Ga naar inhoud

Tianie : 6 mei 2013 : Dr. Verlende : St Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dames,

Ik ben ook nieuw hier en wil graag een borstvergroting want na 3 zwangerschappen heb ik maar een A-cup meer.

Mijn vraag is nu waar ik terecht kan regio Eeklo/Gent?

Alvast bedankt!

Niemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb zit Artemedis van Dr Demeyere in Gent. Dr Demeyere heeft veel mensen hier van erg mooie borsten voorzien :)

Yep! Hele goede chirurg! Ben zelf heel tevreden over het resultaat, ben door hem geopereerd!

Je zou hem eens kunnen zoeken in het zoekbalkje rechtsboven! Dan vind je nog meer tevreden klanten!

Heb dit topic waarschijnlijk gemist, sorry, anders had ik eerder gereageerd!

Welkom op het forum!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb zit Artemedis van Dr Demeyere in Gent. Dr Demeyere heeft veel mensen hier van erg mooie borsten voorzien :)

Jep, Dr. Bruno de Meyere. Over 5 dagen wordt ik door hem geopereerd, dus allemaal heel spannend! www.artemedis.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!

Ik ga eens zien naar meer info over Dr. Demeyere.

Ik heb twee vriendinnen die een bv laten doen hebben bij een pc in een gewoon ziekenhuis (allebei een ander ziekenhuis) en met die twee pc's heb ik een afspraak gemaakt om eens te horen hoe en wat.

Ik ben 100% zeker dat ik een bv wil en heb daar totaal geen schrik voor ook maar denk dat het best moeilijk zal gaan met mijn twee kleine kindjes in huis die ik dagelijks moet optillen enzo want ik vermoed dat je niet mag tillen na een bv?

Ik ben ondanks mijn kindjes redelijk mager dus dat wordt vast en zeker werken achter de borstspier dus dat zal dan ook iets meer en langer pijn doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... dr. Demeyere plaatst eigenlijk meestal voor de spier.. En er is een mogelijkheid, zelfs als je weinig eigen vet hebt, om voor de spier geplaatst te krijgen. Dan gaat het om de Natrelle prothese. De 'style 510' .

Dit is een anatomische prothese met een plattere bovenkant!

Leah en Eefje hebben deze prothese gekregen van Demeyere en is heel mooi geworden!

Bij plaatsing voor de spier, is er geen beperking met tillen. De enige beperking is, dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders mag heffen!

Dus misschien toch het consult waard ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... dr. Demeyere plaatst eigenlijk meestal voor de spier.. En er is een mogelijkheid, zelfs als je weinig eigen vet hebt, om voor de spier geplaatst te krijgen. Dan gaat het om de Natrelle prothese. De 'style 510' .

Dit is een anatomische prothese met een plattere bovenkant!

Leah en Eefje hebben deze prothese gekregen van Demeyere en is heel mooi geworden!

Bij plaatsing voor de spier, is er geen beperking met tillen. De enige beperking is, dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders mag heffen!

Dus misschien toch het consult waard ;)

xx BB

zou ideaal zijn ivm tillen maar ik had zo graag ronde gehad ipv anatomische maar we zien wel,ik ga eerst eens luisteren bij de twee pc's waar ik een afspraak mee heb op 15 en 20 maart en als ik er dan nog niet uit ben dan maak ik een afspraak bij Dr. Demeyere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb deze morgen een consult gehad bij Dr Verlende uit het St-Lucas ziekenhuis in Gent en eigenlijk is alles super gegaan en dat tegen al mijn verwachtingen in want ik ging er van uit dat hij mij niet zou kunnen helpen met een bv voor de spier.

Hij heeft alles piekfijn uit gelegd en het was een hele aangename man die echt wel luisterde naar mijn wensen en ik had er een heel goed gevoel bij.

Ik kreeg gelijk siliconen om te passen,een grote b en een c en ik heb gekozen voor de c (wat waren ze toen al mooi onder mijn truitje,wou ze al mee nemen naar huis haha) het aantal cc zou uitkomen op 220-280 heb gevraagd om er het max aantal cc in te steken naar mate dat het verantwoord blijft en mogelijk is natuurlijk.

Het zouden wel anatomische worden en dit van het merk Eurosilicon...nu wil ik eigenlijk alleen nog weten of dit een goed merk is!

Hij heeft redelijk veel werk dus zal een 7tal weken moeten wachten tot 6 mei.

Komende woensdag heb ik nog een consult bij een andere pc en ben al reuze benieuwd wat die allemaal te vertellen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Fijn dat je tevreden was over het consult.

Je kunt Eurosilicone rechtsboven eens in de zoekbalk zetten, dan kun je er wat over lezen. Verder kun je het natuurlijk op google zoeken. Niemand kan 100% zekerheid geven welk merk een goed merk is, maar ik heb er nog nooit iets slechts over gelezen.

Bij wie ga je voor dat andere consult??

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag consult gehad maar deze keer bij Dr De Kerpel van clinic2.be en ook hij was een zeer aangename man...hij adviseerde ronde prothese,high profile,medium cohesive,240-260cc dual plane.

Hij werkt met de Allergan en de nieuwe Motiva prothese.

De operatie is wel met 1 overnachting en werkt altijd met drains (wat niet elke pc doet dacht ik?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag consult gehad maar deze keer bij Dr De Kerpel van clinic2.be en ook hij was een zeer aangename man...hij adviseerde ronde prothese,high profile,medium cohesive,240-260cc dual plane.

Hij werkt met de Allergan en de nieuwe Motiva prothese.

De operatie is wel met 1 overnachting en werkt altijd met drains (wat niet elke pc doet dacht ik?).

Nou, dan zou ik toch nog maar eens verder kijken. Ik kan alleen maar positief zijn over Dr. de Meyere. Geen drain, geen pijn, voor de spier....... Dus wacht 10 april maar af. Het is een hele rustige, vakbekwame dokter die jou alles heel goed uitlegt. Neem eventueel wat foto's mee met voorbeelden die jij mooi vind. Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames,

Het is al even geleden dat ik hier geweest ben maar mijn man had een ongeluk gehad en moest een tijd in het ziekenhuis blijven en daarna moest ik hem nog thuis verzorgen dus heb dan ook mijn afspraak afgezegd bij Dr. Demeyere, alles is nu weer in orde...dit terzijde heb ik dan toch besloten om mijn ingreep bij Dr. Verlende te laten door gaan en heb ik dus sinds gisteren eindelijk mijn boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dan ook maar even een verslag uitbrengen.

Ik moest maandag om 7u aanwezig zijn want ik stond als eerste gepland.

Om 7.45 zijn ze me komen halen en ben ik naar het OK gebracht,nog van alles uitgelegd gekregen en gezegd dat ik een c-cup wenste want meer moet dat voor mij niet zijn.

Ze zeiden dat ik opvallend kalm was en ja hoor ik had de nacht ervoor heerlijk geslapen en had totaal geen zenuwen.

Toen de anesthesist kwam hebben ze me dus in slaap gebracht en voor ik het besefte werd ik wakker met nieuwe boobies...zalig was dat!!!

Ik had geen pijn tot een uurtje later.

Ze hebben me iets gegeven via het infuus dat vrijwel meteen werkte en ik werd naar mijn kamer gebracht.

Ik heb wel twee drains gekregen maar dat stelde op zich niet veel voor en gedurende de dag heb ik maar weinig pijn gehad.

Om 18.30 mocht ik naar huis en ook die avond geen pijn gehad tot dinsdag nacht/ochtend toen had ik zoiets van waar ben ik aan begonnen haha...alles voelde zo stijf en stram aan en ik geraakte niet uit mijn bed,mijn man heeft me toen recht moeten helpen maar na een half uurtje rond stappen in huis was de pijn weer weg.

Deze morgen dus 2dagen PO ging veel vlotter en ik heb nog amper pijn...het is me echt super goed mee gevallen...de boobies zijn wel wat gevoelig maar voor de rest niet eens blauw dus ik mag zeker en vast niet klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus anatomische prothese van eurosilicone,250cc, full-height,moderate projection.

Ze zijn groot genoeg voor mij denk toch dat ik uitkom op een C-cup...BB kan jij eens in je boek kijken of ik degelijk op een c-cup uit kom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus anatomische prothese van eurosilicone,250cc, full-height,moderate projection.

Ze zijn groot genoeg voor mij denk toch dat ik uitkom op een C-cup...BB kan jij eens in je boek kijken of ik degelijk op een c-cup uit kom?

de prothesen zijn voor de spier geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.