Ga naar inhoud

Zonnebanken??


Aanbevolen berichten

Hallo Ladies,

Ik wilde eigenlijk nog even een aantal keren onder de zonnebank voordat ik eind volgende week mijn BV krijg.

Daarna moet ik voorlopig uit de zon blijven en wil wel nog ff een lekker kleurtje en mooie bruine boobies!!

Maar kan dit eigenlijk kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je uit de zon blijven? PC zei gisteren tegen mij dat ik gewoon in de zon kon gaan liggen. Alleen zolang de kliniek bh aan moet, moet je die natuurlijk aanlaten.

Verder maakte het allemaal niet uit.Ook het ervoor zonnen niet.

Zou alleen oppassen dat je niet verbrandt! Maar ja, dat is natuurlijk nooit slim :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je uit de zon blijven? PC zei gisteren tegen mij dat ik gewoon in de zon kon gaan liggen. Alleen zolang de kliniek bh aan moet, moet je die natuurlijk aanlaten.

Verder maakte het allemaal niet uit.Ook het ervoor zonnen niet.

Zou alleen oppassen dat je niet verbrandt! Maar ja, dat is natuurlijk nooit slim :)

Ja mag wel in de zon, maar je borsten 1e tijd niet en je littekens. Dus dacht ga even een paar keertjes zodat ik ook na de BV mooie bruine boobies heb :46: . Verbrand eigenlijk zelden omdat ik al heeeeel licht getint ben ( gemengde afkomst )

Maar kan er op internet niks over vinden eigenlijk of dat wel verstandig is, dus dacht vraag t even aan de experts :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag zeker ervoor onder de zonnebank maar erna even niet want je moet opletten met de antibiotica dat je krijgt.. Je kunt er witte plekken van krijgen en die gaan niet meer weg dus ik zou zeggen na de antibiotica een goeie maand wachten tot het bijna uit je lijf is en dan zonnen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde eigenlijk nog even een aantal keren onder de zonnebank voordat ik eind volgende week mijn BV krijg.

Daarna moet ik voorlopig uit de zon blijven en wil wel nog ff een lekker kleurtje en mooie bruine boobies!!

Maaaaar dames toch, de enigste die het goed had gelezen is Sillis :45:

Je mag VOOR je bv zovaak onder de kunstzon als je wil :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag zeker ervoor onder de zonnebank maar erna even niet want je moet opletten met de antibiotica dat je krijgt.. Je kunt er witte plekken van krijgen en die gaan niet meer weg dus ik zou zeggen na de antibiotica een goeie maand wachten tot het bijna uit je lijf is en dan zonnen x

Thnx Sillis ook wel handig om te weten van die antibiotica, wil er inderdaad niet straks uitzien als een dalmatier haha. Anders had ik waarschijnlijk na 6 weken alweer onder de zonnebank gelegen.

Maaaaar dames toch, de enigste die het goed had gelezen is Sillis :45:

Je mag VOOR je bv zovaak onder de kunstzon als je wil :35:

Thnxx dan ga ik morgen gelijk! :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Wanneer mag je weer spray-tannen na de bv?

Zonder je littekens te ontzien..

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou het ervoor ook niet doen! ik heb een donker huid(vanzelf) en heirdoor zijn mijn littekens veel langer zichtbaar gebleven, want het binnehuid lichter is...Nu na 13 jaar bijna niks meer....maar ik zou zeker niet extra onder de zonnenbank gaan!

Ik mocht na de BV NIET in de zon enige maanden, want door de warmte konden mijn borsten opzwellen! Ik zat idd 4 maand later in het buitenland en er was opzwelling! gewoon de eerste maandjes een beetje voorzichtig zijn en op tijd afkoelen, en zeker opletten voor de littekens!!Goed insmeren en beschermen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.