Ga naar inhoud

PaulinaM: 17 mei 2013: Dr Mesters: St Anna Ziekenhuis Geldrop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee uitslag helemaal niet gevraagd, stom he.

Ik begin zo met 2 uurtjes per dag, normaal werk ik er 10 per dag dus dit is echt heel langzaam opbouwen ( zeker met dit weer , nog lekker genieten)

Ik voel me met de dag beter, komt ook door het weer natuurlijk.

Gaat ook al echt beter,ziet er al netjes uit.

Ik wil er ook echt van genieten,ze zijn super!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paulinam,

Ik vind je super bezig hoor. Al stilaan weer gaan werken enzo... Chapeau!!!

Ben ook blij dat je geen pijn hebt. Tja.... dat van dat bewegen? Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Nog niet op die plaats. Maar wel al meegemaakt met vorige operaties :)

En je hebt overschot van gelijk. Lekker genieten met dit weertje!!! straks beslissen ze hierboven weer dat het gedaan is en begint het weer te regenen en guur koud te worden. Dus???? Zeker doen zolang het kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ben eindelijk weeer bij jouw topic aangekomen (had twee daagjes vrij genomen en ben dus nu alweer twee dagen bij aan het lezen en nog maar pas op pagina 3 haha...)

Het lijkt erop dat het wat beter met je gaat, gelukkig maar!! En alweer opbouwen met werken, doe dat maar rustig aan idd :) Zeker met dit weer ;)

Volgende week wel ff vragen naar je kweekuitslag he ;) Ben toch wel nieuwsgierig wat het voor beestje is....

Is de ontsteking nu wel weg volgens je pc?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontsteking is wel weg maar nog niet al het vocht is er uit.

Gaat wel lekker met me, week nu 3 daagjes van 2 uurtjes per dag en dat gaat goed.

Afgelopen zaterdag flink geshopt en goed geslaagd voor nieuwe t-shirts, zitten echt veel beter zo.

Woensdag op controle en ik vraag naar de uitslag.

Heb foto geplaatst van vanmorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

REMINDER ; uitslag vragen ;) !

Heb net je laatste foto gezien maar ik vind het er al een stuk rustiger uitzien.

En wat een mooie vorm krijgen ze al!

Ik kan me goed voorstellen dat je nieuwe kleren veel beter zitten, heerlijk he daar doen we het voor!

En bij jou helemaal, je hebt een top prestatie geleverd om zoveel af te vallen, petje af!

Ben benieuwd hoe het morgen, nou ja strakjes bij je cô gaat.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag Paulina, en wat Moeks al zei: ze zien er veel rustiger uit nu! En als het vocht is weggetrokken heb je een paar prachtige borsten. Ik zie dat er nog veel zwellingen zitten, en dat maakt dat het nog wat hoekig lijkt. Maar niet wanhopen hoor, gewoon geduld hebben, het trekt weg, maar daar kunnen wel wat maandjes voor nodig zijn.

Ik ben nu een flinke 2 1/2 maand po, en nog zijn er wat kleine zwellinkjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer terug uit het ziekenhuis en ook de pc vind dat het goed gaat.

Kweek uitslag: wondbacterie.

Klopt Francien, zei de pc ook, kan echt nog paar maandjes duren voor alle zwelling verdwenen is.

Ze heeft nog wat knoopjes weg gehaald en moet nu over 2 weken terug komen, 27-6 11.00 uur.

Ja ik word er ook steeds vrolijker van en betrap mezelf er op elke keer in een etalage op raam naar mezelf te kijken. :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hai hai,

Ik zie dat je ook in Geldrop bent geholpen door dokter Mesters, ik ook! Ik las net je verhalen en zag dat je ook last had van een plekje wat je moet zien als een schaafwond? Ik ben 2,5 week geopereerd en heb onder 1 tepel een wond van 1 bij 1 cm wat niet dicht wil! Vette gaasjes plakken steeds aan de wond en onder de douche haal ik het dus steeds open... Heb jij toevallig tips? Is dit bij jou goed genezen? Groetjes Marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.