Ga naar inhoud

Pollewop: 29 april 2013: Dr Maas: Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, op 29/4 krijg ik een bvk bij de bergmankliniek in Bilthoven bij dr Maas. Ontzettend spannend. Ik ga van een 75G naar een C/B cup met de ankermethode. Vandaag bij de anesthesist geweest en goedgekeurd. Ik kon weinig info vinden over dr Maas, dat vind ik erg jammer. Ik ben 39, heb 3 kinderen en werk als docent. Graag deel ik ervaringen, twijfels en vragen met jullie! Gr. Pollewop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi!

proficiat met de datum :126:

jullie moeten in Nederland eerst bij de anesthesist langs?

ik word 15 april opgenomen voor een bvk

moet enkel op 19 maart nog even bij de PC langs

om alles nog eens door te nemen ,pijnmedicatie te bespreken enzo

spannend is het allemaal

ik hoop gewoon dat ik eens op men gemakje kan gaan zwemmen

deze zomer dat zou pas een heerlijk gevoel zijn!

ik wens je heel veel succes met de operatie

ik ga een operatie verslag bij houden

(liefst zo snel mogelijk na de operatie)

zodat jullie allemaal kunnen meevolgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden! Ik doe er bijna een moord voor om gewoon in een bikini te kunnen lopen zonder dat iedereen naar mijn borsten staart en ik steeds de boel omhoog moet sjorren......deze zomer kan ik eindelijk in die leuke/hippe bikini lopen zonder me opgelaten te voelen....ik kan niet wachten!

En Lorke, ik ben al bij de pc geweest. Ik kreeg alleen nog de medische check voor de anesthesie.

Ellerie: jij succes vandaag!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah daar kijk ik ook naar uit ,een gewone bikini ,niks moeten aanspannen

om die handel op zen plek te houden

gewoon ,leuke mooie spulletjes kunnen dragen

en geen pijn meer!!! ooo daar kijk ik naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Wat spannend!

Ik ben heel benieuwd hoe het jou vergaat, aangezien ik zelf nog heel erg zit te twijfelen. Waarom heb je nu alsnog de keuze gemaakt en hoe heb je het met je werkgever geregeld?

Zit zelf ook in het onderwijs en zie geen mogelijkheid hoe ik ooit 6 weken uit de running kan zijn, afgezien van de zomervakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Summergirl, ik heb een paar maanden geleden de knoop doorgehakt na 20 jaar twijfelen. Ik heb cup G maar zonder bh hangen ze op mijn navel. Bh's doen altijd zeer en zijn belachelijk duur, mijn schouders staan naar voren en ik heb een bocheltje. Ik moest laatst zwemmen met de leerlingen, alle collega's gingen ook in badpak of zwembroek maar ik durfde gewoon niet. Ze hangen teveel en zijn te groot. Zonder zeer stevige bh kan het gewoon niet meer. Ik heb nu 3 kinderen dus dat is wel klaar. Mijn huisarts vroeg waarom ik nu pas kwam en de verzekering was ook geen enkel probleem, dus op 29/4 ben ik aan de beurt. Ik vind het niet normaal zo spannend! Ook begin ik steeds meer te twijfelen nu het officieel doorgaat. Hrt is toc ook een operatie met risico's. Op mijn werk heb ik het besproken met mijn teamleider (vrouw), aangezien ik een medische indicatie heb is het gewoon ziekteverlof. Uit goed fatsoen heb ik gepland in de meivakantie. Ook wilde ik niet de zomervakantie opofferen eigenlijk. Nu is het een mooie tussenweg in mijn ogen. Hoop ik alleendat ik maximaal 3 weken uit de rrunning ben: 1 week vakantie en 2 weken ziekteverlof. Wat is jouw plan en waar twijfel je over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even je 2 topics samen gevoegd.

Veel forum leesplezier en succes met aftellen tot je datum.

Als je vragen hebt hoor ik die graag.

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Pollewop, ik heb zelf een explantatie met lift gehad, de littekens zijn vergelijkbaar met die van een bvk, het is alleen zo dat het borstweefsel blijft zitten; de prothese wordt verwijderd en het inwendige en de huid hersteld.

Zelf werk ik ook in het onderwijs, VO, en ik ben eigenlijk maar een kleine week absent geweest.

Drie weken moet zeker voldoende zijn denk ik, en met de meivakantie meegerekend hoef je maar twee weken te missen...

Ik kan me zo voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met die joekels, je wilt toch gewoon mee kunnen doen met alle activiteiten, en tussen de collega's en leerlingen met zulke lastige zware borsten lijkt mij ook erg vervelend.

Ik zou dan ook niet meer twijfelen, jouw verhaal spreekt boekdelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Dank voor de reacties! Francien, ik werk ook in het VO, ik heb het van de week in de vergadering aan alle collega's verteld. De reacties vielen me 100% mee, ze begrepen t wel. En meiske1987, ga zo ff kijken wat jou ervaring is met dr Maas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Verdorie, je reactie is me helemaal ontgaan! Het spijt me dat ik niet meer had gereageerd.

Het begint voor jou nu ook al dichterbij te komen hè, krijg je al zenuwen? Ik ben heel benieuwd hoe de kliniek en de operatie je gaan bevallen. Fijn dat alles zo snel rond was.

Weten je leerlingen het ook dat je het laat doen? Hoe leg je uit dat je langer 'vakantie' hebt?

Ik zelf zit nu te denken om een consult in mei/juni te plannen en een operatie misschien begin augustus als het kan? Beetje het enige geschikte moment voor mijn gevoel. Maar ik moet voor die tijd ook nog afstuderen, dus allerlei dingen door elkaar. Mijn man staat volledig achter me, maar ik vind het nog te eng om echt stappen te ondernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees dit nu zo, maar ik vraag me af, het genezingproces duurt toch veel langer dan 3 of 6 weken?

Daarmee bedoel ik eigenlijk, zomervakantie, bikini's? Mag dat dan al? Kan dat dan al?

Ik lees zoveel op internet dat het best lang allemaal duurt ook voordat je weer de zon in mag en geen 'pijn' of ongemak meer hebt.

Ik heb 24/4 een gesprek in het Rode kruis ziekenhuis in Beverwijk.

Wil van mijn 75-G naar een D gaan.

Wil veel zoveel mogelijk informatie krijgen, vandaar...

Wel allemaal veel succes en ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm meiske1987......erg blij word ik uiteraard niet van je topic. In welk gedeelte ervan kan ik dr Maas plaatsen?

Dat begrijp ik! Maar wat mij is overkomen kan iedereen overkomen.. Ik wil je niet bang maken, maar wel waarschuwen.. Dr maas heeft Mijn eerste hersteloperatie gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Summergirl, ik denk dat ik gewoon ga zeggen tegen mijn leerlingen dat ik een bvk krijg. Het zijn geen kleine kinderen en ik hou niet van liegen. Ook beter voor als t herstel tegenvalt en ik niet na 3 weken aan de gang kan.

Mamamiju, het herstel duurt zeker langer, minstens een half jaar, na 6 weken kan je als t goed is weer zwemmen enzo.....ik ga iig mooi in bikini deze zomer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden!

Ik ben aan het aftellen....Morgen over een week gaat t gebeuren. Ik weet nog niet hoe laat ik er moet zijn alleen. Deze week probeer ik er nog niet al teveel aan te denken en druk te maken. Ik ga lekker nog een weekje lesgeven en in t weekend de boel thuis schoonmaken. Bedje schoon etc. Alles is geregeld, ik heb 3 kinderen en ze gaan alledrie logeren rondom de datum. Wel heel gek dat ik op 30 april weer naar huis ga, heel Nederland viert feest of kijkt tv naar de troonswisseling en ik kom thuis na een borstverkleining. Wat heel fijn is, is dat ik mijn pc nog aan de telefoon heb gehad nav het verhaal van meisje1987, hij heeft me gerust weten te stellen en ik heb zelf besloten om dat verhaal naast me neer te leggen. Daar wil ik verder ook niet veel over kwijt.

Ik heb er zin in! Ik hoop dat ik straks mooie borsten heb, net zo mooi als sommige foto's hier, nou daar teken ik voor hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.