Ga naar inhoud

Tianie : 6 mei 2013 : Dr. Verlende : St Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Het verdoofde gevoel onderaan mijn ''goede borst'' komt stilaan terug en doet totaal geen pijn meer als ik in mijn borst knijp maar die tepel is vreselijk gevoelig (doet al zeer als mijn man er nog maar naar kijkt haha)

mijn ''herstelde borst'' is dan weer volledig verdoofd dat het ook pijnlijk is (klinkt vast gek,dood zijn en toch pijn doen)

de ene voelt echt al eigen aan terwijl de ander onder druk staat,ook heb ik het gevoel dat het daar niet meer zo los zit als in het begin en dat is wel fijn (merk ik vooral bij tillen en bukken).

Hoe lang duurde het bij jullie eer het gevoel in de tepels terug kwam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Na 6 weken po te zijn ben ik niet tevreden met het resultaat...ik weet dat ze de komende weken nog wel gaan veranderen maar mijn rechter borst is nog niet volledig ingedaald en volgens mijn huisarts deze morgen gaat dit niet meer gebeuren na 6 weken.

Links is prima gedaald (waarschijnlijk ook omdat de pocket groter gemaakt is een week later) maar rechts zie en voel je de prothese zitten terwijl links natuurlijk oogt.

Ik weet zeker dat ik volgend jaar voor een wissel ga bij Dr. Demeyere!

5 juli moet ik terug op controle bij mijn pc en ik ga hem dan ook vriendelijk mede delen dat ik niet tevreden ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 weken po te zijn ben ik niet tevreden met het resultaat...ik weet dat ze de komende weken nog wel gaan veranderen maar mijn rechter borst is nog niet volledig ingedaald en volgens mijn huisarts deze morgen gaat dit niet meer gebeuren na 6 weken.

Links is prima gedaald (waarschijnlijk ook omdat de pocket groter gemaakt is een week later) maar rechts zie en voel je de prothese zitten terwijl links natuurlijk oogt.

Ik weet zeker dat ik volgend jaar voor een wissel ga bij Dr. Demeyere!

5 juli moet ik terug op controle bij mijn pc en ik ga hem dan ook vriendelijk mede delen dat ik niet tevreden ben.

Hoi tianie,

Hier is precies hetzelfde hoor en ik ben bij demeyere geweest ! Denk echt dat t te maken.heeft met geduld ... Ik heb rechts nog steeds een compleet verdoofd gevoel en deze kant is ook echt nog veel harder en lijkt net n opgeplakte bal vergeleken bij links . Geloof echt niet dat dit aan je pc ligt maar gewoon aan t feit dat we pas 6 weken po zijn . Zal over 2 maanden vast beter gaan ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tianie,

Hier is precies hetzelfde hoor en ik ben bij demeyere geweest ! Denk echt dat t te maken.heeft met geduld ... Ik heb rechts nog steeds een compleet verdoofd gevoel en deze kant is ook echt nog veel harder en lijkt net n opgeplakte bal vergeleken bij links . Geloof echt niet dat dit aan je pc ligt maar gewoon aan t feit dat we pas 6 weken po zijn . Zal over 2 maanden vast beter gaan ! Xx

Ik hoop ook dat die ene borst nog gaat zakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Na een tijd van weggeweest te zijn ben ik terug en ga ik voor mijn tweede borstvergroting.

Heb eventjes gesukkeld met mijn linkse prothese omdat die dus 2x gedraaid was en dus opnieuw onder het mes moest een week na mijn BV maar na 3 maanden is alles goed gekomen en zijn ze nu na een jaar heel mooi,superzacht maar toch net iets te klein voor me....ik heb nu een kleine C en ik ga nu voor een D.

Gisteren afspraak gehad met dezelfde pc en het word dus minimum 350,heb gezegd dat hij er ook 400 mag insteken indien mogelijk maar hij is nogal van het principe dat het er natuurlijk moet blijven uitzien maar ga hem nog eens heel goed duidelijk maken dat ik 400 wil dus dat komt wel in orde.

operatie staat gepland voor 11 augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

2 jaar en 3 mnd na mijn tweede borstvergroting heb ik enorm veel pijn in mijn linkerborst, ze staat ook gezwollen. De huisarts heeft me gisteren doorgestuurd voor een echo en daar kon ik deze ochtend terecht.

Op de echo blijkt dat ik vocht rond mijn prothese heb en waarschijnlijk een gescheurde prothese.

Ik belde deze morgen naar mijn pc die mijn beide bv's heeft gedaan en het moet nu lukken dat hij sinds september met pensioen is. Ik heb daar een collega pc aan de lijn gehad, mijn verhaal verteld en ik mag morgenavond om 18.15 nog op consultatie.

Ik ben ook niet tevreden met mijn 465cc aangezien ik van een D naar een C ben gegaan???? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.