Ga naar inhoud

Kimzy : 6 mei 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej meis

Hoe gaat het met je???

Ik had nog naar je gevraagd maar je was helaas nog niet terug van de recovery..

Hebben ze het nog verteld.?

Het eerste was ik zij toen ik wakker werd in de recovery was " is kim er ook?" haha er lag wel iemand naast mij maar je was het niet.

Ik hoop dat het een beetje met je gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel meiden, update later mijn verslag wel even, heel veel pijn!

Ja liekjuh heb je net een pm gestuurd ik was zo ontroerd toen de verpleegster zei dat je naar me had gevraagd! ik zei in de ochtend ook tegen de verpleegster dat ik hoopte je tegen te komen haha!

Alles doet zo'n pijn ik heb veel gehuild van blijdschap. Ik ben iets te vroeg wakkergeworden, ik mocht ze even voelen maar ze moesten ze nog toekleven, en dan nadat ik gevoeld had hebben ze het verband om gedaan en dan ben ik weer flauw gevallen :) anyways meer volgt later.

Heb 380 gekozen omdat verdonck me verzekerde dat ze er minstens als een volle D zullen uitzien :) kon wel nog kiezen maar mijn mama vond een E/F cup wat groot voor "haar kleine meisje" :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaaaaa Kimzy meid, je ben der!Hoe fiiiiijjjjjn!Geniet van je boobies, doe rustig aan en laat je goed verwennen!!We horen het wel meid! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel lieve meiden voor de berichtjes <3

heb zo heel erg veel pijn op dit moment, heb het gevoel dat de apothecaresse me fout doorgegeven heeft wat ik mag krijgen dus straks even langs de huisdokter. Neem 3x2 alprazolam daags (probeer het te verdelen) 1x daags na het avondmaal mijn antibioticum en dan voor het slapengaan mijn diclofenac 1x daags. Om 8 uur neem ik dan ook nog de injectie erbij met de bloedverdunner.

De verpleegster (die me ook vertelde dat liekjuh naar me gevraagd had :) ) zei me datik 3 maal per dag de diclofenac zetpillen moest gebruiken maar de apothecaresse zei me 1 maal daags. Vanmorgen naar de WK gebeld die vrouw wist helemaal niets zei "luister dan maar naar de apothecaresse". Hopelijk zegt de huisarts "neem maar 3 maal diclofenac" of toch op zijn minst "neem maar extra dafalgan bij" want ik hou het soms amper uit van de pijn.

Werd dus om halftwaalf verwacht, had me bijna overslapen maar na een kleine twee uur rijden was ik stipt op tijd in de WK.

Gek genoeg vielen alle zenuwen van me af vanaf het moment dat mijn moeder en ikzelf de WK binnenstapten. Had de dagen voordien amper gegeten of geslapen van stress. Even aan de balie gemeld dat ik nog twijfelde over de maat, is gelijk op het dossiertje gekleefd. Mocht zo van die sexy slippertjes aan en een blauw jurkje en dan na het formulier invullen maar lekker wachten. Een goed uurtje, uurtje 15 minuten later was het dan eindelijk mijn beurt. Vond het wel griezelig dat ik zelf de operatietafel binnenstapte en op de tafel moest gaan liggen. Ook die "jezushouding" waarin ik werd vastgebonden vond ik best eng haha. Om Vijf na 1 kwam dan de dokter binnen die vroeg de verpleegster om mijn drukkousen maar alvast aan te doen en vertelde haar me na de operatie al een eerste injectie te geven met bloedverdunner.

Hij vroeg me nog "380 was het, toch?" Zei ik hem "ik wil dat ze er als een goeie D uitzien. Niet enkel effectief een goeie D zijn maar zo moeten ze eruit zien ook, geef me anders maar 425." De man verzekerde me dat dit zeker het geval zal zijn. "Je kan op beide oren slapen meisje ze gaan er als een mooie D uitzien!" dan even afgetekend en dan kwam de anesthesist.

Wat een lieve man. Nam mijn hand vast en stelde zich voor, vroeg of ik goed geslapen had vannacht (net iets te goed zei ik, bijna overslapen, waarop we allemaal lachten want de meeste dames kunnen de nacht voordien helemaal niet slapen.)

De anesthesist vertelde me dan hoe hij me ging verdoven, ging mee in via het infuus. Deed heel erge pijn maar heb daar altijd wel last van. De PC verzekerde me dat het normaal was, enkele seconden later zag ik allemaal sterretjes en mijn licht was uit :D

Om 13.37 werd ik al wakker, ik denk iets te vroeg aangezien ze hadden gezegd dat de operatie een goede 45 minuten zouden duren. Ik mocht mijn borsten voelen voor ze werden ingepakt, maar moest wel even wachten omdat de wondjes nog niet volledig toegemaakt/afgeplakt waren. Voelde gelukkig geen pijn, enkel tranen van geluk. Heb ze dan gevoeld en bekeken ookal deed het vreselijk pijn om me recht te zetten. god wat waren ze mooi. Heb ook effe mijn schoonheidsvlekjes gecheckt die zaten er gelukkig nog (mijn vriend is er verliefd op haha :) )

Dan tijdens het inpakken weer in slaap gevallen, klein halfuurtje later op de recovery wakker geworden en goed een halfuur gejankt van blijdschap. Van een verpleegster die passeerde kreeg ik een doekje om mijn gezicht te vegen en de neus te snuiten, achteraf bekeken was dat zo'n dom zielig moment haha moet er nog om lachen; De verpleegster die me naar de OK gebracht had vroeg me waarom ik zo moest huilen, en of ik zo'n erge pijn had. Ik huilde maar door en zei "neen ik huil van blijdschap! Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik huil van blijdschap!" Hoewel ik altijd dacht dat die kleine boobies me helemaal niets deden, lijkt het dus alsof het me toch meer deed dan ik ooit zelf had ingezien! Hoorde de verpleegster het in de OK nog tegen de dokter zeggen en ze waren beiden ontroerd haha. Zo gekjes.

Viel weer even in slaap waarna een kleine lieve blonde verpleegster me wakkermaakte "ben jij kim? Angelique heeft net naar je gevraagd!" Wist even helemaal niet waar ik was maar toen zei ze "ja hoor, angelique, jullie hebben gemaild!" Besefte toen dat ze liekjuh bedoelde en was helemaal ontroerd. Jammer moest Liekjuh weer de trip naar Zeeland maken en hebben we elkaar dus net gemist, had haar graag gezien (we hadden nog afgesproken elkaar een high five te geven als we ons zouden tegenkomen op weg naar de OK haha!)

Alles voelde goed behalve de spierpijn, heb goed 5 minuten moeten doen om van het recoverybedje in mijn bed te kruipen maar voelde me goed. Kreeg gelijk cola en 3 beschuiten met jam omdat ik een hele lage bloeddruk had. Zag ook heel erg wit (kan je zien op mijn foto's die zijn een 15tal minuten nadien genomen). Kreeg mijn pikuurtje van een andere verpleegster, die gooide het er gewoon in als was het een dartsbord, vond ik wel even schrikken :(

Kreeg dan mijn borstband aan en man wat deed dat een pijn. Werd op slag duizelig en moest precies overgeven. Ben dan boven het toilet gaan hangen, deed zoveel pijn en het was zo heel erg warm in de kamer. Twee maal een klein beetje overgegeven maar voornamelijk speeksel.

Voordat ik mocht gaan vroeg ik nog mijn formulier voor werkonbekwaamheid terug en het doktersbriefje. Bleek dat een van de verpleegsters 1 van de briefjes had kwijtgespeeld, mijn moeder en ik hoorden de verpleegsters nog discussieren op de gang. Uiteindelijk was het dan toch teruggevonden maar fout in gevuld dus ik ga vanavond langs de huisarts om ook dat in orde te brengen.

Omdat ik heel zwakjes was heeft een van de verpleegsters me nog tot bij de auto gebracht waarna ik elk bultje in de weg voelde de hele 3 uur durende rit lang.

Kon niet slapen ben pas om 3.30 in de ochtend in slaap gevallen maar heb wel een 7 uurtjes geslapen tot halfelf. Vandaag veel meer pijn, vooral de rechtse, minder gezwollen borst doet nu pijn. Ben linkshandig maar omdat de linkse borst meer pijn deed gisteren heb ik zoveel mogelijk met de rechtse hand gedaan. Ik neem dus aan dat die daardoor nu een beetje overbelast is.

zozo dat was zo'n beetje kort samengevat mijn eerste uren na de operatie. Vandaag 1 dag PO kom hier binnen een aantal dagen wel eens een mooie update zetten :)

<3

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve Kimzy,

ik lees net dat jij 38 kg bij bent gekomen en 25 kg bent afgevallen,

nou dan zeg ik booohhhhhh wat superrrr KNAP van jou,

echt enorm KNAP dat betekend dat je karakter hebt....

hopelijk gaat het nu met de medicijnen en ben je eruit gekomen met de arts..

gr han

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huisdokter net effe bezocht, moet mijn drukkousen nog 10 dagen dag en nacht aanhouden, daarna kan ik ze 'snachts uitlaten, pfoeh!

Diclofenac maar 1 per dag maar mag gelukkig wel 1 gram paracetamol bijnemen (zei in mijn lang verslagje alprazolam, bedoelde natuurlijk paracetamol weet niet vanwaar ik met die alprazolam kom haha!) dus de pijn zal beter te verdragen zijn :)

Prikje net gezet!

Ja ben inderdaad veel afgevallen op korte tijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhhhhhhhhhhhhh meid proficiat zeg, hoe tof!!!Het is zo ver!Doe lekker rustig aan meid! Het komt goed, profiteer van de rust! Veel succes en hop naar een goede nacht :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kimzy, zojuist je verslag gelezen. Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Ik hoop dat het snel beter gaat. Goed dat je nog even hebt gechecked met de medicijnen. Heb alleen nog nergens anders gehoord van die injecties die je moet zetten??

Ik wens je een goede nachtrust vrouwke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kimzy, zojuist je verslag gelezen. Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Ik hoop dat het snel beter gaat. Goed dat je nog even hebt gechecked met de medicijnen. Heb alleen nog nergens anders gehoord van die injecties die je moet zetten?? Ik wens je een goede nachtrust vrouwke!

die injecties voor mij zijn omdat ik een bloedafwijking heb, mijn bloed heeft sneller de neiging tot klonteren. Daarom moet ik 10 dagen 24 uur per dag de compressiesokken dragen en dagelijks bloedverdunners laten prikken op aanraden van de hematoloog :) moest ook een attestje laten maken door de man en dit meenemen naar de WK zodat zij wisten dat ze me konden opereren met een gerust hart :)

Mag een extra gram paracetamol per dag dus het komt wel helemaal goed! gewoon heel erg zenuwachtig nu voor het uiteindelijke resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZO ben weer terug!

Hoewel ik pas op 21 juni afspraak had om het verband eraf te doen en de draadjes te laten verwijderen ben ik vandaag al bij de huisdokter geweest met goedkeuring van de wellnesskliniek :)

Had veel pijn door de druk van het verband en vanachter was de plakker helemaal los. Ik voelde me zo vies en ongemakkelijk en kon niet diep ademhalen, vandaar is daarnet het verband eraf gegaan :) Hoewel de plakkers er echt super bebloed uitzagen (besef nu dat het waarschijnlijk kwam door de bloedverdunnende prikjes) Is aan beide kanten de wonde na 8 dagen al heel erg mooi genezen! Komt geen vocht meer uit staat helemaal droog en ik ben dus klaar om op de 21ste die verdomde draadjes eruit te laten halen!

Ben nog nooit genaaid dus ik heb al veel stress voor dan maar zoals er nog dames hier op het forum zeggen, en zoals de verpleegsters me toen zeiden "kom op meid je kan de pijn aan van een borstvergroting, je overleeft die draadjes heus wel!"

Ik heb de indruk dat de sportbeha die ik nu draag iets te klein is en mijn grotere fila is nog niet geleverd dus ik zal dadelijk even moeten gaan shoppen!

Heb vandaag ook voor het eerst nog geen pijnstillers genomen maar de dag is nog jong en ik ben nogal flauw dus wie weet neem ik er toch nog, ik neem ze in elk geval mee op mijn kort shoppingtripje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.