Ga naar inhoud

wanneer mag je na een bv weer een push up aan


vlindertje

Aanbevolen berichten

ik kan met een normale bh denk ik geen decolleté creëren dus als dat met een push up wel zou kunnen denk ik dat ik best zo nu en dan een push up zou dragen..

eigenlijk meer omdat ik mn boobs naakt / in bikini mooier en opvallender vind dan in kleding, dus dan mag het wel wat extra :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja JSI ik vind ze nog steeds veel te klein en ben er nog steeds niet gelukkig mee!

Vraag me ook af of dat ooit nog wel zo zal zijn.

Ja schat :( dat begrijp ik. Dus het is voornamelijk om ze groter te doen lijken en niet zozeer om ze omhoog te duwen? Dan snap ik het :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee vlinder, elke pc zegt inderdaad wat anders, de rede waarom is echter wel een dingetje.. Ik heb het aan nio gevraagd, hij zegt dat het af en toe wel kan maar niet te vaak omdat je protheses dan omhoog worden gedrukt en uiteindelijk zo kunnen blijven staan en kunnen vervormen.. Of dit alleen het eerste jaar of altijd is weet ik niet maar ik zou iig niet elje dag een push up dragen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.