Ga naar inhoud

EGhatch : 17 juli 2013 : Dr. Hartman : St elisabeth ziekenhuis : Tilburg


Aanbevolen berichten

Ik draag mijn beugelbeha al weer een weerk of 2. Ik ben 2 juli geopereerd. Als ik ga slapen heb ik mijn beha van de kliniek aan.

Is het te doen? Zit het lekker haha

Ik mocht m'n sportbh vorige week al uit doen met slapen mits ik een strak hempje in de plaats doe, maar ik heb geen last van m'n bh haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo, Hoe gaat het nu? het verhaal van jou kan het verhaal van mij zijn, ook ik ben vorig jaar voor een bvk geweest, maar heb het toen niet doorgezet.. Nu dan toch maar de knoop doorgehakt... Ik doe ook aan fitness en bodybuilding en de borsten blijven nog steed enorm. Ik ben al bijna 50 en heb ook een 80 G, ik wordt in het noorden an het land geopereerd. Ik moet op 30 september onder het mes... Je klinkt al weer heel opgelucht. Het is wel een C cup geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Hoe gaat het nu? het verhaal van jou kan het verhaal van mij zijn, ook ik ben vorig jaar voor een bvk geweest, maar heb het toen niet doorgezet.. Nu dan toch maar de knoop doorgehakt... Ik doe ook aan fitness en bodybuilding en de borsten blijven nog steed enorm. Ik ben al bijna 50 en heb ook een 80 G, ik wordt in het noorden an het land geopereerd. Ik moet op 30 september onder het mes... Je klinkt al weer heel opgelucht. Het is wel een C cup geworden?

Het gaat erg goed, ik kan eigenlijk bijna alles wel weer en vandaag voor het eerst weer op de sportschool geweest, gewoon lekker gelopen en gefietst :101: kracht begin ik echt pas na 6 a 8 weken weer mee.

Ik kan je wel zeggen dat ik het eerder had moeten laten doen, ik ben er zo blij mee en dat de schouders in m'n pijn weg is!

Ik wens je alvast veel succes! Je zal er heel blij mee zijn! Ik was de eerste week helemaal niet blij met alles maar bij mij is dat allemaal goed gekomen :) het was gewoon even dat alles te veel werd.

Ik heb nu een sportbh aan met een D cup, wat ik graag wilde :101: ik ga volgende week kijken voor een beugelbh en dan pas weet ik wat ik echt heb denk ik.. ik hoop gewoon een C/D en geen E :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds een uurtje of 2 weer thuis, ben naar de huisartsen post geweest.
Ik merkte sinds gisteren dat een plekje boven m'n tepel een beetje rood werd, zag er niks ergs in.
Sinds vanmiddag rond een uur of 5 begon dat plekje ineens te 'groeien', het werd rood en dik, begon zeer te doen..
Ik las al verhalen van andere mensen over ontstekingen dus ik ben maar de huisartsen post gaan bellen, ik mocht gelijk langskomen en het was gelukkig niet druk.
Huisarts gekeken, was inderdaad al begonnen te onsteken en hij prikte het door en begon te duwen.. bah wat een rot gevoel.
Antibiotica meegekregen en nu maar afwachten, het ging zo goed haha :P
Hij voelde trouwens geen hechtingsdraad want dat was het gene wat ik verwachtte, toen ik m'n knoopjes moest laten verwijderen kon ze bij m'n linkse tepel niks vinden en zat er nog ergens.. maar die zit er volgens hem niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. shit zeg.. 5 weken po en dan zo een plekje :(

Beterschap!! Maar wel goed dat je zo alert was en nu tenminste een AB kuur hebt gekregen!

Succes!!

xx BB

Ja dat was wel een tegenvaller.. ik was vorige week weer begonnen met sporten en had best nog veel gedaan aan wat klusjes, er was nog een heel klein open plekje en door de warmte en zweten is het daar gaan groeien denk ik :106:

Ik heb ook aan de andere kant van m'n borst tussen het 3 landen punt en m'n tepel ook weer een plekje, daar kwam veel wondvocht uit en klein beetje pus.

Zondag na het douchen kwam er weer allemaal vuil uit het plekje boven m'n tepel, vriendlief heeft het eruit geknepen want ik kon het niet aan.. toen had ik 2 gaatjes en nu zit het weer mooi dicht :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk herstelt het allemaal vlot! Maar zo te horen gaat het de goede kant op!

Succes!

X

Dankjewel! Net bij controle geweest in het ziekenhuis door Dr. Hartman, ziet er allemaal heel mooi uit en dat plekje was waarschijnlijk echt van een hechting, het kan 6 maanden duren voordat de hechtingen opgelost zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag sinds een week weer beugelbh's, ze zitten echt veel beter dan die sportbh haha, ik heb er 3 gekocht voor de prijs van 1 primadonna bh :D

M' n borsten werden opgemeten en ik heb echt een 80D! Een E is net wat te groot en een C te klein, complimenten voor m'n PC! :D ik word met de dag gelukkiger met m'n boobs, sinds maandag ook weer kracht en cardio opgepakt en dat gaat ook heel goed! *happy* geen pijn meer in m'n schouders heeeeerlijk! Hardlopen wacht ik nog even mee... een maandje ofzo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo.. 12 weken verder onderhand
Ik ben er nog steeds zoooo blij mee, nooit gedacht.. ik had eerst altijd m'n twijfels of ik het wel zou moeten doen maar m'n leven is zo'n stuk makkelijker geworden zonder zware grote borsten!
Ik loop altijd rechtop, mensen gapen me niet meer aan, kleren passen goed, ik kan zelfs beter ademen! sporten ga ik harder dan ooit tevoren..

Ik loop sinds 1 a 2 weken weer hard (joggen) en sinds gisteren heb ik best last van m'n littekens, zijn helemaal opgezwollen en bij het 3 landenpunt is het ook helemaal dik geworden, kan dit kwaad of hebben mensen nog tips? Ik jog nu gewoon met een beugelbh, zit goed en stevig en heb nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom jog je niet met de bh die je hebt meegekregen? Echt veel beter dan beugelbh hoor!

Ik heb niks meegekregen haha.. ik heb zelf 2 Hema sportbh's van na de operatie, die zijn helaas niet stevig :( toch maar is kijken voor een fatsoenlijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Oh echt? Wat stom dat je niks hebt meegekregen. Zou wel investeren in een goede sportbh omdat je het verschil echt merkt. Zeker na zo'n operatie merk ik dat ik extra zuinig ben op mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.