mooi (ieder voor zich) ik wil natuurlijke borsten en geen grote ballen hihi,maar door dit verhaal ben ik genezen ;) maargoed ik zie ook dat er WEL positieve reacties zijn en ik zelf heb het nog niet ervaren :D

heeel veel succes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

yuna: ik heb haar zelf nog niet gesproken en heb eigelijk ook niet zon goede contacten ermee...maar ze vertelde tegen der broer (mij vriend) dat ze 6 mei had overgemaakt en dus gisteren is gebeld en dat diana blijft volhouden niks te hebben ontvangen en zij zegt dus dat ze het 6 mei heeft overgemaakt naar een belgisch rekeningnummer. ik vond het een heel apart verhaal en ook door de slechte ervaringen die ik heb gelezen en dat diana zelf meerdere bedrijfjes heeft gehad en nooit of zelde producten heeft geleverd (heeft niks met borsten te maken) vond ik het allemaal heel raar.

maar iedereen maakt natuurlijk een eigen keuze ;) ik ga 30 mei zelf op gesprek in het ziekenhuis voor me buik en ondertussen spaar ik door voor een bv en kijk tegen die tijd wel bij wie ik het doe...lees veel goede dingen over dr visser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets aantrekken van Diana je kunt haar (hun ) bellen en zeggen dat je gelijk een afspraak met pc wilt, zei is niets meer dan een tussen persoon wel stort je het geld naar hun.

Ik heb niets negatiefs bij Diana ondervonden. Heb netjes mn 2600 euro betaald en Frans Straten heeft mij geopereerd maar ik hoor nu ineens een andere pc zijn naam ??? Straten op vakantie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geld moet toch te achterhalen zijn?? Als het op het bankafschrift staat als zijnde afgeschreven, met het rekeningnummer van de begunstigde met de naam van Diana Gabriels.. dan is het overgeschreven en kan Diana toch nite zomaar zeggen dat het niet aangekomen is?????

Vrrrreemd...

En Schiettecatte werkt nu ook voor Diana Gabriels is me opgevallen, Straten heefft dus een collega, neem ik aan...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook eens bij Dr. Nio in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis langs gaan, maakt hele mooie borsten voor 3100 euro. Ook ik heb niet zoveel positieve verhalen over Diana Gabriels gehoord. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een raar verhaal van Diana Gabriels! Als het vanaf een rekening is gestort moet het bedrag altijd simpel te achterhalen zijn denk ik zo. En als het contant is betaald krijg je in de regel een bewijs hiervan mee...

Nou Priscilla, ik wens je heel veel succes met je zoektocht, er is keus te over. Ik zie dr. Demeyere, dr Straten en dr. Nio langskomen, en dat zijn allemaal prima pc's. Zelf heb ik met hen geen ervaring, maar als ik het hier zo lees en bekijk maken ze mooie borsten.

Op dokter Verdonck heb ik het niet zo, maar dat is om een andere reden. Toen ik daar op consult kwam omdat ik met verkeerd geplaatste prothesen tobde (niet door hem gedaan hoor!) zei hij: "Goedemiddag jongedame, wat kan ik voor u doen?"

Nu ben ik 40+ en Verdonck zo te zien niet, en ik schoot meteen in de modus:"WHAAAAAHHHH, wat een FOUTE opmerking, FOUOUOUOUTTT, wat een sukkel, wat denkt die klojo wel niet!!"

De man bedoelde het op zijn manier vast goed, die zegt tegen een bejaarde nog: "Dag jongedame!", maar ik word helemaal kribbel van dit soort geintjes, zo ga je niet met serieuze patienten om, dus ik besloot meteen dat ik Verdonck niet aan m'n lijf wilde hebben.. :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Verdonk heb ik ook mijn eigen redenen. Zie mijn topic. Daar ga ik de jouwe niet mee volmaken. Demeyere is mijn topper. Prijs weet je al zag ik.

Even terug op t onderwerp comissies e.d. Die heb je wel in België waar je je beklacht kan doen. De laatste hand zou zijn de raad vd orde. Mocht je een klacht hebben, dan stap je neem ik aan eerst naar je pc, dan naar de klachtencomissie binnenshuis en t hoogste woord Raad vd Orde. Via hun kunnen ze uit hun positie gehaald worden. Die nemen alles heeeeel serieus. Zover is het bij mij nooit gekomen, omdat ik Verdonk of de wk geen kans heb gegeven om mijn herstel te doen. Het vertrouwen was totaal verdwenen.

Dit koste me wel weer veel geld om het elders te laten herstellen, maar ik had goud verkocht. Dit is veel waard nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook geholpen via de kliniek van Diana in België. Wat mij opvalt in dit verhaal is dat het geld is overgemaakt naar België, ik denk dat het daar fout is gegaan want het moet gewoon naar Diana in Nederland gestort worden zij is tussen persoon en haar bedrijf is gevestigd in Nederland. Hopelijk komt het goed, het zal misschien wat langer duren allemaal omdat het wat langer onderweg is. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.