Ga naar inhoud

Kimzy : 6 mei 2013 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben kim, ik ben bijna 23 en ben een rechtenstudente uit vlaams brabant.

Een aantal jaren geleden wilde mijn moeder me een borstvergroting betalen maar toen vond ik er maar niks aan, in tegendeel omdat ik me zo gepusht voelde kreeg ik een afkeer van alles wat met borsten te maken had :)

Nu ben ik sinds een tijdje uit een abusive relationship gestapt en ik voel me klaar voor een groter maatje.

Ik ben een echte nieuweling wat boobjobs betreft dus dit forum is voor mij een goudmijn!

Op dit moment spaar ik voor een borstvergroting bij de wellnesskliniek in gent, maar aangezien ik een studentje ben zal het me nog wel even duren voor ik er eentje heb. Betekent natuurlijk wel dat ik nog even tijd heb om info te zoeken vooraleer ik me erin stort :)

Veel mensen hier die bij de wellnesskliniek een ingreep hebben laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

WElkom op het forum!!

Er is hier veel info te vinden, dus heeeeeeeeeeeeel veel plezier met lezen!

Als je meer wilt weten over meiden die bij de wellnesskliniek in genK (niet GenT) geweest zijn, dan tik je rechtsboven in de zoekbalk: wellnesskliniek in. Dan krijg je een heleboel topics over deze kliniek! :35:

Bij vragen: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik wil ook een borstvergroting bij de wellness kliniek doen ik heb toevallig vandaag gebeld voor een consult bij dr visser 12 maart is me consult ben benieuwd heel spannend allemaal hier kan je inderdaad veel vinden en ik vind hier veel goede reacties over dr linda visser dus daarom ben ik voor linda visser gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey mensjes!

Ik heb morgenvroeg mijn eerste consultatie bij Dr. Verdonck in de Wellnesskliniek in Genk.

Zijn er dingen die ik zeker niet mag vergeten vragen/meenemen?

Loop al enkele dagen enorm nerveus rond en ik wil zeker voorbereid naar daar gaan!

Ik wil graag op een grote D cup uitkomen maar aangezien PC's zelden met cupmaten werken, hoe vraag ik hem zoiets?

En heeft iemand ervaring met Verdonck? Ik bedoel voornamelijk als persoon tijdens de consultatie, hoe is hij in de omgang? Ik maak me waarschijnlijk zorgen voor niets :)

Krijg je bij je eerste consultatie ook al de operatiedatum en moet je dus al het voorschot dan betalen?

En ik vroeg me ook af of de wachttijden bij hem lang zijn, aangezien ik zo snel mogelijk (maar niet next day omdat ik de komende week nog voltijds moet werken) geopereerd wil worden! Ik vertrek op 30 juni naar Marokko en het laatste waarop ik zit te wachten is de hele week moeten rondlopen 23 uur per dag met een stevige sportbeha aan, zonder echt de mogelijkheid te hebben te zwemmen :P

Ik heb al twee meiden gevonden waarbij ik even in de gallerij kon piepen die ook bij Dr. Verdonck zijn geopereerd, als er nog meer van jullie zijn die foto's van een BV bij hem in de gallerij hebben staan laat het me aub weten zodat ik kan komen rondneuzen :P

Hopelijk kunnen jullie me een beetje op mijn gemak stellen :)

<3 Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kimzy

ik ben op consult geweest bij dokter verdonck en ik heb alleen maar lof voor hem,

hij neemt de tijd voor je, hij luisterd goed naar jouw wensen en is ook wel in voor een

grapje en ook zijn uitleg is duidelijk, dus ik heb niks negatiefs over hem te melden.

bij mij is het consult als volgt verlopen:

na een gesprek met dr verdonck heb ik een afspraak gemaakt aan de balie voor de operatiedatum,

en heb ik het consult betaald.

eenmaal thuis heb ik voordat ik een voorschot betaalde eerst gebeld of de datum nog beschikbaar was,

toen heb ik de voorschot betaald en 2 weken voor de operatie heb ik het resterende bedrag over gemaakt.

de borstband die je nodig hebt bij verdonck na de operatie heb ik de dag zelf contant betaald maar pinnen

kan ook dat was 30 euro en een bh heb je nog niet nodig omdat dr verdonck een verband om doet die je

14 dagen om moet houden.

ik ben uiteindelijk niet door dokter verdonck geopereerd omdat er problemen waren met mijn gezondheidsverklaring

het hele verhaal kun je bij mijn verslag vinden.

uiteindelijk heeft dokter verdonck alles eraan gedaan om me te kunnen opereren en toen dat niet werkte heeft hij me

verder geholpen zodat ik zo snel als maar kon bij dr visser terecht kon, en omdat ik in haar ook veel vertrouwen had

had ik er verder geen problemen mee, en alles is super verlopen en ik ben helemaal happy :136:

hoop dat je hier wat mee kunt.

X draakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet morgen ook op consult bij Verdonck, om 10 voor half 4

Wat dingen wat je kan bespreken:

- voor of achter de spier

- ronde prothese (doet hij alleen maar)

- high / extra high of medium profile

- hoeveel cc

-hoelang verband dragen en wanneer bh ?

- wanneer weer tillen?

- je operatiedag vastleggen ( als je dat nog wilt na het consult) dan 500 euro aanbetalen

- neem niet alleen een zwart shirt mee met prothese passen, daarin lijkt het kleiner

- wachttijden zijn niet zo lang ( 3 à 4 weken)

- hoe zit het met zwemmen?

Zoiets ongeveer :P

Ik hoop dat je er wat aan hebt !

Groetjes meisje k

Link naar reactie
Delen op andere sites

@draakje oh dus het is niet zo dat je borstband/beha/consult bij de prijs inbegrepen zijn dan? of wordt die prijs achteraf in vermindering gebracht (ik wil de monobloc softone implantaten, de website spreekt van een 2395 prijs all in.) Ik lees zo even je verslagje!

@meisjekb thanks die vragen ga ik hem zeker stellen! Ben je zelf niet nerveus dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimzy,

Hier ook iemand die 1 en al lof heeft voor Verdonck. Een erg wijs en kundige man die waarschijnlijk al de meeste vragen van je wegneemt. Hij vertelt veel van zichzelf. Bij mij heeft hij gevraagd wat voor maat ik ongeveer wilde. Toen zijn we gaan passen.

Heb na het consult gelijk afspraak gemaakt voor operatie. Deze was 1.5 week later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps! Ik wad nog niet klaar.......

Je zit eerst 2 weken in het verband. Dat weet je?

veel succes morgen en ook genieten van het passen.

Mocht je mijn foto's willen zien,dan kun je me toevoegen.

X Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps! Ik wad nog niet klaar....... Je zit eerst 2 weken in het verband. Dat weet je? veel succes morgen en ook genieten van het passen. Mocht je mijn foto's willen zien,dan kun je me toevoegen. X Kelly

haha ja had de jouwe al gezien, hooopelijk worden de mijne net zo prachtig! welke maat heb je uiteindelijk en hoeveel cc heb jij gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-) hahaha....oops! Ik heb 380 CC gekregen en heb daarmee 75F gehaald :-) heel blij mee! Laat je morgen wel weten hoe het is gegaan? X

doe ik zeker! waren de jouwe high of extra high profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimzy,

Ik ben vandaag precies 2 weken geleden geholpen door Dr Verdonck. Ik heb 330 cc, rond en achter de spier gekregen.

In de prijs die je vermeld zit alles behalve je eerste consult, je borstband en eventuele sportbeha.

Geen zorgen maken meid, dat consult loopt wel los. HIj vertelt heel veel uit zichzelf. Een topje hoefje niet mee te nemen, hij gebruikt een wit topje van de kliniek voor de passessie.

Veel succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag over de prijzen hoef ik niet meer te beantwoorden is al gebeurd :35:

heel veel succes op je consult vandaag.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had aan een aantal meiden in chat een update beloofd dus hier issie dan:

Was massa's te vroeg aanwezig dus heb nog maar in het krantenwinkeltje een drankje gaan halen en een uurtje in de auto gewacht tot het bijna tijd was :P

Super vriendelijk onthaal en geweldige PC, wow hij stelde me meteen op mijn gemak, grapje hier, grollen daar, super!

Heb gepast en ben gestopt bij 380 cc.

Het wordt dus 380 cc achter de spier. Hij zegt dat ik daarmee uit ga komen op een D.

Ik had de "kipfiletjes" wel gepast in een sportbehatje (level 2 ofzo dus niks te strak) en ik vraag me nu af of de boobies uiteindelijk kleiner gaan lijken dan ik ze gezien heb? indien dat het geval is ga ik Verdonck misschien wel nog even mailen/bellen met de vraag of ze een ietsiepietsie groter kunnen!

Mijn operatie gaat al door op 6mei, ik krijg normaal dus 380cc in beide borsten, extra high profiel, rond achter de spier geplaatst.

Moet voor die tijd wél nog een attest van de hematoloog weten te bemachtigen aangezien ik een bloedafwijking heb en hij enkel wil/kan opereren indien de hematoloog groen licht geeft. Doet die dat niet moet ik helaas in een gewoon ziekenhuis geopereerd worden en daar heb ik zo'n beetje heel veel schrik voor :(

Het moeilijkste nu wordt een afspraak bij een hematoloog versieren voor die 6de mei, wat vreselijk moeilijk is aangezien er in een straal van 20-25 km rond mij maar 1 hematoloog is en die is volgeboekt tot de 16de mei :(

Misschien krijgt mijn huisdokter er wel ergens een gaatje tussen voor me!

<3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dus! Hopen dat je daarvoor een afspraak kan maken en dan ook nog groen licht krijgt!

Fijne man hé, Verdonck.

En 380CC is een hele mooi maat :55:

had wel maar een AA cupje :D hij zegt dat het op een D uitkomt maar zou ik misschien niet toch een beetje groter gaan en de 425 vragen, hoewel ik die niet heb gepast?

Verdonck is een supertoffe man ja hij stelde me echt gerust mijn stress verdween helemaal eens hij me zo de hand geschud had

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kimzy

ja hij is echt wel een makkelijke man in omgang ik mag hem graag.

als ik naar mezelf kijk ook ik heb 380cc vind ik het echt wel genoeg ik heb op

dit moment een sportbh 80 D en ben nu 10 dagen po en kan niet zeggen dat ze

wat kleiner geworden nu de zwelling minder is eerder wat voller.

die spannende momenten om groen licht te krijgen ken ik maar al te goed en is

zenuwslopend vooral als je niet meteen antwoord krijgt.

wat het in mijn geval lastig maakte was dat de regels voor artsen in belgie iets anders

zijn dan voor artsen hier in nederland.

dokter verdonck vroeg voor hem iets normaals en mijn huisarts mocht geen gezondheids-

verklaring geven aan een eigen patient :22: maar goed ik ben ik niet als ik tot het uiterste

zou gaan en waar een wil is is een weg en uiteindelijk werkte mijn huisarts via een omweg

mee en nu heb ik mijn :1bouncingboobs: en het gaat jou ook vast wel lukken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kimzy

ja hij is echt wel een makkelijke man in omgang ik mag hem graag.

als ik naar mezelf kijk ook ik heb 380cc vind ik het echt wel genoeg ik heb op

dit moment een sportbh 80 D en ben nu 10 dagen po en kan niet zeggen dat ze

wat kleiner geworden nu de zwelling minder is eerder wat voller.

die spannende momenten om groen licht te krijgen ken ik maar al te goed en is

zenuwslopend vooral als je niet meteen antwoord krijgt.

wat het in mijn geval lastig maakte was dat de regels voor artsen in belgie iets anders

zijn dan voor artsen hier in nederland.

dokter verdonck vroeg voor hem iets normaals en mijn huisarts mocht geen gezondheids-

verklaring geven aan een eigen patient :22: maar goed ik ben ik niet als ik tot het uiterste

zou gaan en waar een wil is is een weg en uiteindelijk werkte mijn huisarts via een omweg

mee en nu heb ik mijn :1bouncingboobs: en het gaat jou ook vast wel lukken.

X

oh goed te horen dat ik niet de enige ben met een dergelijk probleem!

Welke maat had je in het begin dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook maar een slappe 80A :76:

maar om het te verbergen droeg ik altijd 80 B met voor gevormde cups!

omdat ik ook 1.80 ben mocht er best wel wat bij zodat het bij mijn lichaam

past maar ben van mening dat het echt niet meer had moeten zijn, dit is mooi zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.