Ga naar inhoud

Aders zichtbaar na BV?


Ville

Aanbevolen berichten

Hey ladies,

even uit nieuwsgierigheid..

Ik ben nu 3 maand post-op (255 cc op de spier) en nog steeds zijn mijn aders érg zichtbaar op mijn borsten (voor de bv was dit nooit het geval). Dit lijkt wel logisch omdat de aders door die implantaten dichter tegen de huid 'gedrukt' worden..

Maar ik vroeg me af of dit bij dames hier die verder post-op zijn, nog verbeterde/ verdween (bv. door het soepeler worden van de huid)?

En maakt dat verschil voor of achter de spier?

Ik ga binnenkort voor een wissel, achter de spier (doel: grote C-kleine D) en het zal er dus zeker niet op verminderen met de grotere implantaten ;)

Alvast bedankt om jullie ervaring te delen!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ben ik niet de enige! Lelijk hoor, ik heb het ook na mn bv. Heb het idee dat het eind vd dag erger is.

Hopen maar dat dit nog minder wordt voor iedereen want we willen geen smurfenboobies :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een erg dunne huid en die aders zie je bij mij altijd, had ik voor de bv, tijdens mijn stuwingsperiode na de bevalling en nu ook. Ik leter eigenlijk niet eens meer op. Het is niet zo dat mijn borsten helemaal blauw zijn, maar wel een paar aders zichtbaar. Zou het natuurlijk wel fijn vinden als het nog weg trekt, maar denk dat ik dan eerst wat meer spek moet krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.