Ga naar inhoud

wanneer mag je na een bv weer een push up aan


vlindertje

Aanbevolen berichten

Heeft je pc daar niks over gezegd? Ik heb hier wel wat gelezen, maar weet niet 100% zeker of dat klopt. Heb gelezen pas na 1 jaar....... maar heb mijn eigen pc nog niet gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord verschilt per pc. Van de ene mag je pas na een jaar po weer een push up aan en van de andere meteen zodra je je kliniek/sportbh uit mag.

Meestal zit het de eerste tijd toch niet lekker. Maar ik had zelf na een half jaar weer push up aan. Nu hoop ik ze niet meer nodig te hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik het vroeg zei dokter Maas eerst, maar meid, je heb daarna helemaal geen bh's meer nodig haha! En daarna zei hij je mag alles aan als het maar lekker zit.. Als een push up niet lekker zit dan doe je het gewoon niet.. Ik heb ze dual plane

Hahahaha, ik zie hem zo voor me staan als hij dat zegt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze voor de spier en dokter Nio zei tegen mij dat ik eigenlijk gelijk al een push up aan mag doen als het lekker zit. ik had namelijk hier gelezen dat je een jaar moet wachten ivm kapsel, dit zou je dan kunnen verstoren. maar hij zei dat het geen probleem moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben ook bij de velthuiskliniek geholpen

maar je moet het wel afbouwen hoor hihi

je mag hem niet van de een op andere dag uit laten

met 4 weken begin je daar mee

ik ben nu bezig met afbouwen 1 dag overdag uit dan weer een dag aan dan 2 dagen uit en dan weer 1 dag aan enze enze dit geld ook voor de nachten trouwens zo hebben ze mij het vorige week uitgelegd

maar klopt wel dat iedere pc ander advies geeft idd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben ook bij de velthuiskliniek geholpen

maar je moet het wel afbouwen hoor hihi

je mag hem niet van de een op andere dag uit laten

met 4 weken begin je daar mee

ik ben nu bezig met afbouwen 1 dag overdag uit dan weer een dag aan dan 2 dagen uit en dan weer 1 dag aan enze enze dit geld ook voor de nachten trouwens zo hebben ze mij het vorige week uitgelegd

maar klopt wel dat iedere pc ander advies geeft idd !

ja thuis hou ik ook sowieso de sport bh aan als ik nergens heen hoef die zit het toch het lekkerst en heb nu weer dagelijks sportbh aan omdat m'n velletjes toch weer uit gewone bh's komen , dus balen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn inplantaten achter de borstspier...en ik heb geen last van mn borsten...ik doe het s'nachts nog steeds een sportbeha aan..en niet iedere dag maar toch een push up...het voelt goed..dus dan zou het ook wel geen kwaad kunnen...ik had namelijk het ook gelezen dat je een push up pas na een jaar mag dragen..zodoende ik gevraagt heb na jullie mening of ervaringen....plus het feit dat ik toch maar naar mijn eigen pc gebeld had..en hij gaf mij het groene licht....ik draag ze niet dagelijks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik dacht bij 3 maanden..

maar ik moet zeggen dat push up bij mij nu nog amper wat veranderd qua decolleté en daarbij ook niet erg lekker zit nog hahah!

dus ik denk dat ik nog maar een behoorlijke tijd wacht, maar lijkt me wel leuk om alsnog een spleet te creëren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op nacontrole geweest en uiteraard ook deze vraag gesteld, hij zei tegen me dat het na 6 weken vanaf dag 1 van de operatie weer mag mits het lekker zit. Je moet vooral naar je eigen lichaam luisteren, zit het niet lekker doe het dan niet. Volgens hem kan het totaal geen kwaad om een push up aan te doen :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.