Ga naar inhoud

wie nog meer via tepel


Aanbevolen berichten

hoi hoi

ik krijg 7januari 2010 mijn bv krijg 400cc per borst en nu krijg ik hem via mn tepel maar komen allerlei vragen omhoog

wie heeft dit ook via tepel gedaan

hoe ging dit?

blijf je het goed zien?

zijn je tepels veranderd?

gevoeliger of wat dan ook

wie o wie heeft foto,s

mail dan aub je ww of stuur ze mee

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had eerst ergens anders een afspraak gemaakt voor een bv, gezien een aantal dingen heb ik deze daar niet laten doen. De reden waaronder was dus ook omdat ze het via de tepel doen eerlijk vind ik het zelf niet mooi. Wat de ervaringen er mee zijn kan ik dus niet vertellen alleen wat ik er van vind.

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloodelf

Kun je uitleggen wat je er precies niet mooi aan vind? Ik heb eigenlijk wel spijt dat ik daar niet verder op in ben gegaan omdat je dan nauwelijks iets ziet van de littekens. Mij hield het tegen omdat het me erg pijnlijk leek, maar mijn halve borst is zelfs nu na zoveel weken ook nog gevoelloos dus ik denk dat het met de pijn ook wel was mee gevallen dan..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi via tepel of borstplooi , dat is een persoonlijke keuze .

De mijne is er langs de tepel ingegaan omdat ik dat persoonlijk het 'mooist' genezen vind . Daarbij komt dat je 6 weken dag en nacht een sportbh met dragen en het gedacht dat die band op die wonden in de borstplooi druktte stond mij ook niet erg aan .

Langs de tepel geneest vrij snel , na 2 weken gaan de nietjes (of draadjes) eruit en een week later merk je dat het litteken al erg vervaagt is .

Het nadeel van deze plaatsing is dat je een grotere kans op infectie zou hebben (al lees ik ook over infectie's langs de borstplooi) maar daar krijg je preventief antibiotica voor .

De eerste weken zijn je tepels opgerokken maar dat komt terug normaal te zitten hoor .

Pijn aan die tepels heb je niet omdat de zenuwbanen doorgesneden zijn en je daar dus gevoelloos bent .

Wat gevoel voor en na de operatie betreft in je borsten lijkt mij hetzelfde te zijn als plaatsing langs borstplooi .

De tepels 'werken' vrij snel terug maar je voelt het zelf niet > dat kan maanden aanslepen .

Je hebt soms ook dagen van overgevoelige tepels maar met de tijd verminderen die dagen tot het wegblijft .

> in mijn onderschrift vind je de link naar mijn album en in mijn profiel vind je me'n wachtwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee van gevoelloze tepels en maar afwachten of dat gevoel ooit weer terugkomt heeft mij weerhouden van deze methode.

Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn gevoel daar weg zou zijn! Misschien een hele openhartige uitspraak van mij hoor.... maar ik zou dat bij de sex ernstig missen! :blush:

Maarrrr...nu ben ik 11 dagen po, heb 2 prachtige streepjes onder mijn borsten en heb ik óók geen gevoel (of teveel gevoel?) in mijn tepels! De boel voelt nu alsof mijn tepels eraf zijn geweest!

Het is psychisch...ik zou, denk ik, de hele dag een soort misselijk gevoel hebben als er nietjes in mijn tepels zouden zitten! :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik dus pickwickje : ook wanneer je onder de borstplooi laat plaatsen heb je tijdelijke ongevoeligheid .

En neen , een mooi zicht is dat niet die nietjes in je tepels maar je voelt er niks van . Is dus psychisch bij jou :38:

Ach weet je , alles heeft ze'n voor en nadelen en spijtig genoeg is er altijd een kleine kans dat alles niet zo vlot verloopt als het moest , welke plaatsing , kliniek , chirurg , prothese dat je ook kiest . Van alles zijn voor- en tegenstanders natuurlijk .

Wikken en wegen en een keuze maken die jou het meest aanspreekt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

de mijne zijn ook via de tepel gedaan ik ben nu 5 maanden po en ik heb terug gevoel in de tepels niet gevoeliger of zo gewoon terug het zelfde. fotos staan in onderstaande link.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.