Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mocht mevrouw Kappel of meneer de Blecourt ook de mogelijkheid tot slaapverdoving hebben dan laat ik je dat weten. De Blecourt zit in de Randstad (o.a. Schiedam) en Kappel in Zwolle/ Heerenveen.

Dr Kappel is geen optie voor Marina. Deze chirurg heeft een ander standpunt wat betreft siliconen implantaten. Als je ze verwijderd wil hebben, dan ben je bij dr Kappel aan het goede adres. Als je ze geplaatst wil hebben kun je beter een deur verder gaan.

Maar ik vrees dat ik niet onder een narcose uit zal kunnen.

Inmiddels ben ik liever plat dat dit...dus ik ga straks op consult bij mevrouw Kappel. Als zij slaaproes biedt laat ik het je meteen weten, Heerenveen is voor jou toch wel te doen?

Veel succes Francien. Ik ben benieuwd wat ze je aan zal bieden na expansie... waarschijnlijk een lift zonder vulling, of monobloc implantaten (maar denk van niet) Sterkte in ieder geval!! :35:

@Marina Succes met bellen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super dat je een afspraak hebt!! En al lekker snel!!

Dat is ook heel fijn bij Demeyere, het kan allemaal heel snel. Waarschijnlijk zul je na je consult al over een week of 3 aan de beurt kunnen zijn :D

Schrijf al je vragen op voor je consult he, dan ben je goed voorbereid, en vergeet je niks :)

Heel veel succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeee, dat is snel Marina, toppie!!

Ik zie dat je voor een flinke vergroting beter een andere arts dan mevrouw Kappel kan kiezen. Dat is ook zo, zij is vooral explantatiedeskundige. Ze bood mij ook monobloc aan, maar zonder zal ik al op een A/B uitkomen en daar ben ik al hartstikke blij mee!

Het is ook maar net wat je wens is: ik vind grote borsten heel erg mooi, maar kleinere passen beter bij mij omdat ik klein en tenger ben en ook nogal beweeglijk. De borsten die ik nu heb zijn misvormd, maar ze zitten me door hun grootte ook in de weg, ze voelen zwaar.

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van Marina bij Demeyere. Helemaal cool dat dat zo lekker snel gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou missboobymoon een pb kunnen sturen. Zij heeft iets met een website gedaan.. iets met foto's.. ik weet het niet precies. Er zijn er nog meer die dat gedaan hebben, misschien ook iets voor jou?

Volgens mij ging het om: www.myfreeimplants.com of zo.....

Stuur haar maar eens een pb, ze kan je er meer over vertellen ;) Maar drie weken.. dat is wel heel kort dag om het bij elkaar te krijgen idd hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.