Ga naar inhoud

Braafmeisje : 8 augustus 2012 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Na lang wikken en wegen heb ik besloten er toch voor te gaan!

2 jaar geleden ook al eens een consult gehad maar de arts voelde ik me niet prettig bij, en heb het toen even gelaten voor wat het was...

Nu een paar weken geleden een afspraak bij een andere chirurg gemaakt in de Bergman kliniek en bij deze voelde ik me direct een stuk beter op mijn gemak :)

Bij het tweede consult foto's meegenomen en de maat besproken, had thuis al goed geoefend met zakjes rijst hihi.

Een aantal vriendinnen, partner en ouders mee laten beslissen en uiteindelijk in goed overleg met de chirurg is het 260 cc rond, medium, dual plane geworden.

Het moet niet te veel opvallen, dat wil ik echt vooral NIET. Ben alleen gewoon zat van het schaamte gevoel altijd en die jurkjes en topjes die gewoon niet staan omdat ik zo plat ben. Om maar te zwijgen over bikini's natuurlijk!

Ik draag nu sinds het consult 2 dikke gevulde bh's over elkaar heen, zodat de 'omgeving' er langzaam aan kan wennen. ;) wil het verder namelijk niet aan de grote klok hangen.

Ik blijf sowieso een week of 2 bij mijn ouders daarna, lekker verzorgd worden door mammie! Maar heb eind augustus al wel een weekendje weg met vriendinnen staan, hopelijk voel ik me daar goed genoeg voor, 2.5 week PO..... En 3 sept weer fulltime aan de bak met school. Naja zal wel goed komen toch?

Zenuwen! Heb nu trouwens 80 AA (volgens chirurg, draag zelf altijd 75A van de H&M). Hoop op een mooie B uit te komen. :)

Hebben jullie nog goede tips? Joggingbroek, vestjes met ritsen/knopen etc heb ik aan gedacht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo braafmeisje

Welkom op het forum!! :viannen_01:

Leuk dat het deze keer wel goed voelde en je er volledig voor wilt gaan! Bij welke arts ga je nu? Is wel handig om te weten, dan zetten we het even in je topictitel :)

En twee gevulde bh's over elkaar heen haha, leuk! Pas maar op dat ze dadelijk in het echt niet klein gaan 'vallen' :38:

Heel veel plezier met lezen van tips en trucs hier op het forum. Rechtsboven in het scherm is een zoekvenster, daar kun je de naam van je pc ingeven en wellicht zijn er al verhalen over geschreven (mocht je dit nog niet gedaan hebben :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes met alles......Gaat vast en zeker goedkomen... Sterkte met het wachten..Weet uit eigen ervaring dat dat het ergste is.......

Lees al onze verhalen en daar kan je hoop tips en ervaringen uithalen....

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhmmmmm ze meten je temperatuur en je bloeddruk. Bij koorts ( verhoging weet ik niet) opereren ze niet. Ik geloof dat irmama ook wat verkouden was... Is ook bij bergman geweest, amders lees je daar even hoe ze reageerden.

Snel opknappen dus!

Beterschap alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap maar gauw op braafmeisje, Beterschap!

Idd wat Anma al zegt: met koorts wordt er niet geopereerd. Dat zou ook niet goed zijn, want dan is de kans op complicaties vele malen hoger!!

Maar het zal wel niet zo een vaart lopen toch, je hebt nog een paar dagen! :)

Fruit, groenten, extra vitamientjes!!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar,...ik weet nog zo goed wat jij moet voelen nu.......vorige week zat ik in dezelfde positie...Ongelofelijk dat ik dat allemaal alweer achter de rug heb.

Zorg maar even heel goed voor jezelf...want ik kan me op dit moment niets ergers voorstellen dan dat de operatie uitgesteld moet gaan worden.....

Wens je in ieder geval heel veel sterkte met het ehhhh wachten......gaat vast helemaal goedkomen...ga in ieder geval voor de duimen..... :35:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik wou dat ik vooruit kon springen naar volgende week!! Dan is het ergste sowieso achter de rug...

Hoop zo dat de pijn meevalt, ben wel echt een miepert maar ja goed veel paracetamol en af en toe een Diclofenac moet wel werken denk ik!

Thanks Cajo!! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag braafmeisje,

Goede keus bij Bergman.

Ben daar zelf ook naar toe gegaan, alleen dan in Bilthoven.

Ben nu zelf, om precies te zijn, 19 dagen PO. Heb 240cc dual plane, medium profile.

Hoe het er nu naar uit ziet, 75B / 70C. Dus die B ga jij ook zeker halen!

Veel succes!

Groetjes,

Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi braafmeisje

Ik ben 2 weken geleden ook geopereerd in Heerenveen. Alleen ik was bij dokter van der lei.

De eerste 4 dagen vond ik het vervelendste. Op de 2 de dag werd ik ook erg misselijk van de diclofenacts ( of hoe je het maar schrijft ) vanaf dag 3 totaal geen medicatie gehad. Was bij mij prima te doen.

Nu doe ik bijna alles weer, alleen 's morgens opstaan is wat vervelend. Dan is het zo stijf.

Ik heb 310 cc medium en 385 cc high gekregen. Ik had nog al wat verschil ik borst. Zelf vind ik het prachtig geworden. De eerste dagen lijken ze veeeel groter ( vooral onnatuurlijker) door de zwelling.

Heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Leeuw1980, wat fijn om te horen! Heb je ook foto's? :D

Tietenmiep: dankjewel! Ik ben al goed opgeknapt :) Geen paracetamol meer nodig :) Dus komt wel goed! Morgen naar m'n ouders, daar nachtje slapen en dan met mams en vriendlief woensdagochtend op pad............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat goed Cynthia! En hoe gaat je herstel? Veel pijn?

Na 4 dagen was ik weer helemaal de oude.

En ik mag sinds kort zonder bh slapen! I love it! :105:

Verder is het herstel goed gegaan. Ik moet wel zeggen, een borstvergroting is niet zomaar een operatie.

Na je operatie moet je echt wel hulp krijgen van mensen. Je ouders, je vriend of wie dan ook.

Maar al met al is het een spoedig herstel geweest. Na 1,5 week dacht ik dat ik er al 6 weken op had zitten.

Spierpijn en dergelijke. Je lichaam verteld je wel wat je kunt doen of wat je moet laten.

Volgende week mag ik bh's gaan dragen.

Ben benieuwd wat dat wordt! :104:

Weken vliegen voorbij!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.