Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Zoals sommigen al wel weten, ben ik niet zo blij met mn nieuwe boobs nu..

De tepel zit te hoog.. ze steken uit bh's en dus ook uit bikini's... leuk zo de zomer in te gaan dus NOTTTT!!!!

Maandag ga ik terug naar Beaucare..

Bij het consult zei Dr Vrambout dat het achter de spier moest..

Toen ik de dag vd operatie kwam en Dr Bosselaers zag, zei ze dat dit niet kon ivm double bubble, omdat mn spier te hoog zat en mn borsten hingen dus moest het voor de spier.. ze zei ook heel kort iets over een lift maar dat was niet eens 30sec..

Ik heb nu t gevoel dat ik toch een lift en vergroting moest hebben.. maar.. hoe gaan we dit oplossen.. meestal als t gesprek er is laat ik me afpoeieren maar dat wil ik dus niet want ik heb betaald hiervoor en ben er niet blij mee... want hoe moet ik in bikini als je mn tepels zit zitten..

Ik zit ook te denken aan een tepelverkleining.. maar wat moet ik nou maandag zeggen, ik weet t wel maar ook weer niet..

Ik wil eigenlijk zoizo een tepelhof verkleining.. maar kan dit nog na een BV? en hoe werkt een lift eigenlijk? dan verplaatsen ze je tepel toch ook? en doet dit pijn?

ik snap dat als ik zeg dat ik dit wil, ik weer kan gaan dokken, maar ik vind dat ze toch wel een foutje hebben gemaakt.. en nu kost me dit zeker extra geld?? wat ik eigenlijk niet heb maargoed ik blijf niet met deze lelijke tieten rond lopen..

HELPPP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je kon helpen deed ik het Dana. Na een BV kun je wel een tepelhofverkleining krijgen, maar dan moet de huid niet meer strak staan, anders scheuren de littekens uit...ik heb dat meegemaakt, en daar word je niet blij van. Het is dat jij je tepelhoven niet mooi vindt, en ik begrijp dat het lastig is omdat ze boven je cups uit kunnen piepen, maar ik vind ze persoonlijk helemaal niet lelijk.

Als je een lift neemt krijg je littekens rond de tepels, vanaf de tepels recht naar beneden, en vaak nog een ankerje in de plooi onder je borst, waar je nu ook al een litteken hebt. Veel pijn doet het niet, de lift die ik heb gehad stelde weinig voor in vergelijking met mijn BV, qua pijn dan. Een lift ziet er erger uit, door de littekens, maar is minder belastend wanneer alles goed geneest.

Ik hoop dat ik je toch een beetje info heb kunnen geven waar je iets mee kunt.

Wel rot voor je dat je niet blij bent met het resultaat. Nogmaals: ik vind je borsten wel mooi, maar goed...ik zie ze alleen maar op de plaatjes, ik weet niet hoe ze voelen, en op wat voor manier ze storen..

Of je nog iets vergoed krijgt betwijfel ik. Toch is niet alles in overleg met jou gegaan begrijp ik, er is eigenlijk onafhankelijk van elkaar door twee doktoren over de operatie beslist, en de chirurge heeft haar visie bij je uitgevoerd. Misschien dat er op dat punt nog winst te behalen is....maar ik acht de kans niet heel groot...er is ook niet echt iets tegen je wil gedaan. Je bent echter niet goed voorgelicht, dat had veel beter gekund!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals sommigen al wel weten, ben ik niet zo blij met mn nieuwe boobs nu..

De tepel zit te hoog.. ze steken uit bh's en dus ook uit bikini's... leuk zo de zomer in te gaan dus NOTTTT!!!!

Maandag ga ik terug naar Beaucare..

Bij het consult zei Dr Vrambout dat het achter de spier moest..

Toen ik de dag vd operatie kwam en Dr Bosselaers zag, zei ze dat dit niet kon ivm double bubble, omdat mn spier te hoog zat en mn borsten hingen dus moest het voor de spier.. ze zei ook heel kort iets over een lift maar dat was niet eens 30sec..

Oke.. Deze kliniek die kiest ervoor om een consult af te nemen waarbij de opererend chirurg niet aanwezig is.

Dan lopen zij dus het risico ( en jij automatisch ook) dat ze tegen dit soort problemen aanlopen, waarbij duidelijk wordt dat er een verhaal tegen de patiente verteld wordt wat niet te realiseren valt.

Dit is iets wat ik niet vind kunnen.

Als zij op dat moment constateren van : Hey.. dit kan niet uitgevoerd worden zonder een lift, en zij zetten dan tóch de operatie door? Dan ligt het risico bij hun vind ik.

En natuurlijk kunnen ze 5 minuten voor aanvang niet zeggen : oh mevrouw.. heeft u 1500 euro extra bij want er moet een lift gebeuren?

Maar nogmaals, hun besluiten zelf om deze werkwijze te hanteren ( consult zonder pc) dus dat is dan hun probleem.

Uiteindelijk voeren ze toch een operatie uit "op hoop van zegen"

Hier ben jij, op geen enkele manier verantwoordelijk voor.

Ik heb nu t gevoel dat ik toch een lift en vergroting moest hebben.. maar.. hoe gaan we dit oplossen.. meestal als t gesprek er is laat ik me afpoeieren maar dat wil ik dus niet want ik heb betaald hiervoor en ben er niet blij mee... want hoe moet ik in bikini als je mn tepels zit zitten..

Ik denk dat een lift niet eens perse nodig was, maar dat heb ik je ook prive gemaild, ik denk dat een andere prothesekeuze al veel goeds had gedaan.

Ik zit ook te denken aan een tepelverkleining.. maar wat moet ik nou maandag zeggen, ik weet t wel maar ook weer niet..

Ik wil eigenlijk zoizo een tepelhof verkleining.. maar kan dit nog na een BV? en hoe werkt een lift eigenlijk? dan verplaatsen ze je tepel toch ook? en doet dit pijn?

ik snap dat als ik zeg dat ik dit wil, ik weer kan gaan dokken, maar ik vind dat ze toch wel een foutje hebben gemaakt.. en nu kost me dit zeker extra geld?? wat ik eigenlijk niet heb maargoed ik blijf niet met deze lelijke tieten rond lopen..

HELPPP

Een lift doet geen extra pijn, tepels verplaatsen ook niet ;)

Maargoed, hoe het aanvoelt als er al een vergroting heeft plaatsgevonden weet ik niet.

Bij een lift verplaatsen ze de tepels omhoog.. bij jou moeten ze omlaag, en dit gaat niet.

Tenzij je dus een litteken volledig onderin je borstplooi krijgt, ze daar een flink stuk huid wegnemen zodat je borst omhoog komt en kleiner wordt. Maar dan loop je dus tegen het probleem aan, dat je prothese niet meer past en óók kleiner zal moeten.

En dan over wat je moet zeggen :

In eerste instantie niets..

Je toont je borsten, en wacht hun reactie af.. desnoods zeg je erbij "kunnen jullie me vertellen wat er mis is gegaan?"

Afhankelijk van hun reactie, pas je jouw reactie aan.

Misschien erkennen ze het meteen, en bieden ze je een oplossing.

Dit lijkt me het meest voor de hand liggend om eerlijk te zijn.

En als ze aankomen met : rimpels en deuken omdat ze voor de spier zitten en je hebt te weinig eigen borstweefsel, en daarmee klaar.

Dán kun je altijd nog aangeven dat jij daar geen kijk op hebt, en dat daarom dr Vrambout ws had aangeraden om dual plane te opereren.

Dat je verwacht als de pc een andere manier aandraagt, dat dit ook mogelijk is, en dat dit niet inhoud dat je automatisch gedeukte borsten krijft.

Succes maandag! Maar nogmaals, ik vermoed dat ze een oplossing aandragen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieverd , je moet alles wat je wilt weten op papier zetten zodat je niet achteraf het gevoel hebt dat je de helft vergeten bent te vragen.

en dat papier neem je mee en als je daar zit tover je het tevoorschijn en stelt je vragen.

bij het consult zei Dr Vrambout dat het achter de spier moest..

Toen ik de dag vd operatie kwam en Dr Bosselaers zag, zei ze dat dit niet kon ivm double bubble, omdat mn spier te hoog zat en mn borsten hingen dus moest het voor de spier.. ze zei ook heel kort iets over een lift maar dat was niet eens 30sec..

persoonlijk vind ik niet dat je tepels te hoog zitten , maar je protheses veel te laag !!!!

dat vond ik vanaf het begin al en meerdere dames met mij .

dus straks als je protheses goed ingedaald zijn en alles z'n plekje heeft gevonden dan hangen ze nog veel meer !!

wat ik overigens niet snap is : op welk moment heeft Dr Bosselaers gezegd dat het niet achter de spier geplaatst kon worden ??

en zoals Piepke al aangeeft "ik vermoed dat ze een oplossing aandragen"!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieverd , je moet alles wat je wilt weten op papier zetten zodat je niet achteraf het gevoel hebt dat je de helft vergeten bent te vragen.

en dat papier neem je mee en als je daar zit tover je het tevoorschijn en stelt je vragen.

persoonlijk vind ik niet dat je tepels te hoog zitten , maar je protheses veel te laag !!!!

dat vond ik vanaf het begin al en meerdere dames met mij .

dus straks als je protheses goed ingedaald zijn en alles z'n plekje heeft gevonden dan hangen ze nog veel meer !!

wat ik overigens niet snap is : op welk moment heeft Dr Bosselaers gezegd dat het niet achter de spier geplaatst kon worden ??

De dag van mn operatie zag ik Bosselaers voor t eerst, en toen hadden we een kort gesprek en ging ze mn borsten aftekenen en voelen en zei ze, dit word voor de spier want je spier zit te hoog en omdat je borsten hangen krijg je anders double bubble. dit is t enige wat ze gezegd heeft. ze zei ook nog wel, je wou een D cup?? (ik had wat fotos meegenomen) ze vond een D groot ik zei ja ik wil zo groot mogelijk wat past... en na de operatie heb ik dr 1 min, gezien en zei ze alleen dat alles goed gegaan was en ik wel een D cup zou krijgen nu...

en zoals Piepke al aangeeft "ik vermoed dat ze een oplossing aandragen"!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie je topic nu pas helaas, maar zie dat piepke al heel goed aangegeven heeft wat ik ook zou zeggen.....

Misschien zou zelfs een anatomische prothese met een hoge 'hoogte' wel een betere oplossing voor je geweest zijn om te bereiken wat je wilde... En je borstplooi wat verhogen, dan komt je tepel ook meer in het midden en je prothese dus hoger.. (als dit mogelijk is, zou ze dat zeker moeten doen, denk ik.

Het lijkt (zonder bot te zijn over hoe jouw borsten er uit zien hoor, maar puur even op de werkwijze van de pc reagerent) of ze een sneetje gemaakt heeft, je prothese erin en klaar.... Terwijl, als ze goed gekeken had en wat meer moeite gedaan had om je borstplooi wat te verhogen, dan was voor jou het probleem volgens mij ook echt opgelost geweest...

Over dat je je pc niet ziet, tot vlak voor je operatie, dat ben ik ook helemaal met Piepke eens!! Ik dacht dat het in Nederland eigenlijk niet eens mocht!! Dat het officieel niet toegestaan is (dacht dat dat laatst bij Radar of zo was.. of was het Kassa...)

Sterkte en schrijf je alles op papier, alle mogelijkheden, alles wat je mogelijk kunt zeggen. En idd zoals Piepke zegt, dan kun je je reactie aanpassen op wat zij zeggen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zou zelfs een anatomische prothese met een hoge 'hoogte' wel een betere oplossing voor je geweest zijn om te bereiken wat je wilde... dan komt je tepel ook meer in het midden en je prothese dus hoger.. (als dit mogelijk is, zou ze dat zeker moeten doen, denk ik.

Juist... precies wat ik ook gemaild heb :35:

Een hogere anatomische prothese, waardoor de borst hoger begint, en de tepel ook optisch lager op de borst staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.... het kwam zeiden ze. door dat ik te dun was en dit max, grote van implantaten was.. ze vond mn borst verder gewoon goed/mooi.. ze zei dat onder mn tepel tot mn borst bij mij groter was omdat ze voor hingen, en bij anderen is dit niet zo, enige oplossing was, een borstlift en dan kleine cup b implantaten ( alles zelf weer betalen) ja dikke LUL. ik hoef geen b cup dan kon ik net zo goed mn oude echte tietjes houden... en ga er ook niet weer paar 1000 euro aan besteden die ik nu ook niet heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zei dat onder mn tepel tot mn borst bij mij groter was omdat ze voor hingen, en bij anderen is dit niet zo, enige oplossing was, een borstlift en dan kleine cup b implantaten ( alles zelf weer betalen)

Ja dat klopt, en dan bestaan er ook nog chirurgen die verder kunnen nadenken en zich afvragen hoe ze kunnen vóórkomen dat dit gebeurt.

Een hogere anatomische prothese, waardoor de borst hoger begint, en de tepel ook optisch lager op de borst staat!

..

Misschien zou zelfs een anatomische prothese met een hoge 'hoogte' wel een betere oplossing voor je geweest zijn om te bereiken wat je wilde...

Zo dus !

Blerghh.. ik kan hier niet tegen. Ze maken iets wat niet klopt, en dan schaamteloos beweren dat het aan de patiënte zelf ligt. Alsóf jij dan een ander besluit had moeten nemen. Neee.. dat hadden hún verdorie moeten doen.

Maar ik kan me hierover opwinden, maar als jij het accepteert, dan is het ook goed. Jij moet er happy mee zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, denk niks he, afwachten of het met aankomen wel veranderd, de fotos zijn wel veel erger dan in t echt, zal vd week ff fotos laten maken door mn vriend, ben ook wel echt te mager maarja.. pfffffff GRRRR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat ik er tegen moet of kan doen Piepke, t blijkt geen zin te hebben dus ja, wat moet of kan ik eisen of willen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje, met verbazing lees ik hier je verhaal. het is eigenlijk wat piepke al zegt, wij kunnen ons allen druk maken maar als jij het accepteert heeft dat geen zin. ik zou je vertellen ik had de hele kliniek op zijn kop gezet, mijn verhaal ging erover dat ik niet tevreden was met de grootte, achteraf bleek dat er niet meer in kon, verantwoord, tot ik dat zeker wist hing ik iedere week aan de telefoon, heb ik ze bezoek gebracht net zo lang tot ik echt te horen kreeg dat dit het max was. net wat er al gezegd is, jij hebt een wens en zij zijn de experts, zij hadden beter moeten weten. jammer dat jij je, ondanks alle adviezen en tips hier met een kluitje in het riet laat sturen. zonder het erg bot te bedoelen hoor meis, maar ik kan hier zo geergerd door raken. je zou een afdruk moeten maken van alle tips en adviezen hier en ze het zo voor de neus moeten flikkeren. maar goed, ik hoop dat je hoe dan ook van je borsten kan gaan genieten, en te mager, als dat zo was hadden ze dat moeten zeggen voor je er aan begon, voor ze je geld vingen. succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Hallo dames ik lees dit nu pas ik zit ook met een probleem missvhien kunnen jullie mij helpen of advies geven want loop nu al 2 jaar hiermee.

 

Ik heb 2/3 jaar geleden een borstverkleining met lift gehad bij dr koopman van bergman clinics nu waren mijn tepels onwijs hoog geplaatst en had ik enorme littekens van 1.5 cm dik ook waren de tepels niet rond.

Ik ben terug gegaan en hij gaf mij ongelijk en werd gewoon weggestuurd.

 

Ik heb toen een klacht ingediend en hij besloot toen een litteken correctie te doen en de onderkant weer vasthechten zodat de tepels op de juiste plaats kwamen te zitten.

En ra ra ra weer hetzelfde probleem.

Ik voel me zo onzeker de ene borst is ook heel scheef.

Mijn borsten zijn gezakt waardoor de tepel nog hoger staat nu.

Als ik ze van onder omhoog houd staan ze wel goed.

 

WIE weet wat ik hieraan kan doen??

Ik dacht aan ronde siliconen een beetje hoog geplaatst misschien komt het dan wel op zijn plaats.

Zie foto's alles zit scheef 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, wat balen dat dit zo gelopen is, je geeft een hoop geld uit en hoopt op een goed en mooi resultaat.

ik zou hier zeker nog een x mee naar de kliniek gaan en eisen dat er een correctie wordt uitgevoerd!

mocht dit niet allemaal baten dan zou ik zeker een second opinion bij dr Nio gaan doen.

zelf heeft hij bij mij drie jaar gelden een borstlift gedaan, wat er zeker mooi uit zag, mijn tepels ietsje te hoog, wat in sommige bh,s en bikini’s ook te zien was . Na drie jaar besloten voor Hydrogel implantaten en weer door dr nio laten doen en gezegd dat ik de tepels nu meer in het midden wilde hebben.

numtien weken na de operatie ben ik zeer tevreden en zitten de tepels meer in het midden en pas ik weer meer bh,s en bikini’s zonder dat ze er buiten piepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi donnie

 

Ik ben al 2x terug geweest bij dr koopman heb al een littekencorrectie gedaan en ook weer aanelkaar gehecht zodat mijn tepels lager zouden zitten.

Maar heeft niet geholpen het resultaat hetzelfde ben ook naar een advocaat geweest hun verzekering neemt geen aansprakelijkheid.

Ik moet dan zelf een medisch adviseur inschakelen dat kost me ook al 1000 tot 2000 euro en dan nog de kans dat de rechter mij ongelijk geeft.

 

Maar vraagje over jou operatie bij dokter Nio ik hoor idd veel positieve verhalen over hem.

Heb jij ronde hydrogel implantaten?

Hoe heeft hij de tepels omlaag gekregen?

Zitten Of zaten je tepels ook zo hoog als de mijne?

Ik ga zoieso een liposuctie doen aan de zijkanten van me borsten onder me oksels zeg maar.

 

Gr 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tasjababy:

Hoi donnie

 

Ik ben al 2x terug geweest bij dr koopman heb al een littekencorrectie gedaan en ook weer aanelkaar gehecht zodat mijn tepels lager zouden zitten.

Maar heeft niet geholpen het resultaat hetzelfde ben ook naar een advocaat geweest hun verzekering neemt geen aansprakelijkheid.

Ik moet dan zelf een medisch adviseur inschakelen dat kost me ook al 1000 tot 2000 euro en dan nog de kans dat de rechter mij ongelijk geeft.

 

Maar vraagje over jou operatie bij dokter Nio ik hoor idd veel positieve verhalen over hem.

Heb jij ronde hydrogel implantaten?

Hoe heeft hij de tepels omlaag gekregen?

Zitten Of zaten je tepels ook zo hoog als de mijne?

Ik ga zoieso een liposuctie doen aan de zijkanten van me borsten onder me oksels zeg maar.

 

Gr 

 

Je kunt dit niet vergelijken met een borstvergroting. Dit moet binnen de kliniek opgelost worden.... en met een second opinion sta je sterker. Zou er niet meteen een advocaat opzetten, een gesprek met de klachtencommissie van de kliniek lijkt me een eerste stap...

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Je kunt dit niet vergelijken met een borstvergroting. Dit moet binnen de kliniek opgelost worden.... en met een second opinion sta je sterker. Zou er niet meteen een advocaat opzetten, een gesprek met de klachtencommissie van de kliniek lijkt me een eerste stap...

 

BB

Hoi BB

Helaas kan dit niet binnen de kliniek ik ben al 2x terug geweest ook naar de klachtencommissie een littekencorrectie gedaan en ook weer aanelkaar gehecht zodat mijn tepels lager zouden zitten.

Helaas ook weer hetzelfde probleem.

Dr koopman gaf mij wederom ongelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Tasjababy:

Hoi BB

Helaas kan dit niet binnen de kliniek ik ben al 2x terug geweest ook naar de klachtencommissie een littekencorrectie gedaan en ook weer aanelkaar gehecht zodat mijn tepels lager zouden zitten.

Helaas ook weer hetzelfde probleem.

Dr koopman gaf mij wederom ongelijk.

 

oke, dat wist ik niet :)

Echter is het niet te vergelijken met een borstvergroting. Je kunt met dit topic dus eigenlijk niets voor je eigen situatie :)
Wat betreft een advocaat.. Zou er een nemen die met letselschade of met medische zaken goed overweg kan! Zorg dat je zelf ook goed onderlegd bent, door een second opinion te doen bij een pc buiten de kliniek. Dan staat je zaak sterker.
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

oke, dat wist ik niet :)

Echter is het niet te vergelijken met een borstvergroting. Je kunt met dit topic dus eigenlijk niets voor je eigen situatie :)
Wat betreft een advocaat.. Zou er een nemen die met letselschade of met medische zaken goed overweg kan! Zorg dat je zelf ook goed onderlegd bent, door een second opinion te doen bij een pc buiten de kliniek. Dan staat je zaak sterker.
xx BB

Hoi BB

 

Ik moet nu een medisch adviseur inschakelen omdat tegenpartij geen aansprakelijkheid nemen dat kost mij al 1000 tot 2000 eur dan nog de kans dat ik niet gelijk krijg van de rechter.

 

Gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tasjababy:

Hoi BB

 

Ik moet nu een medisch adviseur inschakelen omdat tegenpartij geen aansprakelijkheid nemen dat kost mij al 1000 tot 2000 eur dan nog de kans dat ik niet gelijk krijg van de rechter.

 

Gr 

Ik hoop dat je de zaak wint meid!
Soms is het echter wel zo, dat iets dat je zelf op internet schrijft, je later kan schaden.. Bedoel dat niet verkeerd, maar ook al ben je hier anoniem... 

xx BH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.