Ga naar inhoud

Jane1812 : 14 januari 2013 : Dr v Dam : Bergman Kliniek


Gast Jane1812

Aanbevolen berichten

Hoi, hoi allemaal, ik zal me even voorstellen. Ik heb op 14 januari jl een borstvergroting gehad . Stiekum had ik al een aantal keren op jullie forum gekeken. Alles is eigenlijk zeer voorspoedig verlopen , alleen had ik de laatste week last van een trekkend gevoel onder mijn linkerborst bij mijn ribben. Vanmorgen zag ik , dat er een soort strak " touw" liep van onder mijn borst tot onder mijn ribben .

Na wat gezocht te hebben op dit forum kwam ik het onderwerp, kapsel streng, tegen en denk dat ik dit ook heb .

Vind het super dat er hier zoveel informatie te vinden is !!!

Dacht Dit moet ik jullie wel even laten weten en dus heb ik me aangemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom,

Ik heb ook een strak gevoel naar mijn ribben toe.

Soms als ik beweeg heb ik ook pijnlijke ribben daar waar de elastische band zit van de bh. Ik ben 5weken po en hoop gewoon dat het binnen 2weken weg trekt.

Anders ga ik na de pc.

Jij succes ermee, zelf denk ik dat de kans groot is dat het wegtrekt. Maar goed ik ben geen pc.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk Jane dat je je even aanmeld om een complimentje te maken :43:

Fijn dat je er wat aan hebt gehad, daar is het forum ook voor bedoeld :35:

Groetjesss en enjoy the new boobs ;)

Of wil je misschien ook vertellen waar je bent geweest? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pebbels , dank je voor je reactie , wens jou ook een voorspoedig herstel , ik heb geen strak gevoel onder mijn bh band , maar helemaal onder aan mijn rib . Daar zie je een strak getrokken " koord " . Ik denk dat Best_Boobies gelijk heeft en dat dat een Mondor's Cord is . Ik kijk het nog even aan en anders neem ik contact op met de pc .

Dank jullie voor de reacties .

Tuurlijk Piepke , wil ik vertellen waar ik geweest ben !

Ik ben bij de Bergman kliniek in Heerenveen geholpen, door pc van Dam ( de pc van het programma ,Dit is mijn lijf) heb 320 cc , dual plane gekregen , anatomisch gevormd .

Ben 1.66 m en 50 kilo, had 70A

Ben erg tevreden met het resultaat , durf het bijna niet te zeggen ,maar heb eigenlijk geen pijn gehad . Alleen af en toe een vervelend gevoel .

Ben wel benieuwd of er nog meer dames geholpen zijn door pc van Dam , ben ze nog niet tegen gekomen op het forum .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.