Ga naar inhoud

Pollewop: 29 april 2013: Dr Maas: Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

whoohoow spannend

nog even geduld

ooo je zal zo blij zijn

ik ben het ook ,ik kan men ogen niet afhouden van men eigen borsten hahahaha

ik heb ze steeds gehaat ,steeds zaten ze in de weg ,deden verschrikkelijk pijn

en nu ? zelfs met de plakkertjes erop mmmm zie ze graag :-)

en ze doen me niet meer pijn

hoef geen puffertjes meer

al een week niet meer

schouders en hals zijn zo opgelucht

en ikzelf ook

ik was heel bang maar alles valt reuze mee!!!

je zal hier geen spijt van hebben !

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen mijn laatste dag met cup G.....gek idee. De zenuwen beginnen nu ook echt te komen maar vooral heb ik zoiets van, laat maar komen nu. Mijn lijf én mijn hoofd zijn er klaar voor. Ik hoop dat ik jullie snel kan laten weten hoe het is gegaan. Als ik morgen verga van de stress en alleen nog maar mijn naasten loop af te blaffen, dan zal ik nog maar ff wat posten hier, hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Vandaag de grote dag. Lig nu nog in mijn bedje. Laatste wasje draait. Gisteren lekker kindjes weggebracht, terrasje gedaan met man en hapje eten. Heeeerlijk geslapen trouwens. Zometeen foto's maken n van boobies vóór de operatie. Om 11 uur gaan we rijden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden! Ik ben er wéér! !!!! Alles is goed gegaan. Ik ben nu thuis met drains helaas maar ik voel me super, wel duf maar zo mooi met mijn nieuwe borstjes. Ik heb denk ik een B cup of een kleine C. Dr Maas heeft goed zijnbest gedaan en kwam gisteravond nog langs om gedag te zeggen enzo. Per borst is er ruim 500 gram af. Nou, dat is boven verwachting. Ik werd om 13.15 geopereerd en om 15.15 was ik weer wakker. Ik heb geen pijn nu, voel me alleen wat verdwaasd. Het is gewoon achter de rug en t viel zooooo mee!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja juist feest voor jullie vandaag!

oooo wat ben ik blij van jou te lezen zeg!

ja de drains ,maar het is beter zo hoor

ben blij voor je dat het achter de rug is

nu gewoon je lichaam de tijd geven meid!

wow best wel veel weggenomen toch ?

hier zal het ook een mooie kleine C zijn

de zwelling is al mooi weg aan het trekken

en ze staan lekker trots :-)

ooo jij gaat ook je ogen er niet kunnen vanaf houden

weet ik zeker hihihihi

PROFICIAT meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 3e dag po. Ik slaap als een os in de nacht. Terwijl ik drains heb en alleen op mijn rug mag slapen. Af en toe voel ik een steek of juist een kriebeltje, er is een boel bexig inde borsten! Ik voelme nu helemaal beurs, vooral aan de zijkanten. Met paracetamol is t allemaal te doen. Alleen vannacht heb ik mijn man wakker gemaakt om paracetamol te halen voor me, steeds weer omhoog komen met de wonden en drains is niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad ,je voelt hoe je borsten bezig zijn ,heb ik nu ook nog hoor

het zal tijd nodig hebben ,maar het zal je zeker niet spijten

hihihihi ik heb nog nooit zo men eigen borsten bewonderd hoor

inderdaad eerste dagen maar niet teveel doen ,alles trekt ook tegen

en die drains maken het zeker niet gemakkelijk

laat die man maar wat rondlopen gaat ie niet dood van

en geniet ervan

ik sta voor alles alleen al sinds dag 3 PO

maar het lukt allemaal

gewoon veel rust en tijd nemen /geven meid

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1e controle gehad. De pleisters zijn eraf, t zag er goed uit. Alleen linksonder een plekje wat iets weider staat. Rechts wat wondvocht op het verticale litteken. Vooralsnog niks verontrustend en geen ontstekingen. Voor de zekerheid moet ik 2x per dag douchen en de plekjes goed spoelen. Helaas konden n de drains er nog niet uit........daar baal ik wel echt van. Geduld........

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooo wat jammer nou! ,verlies je nog zoveel bloed ???

dat wondvocht is eigenlijk heel normaal hoor

bij mij is het ene plekje dicht! yes

ja gewoon goed alles ontsmetten meid

komt allemaal goed ,heb je anders last van pijn ofzo ?

ben je al een beetje blij met je resultaat ? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker heel blij met het resultaat maar voel me onzeker over t herstel. Ik loop nu al een week met drains, en het lijkt niet minder te worden. Ik zie t al gebeuren dat ik er nog een volle week mee loop. Niet fijn dus. Voor de rest mag ik niet klagen, ze zijn mooi, genezen mooi, wel wat beurs en nog gevoelloos. Ik ben heel blij dat ik t heb gedaan! Het is gewoon lastig nu, 3 kinderen thuis met schoolvakantie, man weer aan t werk. Ik kan eigenlijk nog niet veel. Moet zoveel aan de oudste 2 vragen, die dat ook probleemloos doen. En ik ben zoooooooo moe! Ik doe niks, maar voel me gebroken. Ik had gehoopt dat ik de drains nu wel kwijt zou zijn en daardoor iets flexibeler, maar helaas. Ik wil niet klagerig overkomen maar het zit niet in me om alles los te laten. Om alleen aan mezelf te denken maar dat moet ik nu wel. Mijn idee om met 2 weken weer een beetje te werken, laat ik maar varen. Bovenal ben ik blij hoor.......al klinkt t nu misschien niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Oh, wat jammer van die drains zeg. Kan me voorstellen dat je je er onzeker over voelt, zeker na het lezen van (juist) wat succeservaringen. Maar beter wat langer die drains erin dan dat het helemaal niet goed gaat toch? Of bagataliseer ik het nu te erg? Lijkt me in elk geval heel rot, ook de vermoeidheid. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Francien. Nee, nog steeds drains, bijna bizar gewoon. Het is beter zeggen ze, dus ja, dat geloof ik wel ja. Zolang ik zoveel wondvocht verlies: beter in de drain dan in de borst, toch? Dat krijg je ervan met die enorme afname, denk ik dan maar. Ze zijn prachtig hoor: ferm, fier en trots. Ik zou niks anders wensen. Ik hoop dat maandag de drains eruit kunnen, dan is t plaatje helemaal perfect. Trouwens: hoe kan ik zelf vrienden toevoegen op deze site? Ik doe alles op een tablet, maakt dat uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn dat ze zo mooi zijn Pollewop, dat is een enorme troost, want die drains zijn niet fijn he?

Als ze eruit zijn zal dat enorm opluchten, je voelt je meteen een stuk minder patient, geloof me maar!!

Hoe dat vrienden toevoegen gaat weet ik ook niet, ik had jou een vriendschapsverzoek gestuurd, maar hoe je daarin moet toestemmen weet ik ook niet. Misschien heb ik ook al een heleboel verzoeken gehad...maar ik weet zelf ook niet wat ik dan moet doen, ben erg onhandig daarin.

Dus wanneer iemand ons wijzer wil maken?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Nee, ik heb nog geen foto's. Geen geschikte iig, haha. Ik ben idd nog moe. Ik merk aan mijn hele lijf dat ik eenzware operatie heb gehad en dat het veel energie kost om te herstellen. Maar ach, het is nog niet eens 2 weken geleden, dus ik geef t de tijd. Vandaag heb ik weer auto gereden, dat ging prima. En jij Moeks, hoe gaat t met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.