Ga naar inhoud

Tianie : 6 mei 2013 : Dr. Verlende : St Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Nee, geen C cup, t wordt een D :D

Je prothese is 11,5 cm breed en 12,0 cm hoog met een projectie van 4,5 cm

Je gaat daarmee dus hoogstwaarschijnlijk van A naar D :)

Hoop dat je dat niet te groot vindt ;)

xxx BB

Bedankt om het op te zoeken BB!

Ik had gisteren een oude C-cup bh gepast en die past perfect dus dan toch een C tenzij die borsten nog groeien?

Ik had altijd gezegd voor mij niet groter dan een C maar nu ik die borsten heb mogen ze gerust nog groter (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen trouwens).

Ik hoop dat jullie me nu niet gek gaan verklaren maar ik denk er al aan om met een jaar of twee toch al een wissel te doen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zit verveeld met mijn linker borst, bovenaan rechts zit ik met een bol die je kan indrukken en ik heb de indruk dat die borst dus niet eens een poging doet om te zakken,ik weet dat het nog vroeg is maar de rechter borst is al mooi aan het indalen en daar ziet alles er prima uit,de prothese is rechts al veel minder zichtbaar bovenaan maar links vind ik het lelijk.

Trekt dit weg naarmate ze zakken of zit ik wel degelijk met een probleem?

Al de mogelijke scenario's passeren hier de revue en heb schrik dat die linker prothese eruit zal moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb om half drie toch maar eens gebeld naar mijn pc,gelukkig had ik zijn gsm nr want in het ziekenhuis is die natuurlijk niet te bereiken op zaterdag,had hem het probleem uitgelegd en hij vermoedde een gedraaide prothese dus ik mocht een uur later al naar hem toe en ja hoor de prothese zat gedraaid :93: ik had nogthans niks gedaan wat niet mocht en kijk het gebeurde toch...hij heeft ze gelukkig terug op zijn plaats gekregen en heeft ze daarna volledig ingetaped en dat moet zo blijven tot volgende week vrijdag.

Ik ga pas gerust zijn als we 2 maanden verder zijn vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoorde je verhaal net in de shoutbox.. Vervelend zeg. En dat waarschijnlijk doordat je op je zij wakker geworden bent per ongeluk...

Bij anatomische prothesen is dat altijd een beetje lastig idd...

Hoop dat de tape alles op zn plekkie houdt en dat je nu gewoon lekker mag herstellen :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoorde je verhaal net in de shoutbox.. Vervelend zeg. En dat waarschijnlijk doordat je op je zij wakker geworden bent per ongeluk...

Bij anatomische prothesen is dat altijd een beetje lastig idd...

Hoop dat de tape alles op zn plekkie houdt en dat je nu gewoon lekker mag herstellen :)

Succes!!

xx BB

Thanx BB!

Behalve onbewust op mijn zij slapen heb ik niks gedaan dus daar moet het wel van komen maar enfin alles is nu in orde en laten we hopen dat dit zo blijft! die pijnlijke boob neem ik er dan maar al te graag bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zit de prothese opnieuw gedraaid,heb de pc gebeld en hij schrok er wel ff van,morgenochtend 7u opnieuw aanmelden en hij gaat opnieuw opereren.

Ben blij dat hij me zo snel wil helpen en hopelijk is het morgen allemaal in orde!

Vorige week totaal geen zenuwen maar nu loop ik de muren op...vreselijk!

Mijn man moet opnieuw werken morgen dus de schoonouders komen op de kindjes passen en mijn broer brengt me naar het ziekenhuis...wat een gedoe om alles zo kort op dag te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Tianie,

Ik las ook je verhaal gisteren in de shoutbox. Ik schrok ervan!

Dus ze zijn dus toch weer gedraaid en je moet dus weer onder het mes. Pfff wel beter dat de chirurg er direct werkt van maakt. Inderdaad een heel gedoe om alles zo kort dag te kunnen regelen, maar dat is je ook gelukt.

Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgenochtend, hopelijk ben je daarna van het draaien af.

Vind het zelf wel een erg eng idee eigenlijk dat de proteses " zomaar" gaan draaien. Of was je vannacht weer per ongeluk op je zij gaan slapen?

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dat is wel erg schrikken zeg!!

Ik zit ook met dezelfde vraag als Odie idd... Is ie nu spontaan gaan draaien? Vreemd dat zoiets zelfs nog kan gebeuren als je ingetaped zit....

Heel veel succes morgen!!! En ben benieuwd wat ie er nu aan gaat doen.. Enkel de prothese draaien, of ook je pocket verkleinen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend zeg. Nou veel sterkte ermee! X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je dames!

Ik heb recht in bed geslapen dus ik weet niet hoe het is kunnen gebeuren dat die prothese weer is gedraaid...ik doe vast hele gekke dingen in mijn slaap waar ik totaal geen weet van heb :4:

Mijn man was niet echt tevreden maar ik kan dan weer niet boos zijn ofzo want daar los ik het probleem helemaal niet mee op dus ik kan enkel hopen dat het morgen opgelost is.

De pc heeft niks gezegd over het eventueel verkleinen van de pocket enkel dat hij de borst opnieuw gaat open maken en kijken wat het probleem juist is zodat hij het kan oplossen,meer uitleg zal ik morgen wel krijgen.

Ik heb deze avond de tape er al afgedaan zodat ik me nog kon douchen en wat een hel om dat van mijn bovenlijf te krijgen...was pijnlijk en ben meteen onthaard op mijn bovenlijf hahaha.

Ik ga er maar een eind aan breien en mijn spullen klaar zetten voor morgen...sweet dreams!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren om 7u moest ik dus in het ziekenhuis zijn,rond 10.45 kwam hij zeggen dat ik geopereerd kon worden maar toch nog ff geduld moest hebben aangezien de nieuwe prothese nog niet was aangekomen.

Om 14.45 kwamen de verpleegsters mij dan halen en om 15.15 werd ik in slaap gebracht.

De pocket is niet kleiner gemaakt maar groter...de pocket was iets te klein waardoor de onderkant er uitschoot zeg maar en zo kon draaien,alles is goed verlopen en normaal gezien verwacht de pc ook geen problemen meer.

De borst en incisie zijn wel wat pijnlijker dan de eerste keer maar ja ze heeft al redelijk wat te verduren gekregen de laatste week.

Om 20.30 mocht ik dan naar huis en vrijdag opnieuw op controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, weer wat geleerd.. Een prothese kan dus draaien als de pocket te klein is.. Daardoor kan ie dus niet goed inkapselen..

Gelukkig heeft jouw pc wel adequaat gehandeld!! Daar kun je heel blij mee zijn, dat doen ze niet allemaal!

Nou, weer een goed herstel gewenst dan he!! Komt nu vast allemaal goed :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, weer wat geleerd.. Een prothese kan dus draaien als de pocket te klein is.. Daardoor kan ie dus niet goed inkapselen..

Gelukkig heeft jouw pc wel adequaat gehandeld!! Daar kun je heel blij mee zijn, dat doen ze niet allemaal!

Nou, weer een goed herstel gewenst dan he!! Komt nu vast allemaal goed :)

xxx BB

Nou om eerlijk te zijn neem ik de pc niks kwalijk...het kan iedereen overkomen denk ik zo en ik ben blij dat hij zo snel reageerde en me niet als een nr behandelde!

BB,ik wist niet dat jij nog iets bij te leren had ivm bv's :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, gelukkig is er snel gereageerd. Nu maar rustig herstellen!

Veel beterschap

X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik hoop oprecht voor je dat het nu klaar is en allemaal goed zit. Maar dat zal vast wel! Ze hebben inderdaad goed gereageerd en natuurlijk niet fijn dat je weer geopereerd moest worden. Voor nu een goed herstel en daarna volop genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest en alles zag er prima uit,volgende week vrijdag nog eens terug.

Ik heb gevraagd of ik op mijn zij mag slapen en de pc zegt dat dit gerust mag zolang het geen pijn doet maar ik lees hier toch verschillende meningen over.

Ik kan gerust op mijn rug slapen maar na enkele uurtjes ben ik bij wijze van spreken gebroken en doet mijn rug pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed was tianie ! En wel goed dat je nog eens terug moet voor controle , voor jezelf ook een fijn idee lijkt me .

Ik mag van demeyere ook op m'n zij slapen , kon t alleen niet vanwege de pijn de eerste week maar nu gaat t steeds beter .

En wat mij ook erg helpt is een voedingskussen om mee te slapen , die had ik nog bewaard maar ach t zal steeds beter gaan , geduld moeten we hebben Hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

het favoriete woord hier op het topic...GEDULD

Mijn voedingskussen heb ik ook nog,die ga ik vanavond eens gebruiken,links doet het litteken geen pijn meer dus dat moet wel lukken denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geduld....is ook niet mijn sterkste eigenschap hoor :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.