Ga naar inhoud

EGhatch : 17 juli 2013 : Dr. Hartman : St elisabeth ziekenhuis : Tilburg


Aanbevolen berichten

Wauw jullie brengen me wel heel erg aan het twijfelen, nu nog de laatste avond voor de operatie.

Ik ben 176 cm en ook een vol postuur ( 84 kilo), vooral brede schouders en smalle heupen ( niet heel smal maar in verhouding smaller dan de schouders).

Ik zit echt te denken aan een C cup maar twijfelde toch naar een kleine D cup.

De dokter zal morgen met aftekenen beslissen.

Over een paar dagen weet ik het......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi EGhatch,

Ik heb alles gelezen en ik ben het met je eens over de cupmaten.

Ik ben zelf 15 met cup 70G/H, ben +/- 76kg,177cm en word binnenkort geopereerd. Ook ik heb een vol en lang postuur en ben bang dat een C toch echt te klein is.

Aan de andere kant vind ik dat de PC en mijn moeder ook wel gelijk hebben als ze zeggen dat wanneer ik aan de pil ga en/of zwanger word later dat mijn borsten ook weer kunnen groeien, en misschien nog een laatste groeispurtje.

Ik ben heel erg in conflict met mezelf en supernerveus voor het resultaat.

Wauw jullie brengen me wel heel erg aan het twijfelen, nu nog de laatste avond voor de operatie.

Ik ben 176 cm en ook een vol postuur ( 84 kilo), vooral brede schouders en smalle heupen ( niet heel smal maar in verhouding smaller dan de schouders).

Ik zit echt te denken aan een C cup maar twijfelde toch naar een kleine D cup.

De dokter zal morgen met aftekenen beslissen.

Over een paar dagen weet ik het......

De voornaamste reden dat ik een D cup wil is omdat ik na de lange herstelperiode door wil gaan met sporten en gezond verder af te vallen, m`n PC vertelde me dat ze kleiner kunnen worden dus dan wil ik graag een D cup (en de 2de reden inderdaad qua verhoudingen)

Ik hoor van iedereen om me heen dat een C voor mij te klein is, familielid van mij heeft dezelfde postuur en die heeft ook na de bvk een kleine D.

Het is een mooie maat maar nog steeds wel flink hoor haha, schrok er een beetje van :P

Als je echt van je lasten af wilt en vooral aan de jonge kant zou ik persoonlijk naar een C gaan :-) ze gaan ook nog mooi rechtop staan en dat is al een heel ander gezicht dan grote hangende boobies haha, dan zijn ze ook wat voller na een bvk (zo zie ik het)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha sorry als we mensen nerveus maken hier!

Ik ben wel blij met de reacties. Ik vind het wel een beetje vreemd dat ik mijn PC maar 1x zou zien voor de operatie, terwijl ik veel anderen hoor zeggen dat ze hun PC zeker nog een tweede keer zien voor de operatiedag.

Ik zit met heel veel vragen, dus ik ga proberen nog een tweede consult aan te vragen. Ik denk steeds meer dat een C cup wel slim is in verband met leeftijd enzo, maar ik wil na de operatie ook niet superdik ofzo lijken of me veel minder mooi en vrouwelijk voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha sorry als we mensen nerveus maken hier!

Ik ben wel blij met de reacties. Ik vind het wel een beetje vreemd dat ik mijn PC maar 1x zou zien voor de operatie, terwijl ik veel anderen hoor zeggen dat ze hun PC zeker nog een tweede keer zien voor de operatiedag.

Ik zit met heel veel vragen, dus ik ga proberen nog een tweede consult aan te vragen. Ik denk steeds meer dat een C cup wel slim is in verband met leeftijd enzo, maar ik wil na de operatie ook niet superdik ofzo lijken of me veel minder mooi en vrouwelijk voelen.

Het eerste gesprek was niet met m`n PC maar een vrouwelijke PC die voor hem in viel, zij heeft gekeken naar m`n borsten, geluisterd, vragen gesteld etc.

Ik ben toen ook veel vergeten te vragen... belletje gedaan naar het ziekenhuis en al snel een gesprek met de huidige pc :-)

Ik denk dat het wel mee valt! C is een mooie maat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben vandaag naar de stad geweest, ik ben bij 3 verschillende lingerie winkels geweest om m`n cup en omvang te meten want iedereen vond het raar dat ik een 100 had..

Ze zeiden allemaal hetzelfde, ik heb een 80G ipv de 100E die ik nu aan heb.

Ik ging altijd naar dezelfde winkel waar ik altijd PrimaDonna bh`s kocht, ik vertrouwde op de verkopers, m`n 100F PrimaDonna bh zit veel lekkerder dan de E maar ook de omvang zit op z`n strakst..

Ik heb vandaag een 80G aangehad en die zat echt lekker alleen de stevigheid was minder dan de dure van PrimaDonna.

Toen ik was afgevallen stond de verkoper erop dat ik nu een E heb ipv een F, dat ik ooit heb geluisterd heb pff.

Het duurt gelukkig niet zo lang meer gelukkig, ik hoop dat ik op de dag van de operatie kan vertellen dat ik een 85F/80G heb en ze weten dat ik graag een D wil :-) ik heb vandaag al de D cupjes in mn handen gehad.. geweldig!

Ik kan de cupmaat in de beginpost niet meer veranderen zie ik, kan misschien een admin of mod. doen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Wow, wat een verschil zeg. Dan heb je echt met zulke verkeerde bh's rondgelopen joh! Geen wonder ook dat je zo'n last van alles had! Wat voor merk bh van 80G heb je nu gekocht (of alleen gebpast?) dan? Want ik heb 75H van PrimaDonna, en die zitten toch echt het allerfijnste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat een verschil zeg. Dan heb je echt met zulke verkeerde bh's rondgelopen joh! Geen wonder ook dat je zo'n last van alles had! Wat voor merk bh van 80G heb je nu gekocht (of alleen gebpast?) dan? Want ik heb 75H van PrimaDonna, en die zitten toch echt het allerfijnste!

Ik had als eerste een G cup van Rosa faia ofzo iig vergelijkbaar met PrimaDonna toen ik wat voller was, weet niet waar daar de omvang van was (die had ik weer bij een andere winkel) maar die zat juist wel goed! (last hield ik toch wel haha)

Ik weet zelf eigenlijk ook niet waar het fout is gegaan maar de volgende keer beslis ik eerst of ie wel lekker zit :P

Nee ik heb niks gekocht alleen gepast, operatie is al over 1,5 maand :D ik weet het merk niet meer.. het was bij Livera en hij was zeker veeeel minder stevig dan van PrimaDonna :-) dus nog even door met de F cup van PD want die zit juist wel weer lekker.. pff haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij voor je dat jij een andere arts hebt dan wat ik had....

Mag ik vragen wat jou gewicht nu is??

want toen ik op mijn eigenweegschaal 75kg woog werd door dr v/d veer nog afgewezen terweil ik een bmi van 30 had.

Qua verkleinen weet ik dat ze tegen mij hebben gezegt dat ik minimaal 2 maten kleiner moest omdat anders het ziekenfonds niet vergoed

Maar in iedergeval HEEEEEEEEEL veel suc6 17 juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij voor je dat jij een andere arts hebt dan wat ik had....

Mag ik vragen wat jou gewicht nu is??

want toen ik op mijn eigenweegschaal 75kg woog werd door dr v/d veer nog afgewezen terweil ik een bmi van 30 had.

Qua verkleinen weet ik dat ze tegen mij hebben gezegt dat ik minimaal 2 maten kleiner moest omdat anders het ziekenfonds niet vergoed

Maar in iedergeval HEEEEEEEEEL veel suc6 17 juli

Hoezo? Deze werd mij aangeraden door m'n huisarts en dat hij heel goed is in dit soort praktijken :105:

Op m'n eigen weegschaal en op de fitness zit ik rond de 86 kg, ik laat ook regelmatig m'n vet % meten en die zakt, gewicht wilt nog niet echt.

Ik heb niet hoeven wegen op een weegschaal bij het ziekenhuis, m'n lengte en gewicht zeggen dat ik nu op een BMI zit van 27/28 en dat was genoeg denk ik haha.

Ik vind dat maar raar! Ik weet dat mijn gezond gewicht tussen de 70 en 75 kg zit maar dit is vooral door m'n lengte.

Bedankt, ik wens jou ook heel veel geluk toe! Hopelijk helpt het een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo? Deze werd mij aangeraden door m'n huisarts en dat hij heel goed is in dit soort praktijken :105:

Op m'n eigen weegschaal en op de fitness zit ik rond de 86 kg, ik laat ook regelmatig m'n vet % meten en die zakt, gewicht wilt nog niet echt.

Ik heb niet hoeven wegen op een weegschaal bij het ziekenhuis, m'n lengte en gewicht zeggen dat ik nu op een BMI zit van 27/28 en dat was genoeg denk ik haha.

Ik vind dat maar raar! Ik weet dat mijn gezond gewicht tussen de 70 en 75 kg zit maar dit is vooral door m'n lengte.

Bedankt, ik wens jou ook heel veel geluk toe! Hopelijk helpt het een beetje

Het elizabeth werd mij ook aan gerade door de huisarts en had eerst een andere arts zij is gestopt en ik kreeg dr v/d veer

Geluk kan ik wel gebruiken vooral omdat ik maandag nog naar de narcotiseur moet! ben er zooooooooooo zenuwachtig voor maar 15 aug is het zo ver!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morgen is het zover, eindelijk!

Ik kom echt om van de zenuwen, afgelopen nacht amper geslapen en ik denk dat het vanavond niet veel beter word haha.

Ik moet me om 7:30 melden, ik ben als 2de aan de beurt dus moet wachten tot 11 uur.. lekker op een nuchtere maag :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Lots!

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis met m`n D cup bh aan! :D ik heb een helse dag gehad na de operatie.

Ik werd eerste instantie al overgevend wakker, voelde me zwaar beroerd :( eigenlijk zoals ik al een beetje verwachte want ben overal gevoelig voor.

Ik heb daarna nog 4x overgegeven, hield niks binnen.

Hetgaat nu veel beter gelukkig, mag straks naar huis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat vervelend dat je zo gevoelig bent voor vanalles..
Dan reageer je flink op zo'n narcose!!
Hoop dat je je vandaag beter gaat voelen en kan genieten van je uitzicht!
Ik lag de hele dag maar te kijken of ze echt nog steeds klein waren!
Rustig aan en laat maar lekker voor je zorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal, ik ben nu 3 dagen verder.

Echt lekker gaat het niet, opgezwollen borsten en m`n bh zat te strak dus nu een opzetstukje ertussen.

Slaap heel slecht, nog een keer overgegeven afgelopen donderdagnacht.

Ik heb het wel onderschat en op dit moment kan ik wel janken om alles, ik hoop echt dat alles snel beter word!

Er is bij mij de ankermethode gebruikt en 500gr per borst weggehaald, het ziet er allemaal heel mooi uit qua hechtingen maar ik ben zelf niet zo van het kijken want kan er niet goed tegen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat eindelijk beterr, kan m`n nieuwe boobs met hechtingen al beter verdragen haha, gelukkig al 2 dagen weinig pijn.

Alleen nu weer een allergie/irritatie bij mn oksel en doorlopend naar de hechtingen, jeukt als een gek.

Ik kijk nog steeds met grote ogen in de spiegel, geen grote meloenen meer.. heerlijk!

Ik snak echt om even van huis te gaan, gisteren bij mn schoonmoeder gegeten een paar straten verderop, wanneer is het verstandig om wat meer te mogen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo bijna 2 weken PO!
Elke woensdag maak ik een foto van m'n nieuwe boobs haha, mooi om de vooruitgang zo te zien.
Ik ben erg blij met de verkleining desondanks dat het niet helemaal soepel is gelopen na de operatie.

Afgelopen vrijdag controle gehad van het ziekenhuis, ze hebben de knoopjes doorgesneden van m'n hechtingen en daardoor kreeg ik later op de avond gaatjes/openingen in het 3 landenpunt (beide kanten)
Ik trok perongeluk de korst mee door de gaasjes, daar zat een best groot wondje.. de andere kant zit een heel klein gaatje en daar had ik tot gisteren constant natte gaasjes door.
Het lekte elke keer gele vloeistof met bloed, het is eindelijk opgehouden en lijkt nu dicht te gaan zitten.
Het stonk niet en voelde me heel goed dus ik maak me daar geen zorgen over!

Afgelopen zaterdag voor het eerst helemaal gedoucht, boobs nat gemaakt... was echt heel raar zo zonder BH haha.
Gaat steeds elke dag een beetje beter, ik kan nogal snel van m'n eigen af gaan met dit soort dingen en douchen en gaasjes verschonen gingen ook gepaard met licht voelen in m'n hoofd, nu gaat het zonder problemen :P ze worden steeds mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik geniet inderdaad steeds meer!
Ik kan eindelijk weer fatsoenlijk rechtop lopen haha, kan m'n armen meer gebruiken om strakkere shirtjes etc aan te doen alleen vestjes drukken m'n boobs nog teveel naar binnen.
Wanneer deden jullie weer beugelbh's aan? Volgens de verpleegkundige kon ik daar het beste zo lang mogelijk mee wachten (8 weken) voor de littekens etc, zodra ik weer ga werken wil ik daar eigenlijk niet aankomen met een sportbh waar m'n boobs zowat in los hangen.. :106:
Gisteren ook begonnen met wandelen, 20 min aan 1 stuk en vandaag ga ik langer :101: zolang ik me goed voel ga ik ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.