Ga naar inhoud

Borsten taboe


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ondanks dat we hier lekker kunnen praten over het wel een wee over borsten, al dan niet groter of kleiner maken valt het mij op dat dit een behoorlijk anonieme site is. Uiteraard doe ik hier dus ook aan mee. Zou het toch zo zijn dat er toch een beetje een taboe op zit? Jammer eigenlijk want ieder moet toch kunnen doen en zijn waar hij of zei zich goed bij voelt.

Als ik op andere dames hun profiel kijk is er ook weinig wat iets verteld over iemand. Er zijn maar een paar dames die wel gewoon een bekend profiel hebben.

Hoe denken jullie hierover. Kiezen jullie er dan ook bewust voor anoniem te blijven eventueel want andere er van denken.

Ik heb trouwens ook geen idee hoe lang deze site bestaat.

Groetjes van idd ook een anonieme dame Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik ben zelf liever anoniem. Ik zit al op een aantal andere websites waar ik na jaren pas een keer een foto heb geplaatst van mezelf.

Soms gaan onderwerpen ergens anders over en dan klets ik liever anoniem mee. 1x op internet iets teveel en je krijgt het er amper vanaf.

Op het .nl forum reageerde ik ooit onder een nickname en op mijn werk wist iemand wie ik was op een nog ander forum. Toen ik mezelf googlede op die nickname kwam ik mijn reacties tegen op het .nl forum. Ik schaamde me dood! Wou absoluut niet dat een collega van mijn werk al mijn reacties na kon lezen. Ik wil niet dat een collega iets kan nalezen. Vrienden okay, maar collega's... nee

Het is voor mij niet zo dat er een taboe zit op het onderwerp borsten, het is meer dat ik het niet nodig vind om mijn hele hebbe en houwe hier op het internet te plaatsen. Alleen omdat ik bang ben dat iemand mij kent en dan zo veel info over mij heeft. Ik heb het wel es gedaan en achteraf zou ik dat nooit meer doen. Mensen die je niet eens kent weten alles over je, en waarom? Zo lang je een anonieme nickname heb vind ik het nog kunnen maar ik lees wel es mensen die zeggen hoe oud ze zijn, waar ze wonen, plaatsen hun echte naam, dat zou ik zelf nooit doen.

Deze nickname kent niemand verder in mijn omgeving dus kan weer opnieuw beginnen :lol: Op de foto's sta ik zonder foto van mijn gezicht dus dat kan.

Ik kan wel een beetje vertellen.. Ik ben een secretaresse, werk full time en ik sport graag in mijn vrije tijd (fitness) :D

Dat kan ik wel vertellen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt wel een goede topic! :D

ik doe hier ook redelijk annoniem aan mee. al heb ik wel mijn "gewone" nickname hier gebruikt. heb ook 2 dames toegevoegt op hyves maar wel met de mededeling dat er nix over een bv gezegt mag/kan worden. :164: hier zou ik best open willen/kunnen zijn. maar op hyves enzo niet over mijn bv. staan een heleboel mensen op die daar nix mee te maken hebben. :140:

maar hier? mwah.. zou me niet zoveel uitmaken. zijn allemaal dames die hetzelfde willen; grotere of kleinere borsten :rolleyes:

maar als ik ff nadenk... als ik eenmaal mijn bv gehad heb zal ik daar opener over zijn dan nu.. dan is het al gebeurd. beetje vreemd eigenlijk :38: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf blijf ik ook anoniem om de reden die Excella aangeeft : 'vreemden' hoeven niet te weten wie ik ben .

Heb ook al 't één en 't ander meegemaakt via internet ... al doende leert men .

De nickname die ik hier gebruik is een totaal andere dan de nickname op andere site's , blog's enz. ...

Als me'n mij vraagt naar de bv ben ik open en eerlijk maar ermee 'te koop' lopen : neen .

Heb geen goesting om mijn bv te verdedigen want zo zie ik 't niet . Je doet zoiets voor jezelf en niet voor anderen . Degenen die 'ertegen' zijn , bekeer je toch niet dus heb geen goesting met zo'n mensen in discussie te gaan : verspilling van energie .

Degenen die vragen hebben mogen van mij een eerlijk antwoord verwachten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

zelf blijf ik ook liever anoniem en gebruik ook een nickname maar moet zeggen als je al een tijdje je hier op het forum bent begin je toch al

gauw wat vertrouwder te worden met de mensen die je geregeld spreekt hier en dan vertel je nog wel eens wat,maar wat in me profiel staat

dat ik 20 ben en in limburg woon tjaa wonen redelijk wat 20jarige in limburg dus daar zullen ze me toch niet op tracen en de aankomende fotos van mijn

bv die worden uiteraad zonder gezicht:p

maar je moet idd uitkijken wat je doet op internet want wat je doet of zegt en verdwijnt er niet zomeer meer vanaf en slimmerikke die zouden er

nog iets aan kunnen hebben.

maar ach ze zullen er wel achter komen dat ik een bv heb gehad want jaa op college ben ik bijna de enigste met een a cupje en zullen heus wel merken

dat ik opeens 4 maanden later een C of D heb die zullen raar gaan opkijken:o

nou meiden heel verhaal

liefs anoniempje selina1212 zoek maar uit hoe ik echt heet enz hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ondanks dat we hier lekker kunnen praten over het wel een wee over borsten, al dan niet groter of kleiner maken valt het mij op dat dit een behoorlijk anonieme site is. Uiteraard doe ik hier dus ook aan mee. Zou het toch zo zijn dat er toch een beetje een taboe op zit? Jammer eigenlijk want ieder moet toch kunnen doen en zijn waar hij of zei zich goed bij voelt.

Als ik op andere dames hun profiel kijk is er ook weinig wat iets verteld over iemand. Er zijn maar een paar dames die wel gewoon een bekend profiel hebben.

Hoe denken jullie hierover. Kiezen jullie er dan ook bewust voor anoniem te blijven eventueel want andere er van denken.

Ik heb trouwens ook geen idee hoe lang deze site bestaat.

Groetjes van idd ook een anonieme dame Bloodelf

Hoihoi,

Ik heb er ook voor gekozen om hier 'anoniem' te zijn. Kelly is niet mijn echte naam en ik vind het wel een prettig idee. Ik zit er niet echt op te wachten dat mijn baas en collega's mijn foto's gaan zitten bekijken. :blush: Misschien zie ze ze nu ook wel maar dan weten ze in ieder geval niet dat ik het ben. :P

Groetjes "Kelly"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het klopt idd wel dat je er voorzichtig moet zijn met je gegevens, je bent idd als je niet op past zo te googlelen. In mijn geval is dat ook zo :( Voor de mensen die mij kennen erg leuk blijkbaar. Ik had eerst ook hyves maar dit heb ik verwijderd omdat ik gewoon geen privecy meer had. Staks als ik mijn bv heb gehad zou ik het best leuk vinden om foto's met andere te delen maar omdat ik nogal erg opzichte tattoos heb waaraan je dus heel goed kan zien dat ik het ben, En als iemand het zo leuk zou vinden om deze foto's ergens te plaatsen zou ik daar ook niet echt blij mee zijn.

Taboe, ja voor mij zit die er best wel een beetje op. Heel voorzichtig vertel ik wat mijn planning is en ik merk al snel aan mensen hun reactie of ze het al dan niet leuk, mooi of wat ook er van vinden. Tja, eigenlijk gaat het er ook niet om wat een ander er van vind maar ik zelf. Nu alleen mijn oudste zoon was heeeel erg leuk om dit op school te vertellen :( Ik was hier ook niet echt blij mee dat hij dat vertelde op school. Hmm ja, hij bedoelde het vast niet kwaad maar je kent het wel, dat gaat van kind naar ouder en zo beginnen de gesprekken, nou ja roddellen. Ik ben sowiezo blijkbaar een erg leuk persoon om over te praten. Ben best een opvallend type, veel tattoos, piercings. Je bent dan gelijk het mikpunt. Je bent een aso, ordinair of een slet.

Ik hou er van om veel aan mezelf te doen maar al die aandacht word mij wel eens te veel nu straks met de bv dat zal hun ook vast niet ontgaan. nu in de winter valt het niet op maar straks in de zomer valt zoiets gelijk op.

Maar ja ik moet ook echt eens leren schijt te hebben aan wat ander zeggen, denken of lullen dit zal toch nooit overgaan. Ik ben wie ik ben en fuck it, om het zo maar ff te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Idd bloodelf laat ze lekker lullen blijkbaar ben je idd erg intressant meeste mensen gaan over andere roddelen omdat je gewoon jaloers zijn

wie weet hoeveel mama's bij dat hek staan die op hun kind staan te wachten en die meschien ook wel heel graag een bv willen of meschien hier wel

op het forum zitten,praten doen ze maar even daarna is het niet meer intressant.

En zelf jaa ik heb op mijn lies een tattoo waarvan niet veel mensen in mijn dorp/stad die hebben en de meeste die me kennen zullen deze herkennen

maar deze ben ik zelf van plan om die een beetje te verdoezelen,want ik weet dat een meid van mijn college hier op het forum zit alleen weet geen nickname

en zei hopelijk ook niet die van mij haha dus ik ga het ze even moeilijk maken:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het klopt idd wel dat je er voorzichtig moet zijn met je gegevens, je bent idd als je niet op past zo te googlelen. In mijn geval is dat ook zo :( Voor de mensen die mij kennen erg leuk blijkbaar. Ik had eerst ook hyves maar dit heb ik verwijderd omdat ik gewoon geen privecy meer had. Staks als ik mijn bv heb gehad zou ik het best leuk vinden om foto's met andere te delen maar omdat ik nogal erg opzichte tattoos heb waaraan je dus heel goed kan zien dat ik het ben, En als iemand het zo leuk zou vinden om deze foto's ergens te plaatsen zou ik daar ook niet echt blij mee zijn.

Taboe, ja voor mij zit die er best wel een beetje op. Heel voorzichtig vertel ik wat mijn planning is en ik merk al snel aan mensen hun reactie of ze het al dan niet leuk, mooi of wat ook er van vinden. Tja, eigenlijk gaat het er ook niet om wat een ander er van vind maar ik zelf. Nu alleen mijn oudste zoon was heeeel erg leuk om dit op school te vertellen :( Ik was hier ook niet echt blij mee dat hij dat vertelde op school. Hmm ja, hij bedoelde het vast niet kwaad maar je kent het wel, dat gaat van kind naar ouder en zo beginnen de gesprekken, nou ja roddellen. Ik ben sowiezo blijkbaar een erg leuk persoon om over te praten. Ben best een opvallend type, veel tattoos, piercings. Je bent dan gelijk het mikpunt. Je bent een aso, ordinair of een slet.

Ik hou er van om veel aan mezelf te doen maar al die aandacht word mij wel eens te veel nu straks met de bv dat zal hun ook vast niet ontgaan. nu in de winter valt het niet op maar straks in de zomer valt zoiets gelijk op.

Maar ja ik moet ook echt eens leren schijt te hebben aan wat ander zeggen, denken of lullen dit zal toch nooit overgaan. Ik ben wie ik ben en fuck it, om het zo maar ff te zeggen.

Je tattoo's enzo, kun je die niet weglaten op foto's, dat je alleen echt foto's van je borsten hebt?

Wat ik zelf vooral doe, is eerst even kijken aan wie ik de link van mijn album geef. Als het iemand is met 1 berichtje dan liever niet. Maar als ik zie dat het iemand is die zelf ook een BV heeft gehad dan weer wel, of iemand met een eigen album dat ik ook kan kijken..

Wat balen dat de vrouwen in je omgeving zo reageren zeg. Beetje triest ook. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet, maar volgens mij durf je lekker jezelf te zijn, misschien is iedereen jaloers dat je wel zo durft te zijn? Ik snap sowieso niet wat er nou weer fout is aan een borstvergroting :huh: waarschijnlijk balen ze gewoon dat ze zelf niets kunnen veranderen aan hun uitgezakte of lege zakjes :lol:

Meis... maak je er geen zorgen om! Ze lullen maar wat ze willen, blijkbaar kletsen ze nu ook al over je, dus so what! Jij moet je goed voelen en straks loop jij met je mooie boobs rond! Laat ze maar kijken en kletsen! Gewoon neus in de lucht en borsten naar voren, je mag best opvallen in die saaie groep mensen hoor hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al redelijk wat van mezelf verteld, hier op het bf. maar hele specifieke info (behalve ok datum, pc's) zal ik zeker niet opschrijven. ik ben heel bewust niet meer op andere sites actief, ook dat getwitter voelt aan als een inbreuk op je privacy, en daar ben ik heel heel erg op gesteld. Geen hyves, twitter, msn etc, tenzij onder een hele zware nickname. ik heb 'vroeger' vanalles gedaan, en ik weet dat sommigen heel handig zijn in het uitvissen van allerlei info, ook adres, werk etc.

goh, bloodelf. moest wel een beetje lachen om je zoon. mijn zoon heeft ook ooit in totale onschuld proberen uit te leggen waar ik allemaal piercings had :11: , na een paar jaar ben ik daar inmiddels wel weer overheen, maar ik zal dit voorval niet makkelijk vergeten! B)

het delen van foto's is ook gewoon heel persoonlijk, met van die overduidelijke tattoos kan ik me het goed voorstellen dat je ervoor kiest om het niet te delen. ik ga ervanuit dat niemand mij zal herkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja idd een fenomeen piercings daar valt ook nog wat over te zeggen, daar ik op intieme plekker er 1 heb (meerdere). Ik ben tenaanzien van mijn kids best vrij als ik onder de douche sta ofzo en ze komen ff binnen om te lullen heb ik daar geen probleem mee. Maar andere kunnen daar weer een verkeerd beeld bij krijgen :(. Mijn kids zien het niet eens meer dat ik piercings heb het is gewoon voor hun geworden, ik denk zo ook bij de bv in het begin zullen ze vragen, oooo mam laat eens voelen. maar als het weer een beetje 'normaal' is zullen ze dat ook niet meer doen, want dat ben ik, ik ben gewoon zo voor hun.

@kaat ik ben ook overal meegestopt omdat ik echt niets meer voor mezelf had. Iedereen wist wel iets over mij, pff had er geen zin meer in. Nou ja dan maar anoniem op borstenforum.

Ik heb zeg maar bij mijn sleutelbeen tot aan mijn borsten een tattoo die ik tog echt nog niet eerder heb gezien, dus stel dat, is ver gezocht mis, maar dan weten ze gelijk o dat is ....... :(.

en vergeef mij mijn taalfouten af en toe ik typ soms zo snel dat er aardig wat fouten in staan + msn taal.

EXCUUS ME :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja,daar heb je helemaal gelijk in. jij bent gewoon hun moeder,met tattoos en piercings... en straks met mooie borsten :D no big deal... maar mensen lullen nou eenmaal graag. en op die taalfouten betrap ik mezelf ook. msn en sms hahaha.. geeft nix,de meeste begrijpen je wel en anders vragen ze het wel. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik mijn foto's uit me'n album gehaald en me'n tat's 'gewist' .

Had daar nog niet eens aan gedacht dat ze me zo ook kunnen 'herkennen' .

Vind niet dat iedereen die ik (niet) ken moet weten hoe mijn borsten eruit zien eigelijk .

Denk niet dat wanneer iemand mij googeld hij/zij bij 'mijn' foto's zou uitkomen , heb me rdelijk ingedekt met nickname en ww op album maar toch ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja het is heel fijn om zo lekker alles met elkaar te kunnen delen, maar het is ook wel prettig dat het anoniem gebeurt.

Ik heb wel twee meiden toegevoegd op mijn hyves, maar wel duidelijk aangegeven dat ik geen krabbel wil over borsten.

Niet iedereen hoeft het te weten, staan ook ex collega's tussen.

Wel weten een hoop mensen het, schaam me er verder niet voor, zeker omdat ik niet naar een extreem grote maat ben gegaan.

En ook mijn link voor mijn album stuur ik alleen naar de meiden waarvan ik weet dat ze al een tijdje actief zijn op dit forum,

het hoeft niet openbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.