Ga naar inhoud

PaulinaM: 17 mei 2013: Dr Mesters: St Anna Ziekenhuis Geldrop


Aanbevolen berichten

Ja de laatste loodjes he, die zijn toch het moeilijkste.

Vanmorgen ziekenhuis gebeld en ik word door de arts terug gebeld over het flauwvallen.

Heb gelijk gevraagd hoeveel er af was : 300 gram en 325 gram.

Goh zo snel ben ik nog nooit afgevallen haha.

Ik vind het nog al, toch duidelijk dat er iets moest gebeuren.

Vannacht weer redelijk geslapen, heb er nog steeds geen pijn aan , wel al wat jeuk. Mijn bh band hebben we vanmorgen op de grootste stand gezet en dat gaat ook beter.

Heb bh vanmorgen maar niet uit gedaan, ik wacht telefoontje wel even van ziekenhuis af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha goedemorgen dames.

Kan ik jou dieet krijgen, ik wil ook wel in een paar uur zoveel afvallen, haha.

Ik ben benieuwd wat de arts zegt over het flauw vallen, heb je misschien veel bloed verloren?

Ik heb zo'n beetje het hele forum doorgespit en heb het idee dat ik de enige ben die het niet vergoed heeft gekregen;( mt 75E en 284gr en 279 Gr. Eraf.

Ik hoop dat mijn pc vrijdag misschien nog iets kan doen want voor die 3900 euro kan je best wel een zonnetje bezoeken, haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad heel raar voor jou

ikzelf heb 1200 euro opleg gedaan

maar in belgie krijg je niet alles vergoed :-(

bij mij is er links 200 gram af ,rechts 300 gram

ja zoiets begin nu zelf te twijfelen

vandaag 5 weken PO ik zal nog eens foto's nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden wat een geld, ik ben waarschijnlijk alleen 350 euro kwijt voor de eigen bijdrage. Maar dat heb ik er wel voor over.

Vanmiddag een nieuwe sport bh gehaald, me laten adviseren bij een lingerie zaakje hier in het dorp. Ik moet zeggen zit veel beter.

Dus mijn oude thuis voorzichtig uit gedaan, gewoon liggend op de bank en het is gelukt. Niks gebeurt, heb alles goed kunnen bekijken, spiegel bijgehouden en alles.

Nu heb ik gezien dat het litteken vanaf mijn tepel naar beneden nogal in mijn borst snijd. Alsof ze de borst doormidden willen drukken. Heel raar en ik baal er ook wel van. Ga ervan uit dat het goed komt natuurlijk maar leuk ziet het er niet uit.

Ik zal er morgen/ of overmorgen proberen een foto van hier te plaatsen.

Verder zien de littekens er mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik persoonlijk denk niet dat het erg is

mischien wat vocht die uitgezakt is

en dat je daardoor die deuk ziet

want daar is het opgenaaid

maar zoals ik al zei ,als je echt zeker wil zijn

bel aub naar de dokter morgen

een bezoekje meer of minder kan geen kwaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.....

Is dit opeens ontstaan? Of geleidelijk?

Lijkt erop, dat je litteken wat aan het samentrekken is.... Echter het kan ook vocht zijn, zoals Nalaa al zegt... Echter... dan zou het litteken normaal gesproken meerekken..

Ik kan niet goed zien of er een grootteverschil is tussen links en rechts is en of het dus echt veel vocht is...

Wat voor kleur heeft je litteken daar? Hetzelfde als aan je andere borst?

Bij een bvk mag je ook niet masseren in het begin he? Ik weet dat namelijk niet helemaal zeker.. Lees hier en daar wel eens iets van de bvk.. maar ben niet heel goed op de hoogte....

Ik zou morgen sowieso even bellen naar je kliniek en vragen of je de foto mag mailen.. Ik zou er echter een foto bij doen, extra, van die borst alleen, waarop je het litteken goed ziet.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paulina,

Je kan gewoon mailen hoor, je krijgt vrij snel reactie. Ik ben enige tijd ook geopereerd voor een borstverkleining door dr. Mesters. Ik heb de begin periode eigenlijk gewoon het resultaat een beetje genegeerd, alles is dan schots en scheef. Het zal wel recht trekken, maar met een fotootje op de mail weet je het gewoon zeker. Deze arts is in ieder geval eerlijk en oprecht, als er iets niet klopt zal ze dat ook aangeven. Borsten genezen nu eenmaal anders soms.

Ik ben erg tevreden over het feit dat mijn borsten kleiner zijn, maar heb nu nog een maat en vorm verschil tussen beide borsten. Ik hoop dat het nog rechttrekt en ga een half jaartje geven, daarna besluit ik wel of ik er alsnog iets aan zou willen laten doen. Dat is overigens geen probleem en wordt gewoon vergoed, het is maar dat ik niet op een nieuwe ingreep zit te wachten (eenzijdige correctie).

Ik hoop dat het bij jou snel recht trekt, en op veel fotos op internet van het herstel proces zie je ook dat dat zo is. Soms duurt het zelfs bijna een jaar voordat het er goed uitziet!

Succes ermee en ben benieuwd wat de arts aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld. Gewoon een super mensen daar. Meteen dr. Schippers gesproken. Ook pc in geldrop. Zei zeht ook dat het vocht is. Kan echt een jaar duren tot het weg trekt.

Zolang het niet gloeit is er niks aan de hand. Bij twijfel mag ik mijn foto mailen.

Zij geeft aan een goede bh aan te doen met voldoende tegen druk.

Ook en dat vond ik heel mooi , vroeg ze hoe het met flauw vallen was. En dat had ze niet na kunnen zoeken want ik belde en de assistente zei...mooi hier is ze. Ze staat naast me.

Betrokken mensen, heel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach! ben blij voor je!

ik dacht het ergens wel dat het vocht was

pak van je hart he meid!

heb ondertussen neiuwe foto's geplaatst ;-)

vandaag heeeeeeel veel spanning in de rechtse borst en pijn :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paulina,

Je kan gewoon mailen hoor, je krijgt vrij snel reactie. Ik ben enige tijd ook geopereerd voor een borstverkleining door dr. Mesters. Ik heb de begin periode eigenlijk gewoon het resultaat een beetje genegeerd, alles is dan schots en scheef. Het zal wel recht trekken, maar met een fotootje op de mail weet je het gewoon zeker. Deze arts is in ieder geval eerlijk en oprecht, als er iets niet klopt zal ze dat ook aangeven. Borsten genezen nu eenmaal anders soms.

Ik ben erg tevreden over het feit dat mijn borsten kleiner zijn, maar heb nu nog een maat en vorm verschil tussen beide borsten. Ik hoop dat het nog rechttrekt en ga een half jaartje geven, daarna besluit ik wel of ik er alsnog iets aan zou willen laten doen. Dat is overigens geen probleem en wordt gewoon vergoed, het is maar dat ik niet op een nieuwe ingreep zit te wachten (eenzijdige correctie).

Ik hoop dat het bij jou snel recht trekt, en op veel fotos op internet van het herstel proces zie je ook dat dat zo is. Soms duurt het zelfs bijna een jaar voordat het er goed uitziet!

Succes ermee en ben benieuwd wat de arts aangeeft.

Leuk dat je reageerde Danielle, goh ook door dezelfde arts? Vind haar zo'n leuke betrokken vrouw.

Tja je zult wel gelijk hebben maar ik let op alle opvallende dingetjes. Kan het niet laten.

Ga me proberen er niet zo op vast te pinnen en het maar gewoon eerst rustig laten genezen.

Volgende week donderdag afspraak en dan hoor ik wel wat zij er van vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben echt gerust gesteld en dat doet me goed.

Vanmorgen even naar het lingerie zaakje geweest en gevraagd of de bh goed zat en dat was zo. Dus ik kan er weer een week tegen.

Net wat Danielle zegt ga ik proberen niet naar alle rare dingen te kijken en maar gewoon even afwachten.

Gaat nog steeds goed, nog steeds geen pijntjes of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Paulina,

Ze zijn inderdaad allemaal erg aardig en betrokken daar in Geldrop, ik heb zelf namelijk al een paar keer een foto op de mail gezet. De vorm, rimpeltjes en dergelijke geef ik inderdaad de tijd....maar ben zelf nogal neurotisch over de wonden geweest (en nog wel een beetje want niet alle hechtingen vinden het leuk in mijn lijf, er zijn er nu drie uit gekomen en er komen er waarschijnlijk nog meer), was erg bang voor necrose en infectie omdat dit voor mij de tweede keer is (vorige bvk was ongeveer 20 jaar geleden). Ik ben er tevreden over de littekens nu, ze zijn veel beter als eerst en ik heb geen pijn meer bij mijn schouderbladen. Vorm en maat verschil vind ik wel irritant nu, maar het kan inderdaad verbeteren, dus over een half jaartje terug om alles te laten beoordelen. Er zat nog wat zwelling dus ik hoop dat het wat beter gaat worden, het heeft inderdaad tijd nodig.

Nou, ben benieuwd wat de arts te zeggen heeft volgende week op de afspraak, veel succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh echt niet goed geslapen, nog steeds niet echt pijnlijk. Begin wel steeds meer jeuk te krijgen...

Mijn man is gisteren weer voor werk vertrokken , blijft meestal een week weg dus ik twijfel of ik nu wel of niet alleen mijn bh uit zal doen.

Douchen wil ik nog steeds niet, durf gewoon niet dus sta me elke ochtend en avond maar te wassen aan de wastafel.

Mijn haren zijn een ramp en mijn dochter gaat straks even naar de winkel voor droog shampoo??

Maar wat zeur ik nou, al met al gaat het best lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zeurt niet! Het is gewoon onhandig!

Als je een achtersluiting hebt zou ik hem niet uitdoen, de schouderbandjes naar beneden en even hannesen.

Als je niet durft te douchen, gewoon niet doen en anders misschien een krukje in de douche en weer even hannesen. De warme straal is wel heel lekker op je rug!

Als je een bad hebt, op je kont ervoor gaan zitten handdoekje in je nek en je haar over de rand gooien en iemand je haar laten wassen, heb je geen bad een stoel voor de wasstafel achterste voren neer zetten en zo je haar laten wassen.... Weer even hannesen!

Jeuk is vervelend maar is een goed teken!

Lees eens hoeveel we moeten hannesen, dus je zeurt niet het is echt onhandig!;)

En nu je man weg is zul je zien dat het nog veeeeeeel meer onhandig is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.