Ga naar inhoud

sparen voor een mooie BORSTVERGROTING!!


prissy

Aanbevolen berichten

Ik zou toch maar eens verder kijken. Je krijg genoeg goede adviezen. Dr. Nio is ook een goede arts en natuurlijk Dr. De Meyere. Ik hoor toch wisselende verhalen van die Diana. Succes met je keuzes. X corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dus precies waar ik nu achter probeer te komen en jij bent voor zover ik weet een van de eersten die erover begint! In NL heb je verschillende geschillencommissies die zich voor je inzetten mocht er onverhoopt een meningsverschil zijn tussen jou en de pc maar ik kan niets soortgelijks vinden in belgie en daarom twijfel ik nu dus of ik een consult moet aanvragen bij de beaucare kliniek... Op hun website wordt ook niet verwezen naar keurmerken of certificering kf iets dergelijks

Toen ik 7 jaar geleden mijn 1e bv liet doen heb ik ook een tijdje op een borstenforum gezeten en daar had ik contact met een meid die in BE geweest was voor een BV.

Zij is er uiteindelijk niet uitgekomen met de pc(hersteloperatie gehad) en uiteindelijk een 2e hersteloperatie door een andere pc in NL.

Ze woonde ook nog eens in het noorden van het land en heeft meerdere malen naar BE af moeten reizen omdat de zaak daar voor de rechter behandeld werd. Je zult er uiteindelijk heus wel uitkomen als je in je recht staat, maar zo'n zaak is al erg vermoeiend als de behandeling niet goed gegaan is en dan gewoon nog best veel reizen. Ze moest er toch steeds een vrije dag voor nemen. Natuurlijk ook al na de operatie om te laten zien wat er niet goed is e.d.

Weet dat zij toen blij was als het allemaal eindelijk achter de rug zou zijn.

Vandaar dat het wel iets is om bij te stil te staan in je afweging waar je naar toe wilt gaan.

Groetjes,

Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.