Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als je toch naar Bergman Clinics in Bilthoven zou gaan, zou ik echt dokter Maas aanraden! Hij is een top arts en maakt super natuurlijke boobies! Het kost wel veel geld, maar dan heb je wel wat! En als er complicaties optreden, kan je daar gewoon weer terecht. Je kan altijd langskomen! Het is echt een hele vriendelijke arts en luistert wat je wilt! Succes xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch naar Bergman Clinics in Bilthoven zou gaan, zou ik echt dokter Maas aanraden! Hij is een top arts en maakt super natuurlijke boobies! Het kost wel veel geld, maar dan heb je wel wat! En als er complicaties optreden, kan je daar gewoon weer terecht. Je kan altijd langskomen! Het is echt een hele vriendelijke arts en luistert wat je wilt! Succes xxxxx

:1: idd! Wij kunnen erover meepraten hè! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat op hun website:

De operatie

" Een borstvergroting operatie is een relatief veilige
ingreep, waarbij maar heel zelden complicaties optreden. De behandeling
duurt ongeveer een uur. Via een klein sneetje (incisie) wordt met behulp
van een implantaat de borst vergroot en/ of verstevigd. De incisie
wordt meestal in de borstplooi gemaakt. In sommige gevallen kan deze ook
in de tepelhof of oksel worden gemaakt. De borstvergroting operatie
vindt over het algemeen onder volledige narcose plaats. De voor- en
nadelen van iedere techniek voor een borstvergroting operatie worden van
te voren uitvoerig met u besproken."

Je zou het dus even met ze kunnen bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff... ik kan echt even NIKS vinden in de buurt van Leerdam.

Lijkt er echt op dat ze in Nederland een borstvergroting alleen onder narcose uitvoeren en niet met sedatie/slaaproes.

Wellness kliniek in Genk, Beclinic in de buurt v Brussel & Artemedis Gent ( waar je al naar toe hebt proberen te bellen) werken met een slaaproes :(

Ik vrees dat je in Nederland niet onder de narcose uit zult komen.

Stel nou dat je een pilletje zou krijgen waar je vantevoren al dusdanig slaperig van zou zijn dat je er weinig van meekrijgt.. zou je dan wel een narcose aandurven? :17:

Of je zou toch richting Belgie moeten gaan?

Bruno de Meyere van Artemedis is wel een hele goede chirurg, met hele mooie resultaten. Misschien de afstand even minder doorslaggevend vinden dan het resultaat?

Is het een optie om naar Gent te gaan, of is het onmogelijk? Of dr Plovier in Overijsse?

Ohh.. ik zoek nog wel even verder hoor :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik denk van wel. maar dat is afhankelijk van je eigen huid.

Omdat je postuur niet schraal iniemienie is, past er kwa breedte ook een bredere prothese in... dat is al een voordeel :35:

Ik denk dat jij mákkelijkkkkk op een d uit moet kunnen komen :35:

*edit* zie dat ik tegelijk met best-Boobie heb gereageerd* :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maar 1.63 :45:

Maar schamen? hahahhaahhaah waarom? Bang dat mensen je te boobgreedy vinden ;)

Neuj hoor.. de meeste hier willen het optimaal te behalen resultaat... vrouwen hè ... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik win! Ik ben 1.58 :) Marina ik ben van een B ook naar een E gegaan! Mijn omtrek is wel maar 70, in de wellnesskliniek geweest, onder slaapverdoving, en trouwens het zit in genK niet in genT. Oh en het is goedkoop! Je kan mn fotos zien, ik ben heel tevreden :)

Groetjes Stessje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Marina, ik heb mezelf helemaal suf gegoogled voor jou en ook voor mezelf (hoewel ik me laat opereren door Dr Kappel of Dr de Blecourt) maar ik vond ook nergens die slaapverdoving in Nederland. In Belgie wordt het in heel veel klinieken gedaan zoals Piepke ook al uitgevogeld had, maar ik Nederland krijg je gewoon standaard narcose zoals ik nu begrijp. Raar, want ik was heel blij met die sedatie, ik had helemaal geen last ergens van en ik zal toch niet de enige zijn...! Als je jezelf er echt niet overheen kunt zetten zou ik toch in Belgie gaan shoppen Marina, maar dat ga je misschien ook al doen.

Mocht mevrouw Kappel of meneer de Blecourt ook de mogelijkheid tot slaapverdoving hebben dan laat ik je dat weten. De Blecourt zit in de Randstad (o.a. Schiedam) en Kappel in Zwolle/ Heerenveen.

Maar ik vrees dat ik niet onder een narcose uit zal kunnen.

Als je grote boobs heel mooi vindt en je bent niet heel erg ieniemini, dan zou ik daarvoor gaan hoor. Als je ze straks te klein vindt heb je de neiging je weer te laten opereren, en het is handiger wanneer je meteen gelukkig bent met je borsten.

Bij mij hebben ze er veel te veel in gedaan, en ze zitten ook veel te hoog, dus die moeten er uit, en ook aan de tepels moet ik een correctie hebben, het is allemaal een hoop gedoe weer. Maar ik ben wel heel klein en vrij dun, mensen zien eerst mijn borsten, en daar kom ik dan achteraan. Mannen denken dat ik erg mooie borsten heb, want met kleren lijkt het wel okay, maar als ik bloot ben zie je een duidelijke double bubble. Inmiddels ben ik liever plat dat dit...dus ik ga straks op consult bij mevrouw Kappel. Als zij slaaproes biedt laat ik het je meteen weten, Heerenveen is voor jou toch wel te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook maar 1.63 en heb een E wel 70 omvang maar vind het er totaal niet uitzien als een E.
je moet doen wat je zelf graag wilt en als je je er echt voor schaamt zeg je gewoon dat je een andere maat hebt ;)

ben overigens bij de meyere geweest en ik werd wakker met het idee 'zo ik heb lekker geslapen!' terwijl ik vroeger na een narcose echt niet leuk was zeg maar...(schopte de dokter en schold tegen hem maar was toen wel nog heel jong haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.